quote:Op zondag 5 juni 2005 11:33 schreef Makster het volgende:
Het regent echt HARD. Gaan jullie serieus nog meeten
Bikkels zeg ik je
Hoi, we zitten al vanaf kwart voor 12 op de rest te wachtenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:
Ha, ik heb het ook gevonden!!!
Zal me even voorstellen, ik ben Nelizz (van MF) Student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, 20jr en ik woon af en toe ooknog bij m'n ouders in Hoek van Holland. Ik zou vandaag meegaan met de meet maar ik had al begrepen dattet niet zo geslaagd ging worden.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:
Zal me even voorstellen, ik ben Nelizz (van MF) Student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, 20jr en ik woon af en toe ooknog bij m'n ouders in Hoek van Holland. Ik zou vandaag meegaan met de meet maar ik had al begrepen dattet niet zo geslaagd ging worden.
Oh, en dit is mijn ride...:
[afbeelding]
groen buisje van oordopjesquote:Op zondag 5 juni 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug, ruim 3 uur weggeweest terwijl de Maasvlakte zo enorm in de buurt is.![]()
Was weer een leuke (mini)meet.
We hebben het hier 100% droog gehouden, af en toe kwam zelfs de zon nog door.
Hicham mag als ons redactioneel medewerker straks het gebruikelijke uitgebreide verslag doen.![]()
Hij is wel iets vergeten mee te nemen..![]()
.. als je zoekt dan vind je het niet.. loop ik terug de tuin in terwijl ze net vertrokkken zijn..
[[url=http://img296.echo.cx/img296/9065/p10103303oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:
Klopt, zag het even zwaar in.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
En op Fok had je nog gemeld dat er een bui aankwam, dus dacht dat het daar niet veel beter zou zijn dan hier.
Welkomquote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef NLS het volgende:
[[url=http://img128.echo.cx/img128/5070/dscn30589xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een poging dan... Ik ga m'n mofa even vertroetelen nu, deze week naar de ardennen/eifel ermee.. Dus ook de ori uitlaat moet er weer ff op (ga ik nog wel ff een mooi eindstukkie voor draaien, dat standaard pijpje is echt)
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef Youssef het volgende:
Terug, ben wel een beetje braque van de wind.Ga denk ik ziek worden
![]()
Heb halverwege wel mijn vest aangedaan, heerlijk relaxed op de motor danWas inderdaad de hele dag droog
! En heb per ongeluk toen we wedstrijdje wilden doen ook een wheelietje gemaakt, schrok ervan
![]()
Hicham moet echt zijn camera maken, ik vermoed dat de foto's/filmpjes bagger zijn. Heb nog wel af en toe Pepijn en Hicham zitten filmen maar of dat gelukt was weet ik nietWel jammer dat Martie en Raus op het laatste moment niet meer durften te batsen.
Toen ik Martie belde trilde zijn stem helemaal
![]()
Ik herkende je stem totaal niet, dacht dat iemand mij in de maling aan het nemen was
![]()
Hoe is het met de poes
[..]
Welkom![]()
Kijk Pepijn, helemaal naar de eifel op dat ding (toch?)
Hej Raus, het regent, wat zullen we gaan doen?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Poes vond het niet echt tofwe zitten beide toch wel aardig onder de krassen enzow
![]()
maar ze is weer helemaal donszacht![]()
uH, ja jullie ook hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:35 schreef Youssef het volgende:
Blijft toch altijd grappig om iemand te zien, en diegene's omgeving en huis, waarvan je je altijd een bepaald beeld heb gevormd bij zijn posts.
heH
Dus nu moet ik ff de pics op M-F checken.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:42 schreef Makster het volgende:
De KLX is kaal![]()
![]()
![]()
Heb een HOOP geleerd vandaag, vind het nog tof ook dat demonteren van allesJa ben blij
![]()
Heb altijd gedacht dat je een neger wasquote:Op zondag 5 juni 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
uH, ja jullie ook hoor.
Nog bebaarder.![]()
Hij is een witte negertquote:Op zondag 5 juni 2005 19:45 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb altijd gedacht dat je een neger was
"Deze beelden berusten niet op de werkelijkheid."quote:Op zondag 5 juni 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
Je had toch al meetingfoto's doorgebladert enzo.
![]()
Sleutelen en posen meer nietquote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
huH, ja ongeschikt voor publicatie geloof'k.![]()
[..]
En wat doen die dan.![]()
![]()
pepijn en haarquote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Youssef het volgende:
[..]Maar ik had je wel donkerder haar verwacht.
Toen ik je daar zo verderop zag staan wachten.
![]()
ga je het laten coaten of spuitenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
Zo hier wat pics van de succes middag
Voorvork los...
[afbeelding]
Achterwiel eruit...
[afbeelding]
Blok eruit getakeld
[afbeelding]
En dan zoals het frame er nu bij ligt / staat..
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar damn, best nog een flinke klus, eer dat je alles los heb en goed uit elkaar ben je echt een hele middag verder. Blok haal je er ook niet zomaar uit, zit ook met VEEL bouten vast. Daarnaarst heb je ook nog ta lvan bouten die TERING vast zitten en geforceerd los gemaakt moeten worden.
Maar hee, heel de KLX ligt uit elkaar en letterlijk heel de KLX![]()
![]()
Vraag me alleen af of ik het fram moet voor behandelen als ik het laat stralen en daarna coatenMoet ik het vetvrij maken
Of gaat dat met stralen ook zo eraf
Eehhrrr, onthou je wel, hoe het weer in elkaar moet?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
Zo hier wat pics van de succes middag
Voorvork los...
[afbeelding]
Achterwiel eruit...
[afbeelding]
Blok eruit getakeld
[afbeelding]
En dan zoals het frame er nu bij ligt / staat..
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar damn, best nog een flinke klus, eer dat je alles los heb en goed uit elkaar ben je echt een hele middag verder. Blok haal je er ook niet zomaar uit, zit ook met VEEL bouten vast. Daarnaarst heb je ook nog ta lvan bouten die TERING vast zitten en geforceerd los gemaakt moeten worden.
Maar hee, heel de KLX ligt uit elkaar en letterlijk heel de KLX![]()
![]()
Vraag me alleen af of ik het fram moet voor behandelen als ik het laat stralen en daarna coatenMoet ik het vetvrij maken
Of gaat dat met stralen ook zo eraf
was best een leuke wedstrijdquote:Op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Raus, het regent, wat zullen we gaan doen?
Laten we de kat gaan soppen!
![]()
![]()
Ik wacht op het verslag + pics. Iemand nog een reactie op de topictitel trouwens?Oh nee, dan moet je van tevoren plannen en dan gaat het toch regenen
![]()
![]()
als je hem laat stralen gaat het vet e.d er ook vanafquote:Op zondag 5 juni 2005 20:01 schreef Makster het volgende:
Ga het laten coaten. Eerst ff stralen en daarna coaten. Maar moet ik dan eerst als het smeer en vuil weghalen of zorgt het stralen ook daarvoor
@ Youssef... In elkaar is inderdaad iets meer een uitdaging
Krijg alleen de linker vorkprotector niet los. 1 Boutje is dol en ik heb er gewoon zoveel kracht met de waterpomp gezet dat die fucking waterpomptang brak![]()
Denk dat ik hem maar laat zitten want ja hij zit niet in de wg en wilde ze toch wit laten![]()
Pic1 en 3:quote:Op zondag 5 juni 2005 19:50 schreef Youssef het volgende:
We hebben toch nog wat pics met jou cam gemaakt?![]()
En wie kreeg de meeste aandacht.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:58 schreef Youssef het volgende:
Oh ja, die CR.... best leuk om te horen vooral als dat voor het eerst is. Zo stationair draaiende..
Was een optie om de tv aan te zetten tijdens het wachten.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:00 schreef Youssef het volgende:
Oh, was dat vandaag.Ik dacht dat Pepijn een idee opperde
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Terwijl ik sta te telefoneren met de Chello Helpdesk omdat de internetverbinding eruit ligt.![]()
Thanksquote:Op zondag 5 juni 2005 20:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je hem laat stralen gaat het vet e.d er ook vanaf![]()
dus niets aan doen
Beetje spuiterij heeft conische siliconeplugjes om er even tijdelijk in te duwen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:15 schreef Makster het volgende:
En wat te doen met alle gaatjes voro de bouten
Balhoofd dek ik af met 2 houten plaatjes die ik met draadeind vast ga zitten, maar de andere gaten met draad erin moet ik denk ik ook afplakken. Misschien gewoon overal voor de helf oude bouten in draaien ofzoIn ieder geval het zekere voor eht onzekere nemen. Plus moet ook mijn framenummer aftapen met Ducktape (duk, duke, duik, naja dat grijze
) tape anders ziet niemand dat meer
Zal is informeren, maar als er straks dicht gecoaten draadeinden in het frame zitten is dat inderdaad best een probleem voor mij jaquote:Op zondag 5 juni 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje spuiterij heeft conische siliconeplugjes om er even tijdelijk in te duwen.![]()
Maar is dat afdekken van die gaatjes jouw probleem dan.![]()
Je kan inderdaad oude boutjes overal in doen, lak dekt goed, dus behalve dat het een zoekplaatje wordt waar ze zitten, gaan ze ook lekker vast.![]()
En anders scheurt het wel uit, barstende lak, enz...![]()
![]()
Precies zoals je zelf al zegt alle bout gaten met schroefdraad of een paszetting afdichtenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Thanks![]()
En wat te doen met alle gaatjes waar de bouten ingaan
Balhoofd dek ik af met 2 houten plaatjes die ik met draadeind vast ga zitten, maar de andere gaten met draad erin moet ik denk ik ook afplakken. Misschien gewoon overal voor de helf oude bouten in draaien ofzoIn ieder geval het zekere voor eht onzekere nemen. Plus moet ook mijn framenummer aftapen met Ducktape (duk, duke, duik, naja dat grijze
) tape anders ziet niemand dat meer
Thanks againquote:Op zondag 5 juni 2005 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Precies zoals je zelf al zegt alle bout gaten met schroefdraad of een paszetting afdichten![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej Raus, het regent, wat zullen we gaan doen?
Laten we de kat gaan soppen!
![]()
![]()
Ik wacht op het verslag + pics. Iemand nog een reactie op de topictitel trouwens?Oh nee, dan moet je van tevoren plannen en dan gaat het toch regenen
![]()
![]()
Wij waren gewoon thuis de hele dag. Die hele meet heeft nooit plaats gevondenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Wij werden misleid door de topic titel. Eerst dachten we bij meeten aan een stukje rijden op de motor. Bleek het een MotoGP TV meet te zijn. Wij waren hier gewoon voor de buis de spannende strijd van de MotoGP in Italië te kijken. Waar waren jullie?![]()
Zou inderdaad wel handig zijn die pluggies, maar is het niet zo dat dat gecoate frame de oven in gaat:? En dan zouden die plugs waarschijnlijk smelten tochquote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
Die conische plugjes verkochten ze bij mijn vorige werkgever, maar die's opgehouden per december.
Ik heb wel de vertegenwoordiging op mij gekomen, maar geen voorraad.
Kan je dus helaas niet van monsters voorzien.![]()
Voordat ik aan de CR begon had ik op alle bouten al kruipolie gedaan.![]()
Zo'es ff de pakking uit de KLX trekken.
Hij moet eigenlijk schuin staan zodat de olie er niet uitlekt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel handig zijn die pluggies, maar is het niet zo dat dat gecoate frame de oven in gaat:? En dan zouden die plugs waarschijnlijk smelten toch
Waar kan ik trouwens nieuwe bouten halen / bestellenZitten best speciefieke bouten tussen
![]()
![]()
God damn woman, your right !!quote:
ja motor-meet is stukquote:Op zondag 5 juni 2005 20:46 schreef Makster het volgende:
[..]
God damn woman, your right !!
LARS WaaaaAAR ZIT JEEEHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
High temperature siliconen.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:42 schreef Makster het volgende:
Zou inderdaad wel handig zijn die pluggies, maar is het niet zo dat dat gecoate frame de oven in gaat:? En dan zouden die plugs waarschijnlijk smelten toch
12 juni = niets geplanned = ja dusquote:Op zondag 5 juni 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey in het kader van vooruit plannen![]()
Zondag 12 Juni is er een meet van M-F waar ik ook aan mee schijnt te doen![]()
wie heeft er intresse om mee te rijden ?
De grootste fout die jullie ooit gemaakt hebbenquote:Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij zijn niet eens Den Bosch uitgekomen
wat een kolere weer
![]()
![]()
Hoiiiiquote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:
Ik weet niet of ik zo blij ben met die rolquote:Op zondag 5 juni 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham mag als ons redactioneel medewerker straks het gebruikelijke uitgebreide verslag doen.
Woaquote:Hij is wel iets vergeten mee te nemen..![]()
.. als je zoekt dan vind je het niet.. loop ik terug de tuin in terwijl ze net vertrokkken zijn..
[[url=http://img296.echo.cx/img296/9065/p10103303oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heb maar 1 keer mijn wiel gevoelsmatig een beetje hoog gekregen, maar daar schrok ik zo van dat ik hem meteen weer heb laten neerklappenquote:Op zondag 5 juni 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb Hicham 4-5 wheelie'tjes zien maken
Hebbik een filmpje vanquote:Zelfs gewoon even halverwege stilstaand op de rijbaan bij die lange autoweg van de Maasvlakte.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[[url=http://img193.echo.cx/img193/1742/gewassenkim4gr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik herkende Pep wel meteenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Youssef het volgende:
[..]Maar ik had je wel donkerder haar verwacht.
Toen ik je daar zo verderop zag staan wachten.
![]()
Hebben we zo lang thuis gezeten voordat we echt gingen rijdenquote:Op zondag 5 juni 2005 20:12 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ja 3 uur praten voordat we weg gingen was euH ook wel ok.![]()
Intresse wel, mogelijkheden niet. Ben dan weekendpappa.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey in het kader van vooruit plannen![]()
Zondag 12 Juni is er een meet van M-F waar ik ook aan mee schijnt te doen![]()
wie heeft er intresse om mee te rijden ?
Komt vast wel een meeting de komende maanden waar ik bij ben.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
Ik wou dat ding (filtertje) al weggooien omdat ik hem toch niet gebruikMaar dacht dat jij het misschien nog terug zou vinden dus heb die ander nog maar even in m'n Alpine opbergtasje gehouden. Kom ik ooit nog wel een keer ophalen
(gebruik hem eigenlijk niet, vind de gele beter. Maar goed, misschien als ik ze ooit tweedehands wil verkopen
)
quote:Ik herkende Pep wel meteen
Het enige verschil tussen de foto's en het echt is dat ie er in het echt jonger uitziet
vind ik
Hoe laat was je er, en hoe laat gingen we rijden.quote:Hebben we zo lang thuis gezeten voordat we echt gingen rijden
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
Hicham kan als een mongool op zijn tank zitten
Pics ?quote:Op zondag 5 juni 2005 21:07 schreef Youssef het volgende:
Hicham kan als een mongool op zijn tank zitten
Ja, op een gegeven moment gingen we elkaar telkens rakelings inhalen. Leuk die luchtdrukverplaatsingquote:
Hicham!!quote:Op zondag 5 juni 2005 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[[url=
afbeelding]]http://members.home.nl/speedy/VFROC/temp/PICS.gif]afbeelding[/url]][/url]
TOen ik dat bij pepijn deed (heel dicht bij hem rijden) was ie er geloof ik neit zo blij meequote:Op zondag 5 juni 2005 21:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment gingen we elkaar telkens rakelings inhalen. Leuk die luchtdrukverplaatsing
Dacht dat ik even op je teller mocht kijken, wilde ff weten met welke snelheid de CR nu lekker "cruised".quote:Op zondag 5 juni 2005 21:12 schreef hicham het volgende:
TOen ik dat bij pepijn deed (heel dicht bij hem rijden) was ie er geloof ik neit zo blij mee![]()
Ja je wees al 2x, alleen kan ik die gebaren op zoveel manieren interpreterenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dacht dat ik even op je teller mocht kijken, wilde ff weten met welke snelheid de CR nu lekker "cruised".![]()
Heb net een afspraak bij MotorXtra geregeld voor aanstaande vrijdag.![]()
Moet wel even vrij krijgen nog.
Daar was ik mij wel van bewust.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:20 schreef hicham het volgende:
Ja je wees al 2x, alleen kan ik die gebaren op zoveel manieren interpreteren
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:28 schreef Youssef het volgende:
Maar dat soort dingen vind ik vaak leuker om gewoon te kopen![]()
Damn, wat is het rustig hier.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:33 schreef Youssef het volgende:![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/100086
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekker voordelig uitprinten op de Laser printert van het werk.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
2X 400 pagina's en dan ook nog 200 exploded vieuws
![]()
Sleutelt gewoon gemakkelijker![]()
quote:
Daar maakte hij z'n bougie steeds mee droog. Steeds als ie de motor uit had gezet (hoe zet je een motor zonder contactslot eigenlijk uitquote:
Check, gelijk even naar mijn werk mailen die fiches die ik allemaal opgeslagen heb.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:41 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik ook maar is ff een mailtje ga sturen
Maar eigenlijk weet ik ook een site met microfiches
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Toen Pepijn op het toilet zat ging Youssef snel even de CR500 aanraken
Eerst het kontje strelen ...
en toen erop zittenREBEL!!!
![]()
![]()
De eerste bougie klapte gewoon.quote:Maar de reden dat de foto op dat plekje werd genomen is omdat de CR er zomaar mee ophield, bougie was nogal nat. Ding stond te rijk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |