quote:The K750i camera lens is protected with a sliding cover that's easy to open and close with one hand and without turning the phone around to find the opener slider. On the W800i you protect the lens with a small protection lens operated by a little slider key.
DUHHH het is een telefoonquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
k vind m lelijk.
wel leuk datie veel muziek functies heeft. Maar ik vind het maar een commercieel product.
Als je kijkt naar de K750i dan isie eigenlijk hetzelfde behalve de kleuren en je kunt m gebruiken als losse mp3speler oid. Dat had net zo makkelijk ingebakken kunnen worden in de K750i, in het testmodel daarvan was het zelfs mogelijk om de mp3 functie te gebruiken zonder de telefoon aan te hebben. Maar omdat Sony Ericsson weer geld wil zien hebben ze nog een versie gemaakt die waarschijnlijk ook een stukie duurder zal zijn.quote:
Nou kijk,quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de K750i dan isie eigenlijk hetzelfde behalve de kleuren en je kunt m gebruiken als losse mp3speler oid. Dat had net zo makkelijk ingebakken kunnen worden in de K750i, in het testmodel daarvan was het zelfs mogelijk om de mp3 functie te gebruiken zonder de telefoon aan te hebben. Maar omdat Sony Ericsson weer geld wil zien hebben ze nog een versie gemaakt die waarschijnlijk ook een stukie duurder zal zijn.
Snap je?
Toch wel zonde dat de meeste nokia types niet vooraan stonden toen de beeldschermen zijn uitgedeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou kijk,
Ik denk persoonlijk dat de w800 meer gericht is op jongeren, en de k750 meer gericht is op zakenlui en wat oudere mensen (strak design,zwart)
Maar s-e komt binnekort met de hele W lijn van Walkman.
En die zijn gewoon gericht op muziek en jongeren.
En natuurlijk wil S-E winst maken.. het is een groot bedrijf.. dat wil elk bedrijf kijk maar naar nokia (3310,3330) haast precies dezelfde telefoons
Heb gisteren gezien. Iemand had stage gelopen bij sony en meegeholpen aan de radio functie erin.. Haarscherpe foto's. Vooral het schermpje is scherp! 2 mp geloof ik dat de camara was dat ie zei...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef Skv het volgende:
Vraag me alleen af of ergens foto's te vinden zijn die met deze telefoon gemaakt zijn?
Ja, maar ik wil graag de foto's gemaakt met de w800i vergelijken met die van de k750i, zodat ik kan kijken of er kwaliteitsverschil isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef martijnb het volgende:
[..]
Heb gisteren gezien. Iemand had stage gelopen bij sony en meegeholpen aan de radio functie erin.. Haarscherpe foto's. Vooral het schermpje is scherp! 2 mp geloof ik dat de camara was dat ie zei...
Wat je je zelf beter kan aanvragen dus SKV, wil je liever een zakelijke telefoon.quote:W800 will be same as K750i except for music mode (phone function disabled - 30hr playback versus 15 from normal mode) and that it comes with 512mb memory stick and a better set of headphones.
Same here. Al zie ik hem wel liever in het zwart dan. Al kan je dan ook net zo goed een K750i kopen me dunkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Adagio het volgende:
Leuk ding hoor, ik zie een mogelijke opvolger voor mijn K700i
Ik vind die w800i er leuker uitzienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat je je zelf beter kan aanvragen dus SKV, wil je liever een zakelijke telefoon.
Of wil je een telefoon voor jongeren met iets betere muziek kwaliteit.
Aangezien je een ipod hebt, zou ik als ik jou was voor de k750i gaan.
Maar dat is mijn mening
Mijn vader heeft een k700i en daar moet je een speciale sony ericsson hoofdtelefoon indoenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Skv het volgende:
Ohja, kan je er een standaard koptelefoon indrukken?
Of moet je er speciale Sony©® Ericsson©® HeadPhones©® van duizenden euro's er bij kopen?
Bij de K700i zit een SE-koptelefoon in het pakket. Wel met speciale aansluiting onder aan de telefoon. Bij de W800i zal dus ook wel een SE-koptelefoon zitten. Met speciale aansluiting.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Skv het volgende:
Of moet je er speciale Sony©® Ericsson©® HeadPhones©® van duizenden euro's er bij kopen?
Speciale Sony©® Ericsson©® HeadPhones©®quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Skv het volgende:
Je kunt hem wel modden schijnt, maar dan moet je bij tweakers wezenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Skv het volgende:
Verloopstukjes bestaan zeker niet
Ik wil als ik muziek ga luisteren er op, toch zeker wel een Sennheiser dr aan kunnen hangen
Met die speciale aansluiting is niet dmv een plugje ofzo te omzeilen?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de K700i zit een SE-koptelefoon in het pakket. Wel met speciale aansluiting onder aan de telefoon. Bij de W800i zal dus ook wel een SE-koptelefoon zitten. Met speciale aansluiting.
die van mn k700i zijn ander behoorlijke rotdopjes, iig die plug, onding.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de K700i zit een SE-koptelefoon in het pakket. Wel met speciale aansluiting onder aan de telefoon. Bij de W800i zal dus ook wel een SE-koptelefoon zitten. Met speciale aansluiting.
Dat zeg ik commerciequote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou kijk,
Ik denk persoonlijk dat de w800 meer gericht is op jongeren, en de k750 meer gericht is op zakenlui en wat oudere mensen (strak design,zwart)
Maar s-e komt binnekort met de hele W lijn van Walkman.
En die zijn gewoon gericht op muziek en jongeren.
En natuurlijk wil S-E winst maken.. het is een groot bedrijf.. dat wil elk bedrijf kijk maar naar nokia (3310,3330) haast precies dezelfde telefoons
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je kunt hem wel modden schijnt, maar dan moet je bij tweakers wezen. Een aantal tweakers hebben een sennheiser oordoppies op de headset gezet ofzo.
Misschien dat er wel een Sony©® Ericsson©® verloopstukje©® te koop is waar je een standaard jack in kan pluggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef Skv het volgende:
Met die speciale aansluiting is niet dmv een plugje ofzo te omzeilen?
Anders kan ik er nooit een fijne headset aanhangen
Gezeik met 'alleen eigen merk artikelen'
Tot 4 gig, en in flightmode tot 30 uur speeltijd?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat zeg ik commercie. Ze hadden het makkelijk bij 1 toestel kunnen houden, zo veel functies meer heeft de W800 nou ook weer niet, hij krijgt alleen het label "mp3speler" mee omdat er n kaartje van 512 mb bij zit (die je ook voor de K750i kunt kopen, tot 4!!!! GB zelfs) en hij flightmode heeft (dus dat je in de standby stand muziek kunt luisteren).
Niet dus. Sony Ericsson verkoopt wel eigen oordoppies die erop kunnen, dat schijnt beter te zijn dan de standaard Headset, maar ook stuk duurder.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien dat er wel een Sony©® Ericsson©® verloopstukje©® te koop is waar je een standaard jack in kan pluggen.
Maarja 'men' wil meer keuze dan 1 telefoon.. en s-e wil meer verdienen Slim toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat zeg ik commercie. Ze hadden het makkelijk bij 1 toestel kunnen houden, zo veel functies meer heeft de W800 nou ook weer niet, hij krijgt alleen het label "mp3speler" mee omdat er n kaartje van 512 mb bij zit (die je ook voor de K750i kunt kopen, tot 4!!!! GB zelfs) en hij flightmode heeft (dus dat je in de standby stand muziek kunt luisteren).
Wel jammer dat een 4 Gig kaartje nog niet te koop is en het duurt nog wel een jaar voordat hij betaalbaar is denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Tot 4 gig, en in flightmode tot 30 uur speeltijd?
Dan gaat mijn iPod de verkoop in
Ik zeg ook niet dat het fout is van SE, maar wel handig om rekening mee te houden bij het lange wachten erop... SE doet vermoeden alsof de W800 zoveel beter is dan de K750 vooral met mp3 functionaliteit, maar dit valt in de praktijk best wel mee.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Maarja 'men' wil meer keuze dan 1 telefoon.. en s-e wil meer verdienen Slim toch?
Ik heb niet te klagen over de quali van de meegeleverde oordopjes.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Met die speciale aansluiting is niet dmv een plugje ofzo te omzeilen?
Anders kan ik er nooit een fijne headset aanhangen
Gezeik met 'alleen eigen merk artikelen'
Kán het wel dat er 4 gig in gaat?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wel jammer dat een 4 Gig kaartje nog niet te koop is en het duurt nog wel een jaar voordat hij betaalbaar is denk ik.
1 gig kost op dit moment ongeveer ¤110. Ik ga 512 halen denk ik.
Officieel is het Max 2 Gig. Maar volgens een of andere tweaker wil een 4 gig ook werken, maar die bestaan nog niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Kán het wel dat er 4 gig in gaat?
Of is het gewoon maximaal 1 gig?
Ja de N serie's maar daar is al een topic overquote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Remzz het volgende:
Als het goed is komt Nokia binnenkort ook met een telefoon met veel audiomogelijkheden. Er komt er zelfs 1 met een harde schrijf.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 03:49 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je een punt. Het is idd meer een vrouwentelefoon dan de K750i
Ik met. Orange. Twee jaar. 22,50. Zou dat lukken denk je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:44 schreef tonks het volgende:
Wil je hem met abbonement of zonder?
Nou die meeste nieuwe telefoontjes nu (d500,k750i) komen allemaal met dat abbonement.. ongeveer 22,50 25 euro.. 2 jarig. dus ik denk dat dat moet lukkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik met. Orange. Twee jaar. 22,50. Zou dat lukken denk je?
Dat is erg mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou die meeste nieuwe telefoontjes nu (d500,k750i) komen allemaal met dat abbonement.. ongeveer 22,50 25 euro.. 2 jarig. dus ik denk dat dat moet lukken
How cutequote:Op dinsdag 7 juni 2005 03:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ik heb nog een punt ook
Maar als dat ding een andere kleur heeft is het meteen een mannentelefoon, dus tja... Waarschijnlijk kkomen er meerdere kleuren uit?
Het zijn foto's van de w800i niet door de w800iquote:Op maandag 6 juni 2005 23:41 schreef speedfreakssj het volgende:
zijn heel veel dezelfde foto's.
Die debiel die een foto maakt met de W800i kan dat ding niet eens stilhouden voor de spiegel.......
mwa.... ik heb een 32,50 abo voor 1 jaar en wegens korting betaal ik daar 300 euro voor (over 12 maanden verdeeld). Terwijl de K750i nieuw iets van 350 euro kostquote:
32,50 per maand, 1 jaar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:41 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
mwa.... ik heb een 32,50 abo voor 1 jaar en wegens korting betaal ik daar 300 euro voor (over 12 maanden verdeeld). Terwijl de K750i nieuw iets van 350 euro kost. Abo is dus zo gek nog niet
.
idd 1 jaar en omdat ik student ben krijg ik 20% korting zowel op de telefoon (die wordt dan 19,95quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:45 schreef Skv het volgende:
[..]
32,50 per maand, 1 jaar?
Kan je zoiets dan ook krijgen voor de w800i dan binnenkort?
Ik heb geen zin in een 2 jaar abo van 25 euro
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
idd 1 jaar en omdat ik student ben krijg ik 20% korting zowel op de telefoon (die wordt dan 19,95) als op het maandelijks bedrag van 32,50! (komt dus op 26 per maand).
W800i zal vanwege commerciele doeleinden denk ik een stukje duurder zijn bij dat abo, zal wel ¤100 zijn ofzo.
Ik had ook geen zin in een 2 jaar contract.
Duh dat het een commercieel product is. Sony Ericsson is geen liefdadigheids instelling. Godsamme zeg, wat een domme opmerkingquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
k vind m lelijk.
wel leuk datie veel muziek functies heeft. Maar ik vind het maar een commercieel product.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duh dat het een commercieel product is. Sony Ericsson is geen liefdadigheids instelling. Godsamme zeg, wat een domme opmerking.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duh dat het een commercieel product is. Sony Ericsson is geen liefdadigheids instelling. Godsamme zeg, wat een domme opmerking.
bij orange gratis nummerbehoud simlock free etc etcquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar is dat dan?
Kan je je nummer houden, en welke provider is dat?
Ohja.. kan je na dat jaar er een prepaid-kaartje in rammen?
Wat gebruik jij moeilijke woorden ineens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:39 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
SE als filantropische instelling. Naar derdewereldlanden om oerdegelijke mobieltjes te slijten aan rijstnegertjes![]()
Als je dat bedoelt had je niet 'commercieel' moeten zeggen want elk product is commercieel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]. Ik bedoel ermee te zeggen dat het zo commercieel gebracht wordt dat er toch zoveel mensen in gaan trappen blijkbaar alsof de W800 zoveel beter is.. Dat isie namelijk niet, maar de commercie doet dat wel vermoeden. Bedoel waar slaat het op om dat ding nog een paar maanden te laten wachten, als de K750 geproduceerd kan worden kan de W800 ook makkelijk van de toonbank rollen, tis alleen een kleine verandering van de software en wat lelijkere behuizing.
Ik kan het wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat gebruik jij moeilijke woorden ineens.![]()
Een ander woord voor mijn uitleg is commercieelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat gebruik jij moeilijke woorden ineens.![]()
[..]
Als je dat bedoelt had je niet 'commercieel' moeten zeggen want elk product is commercieel.
Korting omdat je student bent? Share your knowledge!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
idd 1 jaar en omdat ik student ben krijg ik 20% korting zowel op de telefoon (die wordt dan 19,95) als op het maandelijks bedrag van 32,50! (komt dus op 26 per maand).
W800i zal vanwege commerciele doeleinden denk ik een stukje duurder zijn bij dat abo, zal wel ¤100 zijn ofzo.
Ik had ook geen zin in een 2 jaar contract.
Ik schijn student te zijn ja ..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Korting omdat je student bent? Share your knowledge!
Bij elke provider? Waarom weet ik dat niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik schijn student te zijn ja ..tis gewoon op vertoon van je OVkaart.
Ah. Okee, nu komen we ergens. Het is dus gewoon een tijdelijke actie van Orange. Zeg dat dan meteen. Maar goed, misschien hebben ze in augustus die actie ook; dan blijf ik zeker bij Orange.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef Sport_Life het volgende:
Alleen Orange in de Orange shop. Geen idee of die actie nog geldt, 2 weken geledne wel.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef Sport_Life het volgende:
Zover ik weet is Orange de enige provider met 32.50 abo's.
Dat je het telefoon-deel uit kunt zetten, zodat je wel lekker je mp3's kunt blijven luisteren tijdens het opstijgen en landen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 03:19 schreef Roolio het volgende:
Wat is die flightmodus eigenlijk?
Schijnt zelfs zo te zijn dat als je mp3s luistert terwijl 'ie aan staat, je 15 uur kan luisteren, en als 'ie uit staat ongeveer 30 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat je het telefoon-deel uit kunt zetten, zodat je wel lekker je mp3's kunt blijven luisteren tijdens het opstijgen en landen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie koopt hem voor me
Die zet ik danwel bij favo-fokkers![]()
-10-20 kansloos of toch...
Neh, meer een andere doelgroep. De K750i komt toch wat zakelijker over, en door de W800i als "Walkman phone" te introduceren met geheugenkaart bereik je daar weer juist de jongeren mee. Voilà, twee doelgroepen relatief goedkoop bereikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]. Ik bedoel ermee te zeggen dat het zo commercieel gebracht wordt dat er toch zoveel mensen in gaan trappen blijkbaar alsof de W800 zoveel beter is.. Dat isie namelijk niet, maar de commercie doet dat wel vermoeden. Bedoel waar slaat het op om dat ding nog een paar maanden te laten wachten, als de K750 geproduceerd kan worden kan de W800 ook makkelijk van de toonbank rollen, tis alleen een kleine verandering van de software en wat lelijkere behuizing.
Ben toch wel benieuwd naar de prijs van de W800i.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef Xante het volgende:
[..]
Neh, meer een andere doelgroep. De K750i komt toch wat zakelijker over, en door de W800i als "Walkman phone" te introduceren met geheugenkaart bereik je daar weer juist de jongeren mee. Voilà, twee doelgroepen relatief goedkoop bereikt.![]()
Lijkt mij dat die eerder genoemde $700 echt overdreven is. Denk rond de 500 euro in Nederland in het begin.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar de prijs van de W800i.
Ik denk zelf eigenlijk iets van ¤400,- Iets duurder dan de k750i, omdat de meegeleverde Memory Stick Pro Duo groter is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef Xante het volgende:
Lijkt mij dat die eerder genoemde $700 echt overdreven is. Denk rond de 500 euro in Nederland in het begin.
En dan ff een leuk abo'tje van een jaar dr bij, en hoppa, goedkoop gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk zelf eigenlijk iets van ¤400,- Iets duurder dan de k750i, omdat de meegeleverde Memory Stick Pro Duo groter is.
Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die daar ervaring mee hebben!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Skv het volgende:
En dan ff een leuk abo'tje van een jaar dr bij, en hoppa, goedkoop gedaan
Wie kan me trouwens meer vertellen over hoe lang je mp3's kan luisteren op 1 accu?
Kijk daar gaat het dus misquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
(aangezien je de bel-functie uit kunt schakelen bij de w800i).
Ja, best idioot eigenlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef Remzz het volgende:
Volgend jaar krijg je een "telefoon" zonder bel-functie
Nou.quote:
Sony Ericsson W800iquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat je het telefoon-deel uit kunt zetten, zodat je wel lekker je mp3's kunt blijven luisteren tijdens het opstijgen en landen.
quote:
Inderdaad een goeie reden om te wachten op de w800i. Hoewel de meegeleverde headset bij de K750i beter is dan ik had verwacht, is de optie om je eigen koptelefoon te gebruiken toch wel erg fijn. Gelukkig is de headset van de w800i straks ook los verkrijgbaar voor k750i-bezitters!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef nils7 het volgende:
Voor de liefhebbers... De w800i kan je ook combineren met een eigen koptelefoon zonder zelf te knutselen. SE (Sony Ericsson) levert de W800i met een verloop stukje (ook nog eens anders dan de K750i)
Dat is mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef nils7 het volgende:
Voor de liefhebbers... De w800i kan je ook combineren met een eigen koptelefoon zonder zelf te knutselen. SE (Sony Ericsson) levert de W800i met een verloop stukje (ook nog eens anders dan de K750i)
Augustus, heb het speciaal gevraagd voor de zenuwpezen hier en op tweakers gisteren (aan SE). Zij meldden augustus/september maar denken zelf augustus, hier kunnen natuurlijk geen rechten aan ontleend worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is mooi
Waar kan ik de exacte releasedatum krijgen trouwens?
Toch wel laat. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:27 schreef nils7 het volgende:
Augustus, heb het speciaal gevraagd voor de zenuwpezen hier en op tweakers gisteren (aan SE). Zij meldden augustus/september maar denken zelf augustus, hier kunnen natuurlijk geen rechten aan ontleend worden.
Staat op Sony-Ericsson.comquote:Sla meer op
De W800i heeft meer dan voldoende geheugen voor de opslag van je favoriete nummers, afbeeldingen en videoclips. En als je meer wilt opslaan, gebruik je Memory Stick™ PRO Duo. Naast het interne geheugen van de telefoon kun je tot 1 GB uitbreidingsgeheugen toevoegen. Duizenden afbeeldingen. Honderden tracks.
Op de meegeleverde Memory Stick PRO Duo™ van 512 MB kun je ongeveer 150 muziektracks of 10 tot 15 complete cd's opslaan.
Bij de introductie meldden ze trots dat hij gewoon 4GB aan moet kunnen. Zelfs gisteren zien ze het nog steeds als een Ipod killer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Staat op Sony-Ericsson.com
Nu kan ik niet écht blij worden van 1 GB.
Is dat ding uit te breiden tot 4 GB? Denk bijv. aan de k750i. Hoeveel zou die 'moeten' kunnen, en hoeveel kan die daadwerkelijk?
-edit- hij zou 2 GB moeten kunnen.
Maar dit ding is al ouwer, waarom zou de w800i dan maar 1 GB kunnen?
Deels Nee, ik loop al hun persconferenties af voor Nieuwemobiel.nl.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:33 schreef Skv het volgende:
nils7, hoe weet je al die info?
Werk je als developer bij SE ofzo![]()
Ze hebben het de hele tijd over 1GB, omdat er simpelweg nog geen grotere Memory Stick Pro Duo's bestaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Skv het volgende:
Staat op Sony-Ericsson.com
Nu kan ik niet écht blij worden van 1 GB.
Is dat ding uit te breiden tot 4 GB? Denk bijv. aan de k750i. Hoeveel zou die 'moeten' kunnen, en hoeveel kan die daadwerkelijk?
-edit- hij zou 2 GB moeten kunnen.
Maar dit ding is al ouwer, waarom zou de w800i dan maar 1 GB kunnen?
Opzich is de w600 wel geinig, maar ik vind 'm te dik, het is een draai-toestel, maar de "slechtste" feature is nog wel dat er helemaal geen Memory Sticks Pro Duo's in kunt stoppen! Hij heeft 256MB geheugen aan boord en daar moet je het mee doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef nils7 het volgende:
Dit is 'm het verloop stekkertje naast de W600 (nee deze komt niet naar NL de W600 dan).
Bij de volume control zit de 2,5mm ingang.
[afbeelding]
Nou is 32 GB toch ècht wat anders dan 32 MB hoor... Overigens denk ik niet gauw memory stickjes van 32 GB te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Skv het volgende:
32 GB
Ik weet nog zo dat ik een pc had met 32 MB RAM.
Dat was dik veel
En nu kan het al over een tijdje op je mobiel.
Godsamme
Ik denk dat dat soort sticks wel leverbaar zijn over 1,5 tot 2 jaar..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou is 32 GB toch ècht wat anders dan 32 MB hoor... Overigens denk ik niet gauw memory stickjes van 32 GB te zien.
Die zullen dan nog wel heel duur zijn. Nu moet je het aantal megabytes delen door 10 en dan heb je de prijs ongeveer. ¤3.200,- voor een Memory Stickje is best veel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:00 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat dat soort sticks wel leverbaar zijn over 1,5 tot 2 jaar..
En als de 32 er eenmaal is, duurt het niet lang voor je ze ook hebt voor 128, 256, 512, tm 1 terrabyte
Maargoed. Dat komt nog.
Ach, een GeForce4 MX nogwat kaart kostte paar jaar geleden ontzettend veel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die zullen dan nog wel heel duur zijn. Nu moet je het aantal megabytes delen door 10 en dan heb je de prijs ongeveer. ¤3.200,- voor een Memory Stickje is best veel!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk iniet dat deze telefoon een iPod kan vervangen, puur vanwege het feit dat er 4gb in kan. Ik denk zelf uberhaupt niet dat hij een MP3 speler kan vervangen.
Ik bedoel, ik denk nog altijd dat een mp3-speler veel sneller te bedienen is. Dit zul je hoe dan ook van toetsenblokkering af moeten halen, waardoor je hem NIET vanuit je jas / broekzak kunt bedienenDaarnaast zul je vaak ook nog eens naar een media-menu moeten om je muziek te kunnen bedienen.
Ook heb ik nog niets over remotes gelezen, helaas.
Zal dus wel een speciaal knoppie voor zijn. Zeker omdat ze 'm zo promoten als zijnde een muziek-telefoon. Dan zorgen ze er heus wel voor dat je 'm zo aan kan zetten.quote:Neem je muziek overal mee naartoe. Met één druk op de muziekknop start je de ingebouwde digitale music player (...)
quote:De W800i past perfect in de hand en heeft de stijl en uitstraling van een digitale muziekspeler. Het toestel heeft aan de zijkant een aantal knoppen waarmee functies eenvoudig kunnen worden bediend. Een speciale muziekknop, een mediaspelerknop en een muziekvolumeregelaar. Bovendien is het toestel voorzien van een aanraakgevoelige camerasluiterknop met automatische focus.
quote:Waar je ook maar bent, je hebt altijd je favoriete muziek bij je. Eén druk op de muziekknop aan de zijkant van het toestel en de W800i-mediaspeler wordt ingeschakeld en is klaar voor gebruik. Kies een muzieknummer of een album en geniet van ongekend stereogeluid. Met de muziekknop kan de FM-radio op de W800i worden ingeschakeld. Het W800i-pakket bevat een draagbare stereokoptelefoon (HPM-70) voor optimale geluidsweergave.
Sja, voor jouw gebruik moet ik je dan misschien wel gelijk geven jaquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:07 schreef Skv het volgende:
Ik heb zelf een mini, maar zie hierin wel een goede vervanger...
Compact, radio, die ik bij de iPod toch wel mis, goede opslagcapaciteit etc.
Dat naar het volgende nummer gaan is idd dan wel een beetje omslachtig, maarja, ik gebruik eigenlijk alleen maar de shuffle. Als je 700+ nummers hebt, ga ik niet op zoek naar één specifiek nummer. Lekker door elkaar, heb je steeds wat anders.
En anders maak je toch gewoon ff een playlistje?
Anyway, als ik de w800i heb, mét een goeie memorycard (zal wel ff duren waarschijnlijk voor die betaalbaar zijn), dan gaat mn iPod mini 4GB in de verkoop
Die standaard 512 is wel meer dan heel veel normale mp3spelers, maar als je een nieuwe ferrari koopt, en die is beter dan een Lada, dan wil dat ook niet direct zeggen dat die Ferrari helemaal top is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:13 schreef nils7 het volgende:
Ik denk dat Sony Ericsson en straks ook Nokia met de N91 het moeten melden dat dit meer dan een telefoon en/of mp3 speler is.
Ik zal nooit ontkennen dat een normale MP3 slechter is want dat is niet zo maar je loopt wel weer met en je Ipod en een telefoon op zak. Als dit goed aan te passen is in 1 apparaat zoals de w800 en n91 dan lijkt me dat een groot voordeel.
Hoe de w800 precies werkt met zijn mediaplayer is mij onbekend daar dit nog niet af is.
Daarnaast is de 512MB standaard meer dan toereikend je niet nog steeds tal van mp3 spelers met de helft van dat geheugen (ja oke die zijn maar 40 euro ofzo). Maar bij de W800i krijg je wel de walkman ervaring van Sony.
Dat is ook een reden dat ik voor de k750i ben gegaan i.p.v. de w800i. Een 64 MB kaartje vervangen is minder "zonde" dan een 512 MB kaartje vervangen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:40 schreef Skv het volgende:
512 is naar mijn mening te weinig om serieus muziek op te luisteren. Je moet namelijk ook rekening houden met het geheugen dat apps, foto's en video in gaat nemen.
maargoed, geen man overboord, gewoon nieuw kaartje kopen, overal af
Dan neem ik terug wat ik zojuist zeiquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:05 schreef P-Style het volgende:
O ja.. even voor de duidelijkheid...het Play/Pauze knopje werkt altijd dus ook als je telefoon op key-lock staat, evenals de volumeknoppen, die als next/previous-knoppen werken als je ze langer ingedrukt houd. De w800i werkt dus perfect als mp3-speler (evenals z'n kloons natuurlijk). Een helder display, de mogelijkheid om playlists te gebruiken en naast mp3 ook aac als ondersteunde standaard, daarbij inderdaad de walkman ervaring van Sony, het uitbreidbare geheugen èn een qualitatieve headset (waar je ook nog eens andere koptelefoons op aan kunt sluiten)... meer heb je niet nodig!
Nou ja... je kunt zoveel playlists maken als je wilt, voor zowel muziek (mp3, m4a) als voor filmpjes (mpeg4). Persoonlijk heb ik hier genoeg aan!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
Is er ook nog een media-library aanwezig?
Je kunt je liedjes in ieder geval sorteren op artiest en op titel. Overigens heb ik natuurlijk alleen ervaring met de mediaspeler van de K750i. Het kan heel goed zijn, dat die bij de W800i nog ietsje uitgebreider is. En anders kan toekomstige nieuwe firmware altijd nog nieuwe opties toevoegen!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Aha. Nee ik bedoel meer dat je op genre, artist, album en nog meer van die meuk kunt zoeken
Jij snapt mequote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef Skv het volgende:
Dan zou die precies hetzelfde kunnen als een iPod bedoel je
Ik gebruik dat soort opties eigenlijk alleen als mn iPod in de dock staat.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij snapt meDat is zooo lekker aan gemiddelde mp3-speler
4GB doorzoeken op map-structuur kan nog, maar 4GB doorzoeken op een lijst artiesten is net niet te doen
Joystickje naar rechts, of volumeknop+/zoomknop+ effe ingedrukt houden!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:11 schreef Skv het volgende:
Ik hoop wel dat je makkelijk van nummer kan skippen als er een kutsong voorbij komt
Nee niet uit officiele bronnen, ook niet naar gevraagd ik schat dat hij 400-450 euro gaat kosten!quote:
Hij houdt het màkkelijk langer dan 2 uur vol. En als je de belfunctie uitzet dan kun je 30 uur muziek luisteren op één accu-lading. Het is een perfecte mp3-speler en een telefoon heb je toch altijd al bij je. Beter kan bijna niet!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het wordt pas interessant als de telefoon niet leeg is na 2 uur luisteren, dus een waardige opvolger voor je mp3 speler is het sowieso niet vind ik persoonlijk.
Standaard doet ie het ongeveer 15 uur, en op flight-mode 30 uur.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het wordt pas interessant als de telefoon niet leeg is na 2 uur luisteren, dus een waardige opvolger voor je mp3 speler is het sowieso niet vind ik persoonlijk.
Die vriendin van die reviewer is geilquote:
De reviewer heeft dezelfde conclusie getrokken als ik!quote:
K750i met een 1-jarig debitel abo voor 17.50?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef WooZ het volgende:
Ik vind 't ook een mooi dingetje. Ik wacht wel tot er een mooie aanbieding komt
net zoals de k750i gratis bij een 1-jarig debitel vodafone 17,50 abo
Indd, waar was dat dan? Geloof er niks van.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:19 schreef ricky260 het volgende:
[..]
K750i met een 1-jarig debitel abo voor 17.50?
waar was dat dan?
W800i lijkt me echt een mooi mobieltje, wordt denk het mn volgende mobiel![]()
Gsmstunts.nlquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Indd, waar was dat dan? Geloof er niks van.
Waar zie je dat dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
Gsmstunts.nl
en nou niet meer zo wantrouwend doen
Welke provider, en hoeveel jaar. Ik zie het niet kerel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hallo zo imbeciel ben je toch niet dat ik dat ook nog moet gaan uitleggen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef WooZ het volgende:
Ik vind 't ook een mooi dingetje. Ik wacht wel tot er een mooie aanbieding komt
net zoals de k750i gratis bij een 1-jarig debitel vodafone 17,50 abo
Grapjas de minder slimme van ons ben jij nog altijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:17 schreef skiczukie het volgende:
En gratis heh. Lees eens terug, debiel.
Jep. ik weet het.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Grapjas de minder slimme van ons ben jij nog altijd
?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:31 schreef Skv het volgende:
Kappe dus.
Skiczukie is 't echt zo dan?
Of metCashback
Ja zo dacht ik er dus ook overquote:Maar toch, als dit voor de w800i is, roep me maar weer
XD volgens mijquote:Wat voor geheugen gaat erin deze dingen eigenlijk? Wat voor soort kaartje?
SE met XD van kodak? datzou vreemd zijn, denk eerder MS Duoquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:28 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik er dus ook over
[..]
XD volgens mij
ja klopt staat ook gewoon op die sitequote:Op donderdag 21 juli 2005 12:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
SE met XD van kodak? datzou vreemd zijn, denk eerder MS Duo
Jurrio, waar kwam je die verschillende kleuren tegen? URL graag :-)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Jurrio het volgende:
Hmm volgens mij wel, na enig zoeken kwam ik al foto's met andere kleuren tegen, ivoorachtig, geel en nog wel meer, whatever ik zie wel.
Moment, ik zal weer even zoeken, het was niet echt een officiele site namelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef RikDeMan het volgende:
[..]
Jurrio, waar kwam je die verschillende kleuren tegen? URL graag :-)
dat is de belichting..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:58 schreef Jurrio het volgende:
Hmm ik ben gisteravond meer tegengekomen, maar dit is wat ik net vond:
http://www.bengalboy.com/modules/news/article.php?storyid=18 , goed zoekendan zie je sowieso een witte en een gele.
Oquote:
Er is (op dit moment) maar één versie van.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:46 schreef Jurrio het volgende:
O![]()
Ik heb volgens mij ook nog ergens een rode en een écht gele gevonden maar dat weet ik nou niet meer zeker.
Belcompany iig vanaf vrijdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:07 schreef Tali-banaan het volgende:
wow deze is gaaf. vrijdag komt 'ie dus uit! welke winkels hebben altijd als snelste de mobieltjes in de tent?
Inderdaad. En het is óók de K750i, maar dan met een iets andere behuizing en een groter kaartje. Het voordeel van de w800i is de betere headset, de uitgebreidere mediaplayer en de "flightmode".quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit niet gewoon een D750i met een ander kleurtje en een 512mb kaartje?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit niet gewoon een DK750i met een ander kleurtje en een 512mb kaartje?
Hmmm... ik liep toevallig vandaag langs de belcompany en daar hadden ze een foldertje liggen waar toch echt in stond dat 'ie vanaf de 12e beschikbaar is.quote:
Is de 12e niet vrijdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik liep toevallig vandaag langs de belcompany en daar hadden ze een foldertje liggen waar toch echt in stond dat 'ie vanaf de 12e beschikbaar is.
Ik moet me nu wel aangesproken voelen zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:25 schreef Tali-banaan het volgende:
hmmm toch wel erg duur. hoeveel weken moet ik wachten totdat het de 400 grens bereiktmisschien dat iemand een schatting kan maken omdat ze mobieltjes in de gaten houden ofzo
The Phone House ook (check de homepage maar) en Belcompany...T for Telecom weet ik niet, maar die zal wel snel reageren, om te kunnen blijven reageren. Ik ga maandag ook langs om hem te bestellenquote:
Goh... vandaar dat sim-only abonnementen altijd 2x zo goedkoop zijn als abo's met toestel!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Jurrio het volgende:
... Bij abbo betaal je alleen voor de beltegoeden, zo'n 20 à 25 euro per maand, goed te doen volgens mij. Ik ga hem halen icm met Hi 25 2 jaar.
http://www.telegraaf.nl/i(...)r_Walkman_Phone.htmlquote:Nachtshoppen voor Walkman Phone
Sony Ericsson trekt alle registers open om de verkoop van de eerste telg uit de Walkman Phone-familie luister bij te zetten. De fabrikant heeft een aantal telefoonwinkels zo gek gekregen om op 12 augustus vanaf klokslag middernacht hiervoor de winkeldeuren te openen.
Dat komt omdat 'ie (op de kleuren na) exact hetzelfde is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind em echt verdacht veel op de D750i lijken...
Gewoon niks anders?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat komt omdat 'ie (op de kleuren na) exact hetzelfde is.
first of all: de D750i is alleen maar een speciale (spuuglelijke) editie van T Mobile van de K750i.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon niks anders?
Jezus en daar vragen ze dan ¤470,- voor?
Dan zou ik zeggen neem een El cheapo abbo van T-Mobile met de D750i en koop er zelf een 512MB Memorystick Duo erin, ben je zeker nog voor de helft goedkoper uit en persoonlijk vind ik de zilveren kleur nog mooier..
Ik koop de telefoon denk ik gewoon los en neem er dan een simkaart van een paar euro per maand bij op www.gsmweb.nl. Je hebt dan meer belminuten voor ongeveer iets minder geld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Hier staan de startprijzen van dit apparaatje:
http://www.tweakers.net/pricewatch/116179
Maar... ik zit de hele tijd met prepaid in gedachten omdat ik dat altijd heb gehad, maar als het met een abbotje goedkoper uitkomt dan met prepaid, dan moet ik toch gewoon een abbo nemen of nie?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:08 schreef Jurrio het volgende:
*Heeft hem besteld bij The Phone House*
![]()
Ik wil wel Jamiroquai kaartjes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
wie wil er nu jamaracui kaartjes.
Het was een succes in A'dam zegquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/i(...)r_Walkman_Phone.html
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Er was meer beveiliging dan dat er klanten warenEn dat over de gehele tijd gezien dan he
Als je eens abn typt kunnen we je misschien helpenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:25 schreef speedfreakssj het volgende:
dat doet hij hier ook niet
ik krijg hier alleen da domme bluelet wat wil activeren als ik op nieuw jardware zoek.
het wil ook niet normaal werken en verwijderen heft geen zin want dan start mijn PC niet meer op.
koopt nooti meer bluetooth zooi"
Enkel als ik een nummer wil afspelen dat in een playlist staat waarvan het bronbestand al verwijderd is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:10 schreef SwOoSh het volgende:
hmmm mijne doet nu soms al moeilijk als ik mp3tjes afspeel
hij zegt dan afspelen mislukt, hebben meer mensen dat?
moet je je geheugenkaart effe aanduwen. had de mijne ook vanmiddah. morge ofzo of dondedagvond effe alngs als het nog een keer voorkomt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Enkel als ik een nummer wil afspelen dat in een playlist staat waarvan het bronbestand al verwijderd is.
Mail me anders ff... adres is timmyasd@fok.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef radjatoe het volgende:
Aan degene die de w800 hebben plus kaartjes voor het concert van Jamiroquai....Ik wil graag de kaartjes van je overnemen als je er niet heen wil gaan
geef je emial effe, stuur ik hem door.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:42 schreef -Nielz- het volgende:
Kan iemand de kwaliteit van de film functie tonen door een filmpje te posten?
Ik weet dat hij hele leuke foto's maakt, maar dit valt best vies tegen (niet dat er beter is..)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef speedfreakssj het volgende:
http://media.putfile.com/MOV0000141
Duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef speedfreakssj het volgende:
Dat is omdat hij gecomprimeerd is naar AVI
de .3GP is gewoon goed alleen dat kon ik niet uploaden ofo.
is niet goed voor de meeste sites.
In ieder geval bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef speedfreakssj het volgende:
laat maar, moet niet geconvert zijn.
Owkeequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:13 schreef radjatoe het volgende:
@timmyasd...
ik ben geslaagd in het vinden van 2 kaartjes
supernielz "apenstaartje" hotmail . comquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
geef je emial dan effe via miujn email. stuur ik het origineel effe op/
Ik heb gewoon direct kopieren plakken in de MP3 map gedaan op m'n telefoon. Gewoon met XP, werkt gelijk goed?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef forevernr1 het volgende:
W800 sinds gisteren in gebruik... Vraagje dus: moet je perse het programma disc2phone gebruiken om mp3tjes op de w800 te zetten of heeft iemand andere manier.
Het lukt me absoluut niet om vanaf de pc direkt op het geheugenkaartje de mp3 te kopieren, dit lukt normailiter perfect.
werkt prima inderdaad. Zorg alleen wel dat je twee mappen aanmaakt, eentje voor artiest en eentje voor album naam. Mogen ook fictief zijn uiteraard. Heb zelf bijvoorbeeld een map compilations met daarin de map dance. Disc2Phone zou er verschillende mappen van maken omdat de muziek door verschillende artiesten is gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon direct kopieren plakken in de MP3 map gedaan op m'n telefoon. Gewoon met XP, werkt gelijk goed?
Bedankt, nu nog een programma zoeken welke het 3GP formaat kan afspelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef speedfreakssj het volgende:
NielzL verzonden maar dit is dus alleen me kamer en effe lopen. kan nog wel een video sturen van de schietbaan als je dat wilt.
Ff Nokia pc suite instaleren zit wel z'n programma bij. Er zijn trouwens ook vast wel andere programma's die het afspelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Bedankt, nu nog een programma zoeken welke het 3GP formaat kan afspelen.
Zit er geen copyright opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:21 schreef Remzz het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, kun je het filmpje online zetten?
Alleen in den haag toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:05 schreef WooZ het volgende:
Ik ga em morgen halen.
M'n gsm is eergister gejat in LA, en morgen heeft Telfort mooie aanbieding
Bij een 35 euro / maand, 1 jarig abo is ie gratis. Morgen is het Super Saturday (50% korting op abo) in de Telfort shops, dus dan ga ik der ff langs. Dan betaal ik 17,50 * 12 = ¤210,- voor dat ding
Nee, alle shops.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Alleen in den haag toch?
Heb hem zelf vorige week gratis gekregen bij Telfort 200 1 jaar, ¤26/mnd. En dan nog maand 13, 14 en 15 gratis. Maar die super saturday aanbieding is nog mooier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |