Ach werkelijk?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:10 schreef DutchGooner het volgende:
die bedoelde ie ook,typo
Af en toe een grote bek van een speler moet je kunnen hebben imo. Tis geen knuffelklasquote:Op zondag 5 juni 2005 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie weet kon Van Bommel zijn wissel niet verkroppen en heeft hij een grote bek gehad.
Bouma heeft ook genoeg fouten gemaakt hoor. En hij lost ook niet veel, laat staan alles, voetballend op.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:09 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik heb het hier wel vaker gepost, sinds Bouma in 2000 in de verdediging kwam spelen bij PSV heeft PSV 4 van de 5 seizoenen de minste goals tegen gehad in de HCE. Samen met Ooijer is hij daarin de meest constante factor. Ik vind hem in ieder geval beter dan Heitinga die tegen Roemenie geen enkele situatie voetballend kon oplossen.
het zou mij niet verbazenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie weet kon Van Bommel zijn wissel niet verkroppen en heeft hij een grote bek gehad.
Nou ik weet niet of je de wedstrijd tegen Roemenie hebt gezien, maar veel stelde Oranje niet voor hoor. Het is toch weer Robben die met een individuele actie een fout van een verdediger afstrafte en de assist vanuit een vrije trap verzorgde.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:07 schreef Noca het volgende:
[..]
Mja hij mag idd blij zijn dat Robben er is, maar het ligt natuurlijk niet helemaal aan 1 speler.
omdat seedorf ook niet in het systeem past wat Marco wil spelenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je boos bent ja. Seedorf heeft de meeste EC1 van alle actieve voetballers gewonnen en zit er ook niet bij.
Misschien, maar Van Basten lijkt me er niet de persoon naar om dat te pikken. Hij liet Van Persie ook lang links liggen na het trainingskamp in Zweden terwijl Robben niet beschikbaar was.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Af en toe een grote bek van een speler moet je kunnen hebben imo. Tis geen knuffelklas
En als je nou van de aftrap af scoort dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:15 schreef Suijk het volgende:
Aan elke goal gaat een fout van de tegenstander vooraf hoor.
Dan staat de keeper te slapen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En als je nou van de aftrap af scoort dan?
Ja, maar deze bal gaat met een noodgang van 300 km/u stijf in de kruising.quote:
Dan is er in de verdediging iets niet goed gegaan, dan is er ergens een speler ongedekt gebleven, stond de keeper te ver voor zijn goal, etc.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:16 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En als je nou van de aftrap af scoort dan?
En Andorra uitquote:Op zondag 5 juni 2005 18:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan is er in de verdediging iets niet goed gegaan, dan is er ergens een speler ongedekt gebleven, stond de keeper te ver voor zijn goal, etc.Je moet de kwaliteiten hebben om dat af te straffen en met Robben heb je dan wel een goede in huis. Echter in deze kwalificatiereeks is hij alleen gisteren beslissend geweest.
Nee joh, op het WK staat ie samen met Seedorf en Davids op het middenveld.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Bommel en Oranje is einde verhaal. Die speelt nooit meer onder Van Basten.
Cocu er nog bij. 4-4-2 Robben & Kuijt voorin . Helemaal niks mis meequote:Op zondag 5 juni 2005 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee joh, op het WK staat ie samen met Seedorf en Davids op het middenveld.
Al speelt hij daar de sterren van de hemel, voor hetzelfde geld laat hij em gewoon thuis als een 2e Seedorf.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Als bommel bij Barca op de bank terecht komt is het verhaal Oranje afgelopen ja.
Ik zit er niet mee hoor. Van Basten for president.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:49 schreef DIJK het volgende:
[..]
Cocu er nog bij. 4-4-2 Robben & Kuijt voorin . Helemaal niks mis mee. Maar ja probeer dat Marco maar eens uit te leggen
Mwah, liever iemand met IQ. Dit is iemand die denk dat de gewone burger een ton per jaar verdientquote:Op zondag 5 juni 2005 18:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee hoor. Van Basten for president.
Van Bommel gaat alleen maar naar Barca om de blessures op te vangen.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Als bommel bij Barca op de bank terecht komt is het verhaal Oranje afgelopen ja.
Als dat nou eens waar zou zijn...quote:Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Van Bommel en Oranje is einde verhaal. Die speelt nooit meer onder Van Basten.
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Mwah, liever iemand met IQ. Dit is iemand die denk dat de gewone burger een ton per jaar verdient![]()
En ja ik voel me op m'n teentjes getrapt.
Niet, maar als hij die trage dikkige pad die nog niet eens bij Ajax in de basis stond en nu naar Duitsland is gebonjourd wèl laat spelen (nouja, volgende keer niet, want hij is geschorst, maar kun je nagaan), dan zit er toch iets mis.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zou Van Bommel per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Waarom zou <willekeurige speler> per definitie in het Nederlands Elftal moeten zitten?
Van der Vaart en van Bommel zijn naast middenvelder toch hele andere type spelersquote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet, maar als hij die trage dikkige pad die nog niet eens bij Ajax in de basis stond en nu naar Duitsland is gebonjourd wèl laat spelen (nouja, volgende keer niet, want hij is geschorst, maar kun je nagaan), dan zit er toch iets mis.
Babel beter dan Vennegoorquote:Op zondag 5 juni 2005 19:49 schreef Maquiladora het volgende:
- Vennegoor moet Van Nistelrooy, Kuijt en Babel voor zich dulden.
Wie speelde er gisteren beter, Van der Vaart of Van Bommel?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet, maar als hij die trage dikkige pad die nog niet eens bij Ajax in de basis stond en nu naar Duitsland is gebonjourd wèl laat spelen (nouja, volgende keer niet, want hij is geschorst, maar kun je nagaan), dan zit er toch iets mis.
Huh? Spéélden ze?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie speelde er gisteren beter, Van der Vaart of Van Bommel?![]()
Co moest een paar jaar geleden wel vertrekken bij ajax... terwijl het niet eens zo slecht ging, meen ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:06 schreef Mindlight het volgende:
Tss zeur toch niet zo? Wat maakt het nou uit van welke club die spelers komen? Van Basten wint voorlopig toch? En een winnende coach heeft altijd gelijk wmb.
Een tweede plek is natuurlijk Ajax onwaardigquote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Co moest een paar jaar geleden wel vertrekken bij ajax... terwijl het niet eens zo slecht ging, meen ik.
Een tweede plek is natuurlijk ook het Nederlands Elftal onwaardig.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Mindlight het volgende:
Een tweede plek is natuurlijk Ajax onwaardig
We worden toch wel beste nummer 2quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Een tweede plek is natuurlijk ook het Nederlands Elftal onwaardig.
Marco maar naar huis als we verliezen van Tjechië dus?
De Tsjechen gaan de boot in in Boekarest.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ho ik praatte niet vanuit mezelf he? Maar vanuit de redenering in Amsterdam. Nee hoor van mij mag Marco nog wel even blijven, doet het aardig tot nu toequote:Op zondag 5 juni 2005 20:13 schreef DIJK het volgende:
[..]
Blind wordt dus komend seizoen ontslagenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Een tweede plek is natuurlijk Ajax onwaardig
Johan is de belangrijkste adviseur van Marco dus dat zit er dik inquote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef chelloboy het volgende:
Denk dat Johan Cruijff zich er weer mee bemoeit heeft,ook al zo'n anti-PSVer.
Dat duurt nog wel 3 jaar, Affelay moet zich eerst Europees bewijzenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het duurt niet lang voordat de PSV'ers hun hart kunnen ophalen met het debuut van Affelay.![]()
Ik word zo moe van die opmerkingen over die is anti-psv.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:23 schreef chelloboy het volgende:
Denk dat Johan Cruijff zich er weer mee bemoeit heeft,ook al zo'n anti-PSVer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |