Ik wil ook een mooie avatarquote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
Potverdikkie Pepijn, zie ik mijn icon gewoon terugkomen op M-F onder de naam WorldBeater
Naja, je mag em wel hebben keej, ik zoek wel weer een ander![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:31 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, als er nou meerdere MC'ers Bosche Bollen gaan eten op 12 juni met die Peel route oid, vind ik wel dat we bij jou moeten afspreken.
220 km is ook een behoorlijke route, lijkt me wel leuk. Wij gaan mee met die Boschenaren als jullie gaan natuurlijk. OPM, bwt en de rest misschien ook?![]()
Het lijkt er op dat ik de 12e geen andere plannen heb.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wilde ik al voorstellen maar je was me voor![]()
lijk me best leuk om met heel groepje te gaan rijden![]()
Leuke zondag gehad?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef bwt het volgende:
Het lijkt er op dat ik de 12e geen andere plannen heb.
Ik zou dus kunnen.........
Kun je hem niet beter in een rietje stoppen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Makster het volgende:
Ik wil ook een mooie avatar![]()
Misschien eentje waar ik mijn leuter in de knalpijp stop ofzo, dat lijkt me wel flex![]()
Ik zal is een rietje in je pisbuis stoppen, kijken of je dan nog zo een grote bek hebquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Kun je hem niet beter in een rietje stoppen?
Arme knalpijp. Die wil ook wel eens wat voelen![]()
![]()
Bij jou past het rietje eromheen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef Makster het volgende:
Ik zal is een rietje in je pisbuis stoppen, kijken of je dan nog zo een grote bek heb![]()
![]()
![]()
Prima zondag gehad.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Sapperdeflap, krijg net de rekening binnen van MX-World, weer ¤ 94,50 voor een ketting en 2 bougie's.![]()
Je kreeg toch bezoek??quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Prima zondag gehad.
was weer een weekend met minder slaap dan anders. Zondag vroeg er uit geweest.
Ach ja, ketting verslijt wel eens.quote:
Kun je die niet in grootverpakking krijgen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
Bougievreten is minder leuk van een 2 takt.![]()
En hij kost 4 keer zo duur als een gewone.![]()
Waarom nou weer Rietvaerder erbij halenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Kun je hem niet beter in een rietje stoppen?
Arme knalpijp. Die wil ook wel eens wat voelen![]()
![]()
Ik zeg toch een rietje.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waarom nou weer Rietvaerder erbij halen![]()
die jongen heeft het al moeilijk genoeg met Patrick
![]()
![]()
![]()
quote:
Sleutelurenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben wel eens benieuwd wat die dingen per kilometer kosten
![]()
en dan alles meetellen heH![]()
Onderhoud
Afschrijving
restwaarde
en wat ik nog meer vergeten ben![]()
dat zeg ikquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch een rietje.
Niet Rietje
| Forum Opties | |