Kut Van Basten dat-ie al die PSV'ers naar huis stuurt, hoe durft-ie, beste team van Nederland, grrr! Zo beter?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
Ik mis het wel een beetje,dat fanatisme,de eerste minuten gaat het nog wel maar daarna zakt het wat weg,jammer
Ja, met spelers als Ooijer, Bouma, Vennegoor en van Bommel gaat er inderdaad ontzettend veel aanvallende kracht en creativiteit verlorenquote:
Jij weet wat PI's zijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.
Van Basten stuurt de Voetballer van het Jaar weg, overbodig. Raar he dat we een beetje boos zijn?
Ik wil best serieus discussieren hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.
Van Basten stuurt de Voetballer van het Jaar weg, overbodig. Raar he dat we een beetje boos zijn?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het gaat om de prestaties. Het gaat om het team. Het gaat om elf gasten die willen voetballen voor Nederland en willen strijden voor elkaar.
Hoe en met wie en waar en wat nog meer, dat boeit niet. Zolang Van Basten maar resultaten neerzet en een hecht team smeedt. Hij moet het WK halen en daar is ie goed mee op weg.
Daar kijk ik nooit naar, valt ook te weinig op.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
Jij weet wat PI's zijn?
Ik vind het raar dat je boos bent ja. Seedorf heeft de meeste EC1 van alle actieve voetballers gewonnen en zit er ook niet bij.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:41 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat de uitleg morgen is, maar van Bommel moet uitkijken dat ie geen 2e Seedorf in het nederlands elftal wordt.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef DIJK het volgende:
Mwah ik vind het niet geheel onterecht dat hij van Bommel niet meeneemt. Hij speelde als een natte krant IMHO. Maar ik vind dan dat Nistelrooy en Landzaat ook per direct op huis aan kunnen want die waren van hetzelfde niveau.
Ooijer had hij er altijd bij moeten houden, multifunctioneel en altijd betrouwbaar. Dat is een domme zet.
Zeker. Het is wel jammer voor van Bommel, zeker als Cocu nu dadelijk wel kan spelen. Met Cocu draait het hele middenveld een stuk beter (hij zorgt altijd voor evenwicht) dus daar kunnen de anderen van gaan profiteren. Dan is het lullig als je er niet bij bent en het begint opeens te draaienquote:Op zondag 5 juni 2005 17:50 schreef WaStEd het volgende:
Ben erg benieuwd wat de uitleg morgen is, maar van Bommel moet uitkijken dat ie geen 2e Seedorf in het nederlands elftal wordt.
Na dit seizoen zou jij de definitie van "frustratie" en "teleurstelling" toch moeten kennen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
En dingen schreeuwen dat je dan Vayrinen en Finland maar aan gaat moedigen, helpt een discussie ook niet, wel?
Heeft van Bommel dat gezegd dan ?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je boos bent ja. Seedorf heeft de meeste EC1 van alle actieve voetballers gewonnen en zit er ook niet bij.
En dingen schreeuwen dat je dan Vayrinen en Finland maar aan gaat moedigen, helpt een discussie ook niet, wel?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:53 schreef WaStEd het volgende:
Heeft van Bommel dat gezegd dan ?
Al eerder hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Na dit seizoen zou jij de definitie van "frustratie" en "teleurstelling" toch moeten kennen.
Misschien omdat ze met z'n allen eerst jaren hebben geschreeuwd om Seedorf ajb niet meer te selecterenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
de Ajacieden zijn toch ook niet boos omdat Seedorf niet erbij is
Geen idee, maar ik vind het zelf belachelijk dat Seedorf er niet bij zit. (ook Kluivert en Davids overigens)quote:Op zondag 5 juni 2005 17:57 schreef keijz het volgende:
de Ajacieden zijn toch ook niet boos omdat Seedorf niet erbij is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | -----------------------Kuijt----------------------- ----Robben>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<Van Persie--- --------------------------------------------------- --------------Cocu-------------Bommel-------------- --------------------------------------------------- ----------------------Landzaat--------------------- ----^^---------------------------------------^^---- ----Van Bronckhorst---------------------Lucius---- ----------------Bouma----------Boula--------------- --------------------------------------------------- ------------------------Sar------------------------ |
Mja hij mag idd blij zijn dat Robben er is, maar het ligt natuurlijk niet helemaal aan 1 speler.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:04 schreef Spideyman het volgende:
Zonder Arjen Robben was schijnheilige marco allang door het ijs gezakt.
Ik heb het hier wel vaker gepost, sinds Bouma in 2000 in de verdediging kwam spelen bij PSV heeft PSV 4 van de 5 seizoenen de minste goals tegen gehad in de HCE. Samen met Ooijer is hij daarin de meest constante factor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Heitinga die tegen Roemenie geen enkele situatie voetballend kon oplossen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:05 schreef Suijk het volgende:
Een opstelling met Bouma erin kun je toch ook niet serieus nemen.
Ik zit vooral met de afgelopen wedstijd in mijn hoofdquote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel interlands speelde Robben al onder v. Basten? De meeste tijd was die geblesseerd.
En niet te vergeten die in `92!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:04 schreef Spideyman het volgende:
Eerst die gemiste penalty op de EK '90 en nu dit
Maar 3quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
Hoeveel interlands speelde Robben al onder v. Basten? De meeste tijd was die geblesseerd.
Ik dacht altijd dat jij nog wel redelijk objectief naar een wedstrijd kon kijken. Bouma was juist de onzekere factor dit seizoen bij jullie.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel vaker gepost, sinds Bouma in 2000 in de verdediging kwam spelen bij PSV heeft PSV 4 van de 5 seizoenen de minste goals tegen gehad in de HCE. Samen met Ooijer is hij daarin de meest constante factor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Heitinga die tegen Roemenie geen enkele situatie voetballend kon oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |