Ik probeerde de discussie een wat andere kant op te laten gaan, maar dat is een mission impossible hierquote:Op zondag 5 juni 2005 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar waarom moeten supports van clubs nou meteen gaan lopen zeuren dat hun clubspelers er niet bijzitten (hoe terecht of onterecht dat ook is).
Jeujquote:Op zondag 5 juni 2005 17:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens
Ik zeg ook niet dat de mijne juist is, ik wou gewoon graag horen wie volgens de users hier wel goed speelt. Dat heeft dus ook weinig met v Basten te maken, want daar ben ik wel fan van.
Inderdaad, hij is 10 wedstrijden onze Bondscoach en heeft nog steeds niet verloren en de laatste 5 wedstrijden geen doelpunt tegen. Hij maakt zich inderdaad belachelijk...quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik mag die man gewoon niet, heeft zich al zovaak als bondscoach belachelijk gemaakt met zijn selectiebeleid, daarin ben ik echt geen uitzondering hoor, als PSV fan zijnde.
En nou is het helemaal mondje dichtquote:Van Bommel, Ooijer, Bouma en Vennegoor niet mee naar Finland
Marco van Basten neemt Mark van Bommel, Andre Ooijer, Wilfred Bouma en Jan Vennegoor of Hesselink niet mee naar Finland. Philip Cocu daarentegen voegt zich weer wel bij de selectie, aangezien hij hersteld is van zijn blessure. Naast hem is uiteraard Theo Lucius van de partij. Van Bommel, Ooijer en Bouma zijn niet geheel fit, Jan Vennegoor of Hesselink viel uiteindelijk af uit de grote selectie.
gelul, moet je zien tegen wie we allemaal gevoetbalt hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:10 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is 10 wedstrijden onze Bondscoach en heeft nog steeds niet verloren en de laatste 5 wedstrijden geen doelpunt tegen. Hij maakt zich inderdaad belachelijk...![]()
ok,slotje dusquote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En nou is het helemaal mondje dicht
Gadverdamme BS, kon dat niet eerder!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En nou is het helemaal mondje dicht
Gooi nog wat olie op het vuur.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef DutchGooner het volgende:
Op de radio zeggen ze net "dat er PSVers uit de selectie VERWIJDERD zijn"
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef DutchGooner het volgende:
Op de radio zeggen ze net "dat er PSVers uit de selectie VERWIJDERD zijn"
Of je leest even een stukje terug, waar staat dat drie van deze heren niet helemaal fit zijn?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:18 schreef The_M het volgende:
Maar wat jullie ook allemaal vinden van het onderwepr wie er nu goed speelde of niet, ke moet toch gewoon de beste spelers bij het nederlands elftal houden.
v Bommel of Maduro? Lijkt mij v Bommel
Ooijer of Melchiot? Lijkt mij Ooijer
Vennegoor of Babel? Lijkt mij voor de spits zeker Vennegoor, helemaal nu Makaaij er ook niet is
Bouma of Opdam? Ik vond Opdam het goed doen dus in deze keuze kan ik me nog wel vinden, maar voor die andere 3 zeker niet!!!
Van oranje.nl:quote:Op zondag 5 juni 2005 17:26 schreef Noorman het volgende:
[..]
Of je leest even een stukje terug, waar staat dat drie van deze heren niet helemaal fit zijn?![]()
quote:NOORDWIJK (ANP) - Bondscoach Marco van Basten neemt Mark van Bommel niet mee naar Helsinki, waar woensdag de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Finland wordt gespeeld. Het is onduidelijk waarom Van Basten niet langer een beroep op de middenvelder wil doen.
Zelf gaf de voetballer direct na de wedstrijd tegen Roemenië aan dat hij niet geblesseerd is. De bondscoach wisselde hem in dat duel al na 50 minuten omdat hij ontevreden was over diens spel.
Naast Van Bommel vallen ook Vennegoor of Hesselink, Bouma, Ooijer (allen PSV) en de geschorste Ajacied Van der Vaart af. Makaay nam al in een eerder stadium afscheid wegens een bovenbeenblessure.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef sniper20 het volgende:
Waarom is Opdam beter dan Bouma ?
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.quote:
Ik mis het wel een beetje,dat fanatisme,de eerste minuten gaat het nog wel maar daarna zakt het wat weg,jammerquote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.
Kut Van Basten dat-ie al die PSV'ers naar huis stuurt, hoe durft-ie, beste team van Nederland, grrr! Zo beter?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het topic bloedt een beetje dood zo, da's jammer he.
Omdat er met sommigen geen discussie valt te voeren, en alleen maar Calimero of lampjes kunnen schreeuwen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:32 schreef DutchGooner het volgende:
Ik mis het wel een beetje,dat fanatisme,de eerste minuten gaat het nog wel maar daarna zakt het wat weg,jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |