Heb geen foto's of filmpjes van jouquote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ook een mooie avatar![]()
Misschien eentje waar ik mijn leuter in de knalpijp stop ofzo, dat lijkt me wel flex![]()
Jou kennende gaat een motor minder lang mee dan de kettingquote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja, ketting verslijt wel eens.![]()
Kan met de KLX en een O-ringen ketting wel weer 2 jaar vooruit ofzo.![]()
Keukenrollenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben wel eens benieuwd wat die dingen per kilometer kosten
![]()
en dan alles meetellen heH![]()
Onderhoud
Afschrijving
restwaarde
en wat ik nog meer vergeten ben![]()
Hij heeft er al een boek van!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef hicham het volgende:
Tegen die tijd zal je wel op een Harley zitten met je Harley riem
Hahahahhahaquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch een rietje.
Niet Rietje
Bij Motozoom gekeken, verschillende soorten per 10 verpakt, maar deze niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kun je die niet in grootverpakking krijgen?
Ik kan me nog wel herinneren van de laatste keer dat ik de bougies verving van de ZX9R.
Deed ook heel erg pijn in de portemonaie. Ruim ¤ 40 aftikken bij de dealert voor 4 bougies
Sleutel is ook genieten toch.quote:
Niet helemaal, ik was mijn buurvrouw helpen met paardrijden. Een hele ploeg (5) die zo'n beetje tegelijkertijd moest rijden. Konden wel wat hulp gebruiken met het opzadelen en zo.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet meer waarom ik deze pic heb gemaakt, is het nou vanwege dat kontje van pepijn, of vanwege de CRHoe dan ook, voor ieder wat wils om te genieten van deze foto
![]()
Maar de reden dat de foto op dat plekje werd genomen is omdat de CR er zomaar mee ophield, bougie was nogal nat. Ding stond te rijk ofzo
Vergeet ook niet eventuele boetes in te calculeren omdat degenen met een echte motor terug moeten rijden over de vluchtstrook in tegengestelde richtingquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
NOT
Tijdens een klein ritje naar de maasvlakte wordt al een sleutelmoment ingepland.
[..]
Dat vond je erg, je hebt het 2-3 keer gedaan en zelfs nog een burn out gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
Vergeet ook niet eventuele boetes in te calculeren omdat degenen met een echte motor terug moeten rijden over de vluchtstrook in tegengestelde richtingEn die geur ja, constant als je daarachter rijdt
Top hoor
![]()
Die avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoeken op Google naar "Adoniseren"quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik namelijk de bovenpoten laat adoniseren, goud is wel ok
Don't take it personally. Het blijft natuurlijk wel een klein knetterding die niet veel weg heeft van een vermogende zware jongenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens het handboek moet ik nu ook (na 30.000 km) de voorvorkpootolie vervangen. Haha, adn weten ze zeker niet met wie ze te maken hebbenZie ze wel weer na 60.000 km
is dus ook nog eens slecht voor het millieu ookquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vergeet ook niet eventuele boetes in te calculeren omdat degenen met een echte motor terug moeten rijden over de vluchtstrook in tegengestelde richtingEn die geur ja, constant als je daarachter rijdt
Top hoor
![]()
Die avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
behalve brandstof kosten die je bespaart omdat je nergens kan komen met dat ding![]()
Je mag toch ook maar 40 km/h met zo'n crossbrommer?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:35 schreef Youssef het volgende:
[..]Ding gaat inderdaad ook best hard. Ik dacht dat snelweg taboe zou zijn en je max 40 km/u kon met dat ding ofzo.
Hahaha, ja pimpin it largequote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoeken op Google naar "Adoniseren"
Eerste resultaat
Hahahahaquote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
Op die vraag heb ik geen antwoord
Mijn icon... wat doe je?!
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/3041745
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3041751
Toppost @ MF door Makster!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ik geef je de eer die je toekomt![]()
![]()
![]()
Ok, dan geef ik je dit in ruil, staan we nu weer quittequote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ik geef je de eer die je toekomt![]()
![]()
![]()
Ze vinden hem nog leuker dan ikzelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
Op die vraag heb ik geen antwoord
Mijn icon... wat doe je?!
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/3041745
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3041751
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
"echte motor"![]()
Owja Mercy, hoe lastig is het om de vorkpoten uit elkaar te halenValt wel mee toch? Denk dat ik namelijk de bovenpoten laat adoniseren, goud is wel ok
En gelijk dikkere olie erin teffen, scheelt ook wel wat
Wat voor olie moet erinGewoon normale olie of heb je speciale vorkolie ofzo
welke dikte moet ik hebben 15W nog wat ofzo... ?
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Zomaar.
Dali was de voorlaatste week in Booijmans en die wilden we nog gaan zien.
Volgende week is R'dam te druk ivm vliegsjoow dus werd afgelopen weekend.
mompelt iets van "dan had de baas maar geen auto moeten geven"
![]()
Damnit, had commissie moeten vragen voor elk compliment dat je kreegquote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze vinden hem nog leuker dan ikzelf.Vult al een halve pagina dat ene topic.
![]()
Bedankt hoHr.
Ammehoelaquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En kettingen ook.![]()
[..]
De toerist in Rotterdam.
![]()
Ze hebben alles in het centrum in een straal van 3-4 kilometer gecentraliseerd.
Makkelijker kan niet.![]()
Ik heb een litertje speciale voorpootolie staan.quote:
Goedzoquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, dan geef ik je dit in ruil, staan we nu weer quitte
Misschien dat je er wat aan hebt
Precies is niet het probleem, maarja hoeveel moeilijker kan het zijn dan de motor weer in elkaar zettenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Adoniseren
Voorpoten uit elkaar halen is vrij gemakkelijk maar het in elkaar zetten is een heel precies werkje hoor, eerst hoeveelheid olie vullen die er voor nodig is en daarna de luchtkamers meten en zorgen dat die EXACT gelijk zijnben er met die van Raus een uur bezig geweest voordat het 100% gelijk was
![]()
ik heb olie bij Technoflex gehaalddie is wat dikker en daardoor je vering wat strakker
![]()
zit gewoon ATF olie in![]()
Hij is en ZIJquote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
beestje had/heeft geen vlooien
hij had klitten in de vacht dus hebben we met speciale sjampoo
eruit gewassen, wel met hevige protesten van poes
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ammehoela
Ooit van BORDEN gehoord en PLATTEGRONDEN?? We waren in de buurt, maar hadden geen enkele kaart bij ons. Hoe moet je het dan vinden???????????????????????????????
SNERTstad is het![]()
Onder de Erasmusbrug staat bij de kassa van Spido een apparaat wat GRATIS!!!! stadsplattegrondjes van R'dam uitspuugt.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ammehoela
Ooit van BORDEN gehoord en PLATTEGRONDEN?? We waren in de buurt, maar hadden geen enkele kaart bij ons. Hoe moet je het dan vinden???????????????????????????????
SNERTstad is het![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef hicham het volgende:
Damnit, had commissie moeten vragen voor elk compliment dat je kreeg
Naja, je had nog iets tegoed van mij na die bitterkoekjes en liga's
En wie heeft er een dweil?quote:
Anders vraag je even de weg .. oh wachtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Onder de Erasmusbrug staat bij de kassa van Spido een apparaat wat GRATIS!!!! stadsplattegrondjes van R'dam uitspuugt.
Zelfs met routebeschrijving als je dat wil!!
Nee, al die buitenlanders daar in R'dam verstaan geen nederlandsquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
Anders vraag je even de weg .. oh wachtniemand kon ze verstaan natuurlijk.
![]()
Youssef!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Moet wel morgen boodschappen doen, want die liga's zijn voor bij de koffie op het werk.![]()
Youssef of Hicham, of Hicham of Youssef, of andersom nam er 2.![]()
quote:En wie had er modderpoten?![]()
![]()
![]()
Argh, lees altijd Hicham en Youssef, wordt lastig.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
Youssef!!!
en onthoud het even, ik vind het niet erg dat je ons door elkaar haalt. Maar Youssef spreek je uit als joesef en hicham als hiesjam. Dank u
Te makkelijk....... te makkelijk......quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ammehoela
SNERTstaddorp is het![]()
Gewoon de droge waarheid.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Te makkelijk....... te makkelijk......
![]()
Maar er staat zeker geen bord die laat weten dat je daar stadsplattegrondjes kunt krijgen? Wij wisten dat niet dus we kwamen niet ver.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Onder de Erasmusbrug staat bij de kassa van Spido een apparaat wat GRATIS!!!! stadsplattegrondjes van R'dam uitspuugt.
Zelfs met routebeschrijving als je dat wil!!
Loop je even een winkel in.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef Rausdouwer het volgende:
In Rotterdam zijn verder alleen buitenlanders. Niet een wist de weg.![]()
Voor een normale vork heb je zeker niet meer dan 500cc per poot nodigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een litertje speciale voorpootolie staan.
Hoeveel gaat er normaal in ongeveer.
Misschien kan Mark een beetje lenen.![]()
Uiteindelijk ben ik ergens binnen gelopen en konden we er komen, maar toen was het al te laat...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Loop je even een winkel in.![]()
Of had even gebeld .. ow nee de foon staat altijd uit.![]()
Ik moet zeggen dat ze daar fan-tas-ti-sche parkeergelegenheid hebben bij Booijmansquote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik ergens binnen gelopen en konden we er komen, maar toen was het al te laat...![]()
omdat het uit elkaar halen op een anderen manier gaat dan in elkaar,quote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Goedzo![]()
[..]
Precies is niet het probleem, maarja hoeveel moeilijker kan het zijn dan de motor weer in elkaar zettenGaat wel goed komen dus
![]()
Technoflex zitten in Den Bosch toch
Dat is altijd beter dan een eigen merk. Want dat zijn heeeele andere fabrieken.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en goede olie wel aan te radendus Hyperpro of Technoflex olie o.i.d erin mikken
![]()
500 meter aan de overkant zit een parkeergarage toch.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik moet zeggen dat ze daar fan-tas-ti-sche parkeergelegenheid hebben bij Booijmans
NOT
En omdat dingen die je uit elkaar haalt wel eens ineens niet meer passen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
omdat het uit elkaar halen op een anderen manier gaat dan in elkaar,
hoe leg ik dat uit ?
![]()
loshalen was gedaan met 1 boutjemaar bij het in elkaar zetten moest er nog meer uit elkaar voordat juist dat ene boutje vast gedraaid kon worden
![]()
quote:Ik ben in vakantie stemming en heb zin in een Blackbird. Voor 2250,- komen we er wel uit. Als je wilt kom ik hem van de week brengen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat het uit elkaar halen op een anderen manier gaat dan in elkaar,
hoe leg ik dat uit ?
![]()
loshalen was gedaan met 1 boutjemaar bij het in elkaar zetten moest er nog meer uit elkaar voordat juist dat ene boutje vast gedraaid kon worden
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
En omdat dingen die je uit elkaar haalt wel eens ineens niet meer passen.![]()
En,quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
Heb een mail van de rode~zilveren ZX9R.![]()
was op Zondagquote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Loop je even een winkel in.![]()
Of had even gebeld .. ow nee de foon staat altijd uit.![]()
Oh, en dan zijn de winkels zeker niet open?quote:
4 uur toch.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En,
Wat ga je doen?
Realiseer je wel dat je er tyfus veel werk aan hebt!
En een bevriend mannetje om de cylinders te vlakken is ook absolute noodzaak
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het klinkt heel apart.
Ik bekijk het altijd zo: iets slopen is makkelijker dan het in elkaar zetten.Maar ja dat is mijn tactiek
![]()
omdat als ik het boutje vast wilde zetten de veer onder spanning moet krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het klinkt heel apart.
Ik bekijk het altijd zo: iets slopen is makkelijker dan het in elkaar zetten.Maar ja dat is mijn tactiek
![]()
En overal restaurants en barretjes.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh, en dan zijn de winkels zeker niet open?
De koopgoot was druk gisteren!
![]()
Het valt allemaal best wel mee hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 uur toch.
En zowel Ralf als jij waren de afgelopen week in de buurt.![]()
Zat al te denken om de CR te verkopen.
De KLX blijft sowiezo als betrouwbare viertakt, met kans op SM ombouw.
Maar als jij zegt dat het een heeeeele klus is. Dacht juist dat het meegevallen was.![]()
Tja een Fok! postje met wat foto's van sleutelen onder de parasol komt anders over dan 2 man vier uur lang live zien beunen.![]()
Ik heb er ook wel eens hele stugge Hyperpro veren in gezet. Lukte mij wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Omdat als ik het boutje vast wilde zetten de veer onder spanning moet krijgenen dat lukt je dus nooit
![]()
![]()
ten 1e: de kracht gewoon niet voor
ten 2e: handen tekort om en veer in te drukken en boutje vast te zetten
op zich is het wel een dankbare klus als je er klaar mee benquote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 uur toch.
Maar als jij zegt dat het een heeeeele klus is. Dacht juist dat het meegevallen was.![]()
Tja een Fok! postje met wat foto's van sleutelen onder de parasol komt anders over dan 2 man vier uur lang live zien beunen.![]()
ik had ook werkbankquote:Op maandag 6 juni 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens hele stugge Hyperpro veren in gezet. Lukte mij wel.
Hij was daarna ..euh.. lekker stug wel.![]()
Helpt wel al je je voorvork van de grond zet.![]()
Dum, dum, dumm dilemma.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Ik help je wel met die 9quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 uur toch.
De CR is een mooi ding om te zien maar lijkt me niet erg praktisch en je heb nog een KLXquote:
Shit, nog een positief punt.quote:
Slangklemmen, uit mijn hoofd 5 grote, 4 voor de radiateurs en 1 voor de olie afvoerslag. Daarnaast nog wat kleinere. Diameter weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shit, nog een positief punt.![]()
![]()
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel slangklemmen er op die KLX zitten, en de diameters.
We hebben hier RVS in voorraad.Importeren we zelf per zeecontainer.
Prijzen zijn derhalve dubbeltjeswerk.![]()
Correctie, zijn er meer, denk een stuk of 8 eigenlijk.....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Slangklemmen, uit mijn hoofd 5 grote, 4 voor de radiateurs en 1 voor de olie afvoerslag. Daarnaast nog wat kleinere. Diameter weet ik niet uit mijn hoofd
En die CR mag naar mij
Jij bent gek!quote:
Ze zeggen toch dat je iemand moet zoeken die je aanvult? Mercy kan maken wat ik kapot maak.quote:
Of maak jij kapot wat hij heeft gemaakt?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je iemand moet zoeken die je aanvult? Mercy kan maken wat ik kapot maak.![]()
Ik kan niet alles bijhouden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Of maak jij kapot wat hij heeft gemaakt?![]()
En de diameter.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Makster het volgende:
Correctie, zijn er meer, denk een stuk of 8 eigenlijk.....
Weetje, ik tel ze wel ff voor je
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef hicham het volgende:
Jij bent gek!
De CR heeft wel watOnpraktisch kutding, edoch stoer en mooi aan de andere kant
Dus jij mag hem houden met alle nadelen die meekomen. Kan ik patsen dat ik iemand ken met een CR
en als jij in meets meerijdt kijkt iedereen onze kant op
En hij wordt er goed voor beloond.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze zeggen toch dat je iemand moet zoeken die je aanvult? Mercy kan maken wat ik kapot maak.![]()
Hou er wel rekening mee dat RVS minder sterk is dan staalquote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de diameter.
In ruil krijg je RVS klemmen, mits je ze nodig hebt.
Kan ik ze makkelijker vervangen bij de KLX.
[..]
![]()
Dus voortaan kom ik naar meets met de Fiero, CR op de aanhanger.
Toeren in de regio, opladen en weer naar huis.![]()
Niet over nagedacht, maar zijn RVS slangklemmen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hou er wel rekening mee dat RVS minder sterk is dan staallet dus op wat je er mee vastzet
![]()
Ja had mijn vader moeten zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de diameter.
In ruil krijg je RVS klemmen, mits je ze nodig hebt.
Kan ik ze makkelijker vervangen bij de KLX.
[..]
![]()
Dus voortaan kom ik naar meets met de Fiero, CR op de aanhanger.
Toeren in de regio, opladen en weer naar huis.![]()
qua kwaliteit ben ik er ook niet bang voorquote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet over nagedacht, maar zijn RVS slangklemmen.
En aangezien we voor de scheepvaart en industrie werken moet het wel kwaliteit zijn.![]()
No shit sherlockquote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
qua kwaliteit ben ik er ook niet bang voormaar RVS kan minder hebben als er krachten op komen te staan
![]()
ik denk dat het met een slangklemetje wel goed zal gaan hoor![]()
Ik moet ineens weer aan dat rietje denken.quote:
Was ik echt zo erg dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan dat rietje denken.![]()
Deeeeep shit.
Dat rietje wat Makster bij ZX9R ging binnenbrengen, niet Riet. Dat is een andere vorm van shit.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[sub]Wil niet op Riet beginnen te lijken![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat rietje wat Makster bij ZX9R ging binnenbrengen, niet Riet. Dat is een andere vorm van shit.![]()
sLANGKLEM VLIEGT ERAF, VERBRAND JE BEEN EN JE STUURT ZO IN DE VANGRAIL.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
JE GAAT DOOD ALS JE RVS GEBRUIKT OP JE MOTOR![]()
![]()
![]()
En dat weet jij uit ervaringquote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk niet dat ZX9R onder de indruk is van het Rietje van Maxter
![]()
je vergeet de persoon die erachter rijd en klem in oog krijgt of ergerquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
sLANGKLEM VLIEGT ERAF, VERBRAND JE BEEN EN JE STUURT ZO IN DE VANGRAIL.![]()
![]()
Bij nader inzien lever ik geen slangklemmen aan partikuliere derden meer.![]()
Bedankt Mercy.![]()
Ruimtelijk inzichtquote:
Beste Mercy, je weet toch dat niet de lengte bepalend is maar het gene wat je er mee doet teltquote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht![]()
klein rood mannetje versus stevige import Groningerdat is gelopen koers voor ZX9R
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
JE GAAT DOOD ALS JE RVS GEBRUIKT OP JE MOTOR![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
sLANGKLEM VLIEGT ERAF, VERBRAND JE BEEN EN JE STUURT ZO IN DE VANGRAIL.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Makster het volgende:
[..]
want beste meelezende vrouwens, IK HEB EEN KNETTER LUL![]()
Lijkt me toch lastig zo'n knetterend plassertje.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Beste Mercy, je weet toch dat niet de lengte bepalend is maar het gene wat je er mee doet telt![]()
![]()
daarmee wil ik niet zeggen dat ik in een kleine schlung heb, want beste meelezende vrouwens, IK HEB EEN KNETTER LUL![]()
Inderdaad EEN rietje en geen Rietje, snaak bedoelquote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Lijkt me toch lastig zo'n knetterend plassertje.
Toch maar een rietje eromheen doen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Moet wel morgen boodschappen doen, want die liga's zijn voor bij de koffie op het werk.![]()
Youssef of Hicham, of Hicham of Youssef, of andersom nam er 2.![]()
En wie had er modderpoten?![]()
![]()
![]()
Hij heeft er zeker niets van gemerkt heHquote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad EEN rietje en geen Rietje, snaak bedoel![]()
![]()
Oud hollands gebruik: gastvrij totaan de hemel, maar wel vragen of je een tweede mag.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
Damn, jullie zijn weer lekker bezig he![]()
![]()
Jij legde ze met 6 tegelijk op tafel oid in het kader van "dit is jullie middageten"Hoe moest ik dat nou weten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |