quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Conflict en Biancavia hebben dit al eens gedaan.
Foei.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:33 schreef Barcelona het volgende:
Hoe kan je dat blik terugsturen dan als het al open is geweest..??Een leeg blik dus?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb twee keer een zakje chips van Croky teruggestuurd omdat er véél te veel paprikapoeder op zat (die dingen waren helemaal rood).
Ik kreeg een grote doos met vier megazakken chips er voor terug
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
vooral op die verpakking groot hier openenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:03 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Sportief dat ze een doosje opsturen
Bij zo'n figuur verwacht ik hierna een brief van de nabestaanden: hij is gestikt in een nootje. Hierbij is hij genomineerd voor een Darwin Award. Dank u voor het helpen van de natuurlijke selectie!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
Echt waar ?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:28 schreef Oversight het volgende:
én een tegoedbon voor en weekeindje CenterParks !!
Vond ik deze leuker:quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Ondergrond het volgende:
Ik vind de "gratis rookwaar" brief nog altijd het leukst.
Een ellenlange, doch serieuze brief sturen naar een Marlboro / ander merk verkooppunt, over het feit dat je als vervende 60-jarige sigarenroker daglijks van je tabak geniet, en nu een keer marlboro kocht. Daarna een leuk verhaal verzinnen over de substanties die je in de peuk aantrof (denk hieraan halve bomen, mieren, touw), en hoe erg je dat wel niet vind.
Laat ook vooral merken hoe teleurgesteld je bent in hun product.
Krijg je daarna een lekkere slof Marlboro thuis.
Leuker, nee...quote:Op zondag 5 juni 2005 19:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vond ik deze leuker:
Ik zie het leven niet meer zitten... Daarom ben ik gaan roken! Al 3 jaar rook ik me de longen uit het lijf, want op het pakje staat dat het dodelijk is. Nu leef ik nog steedsWeet je wel wat dat kost? 3 jaar lang leven in dit land, en sigaretten kopen?! Ik wil hier een schadevergoeding voor, vanwege de misleidende reclame op de verpakking ......
Heb je een voorbeeldje?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef Ondergrond het volgende:
Ik vind de "gratis rookwaar" brief nog altijd het leukst.
Een ellenlange, doch serieuze brief sturen naar een Marlboro / ander merk verkooppunt, over het feit dat je als vervende 60-jarige sigarenroker daglijks van je tabak geniet, en nu een keer marlboro kocht. Daarna een leuk verhaal verzinnen over de substanties die je in de peuk aantrof (denk hieraan halve bomen, mieren, touw), en hoe erg je dat wel niet vind.
Laat ook vooral merken hoe teleurgesteld je bent in hun product.
Krijg je daarna een lekkere slof Marlboro thuis.
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kreeg bij de FHM ooit bij mijn abbonement (hoe je dat ook schrijft) een flesje eau de toilette van lacoste...helaas ging de dop van dat flesje kapot...en nu krijg ik een nieuwe toegestuurd
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:55 schreef onderjas het volgende:
Trouwns, je hoeft niet altijd iets mee te sturen om iets gratis terug te krijgen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef Quispi het volgende:
Een paar weken later vond ik een gewatteerde envelop op de mat met een geplette mars erin.
Eigenlijk best gaaf voor op een shirt.quote:[b]Op zondag 5 juni 2005 17:28
"Dit product werd door ons met de grootste zorg samengesteld.Mocht u klachten hebben over dit product verzoeken we u de geopende verpakking aan ons toe te zenden, we zullen bij u dan geheel gratis een nieuw product laten bezorgen."
quote:Op maandag 6 juni 2005 21:36 schreef shaun81 het volgende:
Hahaha die nootjes brief is echt onwijs cool
quote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef ddx het volgende:
nu zou het eigenlijk leuk zijn als er ook reactie komt van iemand die op klachtenafdeling werkt van zo'n bedrijf, wat voor onzin verhalen er dagelijks langskomen
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:35 schreef jaguar het volgende:
het is vaak wel jammer dat dat niet zo werkt bij producten van de aldi e.d.
die blikken met imitatie smac zijn goed te eten maar je krijgt ze amper open
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef onderjas het volgende:
[..]Met katja 7 zakken snoep had ik vertelt dat er maar 6 in zaten
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:23 schreef Ondergrond het volgende:. Zout op met je smilies voor je zin.
. Zout op met je topic-kick na 10 dagen.
. Zout op.
And then moral fiber comes kickin' inquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:17 schreef brighton het volgende:
Vroeger wel eens een zak chips teruggestuurd, wat er mis mee was weet ik niet meer...
Kregen er wel een mooie doos met een paar nieuwe zakken voor terug.
Best de moeite waard om vaker te doen eigenlijk
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:51 schreef Stretto het volgende:
[..]
And then moral fiber comes kickin' in![]()
Baukje?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb ooit bij Baukje geklaagd over zacht geworden dingetjes en NIETS meer van gehoord. Dus bij Baukje hoef je helemaal niets te verwachten. Prutbedrijf.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik had van die korreltjes voor over ijs gekocht, die horen knapperig te zijn. Waren helemaal zacht geworden. Dus ik verpakking met brief opgestuurd (met oa de vraag of dat de nieuwe smaak was, want als dat zo was dan zou ik ze niet meer kopen). Nooit iets van gehoord.
Het schijnt een bedrijf te zijn wat die taartenbakmixen maakt enzo.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:36 schreef Isabeau het volgende:
och, is al langer dan een jaar geleden.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:39 schreef nikky het volgende:
*spuit 11 voelt*
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
achja...is wel grappig maarja voor dat bedrijf maakt het ook niet veel uit hoor. Die machines draaien de hele dag, maken duizenden producten per dag, maakt heus niet uit als daar van 5 per dag bijvoorbeeld naar klanten gaan die een klacht hebben....![]()
gewoon service...maarja als je dit gaat 'misbruiken' ben je wel zielig bezig![]()
Over de gratis producten die sommige proberen te verkrijgen via zo'n klachtenbrief. (terwijl er niets stuk is). Ik zeg alleen dat zo'n bedrijf er niet wakker van ligt omdat die toch duizenden van die producten per dag makenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Over de gratis producten die sommige proberen te verkrijgen via zo'n klachtenbrief. (terwijl er niets stuk is). Ik zeg alleen dat zo'n bedrijf er niet wakker van ligt omdat die toch duizenden van die producten per dag maken![]()
Waar kwam dat touw vanaf dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Hammerbee het volgende:
Een zak Croky chips waar een stuk touw in zat. Heb ik een brief geschreven en het stuk touw erbij gedaan. Toen kreeg ik een doos terug met 3 nieuwe zakken en een brief waarin stond waar dat touw vanaf kwam
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik gok van de touw-om-doos-knoop-machine...
Zinvolle post!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:00 schreef classpc het volgende:
Ik had ooit eens een of ander koek waar allemaal zwarte verbrande dingetjes op zaten.
Ik had het eerst niet door, maar ik ging bijna over m'n nek toen ik zo'n dingetje in mijn mond kreeg (die dingetjes zaten aan de onderkant).
Ik heb nog op de verpakking gekeken, maar daar stond geen adres of telefoonnummer op.
Wel de naam van de bakkerij, maar die weet ik nu niet meer. Is inmiddels ook al een tijd geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Zinvolle post!Lekker zinvolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post dan niet
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn slippers verslijten erg.
Ik ga wehkamp een brief sturen.
Wehkamp bekijkt mijn klachten mail nooit. Ik heb veel te klagen over dat bedrijf, met name hoe ze klanten oplichtten financieel. Maar ze negeren mij. Ik pak ze nog wel aan.
Wehkamp is een oplichter.
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:37 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Gewoon e-mailen met een klacht en zeggen dat je het product+verpakking al hebt weggegooid werkt ook.
quote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef LennyKravitz het volgende:
Gisteren at ik nog wat knabbelnootjes die helemaal naar niets smaakten... dacht dat het aan mij lag... hmmmmm
lolquote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef mikezwet het volgende:
Mijn tante had eens unox knakworstje waar er maar 9 in zaten, toen kregen ze er 1 in een envlop. Nee hoor een heel nieuw blik, tel uit je winst
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
c1000 gemailt dat er geen THT datum op de pancees koeken zat ( c1000 selectie)
ik kon de verpakking niet opsturen omdat die al weg was, en omdat de koeken toch binnen 2 dagen op zouden zijn heb ik gezegd dat ik er vanuit ging dat ze wel goed waren.. alleen ff melden dus.. maar kreeg wel een bon van 2.50 voor de c1000
AH ook gemailt vanwege een sandwich die niet belegd was.. "geven het door, retour of andere klachten kunt u bij het desbetreffende filiaal doen"... aan de andere kant van het land,,
Aviko gemaild dat de aardappelkroketten kapot gingen in de frituur. Heb ¤5 en een excuusbrief gekregen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
ook eens schrijven gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef Auticia het volgende:
Flesje opgestuurd, kreeg excuses en 4 flesjes terug.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef missC het volgende:
fles Axe douchegebeuren met worm...niks gehoord
zak chips opgestuurd met "veel te lekker, te snel op", superdoos terug
glazen fles Coca cola, nek afgebroken - opgehaald door CC, mocht zelf dingen uitzoeken in de promo-auto (parasols, glazen, dienbladen, wat ik aanwees kreeg ik...
jaren later CC fles met gaatje - ook opgehaald door CC - sleutelhangertje...
Huggies luiers, aankoopbedrag retour (kind zat onder de gelatinebolletjes door lekkende toplaag...), vond ik in het kader van de kindermarketing erg mager, al stuur je dan maar een recalemtuttel ofzo
Bij Bolletje een klacht gedaan als dichtPiet, echt geheel op rijm, vanwege uitdeelzakjes kruidnootjes die open en dus slap waren...kreeg saaie brief terug maar wel met 10 euro opgevouwen in een kaartje dat hiervoor bedoeld is...je vraagt je af hoeveel klachten ze krijgen !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Zou je de link willen posten?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Cokequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding isquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Dat is netjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een tijd geleden een broodje Unox teruggestuurd omdat volgens de sticker het afbakbroodje nog ruim 3 weken goed zou zijn, maar er al een dikke laag schimmel op zat... Ik heb toen 3 pakken broodje Unox ervoor teruggekeregen en 2 pakken met hamburgers...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding is
Gordon Blue: is dat een blauwe homo?quote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik merk dit topic nu pas opquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef ddx het volgende:
nu zou het eigenlijk leuk zijn als er ook reactie komt van iemand die op klachtenafdeling werkt van zo'n bedrijf, wat voor onzin verhalen er dagelijks langskomen
Totaalbedrag was iets van ¤300 ofzoquote:Ik heb een combimagnetron bij u besteld, deze zou op <datum> binnenkomen. Echter, enkele dagen voor de leveringsdag kreeg ik telefoon dat de bezorging met ongeveer een week vertraagd was. Bij deze declareer ik dan ook de avondmaaltijden die ik en mijn gezin noodgedwongen elders hebben moeten nuttigen.
Wat gaan WE hieraan doen? Nou, dit:quote:Onlangs kocht ik een fel roze kunststof zeepbakje, welke ik meteen in gebruik heb genomen. De volgende ochtend bleek dat mijn dure zeep (toch zeker ¤2,50) roze uitgeslagen was omdat deze er vochtig op had gelegen. Wat gaan we hieraan doen?
Maar nee:quote:Beste <klant>, onze excuses voor het ongemak, u kunt met het zeepbakje en de bon teruggaan naar de klantenservice, daar krijgt u dan het geld terug.
Ok, dan kun je 't krijgen zoals je het hebben wilquote:Nou, ik dacht het niet. Ik woon 80 km van de dichtstbijzijnde IKEA af, ik ga niet voor een zeepbakje van ¤1,25 een afstand van 160 kilometer rijden. Ik verwacht een betere oplossing!!
Reactie van klant:quote:Beste <klant>, we hebben het volgende voorstel. U pakt het zeepbakje in, doet de kassabon erbij en stuurt het op naar ons o.v.v. referentienummer X. Als wij het hebben ontvangen, sturen we de bon terug en storten het aankoopbedrag van ¤1,25 + de verzendkosten op uw bankrekening.![]()
Lange tijd niet zo gelachenquote:Bedankt, ik vind het een zeer acceptabele oplossing. Ik zal er echter geen gebruik van maken omdat het me voor ¤1,25 de moeite niet waard is. Maar evengoed bedankt voor de service!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |