quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conflict en Biancavia hebben dit al eens gedaan.
Foei.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:33 schreef Barcelona het volgende:
Hoe kan je dat blik terugsturen dan als het al open is geweest..??Een leeg blik dus?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb twee keer een zakje chips van Croky teruggestuurd omdat er véél te veel paprikapoeder op zat (die dingen waren helemaal rood).
Ik kreeg een grote doos met vier megazakken chips er voor terug
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
vooral op die verpakking groot hier openenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Sportief dat ze een doosje opsturen
Bij zo'n figuur verwacht ik hierna een brief van de nabestaanden: hij is gestikt in een nootje. Hierbij is hij genomineerd voor een Darwin Award. Dank u voor het helpen van de natuurlijke selectie!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
Echt waar ?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:28 schreef Oversight het volgende:
én een tegoedbon voor en weekeindje CenterParks !!
Vond ik deze leuker:quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Ondergrond het volgende:
Ik vind de "gratis rookwaar" brief nog altijd het leukst.
Een ellenlange, doch serieuze brief sturen naar een Marlboro / ander merk verkooppunt, over het feit dat je als vervende 60-jarige sigarenroker daglijks van je tabak geniet, en nu een keer marlboro kocht. Daarna een leuk verhaal verzinnen over de substanties die je in de peuk aantrof (denk hieraan halve bomen, mieren, touw), en hoe erg je dat wel niet vind.
Laat ook vooral merken hoe teleurgesteld je bent in hun product.
Krijg je daarna een lekkere slof Marlboro thuis.
Leuker, nee...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vond ik deze leuker:
Ik zie het leven niet meer zitten... Daarom ben ik gaan roken! Al 3 jaar rook ik me de longen uit het lijf, want op het pakje staat dat het dodelijk is. Nu leef ik nog steedsWeet je wel wat dat kost? 3 jaar lang leven in dit land, en sigaretten kopen?! Ik wil hier een schadevergoeding voor, vanwege de misleidende reclame op de verpakking ......
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Ondergrond het volgende:
Ik vind de "gratis rookwaar" brief nog altijd het leukst.
Een ellenlange, doch serieuze brief sturen naar een Marlboro / ander merk verkooppunt, over het feit dat je als vervende 60-jarige sigarenroker daglijks van je tabak geniet, en nu een keer marlboro kocht. Daarna een leuk verhaal verzinnen over de substanties die je in de peuk aantrof (denk hieraan halve bomen, mieren, touw), en hoe erg je dat wel niet vind.
Laat ook vooral merken hoe teleurgesteld je bent in hun product.
Krijg je daarna een lekkere slof Marlboro thuis.
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kreeg bij de FHM ooit bij mijn abbonement (hoe je dat ook schrijft) een flesje eau de toilette van lacoste...helaas ging de dop van dat flesje kapot...en nu krijg ik een nieuwe toegestuurd
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef onderjas het volgende:
Trouwns, je hoeft niet altijd iets mee te sturen om iets gratis terug te krijgen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef Quispi het volgende:
Een paar weken later vond ik een gewatteerde envelop op de mat met een geplette mars erin.
Eigenlijk best gaaf voor op een shirt.quote:[b]Op zondag 5 juni 2005 17:28
"Dit product werd door ons met de grootste zorg samengesteld.Mocht u klachten hebben over dit product verzoeken we u de geopende verpakking aan ons toe te zenden, we zullen bij u dan geheel gratis een nieuw product laten bezorgen."
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef shaun81 het volgende:
Hahaha die nootjes brief is echt onwijs cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |