quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Er was meer beveiliging dan dat er klanten warenEn dat over de gehele tijd gezien dan he
Als je eens abn typt kunnen we je misschien helpenquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:25 schreef speedfreakssj het volgende:
dat doet hij hier ook niet
ik krijg hier alleen da domme bluelet wat wil activeren als ik op nieuw jardware zoek.
het wil ook niet normaal werken en verwijderen heft geen zin want dan start mijn PC niet meer op.
koopt nooti meer bluetooth zooi"
Enkel als ik een nummer wil afspelen dat in een playlist staat waarvan het bronbestand al verwijderd is.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:10 schreef SwOoSh het volgende:
hmmm mijne doet nu soms al moeilijk als ik mp3tjes afspeel
hij zegt dan afspelen mislukt, hebben meer mensen dat?
moet je je geheugenkaart effe aanduwen. had de mijne ook vanmiddah. morge ofzo of dondedagvond effe alngs als het nog een keer voorkomt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Enkel als ik een nummer wil afspelen dat in een playlist staat waarvan het bronbestand al verwijderd is.
Mail me anders ff... adres is timmyasd@fok.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:23 schreef radjatoe het volgende:
Aan degene die de w800 hebben plus kaartjes voor het concert van Jamiroquai....Ik wil graag de kaartjes van je overnemen als je er niet heen wil gaan
geef je emial effe, stuur ik hem door.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:42 schreef -Nielz- het volgende:
Kan iemand de kwaliteit van de film functie tonen door een filmpje te posten?
Ik weet dat hij hele leuke foto's maakt, maar dit valt best vies tegen (niet dat er beter is..)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef speedfreakssj het volgende:
http://media.putfile.com/MOV0000141
Duidelijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:25 schreef speedfreakssj het volgende:
Dat is omdat hij gecomprimeerd is naar AVI
de .3GP is gewoon goed alleen dat kon ik niet uploaden ofo.
is niet goed voor de meeste sites.
In ieder geval bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:21 schreef speedfreakssj het volgende:
laat maar, moet niet geconvert zijn.
Owkeequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:13 schreef radjatoe het volgende:
@timmyasd...
ik ben geslaagd in het vinden van 2 kaartjes
supernielz "apenstaartje" hotmail . comquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef speedfreakssj het volgende:
geef je emial dan effe via miujn email. stuur ik het origineel effe op/
Ik heb gewoon direct kopieren plakken in de MP3 map gedaan op m'n telefoon. Gewoon met XP, werkt gelijk goed?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef forevernr1 het volgende:
W800 sinds gisteren in gebruik... Vraagje dus: moet je perse het programma disc2phone gebruiken om mp3tjes op de w800 te zetten of heeft iemand andere manier.
Het lukt me absoluut niet om vanaf de pc direkt op het geheugenkaartje de mp3 te kopieren, dit lukt normailiter perfect.
werkt prima inderdaad. Zorg alleen wel dat je twee mappen aanmaakt, eentje voor artiest en eentje voor album naam. Mogen ook fictief zijn uiteraard. Heb zelf bijvoorbeeld een map compilations met daarin de map dance. Disc2Phone zou er verschillende mappen van maken omdat de muziek door verschillende artiesten is gemaakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon direct kopieren plakken in de MP3 map gedaan op m'n telefoon. Gewoon met XP, werkt gelijk goed?
Bedankt, nu nog een programma zoeken welke het 3GP formaat kan afspelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef speedfreakssj het volgende:
NielzL verzonden maar dit is dus alleen me kamer en effe lopen. kan nog wel een video sturen van de schietbaan als je dat wilt.
Ff Nokia pc suite instaleren zit wel z'n programma bij. Er zijn trouwens ook vast wel andere programma's die het afspelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:51 schreef -Nielz- het volgende:
[..]
Bedankt, nu nog een programma zoeken welke het 3GP formaat kan afspelen.
Zit er geen copyright opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:21 schreef Remzz het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd, kun je het filmpje online zetten?
Alleen in den haag toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:05 schreef WooZ het volgende:
Ik ga em morgen halen.
M'n gsm is eergister gejat in LA, en morgen heeft Telfort mooie aanbieding
Bij een 35 euro / maand, 1 jarig abo is ie gratis. Morgen is het Super Saturday (50% korting op abo) in de Telfort shops, dus dan ga ik der ff langs. Dan betaal ik 17,50 * 12 = ¤210,- voor dat ding
Nee, alle shops.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Alleen in den haag toch?
Heb hem zelf vorige week gratis gekregen bij Telfort 200 1 jaar, ¤26/mnd. En dan nog maand 13, 14 en 15 gratis. Maar die super saturday aanbieding is nog mooier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |