Standaard doet ie het ongeveer 15 uur, en op flight-mode 30 uur.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het wordt pas interessant als de telefoon niet leeg is na 2 uur luisteren, dus een waardige opvolger voor je mp3 speler is het sowieso niet vind ik persoonlijk.
Die vriendin van die reviewer is geilquote:
De reviewer heeft dezelfde conclusie getrokken als ik!quote:
K750i met een 1-jarig debitel abo voor 17.50?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef WooZ het volgende:
Ik vind 't ook een mooi dingetje. Ik wacht wel tot er een mooie aanbieding komt
net zoals de k750i gratis bij een 1-jarig debitel vodafone 17,50 abo
Indd, waar was dat dan? Geloof er niks van.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:19 schreef ricky260 het volgende:
[..]
K750i met een 1-jarig debitel abo voor 17.50?
waar was dat dan?
W800i lijkt me echt een mooi mobieltje, wordt denk het mn volgende mobiel![]()
Gsmstunts.nlquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Indd, waar was dat dan? Geloof er niks van.
Waar zie je dat dan?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:49 schreef WooZ het volgende:
[..]
Gsmstunts.nl
en nou niet meer zo wantrouwend doen
Welke provider, en hoeveel jaar. Ik zie het niet kerel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:08 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hallo zo imbeciel ben je toch niet dat ik dat ook nog moet gaan uitleggen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:45 schreef WooZ het volgende:
Ik vind 't ook een mooi dingetje. Ik wacht wel tot er een mooie aanbieding komt
net zoals de k750i gratis bij een 1-jarig debitel vodafone 17,50 abo
Grapjas de minder slimme van ons ben jij nog altijdquote:Op donderdag 21 juli 2005 01:17 schreef skiczukie het volgende:
En gratis heh. Lees eens terug, debiel.
Jep. ik weet het.quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
Grapjas de minder slimme van ons ben jij nog altijd
?quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:31 schreef Skv het volgende:
Kappe dus.
Skiczukie is 't echt zo dan?
Of metCashback
Ja zo dacht ik er dus ook overquote:Maar toch, als dit voor de w800i is, roep me maar weer
XD volgens mijquote:Wat voor geheugen gaat erin deze dingen eigenlijk? Wat voor soort kaartje?
SE met XD van kodak? datzou vreemd zijn, denk eerder MS Duoquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:28 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja zo dacht ik er dus ook over
[..]
XD volgens mij
ja klopt staat ook gewoon op die sitequote:Op donderdag 21 juli 2005 12:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
SE met XD van kodak? datzou vreemd zijn, denk eerder MS Duo
Jurrio, waar kwam je die verschillende kleuren tegen? URL graag :-)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:00 schreef Jurrio het volgende:
Hmm volgens mij wel, na enig zoeken kwam ik al foto's met andere kleuren tegen, ivoorachtig, geel en nog wel meer, whatever ik zie wel.
Moment, ik zal weer even zoeken, het was niet echt een officiele site namelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:49 schreef RikDeMan het volgende:
[..]
Jurrio, waar kwam je die verschillende kleuren tegen? URL graag :-)
dat is de belichting..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:58 schreef Jurrio het volgende:
Hmm ik ben gisteravond meer tegengekomen, maar dit is wat ik net vond:
http://www.bengalboy.com/modules/news/article.php?storyid=18 , goed zoekendan zie je sowieso een witte en een gele.
Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |