quote:The K750i camera lens is protected with a sliding cover that's easy to open and close with one hand and without turning the phone around to find the opener slider. On the W800i you protect the lens with a small protection lens operated by a little slider key.
DUHHH het is een telefoonquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Sport_Life het volgende:
k vind m lelijk.
wel leuk datie veel muziek functies heeft. Maar ik vind het maar een commercieel product.
Als je kijkt naar de K750i dan isie eigenlijk hetzelfde behalve de kleuren en je kunt m gebruiken als losse mp3speler oid. Dat had net zo makkelijk ingebakken kunnen worden in de K750i, in het testmodel daarvan was het zelfs mogelijk om de mp3 functie te gebruiken zonder de telefoon aan te hebben. Maar omdat Sony Ericsson weer geld wil zien hebben ze nog een versie gemaakt die waarschijnlijk ook een stukie duurder zal zijn.quote:
Nou kijk,quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de K750i dan isie eigenlijk hetzelfde behalve de kleuren en je kunt m gebruiken als losse mp3speler oid. Dat had net zo makkelijk ingebakken kunnen worden in de K750i, in het testmodel daarvan was het zelfs mogelijk om de mp3 functie te gebruiken zonder de telefoon aan te hebben. Maar omdat Sony Ericsson weer geld wil zien hebben ze nog een versie gemaakt die waarschijnlijk ook een stukie duurder zal zijn.
Snap je?
Toch wel zonde dat de meeste nokia types niet vooraan stonden toen de beeldschermen zijn uitgedeeldquote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou kijk,
Ik denk persoonlijk dat de w800 meer gericht is op jongeren, en de k750 meer gericht is op zakenlui en wat oudere mensen (strak design,zwart)
Maar s-e komt binnekort met de hele W lijn van Walkman.
En die zijn gewoon gericht op muziek en jongeren.
En natuurlijk wil S-E winst maken.. het is een groot bedrijf.. dat wil elk bedrijf kijk maar naar nokia (3310,3330) haast precies dezelfde telefoons
Heb gisteren gezien. Iemand had stage gelopen bij sony en meegeholpen aan de radio functie erin.. Haarscherpe foto's. Vooral het schermpje is scherp! 2 mp geloof ik dat de camara was dat ie zei...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:33 schreef Skv het volgende:
Vraag me alleen af of ergens foto's te vinden zijn die met deze telefoon gemaakt zijn?
Ja, maar ik wil graag de foto's gemaakt met de w800i vergelijken met die van de k750i, zodat ik kan kijken of er kwaliteitsverschil isquote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef martijnb het volgende:
[..]
Heb gisteren gezien. Iemand had stage gelopen bij sony en meegeholpen aan de radio functie erin.. Haarscherpe foto's. Vooral het schermpje is scherp! 2 mp geloof ik dat de camara was dat ie zei...
Wat je je zelf beter kan aanvragen dus SKV, wil je liever een zakelijke telefoon.quote:W800 will be same as K750i except for music mode (phone function disabled - 30hr playback versus 15 from normal mode) and that it comes with 512mb memory stick and a better set of headphones.
Same here. Al zie ik hem wel liever in het zwart dan. Al kan je dan ook net zo goed een K750i kopen me dunkt.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Adagio het volgende:
Leuk ding hoor, ik zie een mogelijke opvolger voor mijn K700i
Ik vind die w800i er leuker uitzienquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat je je zelf beter kan aanvragen dus SKV, wil je liever een zakelijke telefoon.
Of wil je een telefoon voor jongeren met iets betere muziek kwaliteit.
Aangezien je een ipod hebt, zou ik als ik jou was voor de k750i gaan.
Maar dat is mijn mening
Mijn vader heeft een k700i en daar moet je een speciale sony ericsson hoofdtelefoon indoenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Skv het volgende:
Ohja, kan je er een standaard koptelefoon indrukken?
Of moet je er speciale Sony©® Ericsson©® HeadPhones©® van duizenden euro's er bij kopen?
Bij de K700i zit een SE-koptelefoon in het pakket. Wel met speciale aansluiting onder aan de telefoon. Bij de W800i zal dus ook wel een SE-koptelefoon zitten. Met speciale aansluiting.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Skv het volgende:
Of moet je er speciale Sony©® Ericsson©® HeadPhones©® van duizenden euro's er bij kopen?
Speciale Sony©® Ericsson©® HeadPhones©®quote:Op maandag 6 juni 2005 17:02 schreef Skv het volgende:
Je kunt hem wel modden schijnt, maar dan moet je bij tweakers wezenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:07 schreef Skv het volgende:
Verloopstukjes bestaan zeker niet
Ik wil als ik muziek ga luisteren er op, toch zeker wel een Sennheiser dr aan kunnen hangen
Met die speciale aansluiting is niet dmv een plugje ofzo te omzeilen?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de K700i zit een SE-koptelefoon in het pakket. Wel met speciale aansluiting onder aan de telefoon. Bij de W800i zal dus ook wel een SE-koptelefoon zitten. Met speciale aansluiting.
die van mn k700i zijn ander behoorlijke rotdopjes, iig die plug, onding.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de K700i zit een SE-koptelefoon in het pakket. Wel met speciale aansluiting onder aan de telefoon. Bij de W800i zal dus ook wel een SE-koptelefoon zitten. Met speciale aansluiting.
Dat zeg ik commerciequote:Op maandag 6 juni 2005 16:44 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou kijk,
Ik denk persoonlijk dat de w800 meer gericht is op jongeren, en de k750 meer gericht is op zakenlui en wat oudere mensen (strak design,zwart)
Maar s-e komt binnekort met de hele W lijn van Walkman.
En die zijn gewoon gericht op muziek en jongeren.
En natuurlijk wil S-E winst maken.. het is een groot bedrijf.. dat wil elk bedrijf kijk maar naar nokia (3310,3330) haast precies dezelfde telefoons
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:11 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Je kunt hem wel modden schijnt, maar dan moet je bij tweakers wezen. Een aantal tweakers hebben een sennheiser oordoppies op de headset gezet ofzo.
Misschien dat er wel een Sony©® Ericsson©® verloopstukje©® te koop is waar je een standaard jack in kan pluggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef Skv het volgende:
Met die speciale aansluiting is niet dmv een plugje ofzo te omzeilen?
Anders kan ik er nooit een fijne headset aanhangen
Gezeik met 'alleen eigen merk artikelen'
Tot 4 gig, en in flightmode tot 30 uur speeltijd?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat zeg ik commercie. Ze hadden het makkelijk bij 1 toestel kunnen houden, zo veel functies meer heeft de W800 nou ook weer niet, hij krijgt alleen het label "mp3speler" mee omdat er n kaartje van 512 mb bij zit (die je ook voor de K750i kunt kopen, tot 4!!!! GB zelfs) en hij flightmode heeft (dus dat je in de standby stand muziek kunt luisteren).
Niet dus. Sony Ericsson verkoopt wel eigen oordoppies die erop kunnen, dat schijnt beter te zijn dan de standaard Headset, maar ook stuk duurder.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien dat er wel een Sony©® Ericsson©® verloopstukje©® te koop is waar je een standaard jack in kan pluggen.
Maarja 'men' wil meer keuze dan 1 telefoon.. en s-e wil meer verdienen Slim toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Dat zeg ik commercie. Ze hadden het makkelijk bij 1 toestel kunnen houden, zo veel functies meer heeft de W800 nou ook weer niet, hij krijgt alleen het label "mp3speler" mee omdat er n kaartje van 512 mb bij zit (die je ook voor de K750i kunt kopen, tot 4!!!! GB zelfs) en hij flightmode heeft (dus dat je in de standby stand muziek kunt luisteren).
Wel jammer dat een 4 Gig kaartje nog niet te koop is en het duurt nog wel een jaar voordat hij betaalbaar is denk ikquote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Tot 4 gig, en in flightmode tot 30 uur speeltijd?
Dan gaat mijn iPod de verkoop in
Ik zeg ook niet dat het fout is van SE, maar wel handig om rekening mee te houden bij het lange wachten erop... SE doet vermoeden alsof de W800 zoveel beter is dan de K750 vooral met mp3 functionaliteit, maar dit valt in de praktijk best wel mee.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Maarja 'men' wil meer keuze dan 1 telefoon.. en s-e wil meer verdienen Slim toch?
Ik heb niet te klagen over de quali van de meegeleverde oordopjes.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Met die speciale aansluiting is niet dmv een plugje ofzo te omzeilen?
Anders kan ik er nooit een fijne headset aanhangen
Gezeik met 'alleen eigen merk artikelen'
Kán het wel dat er 4 gig in gaat?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Wel jammer dat een 4 Gig kaartje nog niet te koop is en het duurt nog wel een jaar voordat hij betaalbaar is denk ik.
1 gig kost op dit moment ongeveer ¤110. Ik ga 512 halen denk ik.
Officieel is het Max 2 Gig. Maar volgens een of andere tweaker wil een 4 gig ook werken, maar die bestaan nog niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Kán het wel dat er 4 gig in gaat?
Of is het gewoon maximaal 1 gig?
Ja de N serie's maar daar is al een topic overquote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Remzz het volgende:
Als het goed is komt Nokia binnenkort ook met een telefoon met veel audiomogelijkheden. Er komt er zelfs 1 met een harde schrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |