jah hoezo wil je dat dan met me doenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:05 schreef xman het volgende:
[..]
Ja goed lieffie...maarre..weet jij hoe je moet zoenen?
Nouhou als we het er toch over hebben..quote:Op zondag 5 juni 2005 21:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah hoezo wil je dat dan met me doen
gets wat ben je weer opppervlakkigquote:
ja hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen dan?![]()
Cool dat worden dan wij viertjes..jij, ik, diemetdielangenaam en onse avatar hunk..uitgeprint.quote:
maar uhm jah hoe doe je dat dan met zijn 4en tegelijkquote:Op zondag 5 juni 2005 21:14 schreef xman het volgende:
[..]
Cool dat worden dan wij viertjes..jij, ik, diemetdielangenaam en onse avatar hunk..uitgeprint.
Jij ging het me toch leren?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:16 schreef Excess_All het volgende:
[..]
maar uhm jah hoe doe je dat dan met zijn 4en tegelijk![]()
... oh!?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
net toen ik je wilde gaan zoenen rende je als een hysterische beftekel naar buiten![]()
Nou ok dan ga ik wel met jou en die andere gozermetdielange naam met dat printpapier!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah uhm 1 op 1 maar als dat printpapier der ook nog tussen moet![]()
schaam jequote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar met z'n vieren zoenen is wat lastig, ik stel voor dat wij onze monden elders op malkanders lichaam begeven
Joh! Les 1 moet nog beginnen voor mij..das voor gevorderden!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar met z'n vieren zoenen is wat lastig, ik stel voor dat wij onze monden elders op malkanders lichaam begeven
jah wat een stouterd hequote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef xman het volgende:
[..]
Joh! Les 1 moet nog beginnen voor mij..das voor gevorderden!
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:19 schreef Excess_All het volgende:
[..]
schaam je![]()
dat doen we niet op de eerste zoendate
Ja precies..dat vondt mijn maagdelijkheid nou ook!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah wat een stouterd he
mijn maagdelijke ik en mezelf, vonden het al ver gaan![]()
mijn maagdelijkheid is maagdelijker dan de jounequote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja precies..dat vondt mijn maagdelijkheid nou ook!![]()
Ik geloof lang niet dat jij zo onschuldig bent zoals je je voordoet!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef xman het volgende:
[..]
Ja precies..dat vondt mijn maagdelijkheid nou ook!![]()
Mijn maagdelijkheid zegt dat hij bewijzen wil zien!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
mijn maagdelijkheid is maagdelijker dan de joune
Wel veel praatjes voor een maagdquote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef Excess_All het volgende:
[..]
jah wat een stouterd he
mijn maagdelijke ik en mezelf, vonden het al ver gaan![]()
Onschuldig tot anders bewezen!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik geloof lang niet dat jij zo onschuldig bent zoals je je voordoet!
schaam jequote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook zo 't idee dat 'ie graag z'n tong mag roeren
zullen we meten en vergelijkenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:34 schreef xman het volgende:
[..]
Mijn maagdelijkheid zegt dat hij bewijzen wil zien!![]()
en praatjes vullen geen gaatjesquote:
'k Heb (nog) geen fotoboek o.i.d.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Excess_All het volgende:
[..]
schaam je
waar is jou fotoboek dan zet ik er iets heel stouts
Your like cruella de vilquote:Op zondag 5 juni 2005 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Heb (nog) geen fotoboek o.i.d.
nou met een liniaal ofzoquote:Op zondag 5 juni 2005 21:47 schreef xman het volgende:
[..]
Ok kom maar.
Maar hoe meet je zoiets eigenlijk?
hahahaquote:
?Que?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:45 schreef Excess_All het volgende:
[..]
Your like cruella de vil
evillllllllll evilllllll,![]()
uhm nee die liniaal gaat nergens inquote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef xman het volgende:
[..]
Zo van hoe dieper ie gaat..hoe minder maagdelijker je bent?![]()
Douche-zequote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douche ik vertrek zo naar
[afbeelding]
doei![]()
Ohquote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nee die liniaal gaat nergens in
jij viespeuk we zijn hier met nette dingen bezig![]()
hahah vooruit je krijgt een kusje omdat je zo actief meedoetquote:
Je gaat terug in de tijd?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douche ik vertrek zo naar
[afbeelding]
doei![]()
'tuurlijk, jij met je fruitige leeftijd van 18 jaartjesquote:Op zondag 5 juni 2005 21:56 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah vooruit je krijgt een kusje omdat je zo actief meedoet
maar toch ben ik veel puurder![]()
Ow.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:52 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhm nee die liniaal gaat nergens in
jij viespeuk we zijn hier met nette dingen bezig![]()
bne toevallig al 20 over 1 maand en nog altijd even fruitigquote:Op zondag 5 juni 2005 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk, jij met je fruitige leeftijd van 18 jaartjes
dan ben ik maar 'n ouwe bok...
Welk jaar leven we dan??quote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
bne toevallig al 20 over 1 maand en nog altijd even fruitig
en jah ouwe bokeerst fotos dan oordeel ik :p
jah lieverdquote:Op zondag 5 juni 2005 22:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Welk jaar leven we dan??
't is nu toch 2003, niet???![]()
dit ben ikquote:Op zondag 5 juni 2005 22:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
en jah ouwe bokeerst fotos dan oordeel ik :p
siejeee 1 en al evilquote:
Nja, meer hare krishna of Bhagwanquote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef Excess_All het volgende:
[..]
siejeee 1 en al evil
helemaal in rood, de kleur van duivel
cruellaaaaa
Sail Amsterdam '95 (denk ik)quote:
Ok Rob (ik blijf je wel Rob noemen..das veel korter)..dan weten we dat ook!quote:Op zondag 5 juni 2005 22:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Sail Amsterdam '95 (denk ik)
(eh, ik heet geen Rob, site is van een vriend van me)
Goed idee "rob"quote:Op zondag 5 juni 2005 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
fair enough
anyhoo, 'k ga nu pitten, morgen moet ik er weer bitter vroeg uit
ik weet wel wat over de badmeetquote:Op zondag 5 juni 2005 22:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik weet van nix..
Dus die arme onschuldige tech is samen met gemene Olaf56 gaan naborrelen?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet wel wat over de badmeet
lees kug zun post
en geen van beide heeft zich al gemeldquote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus die arme onschuldige tech is samen met gemene Olaf56 gaan naborrelen?.
het was natuurlijk ook in de TONGEL- RAPEquote:Op zondag 5 juni 2005 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Meetings zijn Eng. Ik heb het altijd al gezegd..
quote:Our son just told us he that he might be gay. There are two hundred other boys in this camp. Now, I could explain to you what might happen if we left him here, but I'm a lady and I don't use that kind of language.
mogguhquote:Op maandag 6 juni 2005 06:02 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Zwemmen was gezellig! Helemaal niet eng of zo.
@Kug: ik had gebeld, maar ik kreeg je voicemail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |