abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30549976
Maar zelf ben ik ook soms een zeur hoor:
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze wil ik u mijn teleurstelling kenbaar maken over het recentelijk door mij aangeschafte product ‘Glassex Easy Mop / Floor Cleaning System’.
Ik heb het product niet lang na de introductie aangeschaft bij Blokker, met het doel dit te gebruiken voor het regelmatig reinigen van mijn laminaatvloer.

Alvorens het product te gebruiken, heb ik – uiteraard – mijn vloer grondig gestofzuigd om zoveel mogelijk vuil al te verwijderen. Tijdens het gebruik van Glassex echter, blijft de vloerdoek niet al te goed op zijn plaats zitten. Volledigheidshalve vertel ik u erbij dat ik de meegeleverde instructies voor installatie van het systeem, nauwlettend heb opgevolgd.
Vermoedelijk doordat de doek heen-en-weer blijft schuiven over de houder, worden restanten van het vuil dat zich na het stofzuigen nog op de vloer bevindt, op de vloer achtergelaten in de vorm van een stofstreep. Een dergelijke streep is met regelmaat zichtbaar op die plekken waar de vloerdoek van richting verandert (dus, daar waar een vooruitgaande beweging wordt omgezet naar een achteruitgaande beweging). Dit is zelfs het geval bij gebruik van een nieuwe vloerdoek. De consequentie is dus dat, na het reinigen met Glassex Easy Mop, ik de gehele vloer nogmaals schoon moet maken om de stofstrepen helemaal weg te krijgen.

Helaas is het karwei daarna nog niet klaar; namelijk, op de zojuist schoongemaakte vloer zijn vreselijke strepen zichtbaar die veroorzaakt zijn door het gebruik van het (originele, bijgeleverde) Glassex schoonmaakmiddel. En dat terwijl in de reclame alsook op het product zelf geclaimd wordt dat het product mede is ontworpen voor het type vloer dat ik ermee behandel, en de vloer er ‘snel en streeploos’ schoon van wordt. Geen van beide claims wordt in mijn opinie waargemaakt.

U zult begrijpen dat ik zeer teleurgesteld ben in de kwaliteit van uw product. Ik zie mij dan ook genoodzaakt mijn keuze voor uw product als vloerreiniger bij een volgende aankoop te heroverwegen.
Reactie: kunt u 'm opsturen?
quote:
Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om aan uw verzoek tot het opsturen van de Glassex Easy Mop te voldoen.

Namelijk, reeds eind oktober heeft de steel van het systeem tijdens het - naar mijn mening normaal – gebruik de geest gegeven. Ik heb de doormidden gebroken Easy Mop toen nog wel enige tijd bewaard. Omdat ik tot dan toe nog geen reactie van u mocht ontvangen, heb ik medio november ertoe besloten het defecte systeem met het huisvuil mee te geven. Van het feit dat mijn eerste brief, gedateerd 18 oktober 2003, met een fikse vertraging bij u is aangekomen c.q. in behandeling genomen werd, was ik toen uiteraard niet op de hoogte. Ik hoop dat u mij desondanks toch een oplossing naar tevredenheid kunt bieden.

In afwachting van uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,
Reactie: ik krijg een nieuwe thuisgestuurd, met begeleidend briefje erbij.

Het het ding teruggestuurd, met de melding: "Welk deel van 'ik vind het een kut ding' begrijpt u niet?" (maar dan iets vriendelijker).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30569189
ik werk bij chello

ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech

daarna heb ik opgehangen
lid van de propellorpettencrew
pi_30570151
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello

ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech

daarna heb ik opgehangen
Dat zou voor mij reden zijn om direct op te zeggen en over te stappen.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_30571171
Geweldig topic!!

Mijn tante stuurde ook altijd van alles terug en kreeg dozen met spullen thuisgestuurd.

Heb zelf 1 keer iets teruggestuurd. We hadden van Vicks Blue van die dropsnoepjes gekocht, die zaten allemaal verpakt in een klein folietje. Een van die folietjes was leeg, geen snoepje, alleen maar lucht. Opgestuurd naar Vicks en we kregen geloof ik 5 zakken terug.. die dingen waren alleen niet te vreten :S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30571196
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje !
Een winkel zoals DA, ICI paris, kruidvat een idee?
pi_30571736
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
pi_30572881
Dat topic van die hakenkruis-muis heb ik destijds gezien
Zelf heb ik eens een brok smaakversterker in mijn chips gevonden. teruggestuurd en een doos gekregen. (Smith's/Lays)
And the druids turn to stone...
  woensdag 14 september 2005 @ 15:55:44 #159
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30574391
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje !
welk idee?
niets
pi_30574698
We hadden vroeger veel van dat k'nex spul, nu brak er wel eens wat af...dat stuurde we altijd zo'n kapot stukje op en kregen we altijd 50 ervan terug incl. nog een extra doosje speelgoed...helemaal top
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 14 september 2005 @ 16:08:25 #161
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30574724
Wie weet het adres van Ralph Lauren Nederland? de dop van mn geurtje is losgegaan en alles is er uit gedropen...
niets
pi_30574731
Me vader had een plasticje in zijn Heineke bierflesje zitten. Hij dus een brief schrijfen. Heineke vroeg om het bierflesje met gevonden voorwerp naar hun terug te sturen, maar me vader had het al weggegooid. Maar uiteindelijk toch nog een doos met 12 stoere Heineke glazen terug.
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  woensdag 14 september 2005 @ 16:23:20 #163
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30575110
Poster voor het opfleuren van je kamer werken ook altijd..

Hoe ziet jouw kamer eruit #2
niets
pi_30575333
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.

Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.

Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nog was niet de bedoeling denk ik van ze
  woensdag 14 september 2005 @ 16:33:28 #165
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_30575404
TVP
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:37:16 #166
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_30575485
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.

Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.

Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nog was niet de bedoeling denk ik van ze
hiervoor was ik naar de winkel gegaan:
1. Ik had nieuwe pc gekocht, maar hij wilde niet opstarten. Ik naar de winkel zelfde probleem. Kreeg ik een nieuwe mee maar deze werkte nog steeds niet. Bleek dat ik het gehuegen in de verkeerde sleuf had gedrukt.
2. ik had mijn USB niet goed aangesloten op mijn moederboard, (was voor de voorkant, moest alle 5 stekkertjes zelf invpluggen op het moederboard) Ik had dus kortsluiting gemaakt. Wist ik veel. DUs deed ik mijn muis erin die werkte direkt al niet meer: had ik dus opgeblazen. ik terug naar de winkel en geklaagd dat muis het niet deed. Ik nieuwe.
3. Vriend van mij had nieuwe WLAN spullen gekocht incl. router en een paar kaartjes voor in de pc's. Hij kon de router niet zien vanaf zijn computer. (Wel met draad overigeens) Wij terug naar de winkel en begonnen te klagen dat hij niet werkte . Wij krijgen nieuwe router mee maar deze deed het nog niet . Toen hadden we maar even de kaartjes in de andere pc's geinstalleerd, en toen deed hij het wel.. Kaartje deed het dus gewoon niet
niets
  woensdag 14 september 2005 @ 16:44:27 #167
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_30575708
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief


Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Gordon Blue
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:53:35 #168
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_30575979
hier mijn brief aan Brouwerij De Koninck te Antwerpen:
quote:
Kees Maas
Trommellaan 12
Tilburg
tel. 235412345


Tilburg, 6 mei 2005

Brouwerij de Koninck
t.a.v. Klantenservice
Mechelsesteenweg 291
B-2018 Antwerpen
Belgïe

Betreft: productiefout Koninck bier

Geachte heer/mevrouw,

Daar ik graag geniet van een bolleke De Koninck op een terras in Antwerpen of elders, schaf ik zo nu en dan een six-pack De Koninck flesjes aan voor thuisgebruik. Afgelopen week opende ik een nieuw six-pack die al enige tijd in de koeling stond om op de juiste temperatuur te komen. Ik opende het eerste flesje en begon hiervan te drinken (helaas niet uit een echt bolleke, aangezien deze moeilijk te verkrijgen is in Nederland). Zoals verwacht smaakte het bier naar behoren, erg goed dus.
Na het eerste flesje maakte ik nietsvermoedend de tweede open, en nam een slok. Het bier smaakte echter bedorven en toen ik goed keek was het flesje slechts voor de helft gevuld. Na het drinken van nog een slok, besefte ik dat dit niet pluis was, en derhalve heb ik de inhoud van het flesje leesgeschonken in de gootsteen.
Bovenstaande gebeurtenis is de reden dat ik u deze brief schrijf. Ik wil u er graag op attent maken dat ik deze fout heb aangetroffen en dit dus niet is ontdekt tijdens de inspectie van de producten in uw brouwerij.

Daar ik het genot van 1 flesje De Koninck heb gemist, kunt u misschien met een voorstel komen om dit op een gepaste manier recht te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Kees Maas
Ik wou dus eigenlijk een paar mooie De Koninck glazen krijgen. Maar in plaats daarvan kreeg ik 2 speldjes en een briefje van 5 euro zodat ik nog eens een sixpackje kon halen. Best tof.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_30577088
stuur regelmatig etenswaar terug als me dat niet bevalt. Overigens baukje valt volgens mij onder dokter oetker. Zou gewoon daarnaartoe mailen of schrijven. Heb pas namelijk heel pakket terug gehad van dokter oetker omdat mijn muffins niet wilde lukken, daar zat ook een zakje van dat versier spul van baukje bij.
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  woensdag 14 september 2005 @ 21:28:31 #170
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_30584481
tvp
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_30585313
quote:
Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
chips in water dopen, laten drogen en weer terug sturen werkt ook!

of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
Oh god ik lach me de tranen in de ogen om die site..
Werkelijk grandioos!!!!!!!!! Thnks voor de link
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30733418
inderdaad erg grappig die koelman.com
Haleloeja
pi_30738458
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef Gelderland het volgende:
inderdaad erg grappig die koelman.com
Die met die glorix doekjes !!! :D:D:D;d;D:D:D
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_30800586
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
quote:
Al lange tijd ben ik een tevreden gebruiker van Powerpack vuilniszakken, die ik bij de Albert Heijn koop. Vooral de stevigheid leek altijd beduidend beter dan die van de goedkopere alternatieven. Vandaag is er echter iets voorgevallen wat mij uitermate teleurstelde en mij een heleboel werk bezorgde.

Voor het verzamelen van mijn huishoudelijk afval maak ik gebruik van een afvalton met daarin uw Powerpack 60x80 cm zakken. Na een aantal dagen was de zak vol en wilde ik deze vervangen. Toen ik de zak juist een eindje boven de bak hield, scheurde de zak en lag mijn vuilnis weer in de bak en ver daaromheen. U kunt zich wel voorstellen welk een vies karwei het was dat op te moeten ruimen.

Na bestudering van de zak in kwestie bleek de oorzaak te liggen bij de rand van de vuilniszakken. Daar waar deze geperforeerd zijn, begint normaliter een dikke rand waar beide zijden van de zak zijn versmolten. Bij deze zak was dit randje erg dun. Zo dun, dat zij zeer eenvoudig scheuren of soms zelfs al ten dele waren ingescheurd. Onder het gewicht van het afval bezweek de bodem. De overige zakken van de rol, en dat waren er nog best veel, bleken dit euvel ook te bezitten.

U zult begrijpen dat ik deze situatie niet verwachtte, daar ik altijd met vol vertrouwen uw zakken heb gebruikt. Gezien de prijs en de naam van uw vuilniszakken, mag dit toch eigenlijk niet voorkomen? Daarnaast is een groot deel van de rol onbruikbaar geworden. Ik verwacht dan ook een passende reactie.
  donderdag 22 september 2005 @ 00:24:09 #175
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_30810951
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
[..]

heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_30814348
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:24 schreef qu63 het volgende:

[..]

heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?
Het moest naar belgie, de portokosten zouden me te hoog worden
Als ze erom vragen kan ik altijd nog een foto sturen of ze alsnog sturen, want ik heb ze bewaard.
pi_30814781
whehe
pi_30815677
onze adsl modem had het een paar weken geleden begeven. Wij dus naar de primafoon, waar ons verteld werd dat ze hem niet op voorraad hadden, maar er 1tje zouden bestellen.
We konden op dinsdag of donderdag terugkomen. Op donderdag werd ons verteld dat ie er was, dus wij netjes in de huge rij staan die er voor de kassa stond. Eenmaal aan de beurt bleek ie er toch niet te zijn.
Wij dus mailen naar de primafoon, dag later een bericht dat we een maand gratis adsl krijgen.

btw, modem maar ergens anders gehaald
  woensdag 28 september 2005 @ 11:31:34 #179
19194 Oversight
◢◤
pi_30994686
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello

ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech

daarna heb ik opgehangen
dat doen de meeste van je collega's ook, ( nadat je wéér dat hele kleremenu bent doorlopen, je postcode voor niks hebt ingevoerd, je klantnummer voor niks hebt ingevoerd, en een 1 getoets om aan te geven dat je wel wil meewerken met het tevredenheidsonderzoek,)....alleen zeggen ze dat ze je probleem gaan oplossen, en of je éven wilt wachten aan de lijn...... KLIK ! tuut-tuut-tuut...

We gaan jou wellicht zien binnenkort, we komen langs bij alle chello-winkels met de Flashmob!
◢◤
pi_30994811
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Oversight het volgende:

[..]

dat doen de meeste van je collega's ook, ( nadat je wéér dat hele kleremenu bent doorlopen, je postcode voor niks hebt ingevoerd, je klantnummer voor niks hebt ingevoerd, en een 1 getoets om aan te geven dat je wel wil meewerken met het tevredenheidsonderzoek,)....alleen zeggen ze dat ze je probleem gaan oplossen, en of je éven wilt wachten aan de lijn...... KLIK ! tuut-tuut-tuut...

We gaan jou wellicht zien binnenkort, we komen langs bij alle chello-winkels met de Flashmob!
  woensdag 28 september 2005 @ 11:44:53 #181
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_30995032
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_30996699
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Yep, vorig jaar trof ik in een blikje peentjes van het AH merk het plastic gedeelte van een kleine schroevendraaier aan, net iets lichter van kleur dan de peentjes dus het viel gelukkig op voordat het in mijn mond zat. Opgestuurd naar AH, keurige brief teruggekregen met de mededeling dat ze het betreuren en de productielijn gingen onderzoeken en tevens een AH-bon twv ¤10 erbij.
Goed geregeld dus.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:15:02 #183
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_30997162
Over het algemeen ga ik gewoon terug met mijn product naar de winkel, vooral de Jumbo heeft een goede service en doet niet moeilijk!

Ik had voor een tijdje terug een witte chocolade reep met crisp gehaald bij de AH.
Naast de crisp bleek er ook nogal veel stukken zilverpapier in het cocolade te zitten, dat er geen vullingen zijn geraakt is me een raadsel..

Na een telefonisch contact en het opsturen van de reep in kwestie kreeg ik de 67 eurocent die ik voor die reep betaald had terug.
Dat AH op de 'kleintjes' let was me wel duidelijk, maar dit vond ik ronduit zielig!

Straks maar gauw boodschappen halen bij de Jumbo
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 28 september 2005 @ 14:25:00 #184
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_30999194
In een doos Festini-ijsjes zaten de stokjes omgekeerd in de ijsjes. Omdat er toen op de stokjes nog een raadseltje stond (met het antwoord bedekt door het ijsje) heb ik Unilever gemeld dat mijn eetplezier danig was vergald. Dat leverde een excuus over een fout in de productielijn op en een bioscoopbon.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_31378434
Even een klein kickje. Ik trok gisteravond een zak Croky bolognese open, om erachter te komen dat er natural chips inzat. Dus ik wil Croky graag mailen of bellen, maar er staat alleen maar een adres op die zak, en op die site staat helemaal niks.
Hebben de mensen die ook iets met Croky hadden het allemaal gewoon opgestuurd?
''Going mental on the Wabbu''
pi_31379762
Ik neem aan dat je het dan maar gewoon naar dat adres op moet sturen. Anders krijg je misschien wel een melding terug dat het ergens anders naar opgestuurd moet worden of dat ze je brief hebben doorgestuurd.

Succes ermee! (laat even weten hoe het afloopt)
pi_31388838
Vandaag 2 rollen vuilniszakken en een excuusbrief ontvangen van Powerpack.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:43:38 #188
97745 Thorical
finding a way
pi_31411471
Ik heb hier nep biffi's van de Aldi liggen maar daar zit in een van de verpakkingen een halve zonder dat ik die open gemaakt heb.
Het enige adres dat ik heb is Kingsfood te Harderwijk met een postbus nummer.
Een tel.nr kan ik niet vinden.
Moet ik nu de 1 1/2 worst met een begeleidend schrijven naar dat postbus nummer opsturen?
pi_31411882
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef Thorical het volgende:
Ik heb hier nep biffi's van de Aldi liggen maar daar zit in een van de verpakkingen een halve zonder dat ik die open gemaakt heb.
Het enige adres dat ik heb is Kingsfood te Harderwijk met een postbus nummer.
Een tel.nr kan ik niet vinden.
Moet ik nu de 1 1/2 worst met een begeleidend schrijven naar dat postbus nummer opsturen?
doen!
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:05:33 #190
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31412050


[ Bericht 99% gewijzigd door MouseOver op 13-10-2005 16:19:07 ]
Vampire Romance O+
  Redactie Frontpage donderdag 13 oktober 2005 @ 17:37:26 #191
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31414117
Afgelopen weekend ging ik lekker frituren, en gooide vier Mora frikadellen in de olie. Na de aanbevolen vijf minuten in de olie op 190 °C haalde ik de frikadellen eruit. Ze waren echter helemaal open geknapt en derhalve niet meer eerbaar. Moet ik hierover nu contact opnemen met Mora of niet ?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 18:48:34 #192
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31415841
quote:
Puik Consumentenservice
Postbus 889
3300 AW Dordrecht

Betreft : Rattenvoer 'Bas'

Geachte heer/mevrouw,

Enkele dagen geleden heb ik ter afwisseling eens een zak 'Bas' rattenvoer voor mijn ratten gekocht. M'n verwachtingen waren hoog gespannen omdat het immers tamelijk duur en specifiek voor ratten bedoeld is. Helaas lijken ze het niet zo lekker te vinden; ik vind keer op keer 's ochtends restanten van het voer in het bakje, tot wel 1/3 van de gevoerde hoeveelheid. Het gaat dan niet om schilletjes maar om zaadjes, konijnenstaafjes en rode kattebrok-achtige dingen. Ze aten voorheen Reggie Rat waarvan de voedingswaarde ongeveer hetzelfde zal zijn. De gevoerde hoeveelheden zijn gelijk.

Daarnaast verbaast het mij dat er bruingrijze staafjes in de mix zitten die ratten eigenlijk nooit lusten. Die staafjes lijken op konijnenvoer. Daarom denk ik dat het voer dat ik gekocht heb mogelijk ander voer is dat in een verkeerde zak terecht gekomen is. Ik heb een monstertje ter beoordeling bijgesloten. Graag verneem ik van u of dit het geval is.

Met vriendelijke groet,

MouseOver
Na een tijdje kreeg ik een (btw wel nette) algemene brief terug met de mededeling dat het uitstekend voer was en dat ratten gewoon nooit meer eten dan ze nodig hebben en nog wat geblaat. Met daarbij m'n zakje voer weer terug. Ik koop het nooit meer, ze vonden het echt niet lekker.
Vampire Romance O+
pi_31418973
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 17:37 schreef Djeez het volgende:
Afgelopen weekend ging ik lekker frituren, en gooide vier Mora frikadellen in de olie. Na de aanbevolen vijf minuten in de olie op 190 °C haalde ik de frikadellen eruit. Ze waren echter helemaal open geknapt en derhalve niet meer eerbaar. Moet ik hierover nu contact opnemen met Mora of niet ?
frikandellen kun je beter op 180 graden frituren. als ze drijven zijn ze goed. 5 minuten zegt dus niks

maar als 5 minuten op 190 graden op de verpakking stond.. schrijven ( je had ze toch niet eerst ontdooit he? )
dag
pi_31419065
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Na een tijdje kreeg ik een (btw wel nette) algemene brief terug met de mededeling dat het uitstekend voer was en dat ratten gewoon nooit meer eten dan ze nodig hebben en nog wat geblaat. Met daarbij m'n zakje voer weer terug. Ik koop het nooit meer, ze vonden het echt niet lekker.
Ik ken iemand die een eigenwijze hamster had. Die at het voer gewoon niet. Hij dacht dat de hamster gewoon koppig was en wel zou eten zodra hij honger kreeg. De hamster won, maar lag wel dood in het kooitje

Die man is trouwens dierenarts
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:52:20 #195
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31419225
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een eigenwijze hamster had. Die at het voer gewoon niet. Hij dacht dat de hamster gewoon koppig was en wel zou eten zodra hij honger kreeg. De hamster won, maar lag wel dood in het kooitje

Die man is trouwens dierenarts
Ach, dan was hij tenminste bevoegd om het overlijden te constateren
Vampire Romance O+
pi_31419607
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.

Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.

Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nog was niet de bedoeling denk ik van ze
Vond ik toen een verassend positieve actie van MS. Niet dat ze iedereen 5 nieuwe gaven, maar je moest in de VS niet eens de kapotte muis terugsturen. Eén telefoontje met vermelding van de serienummer was voldoende.
  Redactie Frontpage donderdag 13 oktober 2005 @ 23:14:33 #197
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_31424224
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:

[..]


( je had ze toch niet eerst ontdooit he? )
Nee, ik weet wel dat je nooit reeds ontdooid spul mag frituren. En ik kan het weten, want ik kan geweldig lekker frituren!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_31695430
ik ben blut en wil geld
pi_31706986
Laatst had ik bij de AH chocolademousse in zo'n emmertje gekocht (Boerenmousse?). Deze was echter na 1 dag al beschimmeld dus ik heb naar het bedrijf gemaild. Vervolgens kreeg ik een mail teurg met excuses en 5 euro op mijn bankrekening terug gestort.

Ook had ik laatst een pakje Nescafe Cappucino waar 10 zakjes in zouden zitten. Helaas zaten er maar 7 in en heb ik dus weer gemaild. Vorige week kreeg ik een pakketje met een nieuw doosje cappucino en een pak koekjes.

Allebei netjes opgelost vind ik zelf!
  dinsdag 15 november 2005 @ 23:09:58 #200
19194 Oversight
◢◤
pi_32300955
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef vriendinnie het volgende:
Laatst had ik bij de AH chocolademousse in zo'n emmertje gekocht (Boerenmousse?). Deze was echter na 1 dag al beschimmeld dus ik heb naar het bedrijf gemaild. Vervolgens kreeg ik een mail teurg met excuses en 5 euro op mijn bankrekening terug gestort.

Ook had ik laatst een pakje Nescafe Cappucino waar 10 zakjes in zouden zitten. Helaas zaten er maar 7 in en heb ik dus weer gemaild. Vorige week kreeg ik een pakketje met een nieuw doosje cappucino en een pak koekjes.

Allebei netjes opgelost vind ik zelf!
wat magertjes maar tenminste uit de kosten.....
◢◤
  woensdag 16 november 2005 @ 00:24:44 #201
85841 DiLDoG_
Wannabee newb
pi_32303080
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
link?
People who think they know it all annoy those of us who do
pi_32307795
Bij een paar pakken melk was de afsluiting nooit goed. Als je het afsluitlepje eraf wilde scheuren, brak die meestal af. Twee van die dingen opgestuurd en kreeg er twee grote mokken voor terug met een brief dat het bekend was en er aan gewerkt word. Nu zijn de pakken melk weer van volledig karton, die je zelf moet knippen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 17 november 2005 @ 20:59:46 #203
19194 Oversight
◢◤
pi_32354744
quote:
Op woensdag 16 november 2005 10:34 schreef caradoc het volgende:
Bij een paar pakken melk was de afsluiting nooit goed. Als je het afsluitlepje eraf wilde scheuren, brak die meestal af. Twee van die dingen opgestuurd en kreeg er twee grote mokken voor terug met een brief dat het bekend was en er aan gewerkt word. Nu zijn de pakken melk weer van volledig karton, die je zelf moet knippen
Mooie mokken ?

welk merk melk was dat ?
◢◤
  donderdag 17 november 2005 @ 21:51:30 #204
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_32356615
Ik heb ooit als kind een keer geen flippos bij mn zak chips gekregen(ja toen was ik nog jong ), ik stuur een brief naar de fabrikant, kreeg ook nog eens 5 flippo's teruggestuurd, met een of ander vaag lulverhaal
ff wachten nog
pi_32356860
We hadden een keer van die coolbest gekocht ofzo. Zat daar gewoon water in.

Maar toen kregen we mooi 10 gratis glazen ofzo thuisgestuurd
pi_32362650
quote:
Op donderdag 17 november 2005 21:51 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb ooit als kind een keer geen flippos bij mn zak chips gekregen(ja toen was ik nog jong ), ik stuur een brief naar de fabrikant, kreeg ook nog eens 5 flippo's teruggestuurd, met een of ander vaag lulverhaal
Toen was je nog jong? Nu ook nog zekers..flippo's herinner me ze nog als de dag van gisteren,
4 jaar terug enzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32362668
Tijdje terug tweemaal een mega scherpe noodles van unox, men ohmen brande me de bek uit... nie normaal
half uur last gehad, en aangezien ik dat nogal eens lekker vind voor tussen de middag ofzo, dacht ik ff belle anders koop ik het nooit weer..

Nah nu krijg ik binnenkort 3 unoxprodukten thuisgestuurd is me beloofd via een brief..
Was foutje in de fabriek geweest met mengen der specerijen ..
Nou ben benieuwd! Wat ze dan opsturen..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:33:00 #208
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32364442
quote:
Op woensdag 16 november 2005 00:24 schreef DiLDoG_ het volgende:

[..]

link?
censuur :O
pi_32364460
We hebben ook wat een sjittige zaken.. maar dan laten we het voor wat het is en gaan er geen klacht brief over schrijven....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:15:49 #210
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_32365054
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:25 schreef Together-Alone het volgende:
Even een klein kickje. Ik trok gisteravond een zak Croky bolognese open, om erachter te komen dat er natural chips inzat. Dus ik wil Croky graag mailen of bellen, maar er staat alleen maar een adres op die zak, en op die site staat helemaal niks.
Hebben de mensen die ook iets met Croky hadden het allemaal gewoon opgestuurd?
mjah dat had ik ook ....
  vrijdag 18 november 2005 @ 15:22:34 #211
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_32374178
Ik wil de negerzoenenfabrikant wel een kaartje sturen, dat ik de naam prima vind!

(vroeger dacht ik altijd dat het "negeNzoenen" heette, omdat er 9 in de doos zaten...)
censuur :O
  vrijdag 18 november 2005 @ 20:52:08 #212
19194 Oversight
◢◤
pi_32383617
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik wil de negerzoenenfabrikant wel een kaartje sturen, dat ik de naam prima vind!
(vroeger dacht ik altijd dat het "negeNzoenen" heette, omdat er 9 in de doos zaten...)
ik óók !
◢◤
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:17:34 #213
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_32384289
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:52 schreef Oversight het volgende:

[..]

ik óók !
Vind het ook vrij onzinnig om die naam te veranderen eigenlijk. Je noemt het beestje (negertje ) anders bij de naam maar iedereen blijft het toch negerzoen noemen.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 18 november 2005 @ 21:20:38 #214
19194 Oversight
◢◤
pi_32384359
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef miki het volgende:

[..]

Vind het ook vrij onzinnig om die naam te veranderen eigenlijk. Je noemt het beestje (negertje ) anders bij de naam maar iedereen blijft het toch negerzoen noemen.
geintegreerdemedelandemet eendonkerehuidskleurkus?
◢◤
pi_32385195
tvp
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:33:06 #216
19194 Oversight
◢◤
pi_32386291
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:50 schreef Funksoldier het volgende:
tvp


die mogen niet meer joh!

edit gauw naar Tééveepee !
◢◤
pi_32387254
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijdje terug tweemaal een mega scherpe noodles van unox, men ohmen brande me de bek uit... nie normaal
half uur last gehad, en aangezien ik dat nogal eens lekker vind voor tussen de middag ofzo, dacht ik ff belle anders koop ik het nooit weer..

Nah nu krijg ik binnenkort 3 unoxprodukten thuisgestuurd is me beloofd via een brief..
Was foutje in de fabriek geweest met mengen der specerijen ..
Nou ben benieuwd! Wat ze dan opsturen..
Dat had ik 00k! Kreeg 3 pakjes n00dles erv00r terug. Had jij t0evallig 00k satesmaak? V0nd hem echt vies (z000000 scherp) maar in de begeleidende brief st0nd dat die smaak d00r heel veel mensen g0edgekeurd was en dat die hem lekker v0nden
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:09:23 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32387325
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat had ik 00k! Kreeg 3 pakjes n00dles erv00r terug. Had jij t0evallig 00k satesmaak? V0nd hem echt vies (z000000 scherp) maar in de begeleidende brief st0nd dat die smaak d00r heel veel mensen g0edgekeurd was en dat die hem lekker v0nden
Ik vond die juist wel lekker, juist omdat die iets pittiger was. Maar ik houd van pittig.
pi_32387363
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vond die juist wel lekker, juist omdat die iets pittiger was. Maar ik houd van pittig.
Ik h0u 00k wel van pittig maar deze brandde mijn m0nd uit! B0vendien v0nd ik hem helemaal niet naar sate smaken...in ieder geval niet z0als ik had verwacht

Maar gelukkig v0nd jij hem wel lekker
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:14:12 #220
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_32387450
Hij smaakt niet naar Sate inderdaad, maar wel best lekker.

Het scheelt misschien echter dat ik alleen van die pakjes noodles eet als ik even snel thuis kom en meteen weer weg moet, maar wel zoveel honger heb dat ik tegen de vlakte ga als ik niets eet..
pi_32387693
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:14 schreef Alicey het volgende:
Hij smaakt niet naar Sate inderdaad, maar wel best lekker.

Het scheelt misschien echter dat ik alleen van die pakjes noodles eet als ik even snel thuis kom en meteen weer weg moet, maar wel zoveel honger heb dat ik tegen de vlakte ga als ik niets eet..
Daarv00r gebruik ik ze 00k 0f v00r als ik niks anders meer in huis heb... t is n0u niet echt een v0lwaardige maaltijd

Nu weer 0nt0pic?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_32388156
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Daarv00r gebruik ik ze 00k 0f v00r als ik niks anders meer in huis heb... t is n0u niet echt een v0lwaardige maaltijd

Nu weer 0nt0pic?
kan je ook gewoon een o intypen ipv een 0?
pi_32388286
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Daarv00r gebruik ik ze 00k 0f v00r als ik niks anders meer in huis heb... t is n0u niet echt een v0lwaardige maaltijd

Nu weer 0nt0pic?
H3t g44t n137 h3l3m44l g03d m3t h3t typ3n d44r!
pi_32388329
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:41 schreef Conflict het volgende:

[..]

H3t g44t n137 h3l3m44l g03d m3t h3t typ3n d44r!
to late
pi_32392897
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef deliberator het volgende:

[..]

kan je ook gewoon een o intypen ipv een 0?
Die is stuk (zie boven avatar). Kan wel het schermtoetsenbord gebruiken maar vooral s avonds heb ik daar niet altijd zin in.... sorry
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_32397252
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 09:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Die is stuk (zie boven avatar). Kan wel het schermtoetsenbord gebruiken maar vooral s avonds heb ik daar niet altijd zin in.... sorry
en s'ochtends ineens wel?
pi_32399838
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 13:25 schreef C2C het volgende:

[..]

en s'ochtends ineens wel?
Soms wel ja Ligt mede aan mijn moe-heidspeil....nu weer ontopic?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_32399976
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin
  zaterdag 19 november 2005 @ 16:58:41 #229
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_32401462
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef master_X het volgende:
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin
punt
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  Hoofdredactie Fotografie zondag 20 november 2005 @ 11:46:12 #230
95752 crew  Chell
Kluns
pi_32420746
Ik heb een tijd geleden een klachtgestuurd naar Roosvicee dat de verpakking van de multivit niet goed was (kartonnen verpakking met van die draaidoppen), kreeg een excuusmail en een doos met 6 pakken Roosvicee Multivit.
  zondag 20 november 2005 @ 11:49:46 #231
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_32420810
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 01:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Toen was je nog jong? Nu ook nog zekers..flippo's herinner me ze nog als de dag van gisteren,
4 jaar terug enzo
Ik noem in de 5e zitten niet jong meer :p , maar toen die flippo's er waren zat ik in groep 6 of zo
ff wachten nog
  zondag 20 november 2005 @ 13:23:20 #232
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_32422843
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe

Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:04:25 #233
19194 Oversight
◢◤
pi_32494119
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 15:46 schreef master_X het volgende:
cup of soup zeggen dat er een pakje open in de verpaking zat en dan bellen duurt ff en dan vragen ze een en ander zorg dat je het doosje wel ik in je handen hebt en je stuurt niks op en dan krijg je later een excuus brief en staat ook dat ze nog niks ontvangen hebben en dan een week of 2 later krijg je een doos met allemaal smaken erin


◢◤
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:06:54 #234
19194 Oversight
◢◤
pi_32494195
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe

Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...
En dat je daardoor zó schrok dat je per ongeluk de tv omstootte, waardoor er brand uitbrak, waardoor je bij het wegrennen over het hondje van de buren struikelde, en allebei je duimen brak....

Mét foto's natuurlijk....
◢◤
pi_32495780
Ik heb net de klachtenbrief geschreven die ik naar Nestlé zal sturen over hun Nesquik poeder. Ik ben benieuwd wat hun voor een oplossing zullen sturen voor mijn probleem met klonten in de koude chocomelk. Wie weet sturen ze wel iets toe qua choco poeder, maar dat zou eigenlijk dom zijn. Daar vraag ik niet eens om.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  woensdag 23 november 2005 @ 14:45:41 #236
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_32507938
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef Oversight het volgende:

[..]

En dat je daardoor zó schrok dat je per ongeluk de tv omstootte, waardoor er brand uitbrak, waardoor je bij het wegrennen over het hondje van de buren struikelde, en allebei je duimen brak....

Mét foto's natuurlijk....
Probeer maar

Ik heb nog steeds geen mail terug van Axe, maarja het kon ook 5 dagen duren
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  woensdag 23 november 2005 @ 15:06:35 #237
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_32508524
en dat is dus gewoon pure diefstal en fraude
doen we dus niet hier

[ Bericht 74% gewijzigd door buzzer op 23-11-2005 15:11:13 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 23 november 2005 @ 15:11:51 #238
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32508688
svp geen fraude handleidingen posten hier..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32508796
Wehe, ik heb afgelopen zomer mijn KLM ticket naar Noorwegen van 250,- Euro helemaal vergoed gekregen

De KLM had een fout gemaakt, waardoor er 5 uur vertraging ontstond op de terugreis.
Niet dat dat wat uit maakte voor mij, aangezien ik op 15 minuten afstand bij een vriend van me verbleef..

Ik kon kiezen uit 300 euro KLM bonnen, of 250,- cash, dus werd het cash


2 maanden later nog geen geld ontvangen, en heb ik KLM gemailed, met mijn gegevens, en waar het geld bleef.
Vervolgens kreeg ik een mailtje terug met de melding dat ze een fout gemaakt hadden, en ik geen recht had op het geld vanwege policy toestanden etc.

Ik heb daarop niets meer terug gestuurd, en 2 weken later werd ik door de KLM opgebeld, met verontschuldigingen en dat het geld binnen 2 weken op mijn rekening zou staan.

En inderdaad, het geld is overgemaakt


KLM voor de gratis reis naar Noorwegen.
  woensdag 23 november 2005 @ 15:53:13 #240
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_32509840
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).

Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
pi_32510120
Dit doet mij wel denken, ik heb thuis nog een bus deo staan die nog 3/4e vol is, maar waar gewoon de druk vanaf is.

Misschien eens een briefje schrijven!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32510622
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).

Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Volgens mij wilde ik dezelfde trein nemen Ging plots de laatste trein ook niet meer! Zomaar, zonder aankondiging! Ik kon nog wel met een andere trein bij een vriend komen en kreeg dan ook bij het loket direct een kaartje naar die plaats Zonder bijbetalen (het was namelijk wel duurder).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32515220
Geen gratis product,was ook niet mijn beoogte doel maar had wel gekunt, gelukkig wel een actie van de fabrikant die ik met "spanning" afwacht

quote:
Goede avond,

Ik schrijf u over het volgende :


Al sinds ik mij kan heugen zie ik het volgende fenomeen : een keukenkastje met 1 of meerdere potjes maggi waar het gele afsluit-lipje recht omhoog staat en niet het product afsluit.

Ik snap niet dat een product wat zoveel verkocht wordt al zoveel jaren een dusdanige zwakke verpakking heeft.

Na gebruik van het product behoort het goed gesloten te kunnen worden, al is het maar om bij het eventueel omvallen van een flesje vlekken te voorkomen. Daarnaast denk ik dat het de kwaliteit en houdbaarheid van het product niet ten goede komt.


Met vriendelijke groet,

**************************
De tegenreactie
quote:
Geachte heer **************


Hartelijk dank voor uw e-mail. Door onderbezetting op onze afdeling heeft onze reactie iets langer geduurd dan voor ons gebruikelijk is. Wij hopen op uw begrip hiervoor.



We vinden het spijtig te vernemen dat u de dop van het flesje MAGGI Aroma niet handig vindt. Naar aanleiding van meerdere reacties die we hierover hebben gehad, hebben we contact opgenomen met de fabriek in Duitsland. Het blijkt dat zij meerdere klachten uit andere landen hebben ontvangen. Binnenkort zal daarom de dop worden aangepast.



Nogmaals onze dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw bevinding op de hoogte te stellen.



Als u verder nog vragen heeft, kunt u ons altijd schrijven of bellen via telefoonnummer: 020-5699699.



Met vriendelijke groet,

NESTLÉ NEDERLAND B.V.







***********************

Consumentenservice
pi_32515352
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
Thuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Dikke 12 uur? je kan aankruizen: 0-30minuten, 30-59 minuten, of 60 minuten of meer.
Whatever I want.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:47:41 #245
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_32518437
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:11 schreef buzzer het volgende:
svp geen fraude handleidingen posten hier..
Sorry

Maar het lipje is bij mij wel een keer afgebroken, en ik kreeg mooi geen geld terug
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 28 november 2005 @ 15:52:58 #246
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_32647229
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:01 schreef Cheiron het volgende:
Dit doet mij wel denken, ik heb thuis nog een bus deo staan die nog 3/4e vol is, maar waar gewoon de druk vanaf is.

Misschien eens een briefje schrijven!
Ik zou inderdaad ff een mailtje sturen als ik jou was. Ik had dat ook een paar jaar geleden bij een bus Fa en kreeg toen mooi een VVV-bon, waarvan ik dan een nieuwe bus kon kopen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 28 november 2005 @ 20:14:48 #247
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_32653526
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:52 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad ff een mailtje sturen als ik jou was. Ik had dat ook een paar jaar geleden bij een bus Fa en kreeg toen mooi een VVV-bon, waarvan ik dan een nieuwe bus kon kopen
Ze vragen of ik hem op wil sturen
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 28 november 2005 @ 20:19:02 #248
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_32653653
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:14 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ze vragen of ik hem op wil sturen
Moet je zelf weten of je dat doet, maar toen ik hem niet opstuurde kreeg ik (volgens hun wel bij uitzondering) toch een VVV-bon

-edit- Maar natuurlijk grotere kans op succes als je hem wel opstuurt
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_32661720
Ik kreeg 3 pakjes noodles terug.. thnks
Wat veel had een hele wintervoorraad verwacht maar ja..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33086165
Zonet wat opgestuurd naar een bedrijg.. ik wacht op reactie
pi_33086343
Laatst had ik nog een onwijs waterige breaker, dus ik zo boos bellen.
Bleek het een grapje te zijn van me broertje, had dus water in een lege breaker gedaan...
Kreeg ik toch 2,50 op me rekening teruggestort !!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 14 december 2005 @ 23:12:39 #252
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33087911
quote:
Op zondag 20 november 2005 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Mijn deo is bijna op, dus ik ga eens proberen of ik er niet een paar gratis kan krijgen van Axe

Stuur wel een huilerig mailtje dat het spuitmeganisme was afgebroken ofso...
Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
censuur :O
  woensdag 14 december 2005 @ 23:15:57 #253
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33088049
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:53 schreef Faceoff het volgende:
heb dat wel gehad met de NS
was op een zondag bij mijn vriendin en zou met de laatste trein naar huis, maar die reed toen niet (ik had wel een retour al).

Dag daarna (maandag dus), lekker met mijn OV de trein ingestapt. THuis aangekomen mijn kaartje van zondag opgestuurd met de melding dat ik dikke 12 uur vertraging had door hun schuld, en zo dus mijn geld teruggekregen
Jij weet zeker niet dat de NS de PLICHT heeft om te zorgen dat jij thuis komt, als je door hun schuld je laatste aansluiting mist? Dus: taxi voor je betalen zo nodig!
Ik weet alleen niet hoe je daar laat op de avond aan moet komen, NS heeft dan niemand meer rondlopen...
censuur :O
pi_33089526
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
  donderdag 15 december 2005 @ 00:11:14 #255
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33090017
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.

de boeken waren dus echt beschadigd
Vampire Romance O+
pi_33091459
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:11 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb twee keer een klacht naar bol.com gestuurd over beschadigde boeken. En twee keer niets erover gehoord.

de boeken waren dus echt beschadigd
Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 15 december 2005 @ 01:11:21 #257
19194 Oversight
◢◤
pi_33091545
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:57 schreef missC het volgende:
door een te hard borrelnoojte of iets anders dat daar op leek in de zak, is laatst een stukje van mijn tand afgebroken...de boosdoener heb ik ook nog kunnen achterhalen en alles opgestuurd naar Duyvis. Vandaag reactie waar ik echt bijna steil van achterover sloeg : binnenkort krijg ik een pakketje (tja wel verwacht na alles in dit topic) en men wil van harte heel graag mijn tandartskosten vergoeden indien verzekering niet toereikend is. Productie is nagegaan en men heeft euvel kunnen achterhalen. Verklaring en rekening van tandarts worden verwacht. Dus morgen maar eens bellen voor een afspraak !
◢◤
pi_33109630
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.

Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
quote:
Nestlé consumentenservice
Postbus 12365
1100 AJ Amsterdam

Betreft: Klacht over Nesquik poeder
23 november 2005

Geachte heer/mevrouw,

al enige tijd drink ik chocolade melk die ik met behulp van uw Nesquik maak. Op de verpakking is te lezen dat de Nesquik poeder zowel door de koude als warme melk geroerd kan worden en het dan ook klaar is om te drinken. Dit klopt niet helemaal. Als de Nesquik poeder door de koude melk wordt geroerd gaat deze klonteren en kost het veel moeite om alles goed gemixt te krijgen zonder klonten.

Ik drink de chocolademelk vaak warm, vooral nu de koudere dagen zijn aangebroken. Met verwarmde melk heeft het poeder geen problemen en de chocomelk smaakt dan ook zeer goed. Toch is koude chocomelk af en toe ook lekker en daar gaat het, zoals eerder geschreven, mis. Zowel drijvend op de chocomelk als op de bodem is er poeder te vinden die niet goed met de melk mixed. Zelfs na zeker twintig seconde goed roeren zijn er nog klonten te vinden in mijn chocomelk. De enige oplossing die ik dan kan verzinnen om toch een goede mok met koude chocomelk te krijgen, is om de Nesquik poeder door de verwarmde melk te roeren, om het vervolgens af te laten koelen. U snapt ook wel dat dit geen wenselijke oplossing is en ik op zoek ben naar een betere oplossing. Ik heb gemerkt dat in de Nesquikdoos er al bij aankoop wat grotere klonten zitten in het poeder. Deze klonten komen meer en meer naarmate de doos leger wordt. Het poeder wordt natuurlijk zonder een vochtige lepel uit de doos gehaald, dus daar kan het zeker niet aan liggen. Wellicht is dit dan ook een mede oorzaak van de klonten in mijn chocomelk?

Ik zou graag zonder al te veel moeite ook koude, klontloze chocomelk willen drinken met behulp van Nesquik. Dit kan goed bij warme melk dus verwacht ik dat dit, zoals ook op de verpakking staat vermeld, ook goed gaat met koude melk. Ik wil graag een goede oplossing van u aangezien mijn verwachting, ondanks dat het op de verpakking wel waargemaakt wordt, uiteindelijk toch niet waar gemaakt kan worden.

In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet,
Caradoc
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  donderdag 15 december 2005 @ 19:13:30 #259
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33109822
quote:
Op donderdag 15 december 2005 01:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als je niet betaalt nemen ze vanzelf contact op. Je mag het boek binnen een week terugsturen, dus dat kun je ook gewoon doen.
Daar hebben ze al contact over opgenomen, terwijl het al betaald was. Hun debiteurenadministratie is kennelijk evenmin op orde als hun klantenservice.

Verder heb ik de boeken gewoon in gebruik genomen. Ik vind het niet echt erg, maar het stoort me behoorlijk dat ze me zo negeren. Nog 1 keer en ik bestel ergens anders.
Vampire Romance O+
pi_33110294
Beetje bedrijven oplichten voor een paar euro
<b>This world is one of sadness. Battle brings death. Death brings sorrow. The living may not hear them. Their voices may fall upon deaf ears. But make no mistake - the dead... are not silent.
</b>
pi_33111792
Wij hebben wel eens van die liga koeken gehad waar geen melkvulling inzat. 1tje opgestuurd en 3 pakken gratis gekregen

In een zak red band zat eerst een grote zwarte klont drop van een cm of 10. Ook opgestuurd en een paar zakjes gratis gekregen
pi_33118125
Heb Lassie een email gestuurd dat ik de Notenrijst niet meer zo lekker vond als eerst. Ze hadden eerst wel de rijst in nog een appart zakje maar nu niet meer. Het zit nu los in het doosje.
Ik vind de smaak nu muf en dat heb ik hun ook gemaild.

Heb een gratis pakje notenrijst gekregen omdat ik de moeite nam om het hun te vertellen. (Beetje raar omdat ik toch echt had geklaagd dat het niet lekker was).
Ook kon ik als het weer niet lekker was het overgebleven ongekookte rijst terug sturen naar hun zodat hun het konden testen.
Heb ik gedaan want het was weer niet lekker. Heb daarna 2 pakjes notenrijst gekregen (gekke Lassie mensen daar)

Hun hebben gebeld (ingesproken op het antwoordapparaat)en gemeld dat het inderdaad niet lekker smaakt en dat ze een gratis pakje rijst zullen sturen.
Heb ze weer een email gestuurd dat ik alsnog hoop dat het weer in een appart zakje komt. Kreeg antwoord dat ze niet de planning hebben om het te doen. En ze merkten dat ik liever geen notenrijst meer wou. Maar vroegen wel welke smaak ik dan wou ontvangen.

Heb de keus gemaakt voor de Indiase Curry. Kreeg gisteren een pakje en ja hoor de Indiase Curry en nog een Paella versie
Wel erg aardig van ze. Was niet de bedoeling om gratis rijst te krijgen. Wil gewoon graag de Notenrijst weer in een zakje hebben.


Ook een keer van het het merk Chicken Tonight een smaak gehaald en die rook naar schoonmaakspul en proefde er ook naar.
Mijn man erheen gebeld en ze hebben het uitgezocht en het bleek dat er teveel van een bepaald ingredient inzat.
Nou hartstikke mooi en blj dat het serieus is genomen. Krijgen wij een weekje later ineens een brief met een 10 euro bon erin (vvv bon ofzoiets).
Ook hartstikke aardig
  vrijdag 16 december 2005 @ 00:58:31 #263
19194 Oversight
◢◤
pi_33121955
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:07 schreef caradoc het volgende:
Vandaag toch onverwachts een paketje gekregen van Nestlé. Het was al meer dan twee weken geleden, ik dacht dat ik nooit meer wat van mijn klacht zou horen. Ik heb een nieuw chocolade poeder pak gekregen plus een nieuw product. Een chocolade siroop inplaats van met poeder werken. Daarbij een standaard brief.

Wat ik schreef klopt allemaal wel, maar de bedoeling was niet echt serieus
[..]


......



Méésterlijk!

◢◤
  vrijdag 16 december 2005 @ 01:07:41 #264
19194 Oversight
◢◤
pi_33122091
Ik heb me létterlijk tránen gelachen,......

Je bent bij deze genomineerd tot adspirant lid van mijn hobbyclubje.

◢◤
pi_33288603
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.

Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
pi_33294918
quote:
Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Doderok het volgende:
Net op BBC een programma over speelgoed (James May's Top Toys)
Een bedrijf dat zelfbouw vliegtuigmodellen en dergelijke verkocht kreeg een brief van een jongetje: hij vond het speelgoed van hun zo fijn maar was bang dat de firma failliet zou gaan omdat ze minder verkochten en had daarom zijnn spaargeld opgestuurd. In de enveloppe zaten een hoop pennies etc.
De firma stuurt dat jongetje een enorm pakket bouwdozen op.

Tijdens een speelgoedbeurs zit de directeur iets te drinken met zijn concurrenten, en vertelt het verhaal.
"Turned out that *bleep* kid had sent the same letter to all the companies. He probably had enough toys to open up a shop."
hahaha heel netjes, waarschijnlijk was het niet eens een kind
pi_33299505
Leuk om dit allemaal te lezen, zo heeft me vriendin het ook al eens wat producten terug gestuurd of een klacht ingediend en kreeg bij 3 van de 5 bedrijven best leuke zaken terug!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33311193
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
pi_33312151
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_33317929
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
bij Huggies kwamen de absorptiekorrels naar buiten (zonder scheuren), al een tijdje geleden. was een actie van 3=2 dus ik zat met 3 pakken. Kreeg er maar 1 vergoed en een vaag verhaal dat die korrels geen kwaad konden. Nou fris vind ik dat geplak ook niet...
pi_33342981
quote:
Op donderdag 22 december 2005 16:12 schreef Vicky het volgende:
Net gebeld ,et de Pampers. Had een pak Baby-Dry gekocht voor mijn dochtertje van 2 mnd maar elke keer als ze geplast heeft heeft ze klamme billetjes, helemaal niet Baby-Dry dus.
Krijg de kosten van het pak luiers op mijn rekening gestort
netjes dan van hun
Haleloeja
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:28:25 #272
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33345432
quote:
Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Heb je toevallig een adres/antwoordnummer van Axe?
Want ik wil ook wel even klagen! Die "deo dry", die ze als enige nog verkopen, werkt voor geen meter! Ik ga d'r van stinken...... En ik gok dat het niet alleen aan mij ligt, daar is deo tenslotte voor! Sanex doet het wel prima, en Axe deed het voor het "dry" ook prima...
Sorry kijk nu pas weer

Unilever Nederland
Home and Personal Care
T.a.v. AXE Consumenten Service
Nassaukade 5
3071 JL Rotterdam

Postbus 160
3000 AD Rotterdam
0800 - BELAXENU (235 293 68)

Staat trouwens letterlijk op hun site hoor
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_33352061
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
pi_33353727
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Bij mij was de site nog niet bekend.
Thnx.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  vrijdag 23 december 2005 @ 22:06:22 #275
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33355709
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Kende ik ook nog niet, van mij ook bedankt
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 24 december 2005 @ 01:25:55 #276
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_33361321
Er zat een condoom te weinig in mijn pakje..
Ook maar een brief sturen..
niets
pi_33364355
Laatst 2 potten hak mexicaanse groente gekocht, gehakt gebakken de eerste pot erbij daarna de tweede pot erbij gegooid, ik denk wat is dat rode spul (leek qua kleur op de paprika die in de potten zit) dus viel niet meteen op. Bleek het een stuk plastic tezijn, iets van een netje ofzo.
Eerst de servicelijn gebeld die mij vroegen om het nummer wat op het deksel staat op te schrijven en op testuren samen met dat plastic ding. Gedaan.
3 weken laten kreeg ik 6 potten hak terug, 3 maal 2 smaken:)
pi_33375937
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef missC het volgende:
dacht dat het hier wel bekend was, maar postzegels uitsparen doe je dus via www.antwoordnummer.nl ....
Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummer of 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zaterdag 24 december 2005 @ 18:56:19 #279
19194 Oversight
◢◤
pi_33377117
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:43 schreef brighton het volgende:
Ik ga het eens proberen bij Bertolli binnenkort
Hou ons op de hoogte !!
◢◤
  zaterdag 24 december 2005 @ 19:07:50 #280
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33377451
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummer of 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Vandaar dat ik altijd "ik zie graag binnen 2 weken een ontvangstbevestiging/reactie" in m'n post zet... En na 2 weken gaat er vrolijk nog een naar het antwoordnummer.
censuur :O
  zaterdag 24 december 2005 @ 23:36:55 #281
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_33385054
Pringles, iedereen kent ze
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..

na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon

was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Starbucks, waar blijf je
  zondag 25 december 2005 @ 01:01:15 #282
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_33386904
teoristen ?
niets
  zondag 25 december 2005 @ 01:03:39 #283
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33386943
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 18:13 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Op mijn werk raakt post die via het antwoordnummer binnenkomt zonder dat 't poststuk verwacht werd door onverklaarbare oorzaak wel eens zoek... 't is niet voor niks een antwoordnummer of 't komt met grote vertraging aan... hè wat vervelend, oh u heeft het naar het antwoordnummer gestuurd zeker zodat het u niks kostte? Mij kost het dan ook een stuk minder moeite ineens...
Een zeer professionele instelling
Vampire Romance O+
pi_33387594
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Een zeer professionele instelling
Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zat

Verder ben ik heel klantgericht ingesteld hoor, maar als ze zo gaan beginnen...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33387667
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:42 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Worst... iemand die mij op m'n werk post stuurt en de moeite neemt om een antwoordnummer op te zoeken om zodoende 39 cent voor een postzegel te besparen, vind ik een centenneuker die niks beters te doen heeft. Dan sturen ze er maar een tweede brief naar de postbus overheen, tijd hebben ze toch zat

Verder ben ik heel klantgericht ingesteld hoor, maar als ze zo gaan beginnen...
en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?
of alleen maar een antwoordnummer en geen normaal adres?

jah, klanten die je hebt gewezen op het anderes adres, en die het herhalen.. die zou ik ook langzamer behandelen.. maar niet direct de 1e keer..
dag
pi_33390714
quote:
Op zondag 25 december 2005 01:49 schreef petre86 het volgende:

[..]

en als ik nou jullie adres niet kan vinden en ik heb nog een envelop met antwoordnummer er op?
of alleen maar een antwoordnummer en geen normaal adres?

jah, klanten die je hebt gewezen op het anderes adres, en die het herhalen.. die zou ik ook langzamer behandelen.. maar niet direct de 1e keer..
Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doen maar goed, tot zover... 't wordt offtopic
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 25 december 2005 @ 11:58:14 #287
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33391299
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:18 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Het postbus- en bezoekadres is niet moeilijk te vinden... voor het vinden van het antwoordnummer moet je echt moeite doen maar goed, tot zover... 't wordt offtopic
Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?
censuur :O
  zondag 25 december 2005 @ 11:58:36 #288
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33391305
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..

na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon

was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Doet de TPG goed
censuur :O
  zondag 25 december 2005 @ 12:02:07 #289
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_33391373
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef doctor.starbucks het volgende:
Pringles, iedereen kent ze
ik had een bus vol met kruimels.. ff gebeld..
bleken er volgens hun pringles teoristen te bestaan.. die moedwillig met de bussen gooien.. en zo alles stuk maken..

na 20 min kreeg ik per post doos vol ( 9 bussen ) + een vergoeding voor de telefoonkosten + vvv bon

was gewoon aardig mevrouw aan de lijn en we hadden grote lol om de teoristen
Die ga ik ook proberen!
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 25 december 2005 @ 22:49:16 #290
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_33402121
quote:
buzzer (Moderator) - woensdag 23 november 2005 @ 15:11

svp geen fraude handleidingen posten hier..



Anders krijg je problemen met buzzer
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_33403557
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Wat is nou helemaal het probleem? Je hebt een vervelende baan, en wil je frustraties afreageren op klanten?
Integendeel.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33629021
Allan24 is gewoon een pauper .

Volgens mij heeft hij nooit geleerd dat de klant tot op zekere hoogte koning is .
pi_33630188
Heb laatst 3 pakjes Goodnoodless van Unox gekregen, omdat er geen olie en kruiden in m`n pakje zaten
  maandag 2 januari 2006 @ 18:04:22 #294
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_33632023
Even een stiekeme tip;
quote:
Voordat ik meer ga uitleggen, moet je eerst een nadenken hoeveel gratis producten je op dit moment al krijgt. Denk aan gratis probeerverpakkingen shampoo, zeep of zelfs kattenvoer, dat je soms via de post thuis krijgt. Die probeerverpakkingen zijn niets waard, maar het idee erachter is het zelfde als wat ik je wil uit leggen.

Fabrikanten werken heel veel aan hun marketing. Ze willen dat je hun producten koopt.
Om je op het idee te brengen om het product te kopen, geven ze je gratis een probeerverpakking !
Ik weet dat het een beetje gek klinkt, en je denkt vast:” Huh! Een gratis flesje shampoo is 1 ding,. Maar een mobiele telefoon van 400 euro gratis krijgen is onmogelijk !”
Ahem, wat denk je ? Het is niet onmogelijk !
Er zijn zoveel bedrijven en fabrikanten die deze verkoop methode gebruiken.
Ik raad je aan om deze gebruiksaanwijzing goed door te lezen omdat het IS MOGELIJK !
Je hoeft alleen maar te doen wat ik je hieronder laat zien. Lees snel verder !

Veel winkels en groothandels die geïnteresseerd zijn om artikelen te verkopen, komen er achter dat een fabrikant ze nog voor een verkoop 1 of 2 artikelen gratis toestuurd.
(ik heb pas nog een splinternieuwe samsung d500 mobiele telefoon gratis thuisgestuurd gekregen ! Nieuw in de doos, met volledige garantie.)

“Hoe heb je dat geflikt ?” hoor ik je denken.
Alles wat je normaal moet doen is een prijsopgave aanvragen. En vragen om een ‘probeer artikel’. En fabrikanten zijn gewillig om je alle informatie toe te sturen. ( dit leg ik je later in detail uit.)
En om het nog gekker te maken: Als je eenmaal contact hebt opgezocht met een fabrikant, is het niet uitzonderlijk dat ze je in het vervolg steeds een nieuw product toesturen, dat net uitgekomen is.

Een mobiele telefoon die je normaal 400 euro kost, kost een fabrikant maar 50 euro om te maken. De fabrikant hoopt erop om in de toekomst meer toestellen aan je te verkopen, en gokt erop door jou een gratis exemplaar toe te sturen. Vaak al binnen 48 uur netjes verstuurd met de post. En vaak hoef je niet eens voor de verzendkosten te betalen !

Heb ik je al nieuwsgierig gemaakt ?
Je hebt toch geen spijt van de aankoop van deze informatie van mij ? Je geeft het toch nog niet op ? Je wilt er toch dolgraag achterkomen hoe je je eigen gratis producten thuis kunt krijgen ?


TIJD OM ECHT TE BEGINNEN

Ik raad je aan om de volgende informatie goed op je te laten inwerken, en het meerdere
Keren te lezen.

Laten we beginnen – het is gemakkelijk !
Het eerste dat je moet hebben is een postadres zoals je huisadres.
Het kan dus niet naar een postbus verstuurd worden, omdat je soms moet tekenen voor ontvangst.

Ten tweede, Je hebt een goed emailadres nodig. Ik weet dat je al een emailadres hebt, daar heb ik deze informatie naartoe gemaild, maar toch, Ik adviseer je om een ander emailadres aan te maken voor ‘zakelijk’ gebruik. Je nieuwe emailadres moet er professioneel uitzien.
"th3dud3@hotmail.com" ziet er bijvoorbeeld niet mooi uit, en bedrijven zullen je waarschijnlijk negeren.
Wat je nodig hebt is een emailadres waarbij je niet over het hoofd gezien zult worden.
Als je naam bv Peter de Vries is, dan is een emailadres als peterdev@executives.com ideaal om te hebben.

Hieronder staan een aantal email services die goed werken. Gebruik geen Hotmail of yahoo.

www.mail.com gratis
www.xrs.net gratis
www.techemail.com gratis
www.joinme.com gratis
Het allerbeste is als je zelf je emailadres uitkiest.
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
Je kan hier voor heel weinig een eigen website aanvragen, met bijbehorend emailadres !


‘HET VANGEN VAN DE VIS’

Hieronder vind je de fabrikanten !
Voor telefoons, laptops etc , en veel meer andere geweldige artikelen, probeer de volgende
Website’s :

http://www.ebigchina.com/main.phtml

http://www.worldbid.com/

http://www.eceurope.com/

http://www.5five.tv/

http://www.transportersindia.com/links/

http://www.allproducts.com.tw/index.html

http://tradeoffer.com/

http://www.tpage.com/

http://www.ectrade.com/

http://www.ecplaza.net/

http://www.ec21.com/

http://www.alibaba.com/

http://www.afacerionline.com/


Waneer je op een site bent, zoek je naar een fabrikant van jouw keuze. Je moet omlaag scrollen om de contact details te vinden.
Ok, nu je een mooi emailadres hebt, kan je die nu goed gebruiken.

Nu moet je goed kijken naar verschillende artikelen, en is het tijd om een aanvraag te doen voor gratis artikelen ! ( in het engels: SAMPLES)
Om te beginnen raad ik je aan om met wat goedkopere artikelen te beginnen.
De reden hiervan is dat je een beetje ervaring op moet doen hoe je artikelen gratis kunt ontvangen.
Als je eenmaal een beetje ervaring hebt, en weet hoe je de artikelen het beste kunt aanvragen, is het tijd om wat duurdere artikelen aan te vragen zoals, Mobiele telefoons, DVD spelers, LCD TV’s etc, etc. Houd in je achterhoofd dat je deze dure artikelen niet zomaar krijgt.

Nu je er klaar voor bent, is het tijd om te starten. Zoek op de homepage van de fabrikanten naar artikelen die je graag wilt hebben.
Relax en ga lekker achterover zitten, en neem je tijd om naar artikelen te zoeken die je graat wilt hebben. Verpest het niet door te snel artikelen te gaan bestellen.

CONTACT MAKEN

Er zijn verschillende manieren om artikelen aan te vragen bij de fabrikanten.
Als je eenmaal op een site bent met artikelen die je interesseren, kan je op de naam van het bedrijf klikken, en je word dan doorgelinkt naar de contactgegevens van het bedrijf.
Je kunt ze een email sturen vanaf je email adres die je eerder in deze gebruiksaanwijzing hebt aangemaakt.

Er is een andere manier om in contact te komen met de leveranciers.
Door op “Request a Sample” te klikken. Precies onder de afbeelding van het artikel.

Wanneer je contact opneemt met deze bedrijven, moet je ze op een professionele manier benaderen.
Stel je zelf voor, en laat weten dat je geïnteresseerd bent in hun producten, en dat je graag meer informatie over het product wilt hebben, en natuurlijk een proef artikeln om te kunnen bekijken.
Vergeet niet om je om je emailadres erbij te vermelden.

De informatie in die je in je email schrijft moet echt waar zijn.
Ik raad je niet aan om te gaan liegen.

GEDULDIG WACHTEN

Je moet in gedachten houden dat het wel even kan duren. Blijf rustig en kalm.
Ik kan je vertellen dat je een aantal emails heen en weer moet sturen voor dat je het voor elkaar krijgt.
Geduld is de sleutel tot het succes.

In Nederland moet alles snel gebeuren. Geen tijd te verliezen.
En we houden ons aan een strakke agenda.
In andere wereld delen, inclusief Asie, is het heel anders.
Je krijgt een week geen antwoord op je email, en nog een week,. En zelfs na 3 weken heb je nog geen antwoord. Dit betekend niet dat ze je vergeten zijn.
Zo werkt het daar nu eenmaal, zelfs grote bedrijven krijgen pas laat antwoord.


OK, wanneer je je gratis artikelen hebt ontvangen, zul je zien dat er meestal op de verpakking staat “ commercial smple – no value”
Daardoor hoef je geen invoerbelasting te betalen.
Dit is echt mooi meegenomen, want invoerrechten kunnen soms wel 40% van het bedrag zijn.

Denk er nog even aan dat respect en vertrouwen een grote rol spelen om het tot een succes te maken.
Geef de fabrikant het idee dat ze geld aan je gaan verdienen, en je zult zien dat je daar veel voro terug krijgt.

WAARSCHUWING: Er zijn mensen die zich voor doen als een bedrijf, en die vragen je om geld te sturen via Western Union, omdat ze daar belasting van moeten betalen,. Bla,. Bla, bla.
En dat ze dan pas wat naar je toe kunnen sturen. Negeer deze mensen ! Het zijn vaak oplichters.
Vaak komen deze mensen uit Oost Europa, bv Romenie.
Sommige doen alsof ze een amerikaans bedrijf zijn, maar als je ze geld moet toesturen, vragen ze je of je het geld naar Romenie wilt sturen !
Dus let er goed op met wie je zaken doet.

Zo, nu weet je dus hoe je gratis probeerartikelen kunt aanvragen !
Hier nog een paar tips die je in je achterhoofd moet houden:
1, wees geduldig, kalm en blijf professioneel.
2, begin door niet al te dure artikelen aan te vragen van ongeveer 20 euro.
Hierdoor krijg je steeds meer ervaring .
3, als je voor de verzendkosten betaald, heb je eerder succes.
4, denk er aan dat er geen limiet is aan het aantal bedrijven waar je aanvragen doet.
Hoe meer bedrijven je een email stuurt, des te meer artikelen je thuis gestuurd krijgt.
5, Als je eenmaal een beetje weet hoe het werkt,.. kan je zelf op zoek gaan naar andere fabrikanten.
6, Als je een product hebt ontvangen dat je zelf niet wilt houden, verkoop het via Ebay !
7, Ik moet het nog 1 keer herhalen: blijf kalm, overhaast niets, en gedraag je professioneel in je emails.


SUCCES, EN HEEL VEEL PLEZIER!

Edit 08.08.05

Een Fax is wel handig bij deze zaken!

-Geduld, zeker bij oosterse landen!
-Een Net E-mail adres, geen BrEzER@Gmail of Hansjuuuh@hotmail
-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)

En dan zal het zeker werken.

*** Telefoons van Nokia zijn no go! Gaat nooit werken, beter pak onbekende merken uit Japan China, Taiwan, dit geld ook voor lcd- tv`s etc..
Je moet er fieling voor hebben.
pi_33632263
www.winelkuur.nl
van de lays chips
pi_33632430
quote:
-Goed engels! Besteed tijd daar aan. (ik ben soms 1.5 uur bezig op 1 brief)
[...]
Je moet er fieling voor hebben.
dag
  maandag 2 januari 2006 @ 18:32:07 #297
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_33632917
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef petre86 het volgende:

[..]

Lol.
pi_33632996
ff dit topic doorgelezen...

wat zijn de meeste van jullie snel tevreden

mijn ma heeft keer sigeunersaus gemaakt en heeft d'r champions door gegooid, maar die waren over datum!

dus mijn ma een brief gestuurd naar de producenten van de champions en we kregen daarvoor een paar blikken groente terug.

Zelf was mijn moeder helemaal niet te spreken over de manier hoe ze dat deden. Het is namelijk leuk dat je die blikken krijgt, maar ze had wel een paar uur in de keuken gestaan om die saus te maken en volgens kon je dat zo niet goed krijgen met een paar blikken groente.

dus zij nog keer terug geschreven dat ze aanpak niet goed vond.. kreeg ze aankoop bedrag volledig weer mete en uitgebreide brief waardoor het volgens hun verkeerd had kunnen gaan!
Dit keer zonder signature
  maandag 2 januari 2006 @ 19:33:05 #299
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33634799
www.koelman.com/brandbrieven

Weet niet of ie al bekend is
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_33642821
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef ChicaneBT het volgende:
Allan24 is gewoon een pauper .
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme

quote:
Volgens mij heeft hij nooit geleerd dat de klant tot op zekere hoogte koning is .
Je moest eens weten wat ik voor 'mijn' klanten over heb, da's echt heel veel tenzij ze proberen om me te naaien, en ja dat begint al bij het krom liggen om maar geen postzegel a ¤0.39 te hoeven plakken
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_33643004
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef onderjas het volgende:
Even een stiekeme tip;
[..]
Dit kan op bv de volgende website: klik hier http://www.prepaidwebhost.nl/?ref=97
Flikker op met je spam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')