Last van het Calimero-Syndroom?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:38 schreef The_M het volgende:
Vandaag werd de selectie voor Finland bekend. 3 keer raden wie er naar huis mogen:
Ooijer, Bouma, Vennegoor ennnnnn...........Van Bommel!!!
Kampioen van Nederland, Berkerwinnaar en halve finalist CL, dus gewoon de beste spelers van Nederland, en wat doet die ajaxied van een Van Basten??? HIj stuurt ze naar huis, en laat een Maduro, Babel en Melchiot lekker bliven.......Ik begin dit toch heel raar te vinden.....
Noem het maar Calimero, maar dit is gewoon niet normaal meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
piep piep hallo!
Om jullie te zeggen is wat raar, het is een iemand die dit opent en zo'n gek topic vind ik het nog niet eens.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
En jullie willen serieus genomen worden? Vooral zo doorgaan
ik heb niets tegen PSV (supporters) maar jullie laten je telkens kennen met dit soort dingetjesquote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Noem het maar Calimero, maar dit is gewoon niet normaal meer.
Jammer dus, dat makkelijke antwoord van je![]()
Ooijer, Vennegoor en Bouma zaten al op de tribune, dus waarom zou die je in godsnaam meenemen naar Finland? Die gasten willen dan toch ook op vakantie.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Noem het maar Calimero, maar dit is gewoon niet normaal meer.
Jammer dus, dat makkelijke antwoord van je![]()
Is het dan godverdomme raar??? Dit is toch niet het eerste kunstje van Van Bastenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
ik heb niets tegen PSV (supporters) maar jullie laten je telkens kennen met dit soort dingetjes![]()
Zijn kunstje is het plaatsen voor het WK.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is het dan godverdomme raar??? Dit is toch niet het eerste kunstje van Van Basten![]()
Goed ideequote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Zapper het volgende:
Phillip Cocu zou nu moeten weigeren.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb niets tegen PSV (supporters) maar jullie laten je telkens kennen met dit soort dingetjes![]()
kijk,raar is het wel maar maakt dan als TT iets van:van Bommel naar huis gestuurd or whatever en laat die tribuneklanten er buiten,die zouden ook naar huis zijn gestuurd als ze voor balophetdak zouden spelenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is het dan godverdomme raar??? Dit is toch niet het eerste kunstje van Van Basten![]()
Eensch. De TT is onzin en dat van de drie tribunezitters best logisch. Maar van van Bommel in mijn ogen niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kijk,raar is het wel maar maakt dan als TT iets van:van Bommel naar huis gestuurd or whatever en laat die tribuneklanten er buiten,die zouden ook naar huis zijn gestuurd als ze voor balophetdak zouden spelen
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
Zal ik het nog een keer spellen..
Van Bommel speelt niet goed in oranje.
De frustratie was gewoon té grootquote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef golfer het volgende:
En dit kon je niet kwijt in Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #3 ?
Inderdaad. Na aanleiding van welke interland onder Van Basten zou Van Bommel voor woensdag a.s. moeten worden geselecteerd???quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
We zijn nog steeds ongeslagen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Houniet het volgende:
boeiend, het nederlands elftal is toch al verneukt, ik zie ze floppen op het wk
Nogmaals, welke middenvelder doet het wel veel beter dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Na aanleiding van welke interland onder Van Basten zou Van Bommel voor woensdag a.s. moeten worden geselecteerd???
Deed ie het leuk tegen Quick Boys?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Na aanleiding van welke interland onder Van Basten zou Van Bommel voor woensdag a.s. moeten worden geselecteerd???
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 5 juni 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens Van Basten De Jong dus...
met geweldig voetbalquote:Op zondag 5 juni 2005 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We zijn nog steeds ongeslagen hoor
Waarom zou Van Bommel per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Nogmaals, welke middenvelder doet het wel veel beter dan?
ja zo ken ik er nog wel 10quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
Tot nu toe heeft bommel daar (niet overtuigend) gestaan. Is het zo gek dat hij eens iets anders wil proberen? Het middenveld is eigenlijk de enige linie die nog niet goed loopt.quote:
Niemand per definitie, ik vraag alleen maar wie het volgens jullie beter doet op het middenveld.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zou Van Bommel per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Waarom zou <willekeurige speler> per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Kevin Bobson ook niet. En die zit er ook niet meer bij.quote:
Dat is wel het meest volwassen wat je kan doenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef Zapper het volgende:
Dan moeten wij PSV'ers Väyrynen maar aanmoedigen
Precies. Net als dat "AZ de morele UEFA Cupwinnaar en kampioen was".quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is zo typisch Nederlands....
Verkapte opkankeren postquote:
Ik wil Van Basten graag op z'n bek zien gaan, en niet alleen na vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is wel het meest volwassen wat je kan doen
Wat wil je nou? Dat het Nederlands Elftal kampioen wordt of dat Nederland eruit geknikkerd wordt met PSV'ers? Om het dan maar even op die manier te zeggen.
Sja dat geldt dus voor iedereenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft bommel daar (niet overtuigend) gestaan.
Wat een zielige reacties toch. Zetten jullie(en dat geldt voor alle supporters, PSVers, Ajacieden en Feyenoorders) eens die clubbril af. Het gaat hier om het NEDERLANDS elftal.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef Zapper het volgende:
Dan moeten wij PSV'ers Väyrynen maar aanmoedigen
Daar heb je ook weer een punt iddquote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Suijk het volgende:
Bovendien mag Lucius wel blijven, dat was onder geen enkele bondscoach gebeurt.
het liefst op het wkquote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik wil Van Basten graag op z'n bek zien gaan, en niet alleen na vandaag.
Mijn god. En dat alleen maar omdat ie bij Ajax vandaan komt?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk dat Van Bommel gewoon heeft lopen janken om zijn wissel, dus die kan wegwezen.
Vennengoor hoort sowieso al niet in het Nederlands Elftal thuis, hetzelfde geld voor Bouma.
Ooijer had eventueel mogen blijven van mij, maar ja die is niet nodig met Van Bronckhorst.
Hou jij eens op met trollen dan irritantje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef SamuraiJack het volgende:
De lampies uit Eindhoven moeten eens op houden met dat zielige Calimero-gedrag.
Waarom nog meer dan? Zit de jaloezie echt zo hoog?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
En reken maar dat 9 van de 10 blerbekken hier dan ook staan te juichen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik lach me rot als hij het wk wint
Whehequote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Suijk het volgende:
Bovendien mag Lucius wel blijven, dat was onder geen enkele bondscoach gebeurt.
Nee. Over kortzichtig gesproken.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn god. En dat alleen maar omdat ie bij Ajax vandaan komt?
Hoe triest en kortzichtig moet je zijn.
Dat weet ik wel zeker, Lucius mag immers nog wel die beker omhoog houdenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En reken maar dat 9 van de 10 blerbekken hier dan ook staan te juichen.
Gast, dit hele topic is er om mensen te irriterenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Hou jij eens op met trollen dan irritantje.
Ik heb trouwens geen club bril in deze
Waarom mag je een beslissing van de bondscoach niet in twijfel trekken? Wat is dat voor onzin?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En reken maar dat 9 van de 10 blerbekken hier dan ook staan te juichen.
Waarom niet? Griekenland verbaasde ook heel de wereld op het EK 2004. Het kan makkelijk, met een groep die goed in elkaar zit, en er echt voor wil gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
No way dat dit Oranje het wK wint volgend jaar.
Maakt niet uit toch wie het volgens welke Fok!ker dan ook moet zijn. Het gaat erom wat van Basten wil en dat is op dit moment niet van Bommel.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Niemand per definitie, ik vraag alleen maar wie het volgens jullie beter doet op het middenveld.
Waarom in godesnaam jaloers?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
Waarom nog meer dan? Zit de jaloezie echt zo hoog?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch wie het volgens welke Fok!ker dan ook moet zijn. Het gaat erom wat van Basten wil en dat is op dit moment niet van Bommel.
Het is ook niet specifiek tegen jou, maar de mensen met psv bril reageren op zijn zachtst gezegd ook vreemd.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom mag je een beslissing van de bondscoach niet in twijfel trekken? Wat is dat voor onzin?
Zeggen dat je hoop dat v basten op zn bek gaat is natuurlijk dikke onzin, maar voor de rest mag je toch je twijfels hebben of niet?
Ja duh. En daarom mag er niet over gediscusieerd worden?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch wie het volgens welke Fok!ker dan ook moet zijn. Het gaat erom wat van Basten wil en dat is op dit moment niet van Bommel.
Tuurlijk, maar ik had het meer gericht tegen de PSV'ers die vinden dat Van Basten op zijn bek moet gaan en dat ze woensdag liever voor Finland zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom mag je een beslissing van de bondscoach niet in twijfel trekken? Wat is dat voor onzin?
Zeggen dat je hoop dat v basten op zn bek gaat is natuurlijk dikke onzin, maar voor de rest mag je toch je twijfels hebben of niet?
Je komt over als een verbitterd jaloers mannetje.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam jaloers?
Ik mag die man gewoon niet, heeft zich al zovaak als bondscoach belachelijk gemaakt met zijn selectiebeleid, daarin ben ik echt geen uitzondering hoor, als PSV fan zijnde.
Moest er ook nog eens bijkomenquote:
Eensch.quote:maar de mensen met psv bril reageren op zijn zachtst gezegd ook vreemd.
Die man die 10 wedstrijden ongeslagen is?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik mag die man gewoon niet, heeft zich al zovaak als bondscoach belachelijk gemaakt met zijn selectiebeleid, daarin ben ik echt geen uitzondering hoor, als PSV fan zijnde.
Natuurlijk wel. Maar waarom moeten supports van clubs nou meteen gaan lopen zeuren dat hun clubspelers er niet bijzitten (hoe terecht of onterecht dat ook is).quote:Op zondag 5 juni 2005 17:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja duh. En daarom mag er niet over gediscusieerd worden?
Het gaat om de prestaties. Het gaat om het team. Het gaat om elf gasten die willen voetballen voor Nederland en willen strijden voor elkaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dan zijn we het eensquote:Op zondag 5 juni 2005 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tuurlijk mag je een mening hebben over het selectiebeleid en de opstellingen. Maar dat betekent niet dat jouw mening per definitie de juiste is of dat de mening van Van Basten per definitie de juiste is. Sommige mensen zien het veels te zwart wit.
snap je het dan niet die speelt nu niet bij PSVquote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef Noorman het volgende:
Óverigens had ik eerder Van Nistelrooy thuisgelaten dan Van Bommel.
Ik probeerde de discussie een wat andere kant op te laten gaan, maar dat is een mission impossible hierquote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar waarom moeten supports van clubs nou meteen gaan lopen zeuren dat hun clubspelers er niet bijzitten (hoe terecht of onterecht dat ook is).
Jeujquote:Op zondag 5 juni 2005 17:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens
Ik zeg ook niet dat de mijne juist is, ik wou gewoon graag horen wie volgens de users hier wel goed speelt. Dat heeft dus ook weinig met v Basten te maken, want daar ben ik wel fan van.
Inderdaad, hij is 10 wedstrijden onze Bondscoach en heeft nog steeds niet verloren en de laatste 5 wedstrijden geen doelpunt tegen. Hij maakt zich inderdaad belachelijk...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
En nou is het helemaal mondje dichtquote:Van Bommel, Ooijer, Bouma en Vennegoor niet mee naar Finland
Marco van Basten neemt Mark van Bommel, Andre Ooijer, Wilfred Bouma en Jan Vennegoor of Hesselink niet mee naar Finland. Philip Cocu daarentegen voegt zich weer wel bij de selectie, aangezien hij hersteld is van zijn blessure. Naast hem is uiteraard Theo Lucius van de partij. Van Bommel, Ooijer en Bouma zijn niet geheel fit, Jan Vennegoor of Hesselink viel uiteindelijk af uit de grote selectie.
gelul, moet je zien tegen wie we allemaal gevoetbalt hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is 10 wedstrijden onze Bondscoach en heeft nog steeds niet verloren en de laatste 5 wedstrijden geen doelpunt tegen. Hij maakt zich inderdaad belachelijk...![]()
ok,slotje dusquote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En nou is het helemaal mondje dicht
Gadverdamme BS, kon dat niet eerder!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En nou is het helemaal mondje dicht
Gooi nog wat olie op het vuur.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef DutchGooner het volgende:
Op de radio zeggen ze net "dat er PSVers uit de selectie VERWIJDERD zijn"
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef DutchGooner het volgende:
Op de radio zeggen ze net "dat er PSVers uit de selectie VERWIJDERD zijn"
Of je leest even een stukje terug, waar staat dat drie van deze heren niet helemaal fit zijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:18 schreef The_M het volgende:
Maar wat jullie ook allemaal vinden van het onderwepr wie er nu goed speelde of niet, ke moet toch gewoon de beste spelers bij het nederlands elftal houden.
v Bommel of Maduro? Lijkt mij v Bommel
Ooijer of Melchiot? Lijkt mij Ooijer
Vennegoor of Babel? Lijkt mij voor de spits zeker Vennegoor, helemaal nu Makaaij er ook niet is
Bouma of Opdam? Ik vond Opdam het goed doen dus in deze keuze kan ik me nog wel vinden, maar voor die andere 3 zeker niet!!!
Van oranje.nl:quote:Op zondag 5 juni 2005 17:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
Of je leest even een stukje terug, waar staat dat drie van deze heren niet helemaal fit zijn?![]()
quote:NOORDWIJK (ANP) - Bondscoach Marco van Basten neemt Mark van Bommel niet mee naar Helsinki, waar woensdag de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Finland wordt gespeeld. Het is onduidelijk waarom Van Basten niet langer een beroep op de middenvelder wil doen.
Zelf gaf de voetballer direct na de wedstrijd tegen Roemenië aan dat hij niet geblesseerd is. De bondscoach wisselde hem in dat duel al na 50 minuten omdat hij ontevreden was over diens spel.
Naast Van Bommel vallen ook Vennegoor of Hesselink, Bouma, Ooijer (allen PSV) en de geschorste Ajacied Van der Vaart af. Makaay nam al in een eerder stadium afscheid wegens een bovenbeenblessure.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef sniper20 het volgende:
Waarom is Opdam beter dan Bouma ?
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.quote:
Ik mis het wel een beetje,dat fanatisme,de eerste minuten gaat het nog wel maar daarna zakt het wat weg,jammerquote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.
Kut Van Basten dat-ie al die PSV'ers naar huis stuurt, hoe durft-ie, beste team van Nederland, grrr! Zo beter?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
Ik mis het wel een beetje,dat fanatisme,de eerste minuten gaat het nog wel maar daarna zakt het wat weg,jammer
Ja, met spelers als Ooijer, Bouma, Vennegoor en van Bommel gaat er inderdaad ontzettend veel aanvallende kracht en creativiteit verlorenquote:
Jij weet wat PI's zijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.
Van Basten stuurt de Voetballer van het Jaar weg, overbodig. Raar he dat we een beetje boos zijn?
Ik wil best serieus discussieren hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.
Van Basten stuurt de Voetballer van het Jaar weg, overbodig. Raar he dat we een beetje boos zijn?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat om de prestaties. Het gaat om het team. Het gaat om elf gasten die willen voetballen voor Nederland en willen strijden voor elkaar.
Hoe en met wie en waar en wat nog meer, dat boeit niet. Zolang Van Basten maar resultaten neerzet en een hecht team smeedt. Hij moet het WK halen en daar is ie goed mee op weg.
Daar kijk ik nooit naar, valt ook te weinig op.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
Jij weet wat PI's zijn?
Ik vind het raar dat je boos bent ja. Seedorf heeft de meeste EC1 van alle actieve voetballers gewonnen en zit er ook niet bij.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat de uitleg morgen is, maar van Bommel moet uitkijken dat ie geen 2e Seedorf in het nederlands elftal wordt.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef DIJK het volgende:
Mwah ik vind het niet geheel onterecht dat hij van Bommel niet meeneemt. Hij speelde als een natte krant IMHO. Maar ik vind dan dat Nistelrooy en Landzaat ook per direct op huis aan kunnen want die waren van hetzelfde niveau.
Ooijer had hij er altijd bij moeten houden, multifunctioneel en altijd betrouwbaar. Dat is een domme zet.
Zeker. Het is wel jammer voor van Bommel, zeker als Cocu nu dadelijk wel kan spelen. Met Cocu draait het hele middenveld een stuk beter (hij zorgt altijd voor evenwicht) dus daar kunnen de anderen van gaan profiteren. Dan is het lullig als je er niet bij bent en het begint opeens te draaienquote:Op zondag 5 juni 2005 17:50 schreef WaStEd het volgende:
Ben erg benieuwd wat de uitleg morgen is, maar van Bommel moet uitkijken dat ie geen 2e Seedorf in het nederlands elftal wordt.
Na dit seizoen zou jij de definitie van "frustratie" en "teleurstelling" toch moeten kennen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
En dingen schreeuwen dat je dan Vayrinen en Finland maar aan gaat moedigen, helpt een discussie ook niet, wel?
Heeft van Bommel dat gezegd dan ?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je boos bent ja. Seedorf heeft de meeste EC1 van alle actieve voetballers gewonnen en zit er ook niet bij.
En dingen schreeuwen dat je dan Vayrinen en Finland maar aan gaat moedigen, helpt een discussie ook niet, wel?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:53 schreef WaStEd het volgende:
Heeft van Bommel dat gezegd dan ?
Al eerder hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Na dit seizoen zou jij de definitie van "frustratie" en "teleurstelling" toch moeten kennen.
Misschien omdat ze met z'n allen eerst jaren hebben geschreeuwd om Seedorf ajb niet meer te selecterenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
de Ajacieden zijn toch ook niet boos omdat Seedorf niet erbij is
Geen idee, maar ik vind het zelf belachelijk dat Seedorf er niet bij zit. (ook Kluivert en Davids overigens)quote:Op zondag 5 juni 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
de Ajacieden zijn toch ook niet boos omdat Seedorf niet erbij is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | -----------------------Kuijt----------------------- ----Robben>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<Van Persie--- --------------------------------------------------- --------------Cocu-------------Bommel-------------- --------------------------------------------------- ----------------------Landzaat--------------------- ----^^---------------------------------------^^---- ----Van Bronckhorst---------------------Lucius---- ----------------Bouma----------Boula--------------- --------------------------------------------------- ------------------------Sar------------------------ |
Mja hij mag idd blij zijn dat Robben er is, maar het ligt natuurlijk niet helemaal aan 1 speler.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:04 schreef Spideyman het volgende:
Zonder Arjen Robben was schijnheilige marco allang door het ijs gezakt.
Ik heb het hier wel vaker gepost, sinds Bouma in 2000 in de verdediging kwam spelen bij PSV heeft PSV 4 van de 5 seizoenen de minste goals tegen gehad in de HCE. Samen met Ooijer is hij daarin de meest constante factor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Heitinga die tegen Roemenie geen enkele situatie voetballend kon oplossen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Een opstelling met Bouma erin kun je toch ook niet serieus nemen.
Ik zit vooral met de afgelopen wedstijd in mijn hoofdquote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel interlands speelde Robben al onder v. Basten? De meeste tijd was die geblesseerd.
En niet te vergeten die in `92!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:04 schreef Spideyman het volgende:
Eerst die gemiste penalty op de EK '90 en nu dit
Maar 3quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel interlands speelde Robben al onder v. Basten? De meeste tijd was die geblesseerd.
Ik dacht altijd dat jij nog wel redelijk objectief naar een wedstrijd kon kijken. Bouma was juist de onzekere factor dit seizoen bij jullie.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel vaker gepost, sinds Bouma in 2000 in de verdediging kwam spelen bij PSV heeft PSV 4 van de 5 seizoenen de minste goals tegen gehad in de HCE. Samen met Ooijer is hij daarin de meest constante factor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Heitinga die tegen Roemenie geen enkele situatie voetballend kon oplossen.
Ach werkelijk?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
die bedoelde ie ook,typo
Af en toe een grote bek van een speler moet je kunnen hebben imo. Tis geen knuffelklasquote:Op zondag 5 juni 2005 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie weet kon Van Bommel zijn wissel niet verkroppen en heeft hij een grote bek gehad.
Bouma heeft ook genoeg fouten gemaakt hoor. En hij lost ook niet veel, laat staan alles, voetballend op.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel vaker gepost, sinds Bouma in 2000 in de verdediging kwam spelen bij PSV heeft PSV 4 van de 5 seizoenen de minste goals tegen gehad in de HCE. Samen met Ooijer is hij daarin de meest constante factor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Heitinga die tegen Roemenie geen enkele situatie voetballend kon oplossen.
het zou mij niet verbazenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie weet kon Van Bommel zijn wissel niet verkroppen en heeft hij een grote bek gehad.
Nou ik weet niet of je de wedstrijd tegen Roemenie hebt gezien, maar veel stelde Oranje niet voor hoor. Het is toch weer Robben die met een individuele actie een fout van een verdediger afstrafte en de assist vanuit een vrije trap verzorgde.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja hij mag idd blij zijn dat Robben er is, maar het ligt natuurlijk niet helemaal aan 1 speler.
omdat seedorf ook niet in het systeem past wat Marco wil spelenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je boos bent ja. Seedorf heeft de meeste EC1 van alle actieve voetballers gewonnen en zit er ook niet bij.
Misschien, maar Van Basten lijkt me er niet de persoon naar om dat te pikken. Hij liet Van Persie ook lang links liggen na het trainingskamp in Zweden terwijl Robben niet beschikbaar was.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Af en toe een grote bek van een speler moet je kunnen hebben imo. Tis geen knuffelklas
En als je nou van de aftrap af scoort dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:15 schreef Suijk het volgende:
Aan elke goal gaat een fout van de tegenstander vooraf hoor.
Dan staat de keeper te slapen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En als je nou van de aftrap af scoort dan?
Ja, maar deze bal gaat met een noodgang van 300 km/u stijf in de kruising.quote:
Dan is er in de verdediging iets niet goed gegaan, dan is er ergens een speler ongedekt gebleven, stond de keeper te ver voor zijn goal, etc.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En als je nou van de aftrap af scoort dan?
En Andorra uitquote:Op zondag 5 juni 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is er in de verdediging iets niet goed gegaan, dan is er ergens een speler ongedekt gebleven, stond de keeper te ver voor zijn goal, etc.Je moet de kwaliteiten hebben om dat af te straffen en met Robben heb je dan wel een goede in huis. Echter in deze kwalificatiereeks is hij alleen gisteren beslissend geweest.
Nee joh, op het WK staat ie samen met Seedorf en Davids op het middenveld.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Bommel en Oranje is einde verhaal. Die speelt nooit meer onder Van Basten.
Cocu er nog bij. 4-4-2 Robben & Kuijt voorin . Helemaal niks mis meequote:Op zondag 5 juni 2005 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee joh, op het WK staat ie samen met Seedorf en Davids op het middenveld.
Al speelt hij daar de sterren van de hemel, voor hetzelfde geld laat hij em gewoon thuis als een 2e Seedorf.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Als bommel bij Barca op de bank terecht komt is het verhaal Oranje afgelopen ja.
Ik zit er niet mee hoor. Van Basten for president.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:49 schreef DIJK het volgende:
[..]
Cocu er nog bij. 4-4-2 Robben & Kuijt voorin . Helemaal niks mis mee. Maar ja probeer dat Marco maar eens uit te leggen
Mwah, liever iemand met IQ. Dit is iemand die denk dat de gewone burger een ton per jaar verdientquote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor. Van Basten for president.
Van Bommel gaat alleen maar naar Barca om de blessures op te vangen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Als bommel bij Barca op de bank terecht komt is het verhaal Oranje afgelopen ja.
Als dat nou eens waar zou zijn...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Bommel en Oranje is einde verhaal. Die speelt nooit meer onder Van Basten.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwah, liever iemand met IQ. Dit is iemand die denk dat de gewone burger een ton per jaar verdient![]()
En ja ik voel me op m'n teentjes getrapt.
Niet, maar als hij die trage dikkige pad die nog niet eens bij Ajax in de basis stond en nu naar Duitsland is gebonjourd wèl laat spelen (nouja, volgende keer niet, want hij is geschorst, maar kun je nagaan), dan zit er toch iets mis.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zou Van Bommel per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Waarom zou <willekeurige speler> per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Van der Vaart en van Bommel zijn naast middenvelder toch hele andere type spelersquote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet, maar als hij die trage dikkige pad die nog niet eens bij Ajax in de basis stond en nu naar Duitsland is gebonjourd wèl laat spelen (nouja, volgende keer niet, want hij is geschorst, maar kun je nagaan), dan zit er toch iets mis.
Babel beter dan Vennegoorquote:Op zondag 5 juni 2005 19:49 schreef Maquiladora het volgende:
- Vennegoor moet Van Nistelrooy, Kuijt en Babel voor zich dulden.
Wie speelde er gisteren beter, Van der Vaart of Van Bommel?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet, maar als hij die trage dikkige pad die nog niet eens bij Ajax in de basis stond en nu naar Duitsland is gebonjourd wèl laat spelen (nouja, volgende keer niet, want hij is geschorst, maar kun je nagaan), dan zit er toch iets mis.
Huh? Spéélden ze?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie speelde er gisteren beter, Van der Vaart of Van Bommel?![]()
Co moest een paar jaar geleden wel vertrekken bij ajax... terwijl het niet eens zo slecht ging, meen ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Tss zeur toch niet zo? Wat maakt het nou uit van welke club die spelers komen? Van Basten wint voorlopig toch? En een winnende coach heeft altijd gelijk wmb.
Een tweede plek is natuurlijk Ajax onwaardigquote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Co moest een paar jaar geleden wel vertrekken bij ajax... terwijl het niet eens zo slecht ging, meen ik.
Een tweede plek is natuurlijk ook het Nederlands Elftal onwaardig.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Mindlight het volgende:
Een tweede plek is natuurlijk Ajax onwaardig
We worden toch wel beste nummer 2quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een tweede plek is natuurlijk ook het Nederlands Elftal onwaardig.
Marco maar naar huis als we verliezen van Tjechië dus?
De Tsjechen gaan de boot in in Boekarest.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ho ik praatte niet vanuit mezelf he? Maar vanuit de redenering in Amsterdam. Nee hoor van mij mag Marco nog wel even blijven, doet het aardig tot nu toequote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Blind wordt dus komend seizoen ontslagenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Een tweede plek is natuurlijk Ajax onwaardig
Johan is de belangrijkste adviseur van Marco dus dat zit er dik inquote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef chelloboy het volgende:
Denk dat Johan Cruijff zich er weer mee bemoeit heeft,ook al zo'n anti-PSVer.
Dat duurt nog wel 3 jaar, Affelay moet zich eerst Europees bewijzenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het duurt niet lang voordat de PSV'ers hun hart kunnen ophalen met het debuut van Affelay.![]()
Ik word zo moe van die opmerkingen over die is anti-psv.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef chelloboy het volgende:
Denk dat Johan Cruijff zich er weer mee bemoeit heeft,ook al zo'n anti-PSVer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |