quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conflict en Biancavia hebben dit al eens gedaan.
Foei.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:33 schreef Barcelona het volgende:
Hoe kan je dat blik terugsturen dan als het al open is geweest..??Een leeg blik dus?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb twee keer een zakje chips van Croky teruggestuurd omdat er véél te veel paprikapoeder op zat (die dingen waren helemaal rood).
Ik kreeg een grote doos met vier megazakken chips er voor terug
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
vooral op die verpakking groot hier openenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Sportief dat ze een doosje opsturen
Bij zo'n figuur verwacht ik hierna een brief van de nabestaanden: hij is gestikt in een nootje. Hierbij is hij genomineerd voor een Darwin Award. Dank u voor het helpen van de natuurlijke selectie!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
Echt waar ?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:28 schreef Oversight het volgende:
én een tegoedbon voor en weekeindje CenterParks !!
Vond ik deze leuker:quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Ondergrond het volgende:
Ik vind de "gratis rookwaar" brief nog altijd het leukst.
Een ellenlange, doch serieuze brief sturen naar een Marlboro / ander merk verkooppunt, over het feit dat je als vervende 60-jarige sigarenroker daglijks van je tabak geniet, en nu een keer marlboro kocht. Daarna een leuk verhaal verzinnen over de substanties die je in de peuk aantrof (denk hieraan halve bomen, mieren, touw), en hoe erg je dat wel niet vind.
Laat ook vooral merken hoe teleurgesteld je bent in hun product.
Krijg je daarna een lekkere slof Marlboro thuis.
Leuker, nee...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vond ik deze leuker:
Ik zie het leven niet meer zitten... Daarom ben ik gaan roken! Al 3 jaar rook ik me de longen uit het lijf, want op het pakje staat dat het dodelijk is. Nu leef ik nog steedsWeet je wel wat dat kost? 3 jaar lang leven in dit land, en sigaretten kopen?! Ik wil hier een schadevergoeding voor, vanwege de misleidende reclame op de verpakking ......
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Ondergrond het volgende:
Ik vind de "gratis rookwaar" brief nog altijd het leukst.
Een ellenlange, doch serieuze brief sturen naar een Marlboro / ander merk verkooppunt, over het feit dat je als vervende 60-jarige sigarenroker daglijks van je tabak geniet, en nu een keer marlboro kocht. Daarna een leuk verhaal verzinnen over de substanties die je in de peuk aantrof (denk hieraan halve bomen, mieren, touw), en hoe erg je dat wel niet vind.
Laat ook vooral merken hoe teleurgesteld je bent in hun product.
Krijg je daarna een lekkere slof Marlboro thuis.
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kreeg bij de FHM ooit bij mijn abbonement (hoe je dat ook schrijft) een flesje eau de toilette van lacoste...helaas ging de dop van dat flesje kapot...en nu krijg ik een nieuwe toegestuurd
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef onderjas het volgende:
Trouwns, je hoeft niet altijd iets mee te sturen om iets gratis terug te krijgen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef Quispi het volgende:
Een paar weken later vond ik een gewatteerde envelop op de mat met een geplette mars erin.
Eigenlijk best gaaf voor op een shirt.quote:[b]Op zondag 5 juni 2005 17:28
"Dit product werd door ons met de grootste zorg samengesteld.Mocht u klachten hebben over dit product verzoeken we u de geopende verpakking aan ons toe te zenden, we zullen bij u dan geheel gratis een nieuw product laten bezorgen."
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef shaun81 het volgende:
Hahaha die nootjes brief is echt onwijs cool
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef ddx het volgende:
nu zou het eigenlijk leuk zijn als er ook reactie komt van iemand die op klachtenafdeling werkt van zo'n bedrijf, wat voor onzin verhalen er dagelijks langskomen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef jaguar het volgende:
het is vaak wel jammer dat dat niet zo werkt bij producten van de aldi e.d.
die blikken met imitatie smac zijn goed te eten maar je krijgt ze amper open
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef onderjas het volgende:
[..]Met katja 7 zakken snoep had ik vertelt dat er maar 6 in zaten
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:23 schreef Ondergrond het volgende:. Zout op met je smilies voor je zin.
. Zout op met je topic-kick na 10 dagen.
. Zout op.
And then moral fiber comes kickin' inquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:17 schreef brighton het volgende:
Vroeger wel eens een zak chips teruggestuurd, wat er mis mee was weet ik niet meer...
Kregen er wel een mooie doos met een paar nieuwe zakken voor terug.
Best de moeite waard om vaker te doen eigenlijk
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:51 schreef Stretto het volgende:
[..]
And then moral fiber comes kickin' in![]()
Baukje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb ooit bij Baukje geklaagd over zacht geworden dingetjes en NIETS meer van gehoord. Dus bij Baukje hoef je helemaal niets te verwachten. Prutbedrijf.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik had van die korreltjes voor over ijs gekocht, die horen knapperig te zijn. Waren helemaal zacht geworden. Dus ik verpakking met brief opgestuurd (met oa de vraag of dat de nieuwe smaak was, want als dat zo was dan zou ik ze niet meer kopen). Nooit iets van gehoord.
Het schijnt een bedrijf te zijn wat die taartenbakmixen maakt enzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:36 schreef Isabeau het volgende:
och, is al langer dan een jaar geleden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:39 schreef nikky het volgende:
*spuit 11 voelt*
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
achja...is wel grappig maarja voor dat bedrijf maakt het ook niet veel uit hoor. Die machines draaien de hele dag, maken duizenden producten per dag, maakt heus niet uit als daar van 5 per dag bijvoorbeeld naar klanten gaan die een klacht hebben....![]()
gewoon service...maarja als je dit gaat 'misbruiken' ben je wel zielig bezig![]()
Over de gratis producten die sommige proberen te verkrijgen via zo'n klachtenbrief. (terwijl er niets stuk is). Ik zeg alleen dat zo'n bedrijf er niet wakker van ligt omdat die toch duizenden van die producten per dag makenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Over de gratis producten die sommige proberen te verkrijgen via zo'n klachtenbrief. (terwijl er niets stuk is). Ik zeg alleen dat zo'n bedrijf er niet wakker van ligt omdat die toch duizenden van die producten per dag maken![]()
Waar kwam dat touw vanaf dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Hammerbee het volgende:
Een zak Croky chips waar een stuk touw in zat. Heb ik een brief geschreven en het stuk touw erbij gedaan. Toen kreeg ik een doos terug met 3 nieuwe zakken en een brief waarin stond waar dat touw vanaf kwam
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik gok van de touw-om-doos-knoop-machine...
Zinvolle post!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef classpc het volgende:
Ik had ooit eens een of ander koek waar allemaal zwarte verbrande dingetjes op zaten.
Ik had het eerst niet door, maar ik ging bijna over m'n nek toen ik zo'n dingetje in mijn mond kreeg (die dingetjes zaten aan de onderkant).
Ik heb nog op de verpakking gekeken, maar daar stond geen adres of telefoonnummer op.
Wel de naam van de bakkerij, maar die weet ik nu niet meer. Is inmiddels ook al een tijd geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Zinvolle post!Lekker zinvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post dan niet
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn slippers verslijten erg.
Ik ga wehkamp een brief sturen.
Wehkamp bekijkt mijn klachten mail nooit. Ik heb veel te klagen over dat bedrijf, met name hoe ze klanten oplichtten financieel. Maar ze negeren mij. Ik pak ze nog wel aan.
Wehkamp is een oplichter.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gewoon e-mailen met een klacht en zeggen dat je het product+verpakking al hebt weggegooid werkt ook.
quote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef LennyKravitz het volgende:
Gisteren at ik nog wat knabbelnootjes die helemaal naar niets smaakten... dacht dat het aan mij lag... hmmmmm
lolquote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef mikezwet het volgende:
Mijn tante had eens unox knakworstje waar er maar 9 in zaten, toen kregen ze er 1 in een envlop. Nee hoor een heel nieuw blik, tel uit je winst
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
c1000 gemailt dat er geen THT datum op de pancees koeken zat ( c1000 selectie)
ik kon de verpakking niet opsturen omdat die al weg was, en omdat de koeken toch binnen 2 dagen op zouden zijn heb ik gezegd dat ik er vanuit ging dat ze wel goed waren.. alleen ff melden dus.. maar kreeg wel een bon van 2.50 voor de c1000
AH ook gemailt vanwege een sandwich die niet belegd was.. "geven het door, retour of andere klachten kunt u bij het desbetreffende filiaal doen"... aan de andere kant van het land,,
Aviko gemaild dat de aardappelkroketten kapot gingen in de frituur. Heb ¤5 en een excuusbrief gekregen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
ook eens schrijven gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef Auticia het volgende:
Flesje opgestuurd, kreeg excuses en 4 flesjes terug.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef missC het volgende:
fles Axe douchegebeuren met worm...niks gehoord
zak chips opgestuurd met "veel te lekker, te snel op", superdoos terug
glazen fles Coca cola, nek afgebroken - opgehaald door CC, mocht zelf dingen uitzoeken in de promo-auto (parasols, glazen, dienbladen, wat ik aanwees kreeg ik...
jaren later CC fles met gaatje - ook opgehaald door CC - sleutelhangertje...
Huggies luiers, aankoopbedrag retour (kind zat onder de gelatinebolletjes door lekkende toplaag...), vond ik in het kader van de kindermarketing erg mager, al stuur je dan maar een recalemtuttel ofzo
Bij Bolletje een klacht gedaan als dichtPiet, echt geheel op rijm, vanwege uitdeelzakjes kruidnootjes die open en dus slap waren...kreeg saaie brief terug maar wel met 10 euro opgevouwen in een kaartje dat hiervoor bedoeld is...je vraagt je af hoeveel klachten ze krijgen !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Zou je de link willen posten?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Cokequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding isquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Dat is netjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een tijd geleden een broodje Unox teruggestuurd omdat volgens de sticker het afbakbroodje nog ruim 3 weken goed zou zijn, maar er al een dikke laag schimmel op zat... Ik heb toen 3 pakken broodje Unox ervoor teruggekeregen en 2 pakken met hamburgers...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding is
Gordon Blue: is dat een blauwe homo?quote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik merk dit topic nu pas opquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef ddx het volgende:
nu zou het eigenlijk leuk zijn als er ook reactie komt van iemand die op klachtenafdeling werkt van zo'n bedrijf, wat voor onzin verhalen er dagelijks langskomen
Totaalbedrag was iets van ¤300 ofzoquote:Ik heb een combimagnetron bij u besteld, deze zou op <datum> binnenkomen. Echter, enkele dagen voor de leveringsdag kreeg ik telefoon dat de bezorging met ongeveer een week vertraagd was. Bij deze declareer ik dan ook de avondmaaltijden die ik en mijn gezin noodgedwongen elders hebben moeten nuttigen.
Wat gaan WE hieraan doen? Nou, dit:quote:Onlangs kocht ik een fel roze kunststof zeepbakje, welke ik meteen in gebruik heb genomen. De volgende ochtend bleek dat mijn dure zeep (toch zeker ¤2,50) roze uitgeslagen was omdat deze er vochtig op had gelegen. Wat gaan we hieraan doen?
Maar nee:quote:Beste <klant>, onze excuses voor het ongemak, u kunt met het zeepbakje en de bon teruggaan naar de klantenservice, daar krijgt u dan het geld terug.
Ok, dan kun je 't krijgen zoals je het hebben wilquote:Nou, ik dacht het niet. Ik woon 80 km van de dichtstbijzijnde IKEA af, ik ga niet voor een zeepbakje van ¤1,25 een afstand van 160 kilometer rijden. Ik verwacht een betere oplossing!!
Reactie van klant:quote:Beste <klant>, we hebben het volgende voorstel. U pakt het zeepbakje in, doet de kassabon erbij en stuurt het op naar ons o.v.v. referentienummer X. Als wij het hebben ontvangen, sturen we de bon terug en storten het aankoopbedrag van ¤1,25 + de verzendkosten op uw bankrekening.![]()
Lange tijd niet zo gelachenquote:Bedankt, ik vind het een zeer acceptabele oplossing. Ik zal er echter geen gebruik van maken omdat het me voor ¤1,25 de moeite niet waard is. Maar evengoed bedankt voor de service!
Reactie: kunt u 'm opsturen?quote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u mijn teleurstelling kenbaar maken over het recentelijk door mij aangeschafte product ‘Glassex Easy Mop / Floor Cleaning System’.
Ik heb het product niet lang na de introductie aangeschaft bij Blokker, met het doel dit te gebruiken voor het regelmatig reinigen van mijn laminaatvloer.
Alvorens het product te gebruiken, heb ik – uiteraard – mijn vloer grondig gestofzuigd om zoveel mogelijk vuil al te verwijderen. Tijdens het gebruik van Glassex echter, blijft de vloerdoek niet al te goed op zijn plaats zitten. Volledigheidshalve vertel ik u erbij dat ik de meegeleverde instructies voor installatie van het systeem, nauwlettend heb opgevolgd.
Vermoedelijk doordat de doek heen-en-weer blijft schuiven over de houder, worden restanten van het vuil dat zich na het stofzuigen nog op de vloer bevindt, op de vloer achtergelaten in de vorm van een stofstreep. Een dergelijke streep is met regelmaat zichtbaar op die plekken waar de vloerdoek van richting verandert (dus, daar waar een vooruitgaande beweging wordt omgezet naar een achteruitgaande beweging). Dit is zelfs het geval bij gebruik van een nieuwe vloerdoek. De consequentie is dus dat, na het reinigen met Glassex Easy Mop, ik de gehele vloer nogmaals schoon moet maken om de stofstrepen helemaal weg te krijgen.
Helaas is het karwei daarna nog niet klaar; namelijk, op de zojuist schoongemaakte vloer zijn vreselijke strepen zichtbaar die veroorzaakt zijn door het gebruik van het (originele, bijgeleverde) Glassex schoonmaakmiddel. En dat terwijl in de reclame alsook op het product zelf geclaimd wordt dat het product mede is ontworpen voor het type vloer dat ik ermee behandel, en de vloer er ‘snel en streeploos’ schoon van wordt. Geen van beide claims wordt in mijn opinie waargemaakt.
U zult begrijpen dat ik zeer teleurgesteld ben in de kwaliteit van uw product. Ik zie mij dan ook genoodzaakt mijn keuze voor uw product als vloerreiniger bij een volgende aankoop te heroverwegen.
Reactie: ik krijg een nieuwe thuisgestuurd, met begeleidend briefje erbij.quote:Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om aan uw verzoek tot het opsturen van de Glassex Easy Mop te voldoen.
Namelijk, reeds eind oktober heeft de steel van het systeem tijdens het - naar mijn mening normaal – gebruik de geest gegeven. Ik heb de doormidden gebroken Easy Mop toen nog wel enige tijd bewaard. Omdat ik tot dan toe nog geen reactie van u mocht ontvangen, heb ik medio november ertoe besloten het defecte systeem met het huisvuil mee te geven. Van het feit dat mijn eerste brief, gedateerd 18 oktober 2003, met een fikse vertraging bij u is aangekomen c.q. in behandeling genomen werd, was ik toen uiteraard niet op de hoogte. Ik hoop dat u mij desondanks toch een oplossing naar tevredenheid kunt bieden.
In afwachting van uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,
Dat zou voor mij reden zijn om direct op te zeggen en over te stappen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello
ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech
daarna heb ik opgehangen
Een winkel zoals DA, ICI paris, kruidvat een idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje!
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
welk idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje!
hiervoor was ik naar de winkel gegaan:quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.
Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.
Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nogwas niet de bedoeling denk ik van ze
Gordon Bluequote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik wou dus eigenlijk een paar mooie De Koninck glazen krijgen. Maar in plaats daarvan kreeg ik 2 speldjes en een briefje van 5 euro zodat ik nog eens een sixpackje kon halen. Best tof.quote:Kees Maas
Trommellaan 12
Tilburg
tel. 235412345
Tilburg, 6 mei 2005
Brouwerij de Koninck
t.a.v. Klantenservice
Mechelsesteenweg 291
B-2018 Antwerpen
Belgïe
Betreft: productiefout Koninck bier
Geachte heer/mevrouw,
Daar ik graag geniet van een bolleke De Koninck op een terras in Antwerpen of elders, schaf ik zo nu en dan een six-pack De Koninck flesjes aan voor thuisgebruik. Afgelopen week opende ik een nieuw six-pack die al enige tijd in de koeling stond om op de juiste temperatuur te komen. Ik opende het eerste flesje en begon hiervan te drinken (helaas niet uit een echt bolleke, aangezien deze moeilijk te verkrijgen is in Nederland). Zoals verwacht smaakte het bier naar behoren, erg goed dus.
Na het eerste flesje maakte ik nietsvermoedend de tweede open, en nam een slok. Het bier smaakte echter bedorven en toen ik goed keek was het flesje slechts voor de helft gevuld. Na het drinken van nog een slok, besefte ik dat dit niet pluis was, en derhalve heb ik de inhoud van het flesje leesgeschonken in de gootsteen.
Bovenstaande gebeurtenis is de reden dat ik u deze brief schrijf. Ik wil u er graag op attent maken dat ik deze fout heb aangetroffen en dit dus niet is ontdekt tijdens de inspectie van de producten in uw brouwerij.
Daar ik het genot van 1 flesje De Koninck heb gemist, kunt u misschien met een voorstel komen om dit op een gepaste manier recht te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Kees Maas
Oh god ik lach me de tranen in de ogen om die site..quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
chips in water dopen, laten drogen en weer terug sturen werkt ook!
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
Die met die glorix doekjes !!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef Gelderland het volgende:
inderdaad erg grappig die koelman.com
quote:Al lange tijd ben ik een tevreden gebruiker van Powerpack vuilniszakken, die ik bij de Albert Heijn koop. Vooral de stevigheid leek altijd beduidend beter dan die van de goedkopere alternatieven. Vandaag is er echter iets voorgevallen wat mij uitermate teleurstelde en mij een heleboel werk bezorgde.
Voor het verzamelen van mijn huishoudelijk afval maak ik gebruik van een afvalton met daarin uw Powerpack 60x80 cm zakken. Na een aantal dagen was de zak vol en wilde ik deze vervangen. Toen ik de zak juist een eindje boven de bak hield, scheurde de zak en lag mijn vuilnis weer in de bak en ver daaromheen. U kunt zich wel voorstellen welk een vies karwei het was dat op te moeten ruimen.
Na bestudering van de zak in kwestie bleek de oorzaak te liggen bij de rand van de vuilniszakken. Daar waar deze geperforeerd zijn, begint normaliter een dikke rand waar beide zijden van de zak zijn versmolten. Bij deze zak was dit randje erg dun. Zo dun, dat zij zeer eenvoudig scheuren of soms zelfs al ten dele waren ingescheurd. Onder het gewicht van het afval bezweek de bodem. De overige zakken van de rol, en dat waren er nog best veel, bleken dit euvel ook te bezitten.
U zult begrijpen dat ik deze situatie niet verwachtte, daar ik altijd met vol vertrouwen uw zakken heb gebruikt. Gezien de prijs en de naam van uw vuilniszakken, mag dit toch eigenlijk niet voorkomen? Daarnaast is een groot deel van de rol onbruikbaar geworden. Ik verwacht dan ook een passende reactie.
heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
[..]
Het moest naar belgie, de portokosten zouden me te hoog wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello
ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech
daarna heb ik opgehangen
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat doen de meeste van je collega's ook, ( nadat je wéér dat hele kleremenu bent doorlopen, je postcode voor niks hebt ingevoerd, je klantnummer voor niks hebt ingevoerd, en een 1 getoets om aan te geven dat je wel wil meewerken met het tevredenheidsonderzoek,)....alleen zeggen ze dat ze je probleem gaan oplossen, en of je éven wilt wachten aan de lijn...... KLIK ! tuut-tuut-tuut...
We gaan jou wellicht zien binnenkort, we komen langs bij alle chello-winkels met de Flashmob!
Yep, vorig jaar trof ik in een blikje peentjes van het AH merk het plastic gedeelte van een kleine schroevendraaier aan, net iets lichter van kleur dan de peentjes dus het viel gelukkig op voordat het in mijn mond zat. Opgestuurd naar AH, keurige brief teruggekregen met de mededeling dat ze het betreuren en de productielijn gingen onderzoeken en tevens een AH-bon twv ¤10 erbij.quote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef Thorical het volgende:
Ik heb hier nep biffi's van de Aldi liggen maar daar zit in een van de verpakkingen een halve zonder dat ik die open gemaakt heb.
Het enige adres dat ik heb is Kingsfood te Harderwijk met een postbus nummer.
Een tel.nr kan ik niet vinden.
Moet ik nu de 1 1/2 worst met een begeleidend schrijven naar dat postbus nummer opsturen?
Na een tijdje kreeg ik een (btw wel nette) algemene brief terug met de mededeling dat het uitstekend voer was en dat ratten gewoon nooit meer eten dan ze nodig hebben en nog wat geblaat. Met daarbij m'n zakje voer weer terug. Ik koop het nooit meer, ze vonden het echt niet lekker.quote:Puik Consumentenservice
Postbus 889
3300 AW Dordrecht
Betreft : Rattenvoer 'Bas'
Geachte heer/mevrouw,
Enkele dagen geleden heb ik ter afwisseling eens een zak 'Bas' rattenvoer voor mijn ratten gekocht. M'n verwachtingen waren hoog gespannen omdat het immers tamelijk duur en specifiek voor ratten bedoeld is. Helaas lijken ze het niet zo lekker te vinden; ik vind keer op keer 's ochtends restanten van het voer in het bakje, tot wel 1/3 van de gevoerde hoeveelheid. Het gaat dan niet om schilletjes maar om zaadjes, konijnenstaafjes en rode kattebrok-achtige dingen. Ze aten voorheen Reggie Rat waarvan de voedingswaarde ongeveer hetzelfde zal zijn. De gevoerde hoeveelheden zijn gelijk.
Daarnaast verbaast het mij dat er bruingrijze staafjes in de mix zitten die ratten eigenlijk nooit lusten. Die staafjes lijken op konijnenvoer. Daarom denk ik dat het voer dat ik gekocht heb mogelijk ander voer is dat in een verkeerde zak terecht gekomen is. Ik heb een monstertje ter beoordeling bijgesloten. Graag verneem ik van u of dit het geval is.
Met vriendelijke groet,
MouseOver
frikandellen kun je beter op 180 graden frituren. als ze drijven zijn ze goed. 5 minuten zegt dus niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:37 schreef Djeez het volgende:
Afgelopen weekend ging ik lekker frituren, en gooide vier Mora frikadellen in de olie. Na de aanbevolen vijf minuten in de olie op 190 °C haalde ik de frikadellen eruit. Ze waren echter helemaal open geknapt en derhalve niet meer eerbaar. Moet ik hierover nu contact opnemen met Mora of niet ?
Ik ken iemand die een eigenwijze hamster had. Die at het voer gewoon niet. Hij dacht dat de hamster gewoon koppig was en wel zou eten zodra hij honger kreeg. De hamster won, maar lag wel dood in het kooitjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Na een tijdje kreeg ik een (btw wel nette) algemene brief terug met de mededeling dat het uitstekend voer was en dat ratten gewoon nooit meer eten dan ze nodig hebben en nog wat geblaat. Met daarbij m'n zakje voer weer terug. Ik koop het nooit meer, ze vonden het echt niet lekker.
Ach, dan was hij tenminste bevoegd om het overlijden te constaterenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een eigenwijze hamster had. Die at het voer gewoon niet. Hij dacht dat de hamster gewoon koppig was en wel zou eten zodra hij honger kreeg. De hamster won, maar lag wel dood in het kooitje![]()
Die man is trouwens dierenarts
Vond ik toen een verassend positieve actie van MS. Niet dat ze iedereen 5 nieuwe gaven, maar je moest in de VS niet eens de kapotte muis terugsturen. Eén telefoontje met vermelding van de serienummer was voldoende.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.
Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.
Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nogwas niet de bedoeling denk ik van ze
Nee, ik weet wel dat je nooit reeds ontdooid spul mag frituren. En ik kan het weten, want ik kan geweldig lekker frituren!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
( je had ze toch niet eerst ontdooit he? )
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef vriendinnie het volgende:
Laatst had ik bij de AH chocolademousse in zo'n emmertje gekocht (Boerenmousse?). Deze was echter na 1 dag al beschimmeld dus ik heb naar het bedrijf gemaild. Vervolgens kreeg ik een mail teurg met excuses en 5 euro op mijn bankrekening terug gestort.
Ook had ik laatst een pakje Nescafe Cappucino waar 10 zakjes in zouden zitten. Helaas zaten er maar 7 in en heb ik dus weer gemaild. Vorige week kreeg ik een pakketje met een nieuw doosje cappucino en een pak koekjes.
Allebei netjes opgelost vind ik zelf!
link?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef caradoc het volgende:
Bij een paar pakken melk was de afsluiting nooit goed. Als je het afsluitlepje eraf wilde scheuren, brak die meestal af. Twee van die dingen opgestuurd en kreeg er twee grote mokken voor terug met een brief dat het bekend was en er aan gewerkt word. Nu zijn de pakken melk weer van volledig karton, die je zelf moet knippen
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:51 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb ooit als kind een keer geen flippos bij mn zak chips gekregen(ja toen was ik nog jong), ik stuur een brief naar de fabrikant, kreeg ook nog eens 5 flippo's teruggestuurd, met een of ander vaag lulverhaal
mjah dat had ik ook ....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef Together-Alone het volgende:
Even een klein kickje. Ik trok gisteravond een zak Croky bolognese open, om erachter te komen dat er natural chips inzat. Dus ik wil Croky graag mailen of bellen, maar er staat alleen maar een adres op die zak, en op die site staat helemaal niks.
Hebben de mensen die ook iets met Croky hadden het allemaal gewoon opgestuurd?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik wil de negerzoenenfabrikant wel een kaartje sturen, dat ik de naam prima vind!
(vroeger dacht ik altijd dat het "negeNzoenen" heette, omdat er 9 in de doos zaten...)
Vind het ook vrij onzinnig om die naam te veranderen eigenlijk. Je noemt het beestje (negertjequote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef miki het volgende:
[..]
Vind het ook vrij onzinnig om die naam te veranderen eigenlijk. Je noemt het beestje (negertje) anders bij de naam maar iedereen blijft het toch negerzoen noemen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:50 schreef Funksoldier het volgende:
tvp
Dat had ik 00k! Kreeg 3 pakjes n00dles erv00r terug. Had jij t0evallig 00k satesmaak? V0nd hem echt vies (z000000 scherp) maar in de begeleidende brief st0nd dat die smaak d00r heel veel mensen g0edgekeurd was en dat die hem lekker v0ndenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijdje terug tweemaal een mega scherpe noodles van unox, men ohmen brande me de bek uit... nie normaal
half uur last gehad, en aangezien ik dat nogal eens lekker vind voor tussen de middag ofzo, dacht ik ff belle anders koop ik het nooit weer..
Nah nu krijg ik binnenkort 3 unoxprodukten thuisgestuurd is me beloofd via een brief..
Was foutje in de fabriek geweest met mengen der specerijen ..
Nou ben benieuwd! Wat ze dan opsturen..![]()
Ik vond die juist wel lekker, juist omdat die iets pittiger was. Maar ik houd van pittig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat had ik 00k! Kreeg 3 pakjes n00dles erv00r terug. Had jij t0evallig 00k satesmaak? V0nd hem echt vies (z000000 scherp) maar in de begeleidende brief st0nd dat die smaak d00r heel veel mensen g0edgekeurd was en dat die hem lekker v0nden![]()
![]()
Ik h0u 00k wel van pittig maar deze brandde mijn m0nd uit! B0vendien v0nd ik hem helemaal niet naar sate smaken...in ieder geval niet z0als ik had verwachtquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond die juist wel lekker, juist omdat die iets pittiger was. Maar ik houd van pittig.
Daarv00r gebruik ik ze 00k 0f v00r als ik niks anders meer in huis heb... t is n0u niet echt een v0lwaardige maaltijdquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Hij smaakt niet naar Sate inderdaad, maar wel best lekker.
Het scheelt misschien echter dat ik alleen van die pakjes noodles eet als ik even snel thuis kom en meteen weer weg moet, maar wel zoveel honger heb dat ik tegen de vlakte ga als ik niets eet..
kan je ook gewoon een o intypen ipv een 0?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daarv00r gebruik ik ze 00k 0f v00r als ik niks anders meer in huis heb... t is n0u niet echt een v0lwaardige maaltijd
Nu weer 0nt0pic?
H3t g44t n137 h3l3m44l g03d m3t h3t typ3n d44r!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Daarv00r gebruik ik ze 00k 0f v00r als ik niks anders meer in huis heb... t is n0u niet echt een v0lwaardige maaltijd
Nu weer 0nt0pic?
to latequote:Op vrijdag 18 november 2005 23:41 schreef Conflict het volgende:
[..]
H3t g44t n137 h3l3m44l g03d m3t h3t typ3n d44r!
Die is stuk (zie boven avatar). Kan wel het schermtoetsenbord gebruiken maar vooral s avonds heb ik daar niet altijd zin in.... sorryquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef deliberator het volgende:
[..]
kan je ook gewoon een o intypen ipv een 0?
en s'ochtends ineens wel?quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Die is stuk (zie boven avatar). Kan wel het schermtoetsenbord gebruiken maar vooral s avonds heb ik daar niet altijd zin in.... sorry
Soms wel jaquote:
puntquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef master_X het volgende:
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin
Ik noem in de 5e zitten niet jong meer :p , maar toen die flippo's er waren zat ik in groep 6 of zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toen was je nog jong? Nu ook nog zekers..flippo's herinner me ze nog als de dag van gisteren,
4 jaar terug enzo
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef master_X het volgende:
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin
quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe![]()
Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...![]()
Probeer maarquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
En dat je daardoor zó schrok dat je per ongeluk de tv omstootte, waardoor er brand uitbrak, waardoor je bij het wegrennen over het hondje van de buren struikelde, en allebei je duimen brak....
Mét foto's natuurlijk....
Volgens mij wilde ik dezelfde trein nemenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).
Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
De tegenreactiequote:Goede avond,
Ik schrijf u over het volgende :
Al sinds ik mij kan heugen zie ik het volgende fenomeen : een keukenkastje met 1 of meerdere potjes maggi waar het gele afsluit-lipje recht omhoog staat en niet het product afsluit.
Ik snap niet dat een product wat zoveel verkocht wordt al zoveel jaren een dusdanige zwakke verpakking heeft.
Na gebruik van het product behoort het goed gesloten te kunnen worden, al is het maar om bij het eventueel omvallen van een flesje vlekken te voorkomen. Daarnaast denk ik dat het de kwaliteit en houdbaarheid van het product niet ten goede komt.
Met vriendelijke groet,
**************************
quote:Geachte heer **************
Hartelijk dank voor uw e-mail. Door onderbezetting op onze afdeling heeft onze reactie iets langer geduurd dan voor ons gebruikelijk is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.
We vinden het spijtig te vernemen dat u de dop van het flesje MAGGI Aroma niet handig vindt. Naar aanleiding van meerdere reacties die we hierover hebben gehad, hebben we contact opgenomen met de fabriek in Duitsland. Het blijkt dat zij meerdere klachten uit andere landen hebben ontvangen. Binnenkort zal daarom de dop worden aangepast.
Nogmaals onze dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw bevinding op de hoogte te stellen.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020-5699699.
Met vriendelijke groet,
NESTLÉ NEDERLAND B.V.
***********************
Consumentenservice
Dikke 12 uur? je kan aankruizen: 0-30minuten, 30-59 minuten, of 60 minuten of meer.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
Thuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Sorryquote:Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef buzzer het volgende:
svp geen fraude handleidingen posten hier..
Ik zou inderdaad ff een mailtje sturen als ik jou was. Ik had dat ook een paar jaar geleden bij een bus Fa en kreeg toen mooi een VVV-bon, waarvan ik dan een nieuwe bus kon kopenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Dit doet mij wel denken, ik heb thuis nog een bus deo staan die nog 3/4e vol is, maar waar gewoon de druk vanaf is.
Misschien eens een briefje schrijven!
Ze vragen of ik hem op wil sturenquote:Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad ff een mailtje sturen als ik jou was. Ik had dat ook een paar jaar geleden bij een bus Fa en kreeg toen mooi een VVV-bon, waarvan ik dan een nieuwe bus kon kopen![]()
Moet je zelf weten of je dat doet, maar toen ik hem niet opstuurde kreeg ik (volgens hun wel bij uitzondering) toch een VVV-bonquote:Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze vragen of ik hem op wil sturen
Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?quote:Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe![]()
Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...![]()
Jij weet zeker niet dat de NS de PLICHT heeft om te zorgen dat jij thuis komt, als je door hun schuld je laatste aansluiting mist? Dus: taxi voor je betalen zo nodig!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).
Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.
de boeken waren dus echt beschadigd
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef missC het volgende:
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
quote:Nestlé consumentenservice
Postbus 12365
1100 AJ Amsterdam
Betreft: Klacht over Nesquik poeder
23 november 2005
Geachte heer/mevrouw,
al enige tijd drink ik chocolade melk die ik met behulp van uw Nesquik maak. Op de verpakking is te lezen dat de Nesquik poeder zowel door de koude als warme melk geroerd kan worden en het dan ook klaar is om te drinken. Dit klopt niet helemaal. Als de Nesquik poeder door de koude melk wordt geroerd gaat deze klonteren en kost het veel moeite om alles goed gemixt te krijgen zonder klonten.
Ik drink de chocolademelk vaak warm, vooral nu de koudere dagen zijn aangebroken. Met verwarmde melk heeft het poeder geen problemen en de chocomelk smaakt dan ook zeer goed. Toch is koude chocomelk af en toe ook lekker en daar gaat het, zoals eerder geschreven, mis. Zowel drijvend op de chocomelk als op de bodem is er poeder te vinden die niet goed met de melk mixed. Zelfs na zeker twintig seconde goed roeren zijn er nog klonten te vinden in mijn chocomelk. De enige oplossing die ik dan kan verzinnen om toch een goede mok met koude chocomelk te krijgen, is om de Nesquik poeder door de verwarmde melk te roeren, om het vervolgens af te laten koelen. U snapt ook wel dat dit geen wenselijke oplossing is en ik op zoek ben naar een betere oplossing. Ik heb gemerkt dat in de Nesquikdoos er al bij aankoop wat grotere klonten zitten in het poeder. Deze klonten komen meer en meer naarmate de doos leger wordt. Het poeder wordt natuurlijk zonder een vochtige lepel uit de doos gehaald, dus daar kan het zeker niet aan liggen. Wellicht is dit dan ook een mede oorzaak van de klonten in mijn chocomelk?
Ik zou graag zonder al te veel moeite ook koude, klontloze chocomelk willen drinken met behulp van Nesquik. Dit kan goed bij warme melk dus verwacht ik dat dit, zoals ook op de verpakking staat vermeld, ook goed gaat met koude melk. Ik wil graag een goede oplossing van u aangezien mijn verwachting, ondanks dat het op de verpakking wel waargemaakt wordt, uiteindelijk toch niet waar gemaakt kan worden.
In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Caradoc
Daar hebben ze al contact over opgenomen, terwijl het al betaald was. Hun debiteurenadministratie is kennelijk evenmin op orde als hun klantenservice.quote:Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef caradoc het volgende:
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.
Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
[..]
hahaha heel netjes, waarschijnlijk was het niet eens een kindquote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Doderok het volgende:
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.
Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
![]()
bij Huggies kwamen de absorptiekorrels naar buiten (zonder scheuren), al een tijdje geleden. was een actie van 3=2 dus ik zat met 3 pakken. Kreeg er maar 1 vergoed en een vaag verhaal dat die korrels geen kwaad konden. Nou fris vind ik dat geplak ook niet...quote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
netjes dan van hunquote:Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
Sorry kijk nu pas weerquote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
Bij mij was de site nog niet bekend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Kende ik ook nog niet, van mij ook bedanktquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummerquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef brighton het volgende:
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
Vandaar dat ik altijd "ik zie graag binnen 2 weken een ontvangstbevestiging/reactie" in m'n post zet... En na 2 weken gaat er vrolijk nog een naar het antwoordnummer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummerof 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Een zeer professionele instellingquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummerof 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zatquote:Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Een zeer professionele instelling
en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?quote:Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zat
Verder ben ik heel klantgericht ingesteld hoor, maar als ze zo gaan beginnen...
Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doenquote:Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?
of alleen maar een antwoordnummer en geen normaal adres?
jah, klanten die je hebt gewezen op het anderes adres, en die het herhalen.. die zou ik ook langzamer behandelen.. maar niet direct de 1e keer..
Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?quote:Op zondag 25 december 2005 11:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doenmaar goed, tot zover... 't wordt offtopic
Doet de TPG goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze![]()
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..
na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon
was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Die ga ik ook proberen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze![]()
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..
na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon
was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
quote:buzzer (Moderator) - woensdag 23 november 2005 @ 15:11
svp geen fraude handleidingen posten hier..
Integendeel.quote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?
quote:Voordat ik meer ga uitleggen, moet je eerst een nadenken hoeveel gratis producten je op dit moment al krijgt. Denk aan gratis probeerverpakkingen shampoo, zeep of zelfs kattenvoer, dat je soms via de post thuis krijgt. Die probeerverpakkingen zijn niets waard, maar het idee erachter is het zelfde als wat ik je wil uit leggen.
Fabrikanten werken heel veel aan hun marketing. Ze willen dat je hun producten koopt.
Om je op het idee te brengen om het product te kopen, geven ze je gratis een probeerverpakking !
Ik weet dat het een beetje gek klinkt, en je denkt vast:” Huh! Een gratis flesje shampoo is 1 ding,. Maar een mobiele telefoon van 400 euro gratis krijgen is onmogelijk !”
Ahem, wat denk je ? Het is niet onmogelijk !
Er zijn zoveel bedrijven en fabrikanten die deze verkoop methode gebruiken.
Ik raad je aan om deze gebruiksaanwijzing goed door te lezen omdat het IS MOGELIJK !
Je hoeft alleen maar te doen wat ik je hieronder laat zien. Lees snel verder !
Veel winkels en groothandels die geïnteresseerd zijn om artikelen te verkopen, komen er achter dat een fabrikant ze nog voor een verkoop 1 of 2 artikelen gratis toestuurd.
(ik heb pas nog een splinternieuwe samsung d500 mobiele telefoon gratis thuisgestuurd gekregen ! Nieuw in de doos, met volledige garantie.)
“Hoe heb je dat geflikt ?” hoor ik je denken.
Alles wat je normaal moet doen is een prijsopgave aanvragen. En vragen om een ‘probeer artikel’. En fabrikanten zijn gewillig om je alle informatie toe te sturen. ( dit leg ik je later in detail uit.)
En om het nog gekker te maken: Als je eenmaal contact hebt opgezocht met een fabrikant, is het niet uitzonderlijk dat ze je in het vervolg steeds een nieuw product toesturen, dat net uitgekomen is.
Een mobiele telefoon die je normaal 400 euro kost, kost een fabrikant maar 50 euro om te maken. De fabrikant hoopt erop om in de toekomst meer toestellen aan je te verkopen, en gokt erop door jou een gratis exemplaar toe te sturen. Vaak al binnen 48 uur netjes verstuurd met de post. En vaak hoef je niet eens voor de verzendkosten te betalen !
Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt ?
Je hebt toch geen spijt van de aankoop van deze informatie van mij ? Je geeft het toch nog niet op ? Je wilt er toch dolgraag achterkomen hoe je je eigen gratis producten thuis kunt krijgen ?
TIJD OM ECHT TE BEGINNEN
Ik raad je aan om de volgende informatie goed op je te laten inwerken, en het meerdere
Keren te lezen.
Laten we beginnen – het is gemakkelijk !
Het eerste dat je moet hebben is een postadres zoals je huisadres.
Het kan dus niet naar een postbus verstuurd worden, omdat je soms moet tekenen voor ontvangst.
Ten tweede, Je hebt een goed emailadres nodig. Ik weet dat je al een emailadres hebt, daar heb ik deze informatie naartoe gemaild, maar toch, Ik adviseer je om een ander emailadres aan te maken voor ‘zakelijk’ gebruik. Je nieuwe emailadres moet er professioneel uitzien.
"th3dud3@hotmail.com" ziet er bijvoorbeeld niet mooi uit, en bedrijven zullen je waarschijnlijk negeren.
Wat je nodig hebt is een emailadres waarbij je niet over het hoofd gezien zult worden.
Als je naam bv Peter de Vries is, dan is een emailadres als peterdev@executives.com ideaal om te hebben.
Hieronder staan een aantal email services die goed werken. Gebruik geen Hotmail of yahoo.
www.mail.com gratis
www.xrs.net gratis
www.techemail.com gratis
www.joinme.com gratis
Het allerbeste is als je zelf je emailadres uitkiest.
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
Je kan hier voor heel weinig een eigen website aanvragen, met bijbehorend emailadres !
‘HET VANGEN VAN DE VIS’
Hieronder vind je de fabrikanten !
Voor telefoons, laptops etc , en veel meer andere geweldige artikelen, probeer de volgende
Website’s :
http://www.ebigchina.com/main.phtml
http://www.worldbid.com/
http://www.eceurope.com/
http://www.5five.tv/
http://www.transportersindia.com/links/
http://www.allproducts.com.tw/index.html
http://tradeoffer.com/
http://www.tpage.com/
http://www.ectrade.com/
http://www.ecplaza.net/
http://www.ec21.com/
http://www.alibaba.com/
http://www.afacerionline.com/
Waneer je op een site bent, zoek je naar een fabrikant van jouw keuze. Je moet omlaag scrollen om de contact details te vinden.
Ok, nu je een mooi emailadres hebt, kan je die nu goed gebruiken.
Nu moet je goed kijken naar verschillende artikelen, en is het tijd om een aanvraag te doen voor gratis artikelen ! ( in het engels: SAMPLES)
Om te beginnen raad ik je aan om met wat goedkopere artikelen te beginnen.
De reden hiervan is dat je een beetje ervaring op moet doen hoe je artikelen gratis kunt ontvangen.
Als je eenmaal een beetje ervaring hebt, en weet hoe je de artikelen het beste kunt aanvragen, is het tijd om wat duurdere artikelen aan te vragen zoals, Mobiele telefoons, DVD spelers, LCD TV’s etc, etc. Houd in je achterhoofd dat je deze dure artikelen niet zomaar krijgt.
Nu je er klaar voor bent, is het tijd om te starten. Zoek op de homepage van de fabrikanten naar artikelen die je graag wilt hebben.
Relax en ga lekker achterover zitten, en neem je tijd om naar artikelen te zoeken die je graat wilt hebben. Verpest het niet door te snel artikelen te gaan bestellen.
CONTACT MAKEN
Er zijn verschillende manieren om artikelen aan te vragen bij de fabrikanten.
Als je eenmaal op een site bent met artikelen die je interesseren, kan je op de naam van het bedrijf klikken, en je word dan doorgelinkt naar de contactgegevens van het bedrijf.
Je kunt ze een email sturen vanaf je email adres die je eerder in deze gebruiksaanwijzing hebt aangemaakt.
Er is een andere manier om in contact te komen met de leveranciers.
Door op “Request a Sample” te klikken. Precies onder de afbeelding van het artikel.
Wanneer je contact opneemt met deze bedrijven, moet je ze op een professionele manier benaderen.
Stel je zelf voor, en laat weten dat je geïnteresseerd bent in hun producten, en dat je graag meer informatie over het product wilt hebben, en natuurlijk een proef artikeln om te kunnen bekijken.
Vergeet niet om je om je emailadres erbij te vermelden.
De informatie in die je in je email schrijft moet echt waar zijn.
Ik raad je niet aan om te gaan liegen.
GEDULDIG WACHTEN
Je moet in gedachten houden dat het wel even kan duren. Blijf rustig en kalm.
Ik kan je vertellen dat je een aantal emails heen en weer moet sturen voor dat je het voor elkaar krijgt.
Geduld is de sleutel tot het succes.
In Nederland moet alles snel gebeuren. Geen tijd te verliezen.
En we houden ons aan een strakke agenda.
In andere wereld delen, inclusief Asie, is het heel anders.
Je krijgt een week geen antwoord op je email, en nog een week,. En zelfs na 3 weken heb je nog geen antwoord. Dit betekend niet dat ze je vergeten zijn.
Zo werkt het daar nu eenmaal, zelfs grote bedrijven krijgen pas laat antwoord.
OK, wanneer je je gratis artikelen hebt ontvangen, zul je zien dat er meestal op de verpakking staat “ commercial smple – no value”
Daardoor hoef je geen invoerbelasting te betalen.
Dit is echt mooi meegenomen, want invoerrechten kunnen soms wel 40% van het bedrag zijn.
Denk er nog even aan dat respect en vertrouwen een grote rol spelen om het tot een succes te maken.
Geef de fabrikant het idee dat ze geld aan je gaan verdienen, en je zult zien dat je daar veel voro terug krijgt.
WAARSCHUWING: Er zijn mensen die zich voor doen als een bedrijf, en die vragen je om geld te sturen via Western Union, omdat ze daar belasting van moeten betalen,. Bla,. Bla, bla.
En dat ze dan pas wat naar je toe kunnen sturen. Negeer deze mensen ! Het zijn vaak oplichters.
Vaak komen deze mensen uit Oost Europa, bv Romenie.
Sommige doen alsof ze een amerikaans bedrijf zijn, maar als je ze geld moet toesturen, vragen ze je of je het geld naar Romenie wilt sturen !
Dus let er goed op met wie je zaken doet.
Zo, nu weet je dus hoe je gratis probeerartikelen kunt aanvragen !
Hier nog een paar tips die je in je achterhoofd moet houden:
1, wees geduldig, kalm en blijf professioneel.
2, begin door niet al te dure artikelen aan te vragen van ongeveer 20 euro.
Hierdoor krijg je steeds meer ervaring .
3, als je voor de verzendkosten betaald, heb je eerder succes.
4, denk er aan dat er geen limiet is aan het aantal bedrijven waar je aanvragen doet.
Hoe meer bedrijven je een email stuurt, des te meer artikelen je thuis gestuurd krijgt.
5, Als je eenmaal een beetje weet hoe het werkt,.. kan je zelf op zoek gaan naar andere fabrikanten.
6, Als je een product hebt ontvangen dat je zelf niet wilt houden, verkoop het via Ebay !
7, Ik moet het nog 1 keer herhalen: blijf kalm, overhaast niets, en gedraag je professioneel in je emails.
SUCCES, EN HEEL VEEL PLEZIER!
Edit 08.08.05
Een Fax is wel handig bij deze zaken!
-Geduld, zeker bij oosterse landen!
-Een Net E-mail adres, geen BrEzER@Gmail of Hansjuuuh@hotmail
-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)
En dan zal het zeker werken.
*** Telefoons van Nokia zijn no go! Gaat nooit werken, beter pak onbekende merken uit Japan China, Taiwan, dit geld ook voor lcd- tv`s etc..
Je moet er fieling voor hebben.
quote:-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)
[...]
Je moet er fieling voor hebben.
pau·per (de ~ (m.), ~s)quote:
Je moest eens weten wat ik voor 'mijn' klanten over heb, da's echt heel veel tenzij ze proberen om me te naaien, en ja dat begint al bij het krom liggen om maar geen postzegel a ¤0.39 te hoeven plakkenquote:Volgens mij heeft hij nooit geleerd dat de klant tot op zekere hoogte koning is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |