Ok even wat pics, ik prefereer bwt's verslaggeving zoals hij laatst deed. Gewoon pics posten met wat toelichtingen. Verhalen komen vanzelf wel aanbod later in het topic, als dat niet gebeurd dan is het ook niet interessant genoeg
![]()
zo een heel lang verhaal heb ik geen zin meer in
![]()
Sorry fans
![]()
en Mercy, hou je nu op over die pics
![]()
?!?!
![]()
Youssef en ik gearriveerd @ pepijns huis. We dachten dat we te laat waren maar van mercy en raus was geen spoor te bekennen
![]()
![]()
![]()
Pepijn was bezig met z'n motor. Had net de ketting erop gekregen en ging hem daarna insmeren. Hij maakte ook steeds zijn onderdelen schoon, waarom mag Joost weten want tijdens het rijden is het natuurlijk weer allemaal vies geworden
![]()
![]()
En hier de CR500, starring: Steven Seagel en Nick's knuffelbeestje
![]()
![]()
Toen Pepijn op het toilet zat ging Youssef snel even de CR500 aanraken
![]()
Eerst het kontje strelen ...
![]()
![]()
en toen erop zitten
![]()
REBEL!!!
![]()
![]()
we hebben ook even gegeten
![]()
mercy en raus waren er niet, des te meer was er voor ons
![]()
![]()
Zo rond 15.00 besloten we maar te gaan rijden
![]()
![]()
Alwaar we een tijdje later op de Maasvlakte arriveerden waar de crossleipo's waren
![]()
Pepijn was uiteraard MET rugtasje
![]()
![]()
Ik weet niet meer waarom ik deze pic heb gemaakt, is het nou vanwege dat kontje van pepijn, of vanwege de CR
![]()
Hoe dan ook, voor ieder wat wils om te genieten van deze foto
![]()
![]()
Maar de reden dat de foto op dat plekje werd genomen is omdat de CR er zomaar mee ophield, bougie was nogal nat. Ding stond te rijk ofzo
![]()
![]()
Youssef moest er spontaan van poepe
![]()
![]()
Geen pics van stunts
![]()
We waren mijn cam een beetje zat. LCD scherm doet het steeds slechter dus het wordt moeilijker om van Movie mode naar Picture mode te gaan. Dus binnenkort zet ik hem op picture mode en is het beter dat ik daar niks meer aan verander. Anders kan ik hem neit meer terugzetten
![]()
Filmpjes komen ook nog wel