Er is (op dit moment) maar één versie van.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 02:46 schreef Jurrio het volgende:
O![]()
Ik heb volgens mij ook nog ergens een rode en een écht gele gevonden maar dat weet ik nou niet meer zeker.
Belcompany iig vanaf vrijdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:07 schreef Tali-banaan het volgende:
wow deze is gaaf. vrijdag komt 'ie dus uit! welke winkels hebben altijd als snelste de mobieltjes in de tent?
Inderdaad. En het is óók de K750i, maar dan met een iets andere behuizing en een groter kaartje. Het voordeel van de w800i is de betere headset, de uitgebreidere mediaplayer en de "flightmode".quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit niet gewoon een D750i met een ander kleurtje en een 512mb kaartje?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
is dit niet gewoon een DK750i met een ander kleurtje en een 512mb kaartje?
Hmmm... ik liep toevallig vandaag langs de belcompany en daar hadden ze een foldertje liggen waar toch echt in stond dat 'ie vanaf de 12e beschikbaar is.quote:
Is de 12e niet vrijdagquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik liep toevallig vandaag langs de belcompany en daar hadden ze een foldertje liggen waar toch echt in stond dat 'ie vanaf de 12e beschikbaar is.
Ik moet me nu wel aangesproken voelen zekerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:25 schreef Tali-banaan het volgende:
hmmm toch wel erg duur. hoeveel weken moet ik wachten totdat het de 400 grens bereiktmisschien dat iemand een schatting kan maken omdat ze mobieltjes in de gaten houden ofzo
The Phone House ook (check de homepage maar) en Belcompany...T for Telecom weet ik niet, maar die zal wel snel reageren, om te kunnen blijven reageren. Ik ga maandag ook langs om hem te bestellenquote:
Goh... vandaar dat sim-only abonnementen altijd 2x zo goedkoop zijn als abo's met toestel!quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:31 schreef Jurrio het volgende:
... Bij abbo betaal je alleen voor de beltegoeden, zo'n 20 à 25 euro per maand, goed te doen volgens mij. Ik ga hem halen icm met Hi 25 2 jaar.
http://www.telegraaf.nl/i(...)r_Walkman_Phone.htmlquote:Nachtshoppen voor Walkman Phone
Sony Ericsson trekt alle registers open om de verkoop van de eerste telg uit de Walkman Phone-familie luister bij te zetten. De fabrikant heeft een aantal telefoonwinkels zo gek gekregen om op 12 augustus vanaf klokslag middernacht hiervoor de winkeldeuren te openen.
Dat komt omdat 'ie (op de kleuren na) exact hetzelfde is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind em echt verdacht veel op de D750i lijken...
Gewoon niks anders?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat komt omdat 'ie (op de kleuren na) exact hetzelfde is.
first of all: de D750i is alleen maar een speciale (spuuglelijke) editie van T Mobile van de K750i.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon niks anders?
Jezus en daar vragen ze dan ¤470,- voor?
Dan zou ik zeggen neem een El cheapo abbo van T-Mobile met de D750i en koop er zelf een 512MB Memorystick Duo erin, ben je zeker nog voor de helft goedkoper uit en persoonlijk vind ik de zilveren kleur nog mooier..
Ik koop de telefoon denk ik gewoon los en neem er dan een simkaart van een paar euro per maand bij op www.gsmweb.nl. Je hebt dan meer belminuten voor ongeveer iets minder geld.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:25 schreef Tali-banaan het volgende:
Hier staan de startprijzen van dit apparaatje:
http://www.tweakers.net/pricewatch/116179
Maar... ik zit de hele tijd met prepaid in gedachten omdat ik dat altijd heb gehad, maar als het met een abbotje goedkoper uitkomt dan met prepaid, dan moet ik toch gewoon een abbo nemen of nie?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:08 schreef Jurrio het volgende:
*Heeft hem besteld bij The Phone House*
![]()
Ik wil wel Jamiroquai kaartjes!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
wie wil er nu jamaracui kaartjes.
Het was een succes in A'dam zegquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/i(...)r_Walkman_Phone.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |