Nou.quote:
Sony Ericsson W800iquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat je het telefoon-deel uit kunt zetten, zodat je wel lekker je mp3's kunt blijven luisteren tijdens het opstijgen en landen.
quote:
Inderdaad een goeie reden om te wachten op de w800i. Hoewel de meegeleverde headset bij de K750i beter is dan ik had verwacht, is de optie om je eigen koptelefoon te gebruiken toch wel erg fijn. Gelukkig is de headset van de w800i straks ook los verkrijgbaar voor k750i-bezitters!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef nils7 het volgende:
Voor de liefhebbers... De w800i kan je ook combineren met een eigen koptelefoon zonder zelf te knutselen. SE (Sony Ericsson) levert de W800i met een verloop stukje (ook nog eens anders dan de K750i)
Dat is mooiquote:Op maandag 13 juni 2005 22:26 schreef nils7 het volgende:
Voor de liefhebbers... De w800i kan je ook combineren met een eigen koptelefoon zonder zelf te knutselen. SE (Sony Ericsson) levert de W800i met een verloop stukje (ook nog eens anders dan de K750i)
Augustus, heb het speciaal gevraagd voor de zenuwpezen hier en op tweakers gisteren (aan SE). Zij meldden augustus/september maar denken zelf augustus, hier kunnen natuurlijk geen rechten aan ontleend worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:33 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is mooi
Waar kan ik de exacte releasedatum krijgen trouwens?
Toch wel laat. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:27 schreef nils7 het volgende:
Augustus, heb het speciaal gevraagd voor de zenuwpezen hier en op tweakers gisteren (aan SE). Zij meldden augustus/september maar denken zelf augustus, hier kunnen natuurlijk geen rechten aan ontleend worden.
Staat op Sony-Ericsson.comquote:Sla meer op
De W800i heeft meer dan voldoende geheugen voor de opslag van je favoriete nummers, afbeeldingen en videoclips. En als je meer wilt opslaan, gebruik je Memory Stick™ PRO Duo. Naast het interne geheugen van de telefoon kun je tot 1 GB uitbreidingsgeheugen toevoegen. Duizenden afbeeldingen. Honderden tracks.
Op de meegeleverde Memory Stick PRO Duo™ van 512 MB kun je ongeveer 150 muziektracks of 10 tot 15 complete cd's opslaan.
Bij de introductie meldden ze trots dat hij gewoon 4GB aan moet kunnen. Zelfs gisteren zien ze het nog steeds als een Ipod killer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Staat op Sony-Ericsson.com
Nu kan ik niet écht blij worden van 1 GB.
Is dat ding uit te breiden tot 4 GB? Denk bijv. aan de k750i. Hoeveel zou die 'moeten' kunnen, en hoeveel kan die daadwerkelijk?
-edit- hij zou 2 GB moeten kunnen.
Maar dit ding is al ouwer, waarom zou de w800i dan maar 1 GB kunnen?
Deels Nee, ik loop al hun persconferenties af voor Nieuwemobiel.nl.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:33 schreef Skv het volgende:
nils7, hoe weet je al die info?
Werk je als developer bij SE ofzo![]()
Ze hebben het de hele tijd over 1GB, omdat er simpelweg nog geen grotere Memory Stick Pro Duo's bestaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef Skv het volgende:
Staat op Sony-Ericsson.com
Nu kan ik niet écht blij worden van 1 GB.
Is dat ding uit te breiden tot 4 GB? Denk bijv. aan de k750i. Hoeveel zou die 'moeten' kunnen, en hoeveel kan die daadwerkelijk?
-edit- hij zou 2 GB moeten kunnen.
Maar dit ding is al ouwer, waarom zou de w800i dan maar 1 GB kunnen?
Opzich is de w600 wel geinig, maar ik vind 'm te dik, het is een draai-toestel, maar de "slechtste" feature is nog wel dat er helemaal geen Memory Sticks Pro Duo's in kunt stoppen! Hij heeft 256MB geheugen aan boord en daar moet je het mee doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef nils7 het volgende:
Dit is 'm het verloop stekkertje naast de W600 (nee deze komt niet naar NL de W600 dan).
Bij de volume control zit de 2,5mm ingang.
[afbeelding]
Nou is 32 GB toch ècht wat anders dan 32 MB hoor... Overigens denk ik niet gauw memory stickjes van 32 GB te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:51 schreef Skv het volgende:
32 GB
Ik weet nog zo dat ik een pc had met 32 MB RAM.
Dat was dik veel
En nu kan het al over een tijdje op je mobiel.
Godsamme
Ik denk dat dat soort sticks wel leverbaar zijn over 1,5 tot 2 jaar..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou is 32 GB toch ècht wat anders dan 32 MB hoor... Overigens denk ik niet gauw memory stickjes van 32 GB te zien.
Die zullen dan nog wel heel duur zijn. Nu moet je het aantal megabytes delen door 10 en dan heb je de prijs ongeveer. ¤3.200,- voor een Memory Stickje is best veel!quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:00 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat dat soort sticks wel leverbaar zijn over 1,5 tot 2 jaar..
En als de 32 er eenmaal is, duurt het niet lang voor je ze ook hebt voor 128, 256, 512, tm 1 terrabyte
Maargoed. Dat komt nog.
Ach, een GeForce4 MX nogwat kaart kostte paar jaar geleden ontzettend veel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Die zullen dan nog wel heel duur zijn. Nu moet je het aantal megabytes delen door 10 en dan heb je de prijs ongeveer. ¤3.200,- voor een Memory Stickje is best veel!
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:36 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk iniet dat deze telefoon een iPod kan vervangen, puur vanwege het feit dat er 4gb in kan. Ik denk zelf uberhaupt niet dat hij een MP3 speler kan vervangen.
Ik bedoel, ik denk nog altijd dat een mp3-speler veel sneller te bedienen is. Dit zul je hoe dan ook van toetsenblokkering af moeten halen, waardoor je hem NIET vanuit je jas / broekzak kunt bedienenDaarnaast zul je vaak ook nog eens naar een media-menu moeten om je muziek te kunnen bedienen.
Ook heb ik nog niets over remotes gelezen, helaas.
Zal dus wel een speciaal knoppie voor zijn. Zeker omdat ze 'm zo promoten als zijnde een muziek-telefoon. Dan zorgen ze er heus wel voor dat je 'm zo aan kan zetten.quote:Neem je muziek overal mee naartoe. Met één druk op de muziekknop start je de ingebouwde digitale music player (...)
quote:De W800i past perfect in de hand en heeft de stijl en uitstraling van een digitale muziekspeler. Het toestel heeft aan de zijkant een aantal knoppen waarmee functies eenvoudig kunnen worden bediend. Een speciale muziekknop, een mediaspelerknop en een muziekvolumeregelaar. Bovendien is het toestel voorzien van een aanraakgevoelige camerasluiterknop met automatische focus.
quote:Waar je ook maar bent, je hebt altijd je favoriete muziek bij je. Eén druk op de muziekknop aan de zijkant van het toestel en de W800i-mediaspeler wordt ingeschakeld en is klaar voor gebruik. Kies een muzieknummer of een album en geniet van ongekend stereogeluid. Met de muziekknop kan de FM-radio op de W800i worden ingeschakeld. Het W800i-pakket bevat een draagbare stereokoptelefoon (HPM-70) voor optimale geluidsweergave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |