Korting omdat je student bent? Share your knowledge!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
idd 1 jaar en omdat ik student ben krijg ik 20% korting zowel op de telefoon (die wordt dan 19,95) als op het maandelijks bedrag van 32,50! (komt dus op 26 per maand).
W800i zal vanwege commerciele doeleinden denk ik een stukje duurder zijn bij dat abo, zal wel ¤100 zijn ofzo.
Ik had ook geen zin in een 2 jaar contract.
Ik schijn student te zijn ja ..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Korting omdat je student bent? Share your knowledge!
Bij elke provider? Waarom weet ik dat niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik schijn student te zijn ja ..tis gewoon op vertoon van je OVkaart.
Ah. Okee, nu komen we ergens. Het is dus gewoon een tijdelijke actie van Orange. Zeg dat dan meteen. Maar goed, misschien hebben ze in augustus die actie ook; dan blijf ik zeker bij Orange.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef Sport_Life het volgende:
Alleen Orange in de Orange shop. Geen idee of die actie nog geldt, 2 weken geledne wel.
Weet ik veel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef Sport_Life het volgende:
Zover ik weet is Orange de enige provider met 32.50 abo's.
Dat je het telefoon-deel uit kunt zetten, zodat je wel lekker je mp3's kunt blijven luisteren tijdens het opstijgen en landen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 03:19 schreef Roolio het volgende:
Wat is die flightmodus eigenlijk?
Schijnt zelfs zo te zijn dat als je mp3s luistert terwijl 'ie aan staat, je 15 uur kan luisteren, en als 'ie uit staat ongeveer 30 uurquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dat je het telefoon-deel uit kunt zetten, zodat je wel lekker je mp3's kunt blijven luisteren tijdens het opstijgen en landen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wie koopt hem voor me
Die zet ik danwel bij favo-fokkers![]()
-10-20 kansloos of toch...
Neh, meer een andere doelgroep. De K750i komt toch wat zakelijker over, en door de W800i als "Walkman phone" te introduceren met geheugenkaart bereik je daar weer juist de jongeren mee. Voilà, twee doelgroepen relatief goedkoop bereikt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:53 schreef Sport_Life het volgende:
[..]. Ik bedoel ermee te zeggen dat het zo commercieel gebracht wordt dat er toch zoveel mensen in gaan trappen blijkbaar alsof de W800 zoveel beter is.. Dat isie namelijk niet, maar de commercie doet dat wel vermoeden. Bedoel waar slaat het op om dat ding nog een paar maanden te laten wachten, als de K750 geproduceerd kan worden kan de W800 ook makkelijk van de toonbank rollen, tis alleen een kleine verandering van de software en wat lelijkere behuizing.
Ben toch wel benieuwd naar de prijs van de W800i.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:57 schreef Xante het volgende:
[..]
Neh, meer een andere doelgroep. De K750i komt toch wat zakelijker over, en door de W800i als "Walkman phone" te introduceren met geheugenkaart bereik je daar weer juist de jongeren mee. Voilà, twee doelgroepen relatief goedkoop bereikt.![]()
Lijkt mij dat die eerder genoemde $700 echt overdreven is. Denk rond de 500 euro in Nederland in het begin.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar de prijs van de W800i.
Ik denk zelf eigenlijk iets van ¤400,- Iets duurder dan de k750i, omdat de meegeleverde Memory Stick Pro Duo groter is.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:23 schreef Xante het volgende:
Lijkt mij dat die eerder genoemde $700 echt overdreven is. Denk rond de 500 euro in Nederland in het begin.
En dan ff een leuk abo'tje van een jaar dr bij, en hoppa, goedkoop gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk zelf eigenlijk iets van ¤400,- Iets duurder dan de k750i, omdat de meegeleverde Memory Stick Pro Duo groter is.
Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die daar ervaring mee hebben!quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:48 schreef Skv het volgende:
En dan ff een leuk abo'tje van een jaar dr bij, en hoppa, goedkoop gedaan
Wie kan me trouwens meer vertellen over hoe lang je mp3's kan luisteren op 1 accu?
Kijk daar gaat het dus misquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
(aangezien je de bel-functie uit kunt schakelen bij de w800i).
Ja, best idioot eigenlijk!quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:37 schreef Remzz het volgende:
Volgend jaar krijg je een "telefoon" zonder bel-functie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |