je moet ze toch eerst een keer bij de automaat van de bank gebruiken voordat je ze ergens anders kan gebruiken.. dus criminelen staan dan iig op de camera van de geldautomaatquote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die moest ik altijd ophalen. Vind ik wel een prettiger idee trouwens.
ja ik ook maar daar kreeg ik geen kans voor dus...............quote:Op maandag 6 juni 2005 17:10 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die moest ik altijd ophalen. Vind ik wel een prettiger idee trouwens.
Ik heb iedereen van gisteren inmiddels weer online gezien, dus dat moet goedgekomen zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef petre86 het volgende:
goeiemiddag
iedereen levend uit eindhoven teruggekomen trouwens?
en heb je nog sappige zwembad roddels ?!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:38 schreef tech het volgende:
[..]
Ik heb iedereen van gisteren inmiddels weer online gezien, dus dat moet goedgekomen zijn
Nee, eigenlijk niet. Er was wel afgesproken dat we wat roddels in de wereld zouden helpen, maar daar doe ik niet aan mee...quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef creno het volgende:
[..]
en heb je nog sappige zwembad roddels ?!
Morgen na 10 uur pas. Ik ga wel in de pauze van mijn werk.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:20 schreef creno het volgende:
oe oe oe ! ga eens halen, ik brand van schieuwnierigheid
ow echt ?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:49 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Morgen na 10 uur pas. Ik ga wel in de pauze van mijn werk.
nog maar 4 dagen werken en dan ben ik weer werkloos
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef tech het volgende:
[..]
Jij zelf toch?Althans gerelateerd aan je eigen grootte!
Dat doen ze toch niet aangetekend?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:54 schreef creno het volgende:
dan zou het dus je ontslag-brief kunnen zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:11 schreef Waxxer het volgende:
Xman!!!!!!! Jij hebt mijn leven gered!!!! Doordat ik de sleutels had opgehaald was ik door al mijn geld heen, ik balen en alles, en toen bedacht ik me.... hey, ik had boodschappen bij de Aldi gedaan!Dankzij JOU was er niets aan de hand!!
![]()
Goeiemorgen heel eventjes vanuit D.![]()
dan ben je nog wel even bezigquote:Op maandag 6 juni 2005 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
TOPPIC vOl!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |