Dat is wel het meest volwassen wat je kan doenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef Zapper het volgende:
Dan moeten wij PSV'ers Väyrynen maar aanmoedigen
Precies. Net als dat "AZ de morele UEFA Cupwinnaar en kampioen was".quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is zo typisch Nederlands....
Verkapte opkankeren postquote:
Ik wil Van Basten graag op z'n bek zien gaan, en niet alleen na vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is wel het meest volwassen wat je kan doen
Wat wil je nou? Dat het Nederlands Elftal kampioen wordt of dat Nederland eruit geknikkerd wordt met PSV'ers? Om het dan maar even op die manier te zeggen.
Sja dat geldt dus voor iedereenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft bommel daar (niet overtuigend) gestaan.
Wat een zielige reacties toch. Zetten jullie(en dat geldt voor alle supporters, PSVers, Ajacieden en Feyenoorders) eens die clubbril af. Het gaat hier om het NEDERLANDS elftal.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef Zapper het volgende:
Dan moeten wij PSV'ers Väyrynen maar aanmoedigen
Daar heb je ook weer een punt iddquote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Suijk het volgende:
Bovendien mag Lucius wel blijven, dat was onder geen enkele bondscoach gebeurt.
het liefst op het wkquote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik wil Van Basten graag op z'n bek zien gaan, en niet alleen na vandaag.
Mijn god. En dat alleen maar omdat ie bij Ajax vandaan komt?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk dat Van Bommel gewoon heeft lopen janken om zijn wissel, dus die kan wegwezen.
Vennengoor hoort sowieso al niet in het Nederlands Elftal thuis, hetzelfde geld voor Bouma.
Ooijer had eventueel mogen blijven van mij, maar ja die is niet nodig met Van Bronckhorst.
Hou jij eens op met trollen dan irritantje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef SamuraiJack het volgende:
De lampies uit Eindhoven moeten eens op houden met dat zielige Calimero-gedrag.
Waarom nog meer dan? Zit de jaloezie echt zo hoog?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
En reken maar dat 9 van de 10 blerbekken hier dan ook staan te juichen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik lach me rot als hij het wk wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |