Eensch. De TT is onzin en dat van de drie tribunezitters best logisch. Maar van van Bommel in mijn ogen niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kijk,raar is het wel maar maakt dan als TT iets van:van Bommel naar huis gestuurd or whatever en laat die tribuneklanten er buiten,die zouden ook naar huis zijn gestuurd als ze voor balophetdak zouden spelen
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
Zal ik het nog een keer spellen..
Van Bommel speelt niet goed in oranje.
De frustratie was gewoon té grootquote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef golfer het volgende:
En dit kon je niet kwijt in Het grote Marco van Basten Bondscoach Topic #3 ?
Inderdaad. Na aanleiding van welke interland onder Van Basten zou Van Bommel voor woensdag a.s. moeten worden geselecteerd???quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
We zijn nog steeds ongeslagen hoorquote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Houniet het volgende:
boeiend, het nederlands elftal is toch al verneukt, ik zie ze floppen op het wk
Nogmaals, welke middenvelder doet het wel veel beter dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Na aanleiding van welke interland onder Van Basten zou Van Bommel voor woensdag a.s. moeten worden geselecteerd???
Deed ie het leuk tegen Quick Boys?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Inderdaad. Na aanleiding van welke interland onder Van Basten zou Van Bommel voor woensdag a.s. moeten worden geselecteerd???
Dat vroeg ik nietquote:Op zondag 5 juni 2005 16:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens Van Basten De Jong dus...
met geweldig voetbalquote:Op zondag 5 juni 2005 16:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We zijn nog steeds ongeslagen hoor
Waarom zou Van Bommel per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Nogmaals, welke middenvelder doet het wel veel beter dan?
ja zo ken ik er nog wel 10quote:Op zondag 5 juni 2005 16:46 schreef Suijk het volgende:
Tot nu toe heeft bommel daar (niet overtuigend) gestaan. Is het zo gek dat hij eens iets anders wil proberen? Het middenveld is eigenlijk de enige linie die nog niet goed loopt.quote:
Niemand per definitie, ik vraag alleen maar wie het volgens jullie beter doet op het middenveld.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zou Van Bommel per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Waarom zou <willekeurige speler> per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Kevin Bobson ook niet. En die zit er ook niet meer bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |