quote:Op zondag 19 juni 2005 09:26 schreef LennyKravitz het volgende:
Gisteren at ik nog wat knabbelnootjes die helemaal naar niets smaakten... dacht dat het aan mij lag... hmmmmm
lolquote:Op zondag 5 juni 2005 23:08 schreef mikezwet het volgende:
Mijn tante had eens unox knakworstje waar er maar 9 in zaten, toen kregen ze er 1 in een envlop. Nee hoor een heel nieuw blik, tel uit je winst
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:11 schreef petre86 het volgende:
c1000 gemailt dat er geen THT datum op de pancees koeken zat ( c1000 selectie)
ik kon de verpakking niet opsturen omdat die al weg was, en omdat de koeken toch binnen 2 dagen op zouden zijn heb ik gezegd dat ik er vanuit ging dat ze wel goed waren.. alleen ff melden dus.. maar kreeg wel een bon van 2.50 voor de c1000
AH ook gemailt vanwege een sandwich die niet belegd was.. "geven het door, retour of andere klachten kunt u bij het desbetreffende filiaal doen"... aan de andere kant van het land,,
Aviko gemaild dat de aardappelkroketten kapot gingen in de frituur. Heb ¤5 en een excuusbrief gekregen.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
ook eens schrijven gaatquote:Op zondag 19 juni 2005 14:47 schreef SamStar het volgende:
een oud klasgenootje en haar vriendin hadden een keer een zak "zwart witjes" gekocht
en toen hadden ze ze nageteld en toen bleken er meer witte dan zwarte in te zitten
en hadden ze een brief gestuurd dat ze dat rasistisch vonden, en toen 2 weken later kregen ze een hele doos met 10 KG snoep
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef Auticia het volgende:
Flesje opgestuurd, kreeg excuses en 4 flesjes terug.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef missC het volgende:
fles Axe douchegebeuren met worm...niks gehoord
zak chips opgestuurd met "veel te lekker, te snel op", superdoos terug
glazen fles Coca cola, nek afgebroken - opgehaald door CC, mocht zelf dingen uitzoeken in de promo-auto (parasols, glazen, dienbladen, wat ik aanwees kreeg ik...
jaren later CC fles met gaatje - ook opgehaald door CC - sleutelhangertje...
Huggies luiers, aankoopbedrag retour (kind zat onder de gelatinebolletjes door lekkende toplaag...), vond ik in het kader van de kindermarketing erg mager, al stuur je dan maar een recalemtuttel ofzo
Bij Bolletje een klacht gedaan als dichtPiet, echt geheel op rijm, vanwege uitdeelzakjes kruidnootjes die open en dus slap waren...kreeg saaie brief terug maar wel met 10 euro opgevouwen in een kaartje dat hiervoor bedoeld is...je vraagt je af hoeveel klachten ze krijgen !
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Zou je de link willen posten?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:31 schreef missC het volgende:
Maar de beste afhandleing gaat naar Croma bij een vriend van me...Croma voor kip (ooit) was geen succes, het spatte je pan uit. Zo ook bij vriend, die hier ludieke brief over schreef en vertelde dat zijn hele keuken opnieuw gewit moest worden...foto's erbij (was ook zo). Wordt gebeld : verzekeringsexpert komt langs tussen 9-12 het is belangrijk dat u thuis bent....stonden er om 9 uur 2 schilders voor de deur...waren om 12 uur ruimschoots verdwenen...echt super...
Cokequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding isquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:43 schreef Burning_Eye het volgende:
Ik heb is ooit een fles cola gekocht,
zit ik lekker die cola op te drinken![]()
en ineens proef ik iets hardsik gelijk die zooi uitspugen.
toen keek ik in die uitgespuugde cola zag ik een hard stukje cola
Ik ging dus echt bijna over mijn nek want ik had het toen bijna doorgeslikt![]()
Maar helaas heb ik de coca cola nog niet daarover gemaild![]()
(dadelijk ff de coca cola fabriek gebeuren mailen)
Dat is netjes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb een tijd geleden een broodje Unox teruggestuurd omdat volgens de sticker het afbakbroodje nog ruim 3 weken goed zou zijn, maar er al een dikke laag schimmel op zat... Ik heb toen 3 pakken broodje Unox ervoor teruggekeregen en 2 pakken met hamburgers...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:31 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Tegen mij zei je nog dat dat van die zelfmaak-cola uit zo'n ding is
Gordon Blue: is dat een blauwe homo?quote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik merk dit topic nu pas opquote:Op maandag 6 juni 2005 22:59 schreef ddx het volgende:
nu zou het eigenlijk leuk zijn als er ook reactie komt van iemand die op klachtenafdeling werkt van zo'n bedrijf, wat voor onzin verhalen er dagelijks langskomen
Totaalbedrag was iets van ¤300 ofzoquote:Ik heb een combimagnetron bij u besteld, deze zou op <datum> binnenkomen. Echter, enkele dagen voor de leveringsdag kreeg ik telefoon dat de bezorging met ongeveer een week vertraagd was. Bij deze declareer ik dan ook de avondmaaltijden die ik en mijn gezin noodgedwongen elders hebben moeten nuttigen.
Wat gaan WE hieraan doen? Nou, dit:quote:Onlangs kocht ik een fel roze kunststof zeepbakje, welke ik meteen in gebruik heb genomen. De volgende ochtend bleek dat mijn dure zeep (toch zeker ¤2,50) roze uitgeslagen was omdat deze er vochtig op had gelegen. Wat gaan we hieraan doen?
Maar nee:quote:Beste <klant>, onze excuses voor het ongemak, u kunt met het zeepbakje en de bon teruggaan naar de klantenservice, daar krijgt u dan het geld terug.
Ok, dan kun je 't krijgen zoals je het hebben wilquote:Nou, ik dacht het niet. Ik woon 80 km van de dichtstbijzijnde IKEA af, ik ga niet voor een zeepbakje van ¤1,25 een afstand van 160 kilometer rijden. Ik verwacht een betere oplossing!!
Reactie van klant:quote:Beste <klant>, we hebben het volgende voorstel. U pakt het zeepbakje in, doet de kassabon erbij en stuurt het op naar ons o.v.v. referentienummer X. Als wij het hebben ontvangen, sturen we de bon terug en storten het aankoopbedrag van ¤1,25 + de verzendkosten op uw bankrekening.![]()
Lange tijd niet zo gelachenquote:Bedankt, ik vind het een zeer acceptabele oplossing. Ik zal er echter geen gebruik van maken omdat het me voor ¤1,25 de moeite niet waard is. Maar evengoed bedankt voor de service!
Reactie: kunt u 'm opsturen?quote:Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik u mijn teleurstelling kenbaar maken over het recentelijk door mij aangeschafte product ‘Glassex Easy Mop / Floor Cleaning System’.
Ik heb het product niet lang na de introductie aangeschaft bij Blokker, met het doel dit te gebruiken voor het regelmatig reinigen van mijn laminaatvloer.
Alvorens het product te gebruiken, heb ik – uiteraard – mijn vloer grondig gestofzuigd om zoveel mogelijk vuil al te verwijderen. Tijdens het gebruik van Glassex echter, blijft de vloerdoek niet al te goed op zijn plaats zitten. Volledigheidshalve vertel ik u erbij dat ik de meegeleverde instructies voor installatie van het systeem, nauwlettend heb opgevolgd.
Vermoedelijk doordat de doek heen-en-weer blijft schuiven over de houder, worden restanten van het vuil dat zich na het stofzuigen nog op de vloer bevindt, op de vloer achtergelaten in de vorm van een stofstreep. Een dergelijke streep is met regelmaat zichtbaar op die plekken waar de vloerdoek van richting verandert (dus, daar waar een vooruitgaande beweging wordt omgezet naar een achteruitgaande beweging). Dit is zelfs het geval bij gebruik van een nieuwe vloerdoek. De consequentie is dus dat, na het reinigen met Glassex Easy Mop, ik de gehele vloer nogmaals schoon moet maken om de stofstrepen helemaal weg te krijgen.
Helaas is het karwei daarna nog niet klaar; namelijk, op de zojuist schoongemaakte vloer zijn vreselijke strepen zichtbaar die veroorzaakt zijn door het gebruik van het (originele, bijgeleverde) Glassex schoonmaakmiddel. En dat terwijl in de reclame alsook op het product zelf geclaimd wordt dat het product mede is ontworpen voor het type vloer dat ik ermee behandel, en de vloer er ‘snel en streeploos’ schoon van wordt. Geen van beide claims wordt in mijn opinie waargemaakt.
U zult begrijpen dat ik zeer teleurgesteld ben in de kwaliteit van uw product. Ik zie mij dan ook genoodzaakt mijn keuze voor uw product als vloerreiniger bij een volgende aankoop te heroverwegen.
Reactie: ik krijg een nieuwe thuisgestuurd, met begeleidend briefje erbij.quote:Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid om aan uw verzoek tot het opsturen van de Glassex Easy Mop te voldoen.
Namelijk, reeds eind oktober heeft de steel van het systeem tijdens het - naar mijn mening normaal – gebruik de geest gegeven. Ik heb de doormidden gebroken Easy Mop toen nog wel enige tijd bewaard. Omdat ik tot dan toe nog geen reactie van u mocht ontvangen, heb ik medio november ertoe besloten het defecte systeem met het huisvuil mee te geven. Van het feit dat mijn eerste brief, gedateerd 18 oktober 2003, met een fikse vertraging bij u is aangekomen c.q. in behandeling genomen werd, was ik toen uiteraard niet op de hoogte. Ik hoop dat u mij desondanks toch een oplossing naar tevredenheid kunt bieden.
In afwachting van uw reactie verblijf ik, met vriendelijke groet,
Dat zou voor mij reden zijn om direct op te zeggen en over te stappen.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello
ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech
daarna heb ik opgehangen
Een winkel zoals DA, ICI paris, kruidvat een idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje!
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Logitech gaf me niet eens een nieuwe MX1000 muis omdat m'n MX510 een rood hakenkruis rondschijnt (zie het topic daarover ooit...)...
welk idee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:49 schreef ForumGek het volgende:
Zijn er nederlandse parfurmerie bedrijven waar je eventuele brieven naar kunt sturen? Ik heb een ideetje!
hiervoor was ik naar de winkel gegaan:quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.
Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.
Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nogwas niet de bedoeling denk ik van ze
Gordon Bluequote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ooit eens een keer een pakje cigaretten terug gestuurd omdat ik ze niet lekker vond, ik kreeg zowaar een nieuw vol pakje terug incl excuus brief
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
Ik heb hier nog een fles bakolie staan die ik niet meer ga gebruiken, omdat de laatste keer dat ik er sju van wou maken de boel in de fik vloog (serieus). Gelukkig verder niks verbrand behalve mijn lekkere gordon blue.
Ik wou dus eigenlijk een paar mooie De Koninck glazen krijgen. Maar in plaats daarvan kreeg ik 2 speldjes en een briefje van 5 euro zodat ik nog eens een sixpackje kon halen. Best tof.quote:Kees Maas
Trommellaan 12
Tilburg
tel. 235412345
Tilburg, 6 mei 2005
Brouwerij de Koninck
t.a.v. Klantenservice
Mechelsesteenweg 291
B-2018 Antwerpen
Belgïe
Betreft: productiefout Koninck bier
Geachte heer/mevrouw,
Daar ik graag geniet van een bolleke De Koninck op een terras in Antwerpen of elders, schaf ik zo nu en dan een six-pack De Koninck flesjes aan voor thuisgebruik. Afgelopen week opende ik een nieuw six-pack die al enige tijd in de koeling stond om op de juiste temperatuur te komen. Ik opende het eerste flesje en begon hiervan te drinken (helaas niet uit een echt bolleke, aangezien deze moeilijk te verkrijgen is in Nederland). Zoals verwacht smaakte het bier naar behoren, erg goed dus.
Na het eerste flesje maakte ik nietsvermoedend de tweede open, en nam een slok. Het bier smaakte echter bedorven en toen ik goed keek was het flesje slechts voor de helft gevuld. Na het drinken van nog een slok, besefte ik dat dit niet pluis was, en derhalve heb ik de inhoud van het flesje leesgeschonken in de gootsteen.
Bovenstaande gebeurtenis is de reden dat ik u deze brief schrijf. Ik wil u er graag op attent maken dat ik deze fout heb aangetroffen en dit dus niet is ontdekt tijdens de inspectie van de producten in uw brouwerij.
Daar ik het genot van 1 flesje De Koninck heb gemist, kunt u misschien met een voorstel komen om dit op een gepaste manier recht te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Kees Maas
Oh god ik lach me de tranen in de ogen om die site..quote:Op zondag 5 juni 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
chips in water dopen, laten drogen en weer terug sturen werkt ook!
of zoals Koelman doet: http://www.koelman.com/brandbrieven/archief/000190.html
Die met die glorix doekjes !!!quote:Op maandag 19 september 2005 18:40 schreef Gelderland het volgende:
inderdaad erg grappig die koelman.com
quote:Al lange tijd ben ik een tevreden gebruiker van Powerpack vuilniszakken, die ik bij de Albert Heijn koop. Vooral de stevigheid leek altijd beduidend beter dan die van de goedkopere alternatieven. Vandaag is er echter iets voorgevallen wat mij uitermate teleurstelde en mij een heleboel werk bezorgde.
Voor het verzamelen van mijn huishoudelijk afval maak ik gebruik van een afvalton met daarin uw Powerpack 60x80 cm zakken. Na een aantal dagen was de zak vol en wilde ik deze vervangen. Toen ik de zak juist een eindje boven de bak hield, scheurde de zak en lag mijn vuilnis weer in de bak en ver daaromheen. U kunt zich wel voorstellen welk een vies karwei het was dat op te moeten ruimen.
Na bestudering van de zak in kwestie bleek de oorzaak te liggen bij de rand van de vuilniszakken. Daar waar deze geperforeerd zijn, begint normaliter een dikke rand waar beide zijden van de zak zijn versmolten. Bij deze zak was dit randje erg dun. Zo dun, dat zij zeer eenvoudig scheuren of soms zelfs al ten dele waren ingescheurd. Onder het gewicht van het afval bezweek de bodem. De overige zakken van de rol, en dat waren er nog best veel, bleken dit euvel ook te bezitten.
U zult begrijpen dat ik deze situatie niet verwachtte, daar ik altijd met vol vertrouwen uw zakken heb gebruikt. Gezien de prijs en de naam van uw vuilniszakken, mag dit toch eigenlijk niet voorkomen? Daarnaast is een groot deel van de rol onbruikbaar geworden. Ik verwacht dan ook een passende reactie.
heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:50 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn wereld stortte eergisteren in
Daarom stuur ik deze brief
[..]
Het moest naar belgie, de portokosten zouden me te hoog wordenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je de overgebleven zakken ook meegestuurd?
quote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Navi2005 het volgende:
ik werk bij chello
ik: hallo
klant: mijn internet doet het niet
ik: pech
daarna heb ik opgehangen
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat doen de meeste van je collega's ook, ( nadat je wéér dat hele kleremenu bent doorlopen, je postcode voor niks hebt ingevoerd, je klantnummer voor niks hebt ingevoerd, en een 1 getoets om aan te geven dat je wel wil meewerken met het tevredenheidsonderzoek,)....alleen zeggen ze dat ze je probleem gaan oplossen, en of je éven wilt wachten aan de lijn...... KLIK ! tuut-tuut-tuut...
We gaan jou wellicht zien binnenkort, we komen langs bij alle chello-winkels met de Flashmob!
Yep, vorig jaar trof ik in een blikje peentjes van het AH merk het plastic gedeelte van een kleine schroevendraaier aan, net iets lichter van kleur dan de peentjes dus het viel gelukkig op voordat het in mijn mond zat. Opgestuurd naar AH, keurige brief teruggekregen met de mededeling dat ze het betreuren en de productielijn gingen onderzoeken en tevens een AH-bon twv ¤10 erbij.quote:Op zondag 11 september 2005 12:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand hier ervaring met de AH klachtenservice?
doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:43 schreef Thorical het volgende:
Ik heb hier nep biffi's van de Aldi liggen maar daar zit in een van de verpakkingen een halve zonder dat ik die open gemaakt heb.
Het enige adres dat ik heb is Kingsfood te Harderwijk met een postbus nummer.
Een tel.nr kan ik niet vinden.
Moet ik nu de 1 1/2 worst met een begeleidend schrijven naar dat postbus nummer opsturen?
Na een tijdje kreeg ik een (btw wel nette) algemene brief terug met de mededeling dat het uitstekend voer was en dat ratten gewoon nooit meer eten dan ze nodig hebben en nog wat geblaat. Met daarbij m'n zakje voer weer terug. Ik koop het nooit meer, ze vonden het echt niet lekker.quote:Puik Consumentenservice
Postbus 889
3300 AW Dordrecht
Betreft : Rattenvoer 'Bas'
Geachte heer/mevrouw,
Enkele dagen geleden heb ik ter afwisseling eens een zak 'Bas' rattenvoer voor mijn ratten gekocht. M'n verwachtingen waren hoog gespannen omdat het immers tamelijk duur en specifiek voor ratten bedoeld is. Helaas lijken ze het niet zo lekker te vinden; ik vind keer op keer 's ochtends restanten van het voer in het bakje, tot wel 1/3 van de gevoerde hoeveelheid. Het gaat dan niet om schilletjes maar om zaadjes, konijnenstaafjes en rode kattebrok-achtige dingen. Ze aten voorheen Reggie Rat waarvan de voedingswaarde ongeveer hetzelfde zal zijn. De gevoerde hoeveelheden zijn gelijk.
Daarnaast verbaast het mij dat er bruingrijze staafjes in de mix zitten die ratten eigenlijk nooit lusten. Die staafjes lijken op konijnenvoer. Daarom denk ik dat het voer dat ik gekocht heb mogelijk ander voer is dat in een verkeerde zak terecht gekomen is. Ik heb een monstertje ter beoordeling bijgesloten. Graag verneem ik van u of dit het geval is.
Met vriendelijke groet,
MouseOver
frikandellen kun je beter op 180 graden frituren. als ze drijven zijn ze goed. 5 minuten zegt dus niksquote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:37 schreef Djeez het volgende:
Afgelopen weekend ging ik lekker frituren, en gooide vier Mora frikadellen in de olie. Na de aanbevolen vijf minuten in de olie op 190 °C haalde ik de frikadellen eruit. Ze waren echter helemaal open geknapt en derhalve niet meer eerbaar. Moet ik hierover nu contact opnemen met Mora of niet ?
Ik ken iemand die een eigenwijze hamster had. Die at het voer gewoon niet. Hij dacht dat de hamster gewoon koppig was en wel zou eten zodra hij honger kreeg. De hamster won, maar lag wel dood in het kooitjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Na een tijdje kreeg ik een (btw wel nette) algemene brief terug met de mededeling dat het uitstekend voer was en dat ratten gewoon nooit meer eten dan ze nodig hebben en nog wat geblaat. Met daarbij m'n zakje voer weer terug. Ik koop het nooit meer, ze vonden het echt niet lekker.
Ach, dan was hij tenminste bevoegd om het overlijden te constaterenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:47 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een eigenwijze hamster had. Die at het voer gewoon niet. Hij dacht dat de hamster gewoon koppig was en wel zou eten zodra hij honger kreeg. De hamster won, maar lag wel dood in het kooitje![]()
Die man is trouwens dierenarts
Vond ik toen een verassend positieve actie van MS. Niet dat ze iedereen 5 nieuwe gaven, maar je moest in de VS niet eens de kapotte muis terugsturen. Eén telefoontje met vermelding van de serienummer was voldoende.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:30 schreef dp81 het volgende:
Paar jaar geleden ging mijn Microsoft IntelliMouse Explorer® kapot, de muis kreeg geen stroom meer denk ik.. want dat licht eronder brandde niet meer en de muis werd 20x door windows gedetecteerd.
Ik moest de muis terugsturen naar microsoft, en ik zou een nieuwe krijgen als het goed is.
Een week later kreeg ik een grote doos binnen.. met daarin 5 splinternieuwe muizen van een nieuwere revisie ook nogwas niet de bedoeling denk ik van ze
Nee, ik weet wel dat je nooit reeds ontdooid spul mag frituren. En ik kan het weten, want ik kan geweldig lekker frituren!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
( je had ze toch niet eerst ontdooit he? )
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:02 schreef vriendinnie het volgende:
Laatst had ik bij de AH chocolademousse in zo'n emmertje gekocht (Boerenmousse?). Deze was echter na 1 dag al beschimmeld dus ik heb naar het bedrijf gemaild. Vervolgens kreeg ik een mail teurg met excuses en 5 euro op mijn bankrekening terug gestort.
Ook had ik laatst een pakje Nescafe Cappucino waar 10 zakjes in zouden zitten. Helaas zaten er maar 7 in en heb ik dus weer gemaild. Vorige week kreeg ik een pakketje met een nieuw doosje cappucino en een pak koekjes.
Allebei netjes opgelost vind ik zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |