Last van het Calimero-Syndroom?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:38 schreef The_M het volgende:
Vandaag werd de selectie voor Finland bekend. 3 keer raden wie er naar huis mogen:
Ooijer, Bouma, Vennegoor ennnnnn...........Van Bommel!!!
Kampioen van Nederland, Berkerwinnaar en halve finalist CL, dus gewoon de beste spelers van Nederland, en wat doet die ajaxied van een Van Basten??? HIj stuurt ze naar huis, en laat een Maduro, Babel en Melchiot lekker bliven.......Ik begin dit toch heel raar te vinden.....
Noem het maar Calimero, maar dit is gewoon niet normaal meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:38 schreef DutchGooner het volgende:
piep piep hallo!
Om jullie te zeggen is wat raar, het is een iemand die dit opent en zo'n gek topic vind ik het nog niet eens.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
En jullie willen serieus genomen worden? Vooral zo doorgaan
ik heb niets tegen PSV (supporters) maar jullie laten je telkens kennen met dit soort dingetjesquote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Noem het maar Calimero, maar dit is gewoon niet normaal meer.
Jammer dus, dat makkelijke antwoord van je![]()
Ooijer, Vennegoor en Bouma zaten al op de tribune, dus waarom zou die je in godsnaam meenemen naar Finland? Die gasten willen dan toch ook op vakantie.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Noem het maar Calimero, maar dit is gewoon niet normaal meer.
Jammer dus, dat makkelijke antwoord van je![]()
Is het dan godverdomme raar??? Dit is toch niet het eerste kunstje van Van Bastenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
ik heb niets tegen PSV (supporters) maar jullie laten je telkens kennen met dit soort dingetjes![]()
Zijn kunstje is het plaatsen voor het WK.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is het dan godverdomme raar??? Dit is toch niet het eerste kunstje van Van Basten![]()
Goed ideequote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Zapper het volgende:
Phillip Cocu zou nu moeten weigeren.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb niets tegen PSV (supporters) maar jullie laten je telkens kennen met dit soort dingetjes![]()
kijk,raar is het wel maar maakt dan als TT iets van:van Bommel naar huis gestuurd or whatever en laat die tribuneklanten er buiten,die zouden ook naar huis zijn gestuurd als ze voor balophetdak zouden spelenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Is het dan godverdomme raar??? Dit is toch niet het eerste kunstje van Van Basten![]()
Eensch. De TT is onzin en dat van de drie tribunezitters best logisch. Maar van van Bommel in mijn ogen niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kijk,raar is het wel maar maakt dan als TT iets van:van Bommel naar huis gestuurd or whatever en laat die tribuneklanten er buiten,die zouden ook naar huis zijn gestuurd als ze voor balophetdak zouden spelen
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
Zal ik het nog een keer spellen..
Van Bommel speelt niet goed in oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |