Heb geen foto's of filmpjes van jouquote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik wil ook een mooie avatar![]()
Misschien eentje waar ik mijn leuter in de knalpijp stop ofzo, dat lijkt me wel flex![]()
Jou kennende gaat een motor minder lang mee dan de kettingquote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ach ja, ketting verslijt wel eens.![]()
Kan met de KLX en een O-ringen ketting wel weer 2 jaar vooruit ofzo.![]()
Keukenrollenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ben wel eens benieuwd wat die dingen per kilometer kosten
![]()
en dan alles meetellen heH![]()
Onderhoud
Afschrijving
restwaarde
en wat ik nog meer vergeten ben![]()
Hij heeft er al een boek van!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef hicham het volgende:
Tegen die tijd zal je wel op een Harley zitten met je Harley riem
Hahahahhahaquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch een rietje.
Niet Rietje
Bij Motozoom gekeken, verschillende soorten per 10 verpakt, maar deze niet.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:45 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kun je die niet in grootverpakking krijgen?
Ik kan me nog wel herinneren van de laatste keer dat ik de bougies verving van de ZX9R.
Deed ook heel erg pijn in de portemonaie. Ruim ¤ 40 aftikken bij de dealert voor 4 bougies
Sleutel is ook genieten toch.quote:
Niet helemaal, ik was mijn buurvrouw helpen met paardrijden. Een hele ploeg (5) die zo'n beetje tegelijkertijd moest rijden. Konden wel wat hulp gebruiken met het opzadelen en zo.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Ik weet niet meer waarom ik deze pic heb gemaakt, is het nou vanwege dat kontje van pepijn, of vanwege de CRHoe dan ook, voor ieder wat wils om te genieten van deze foto
![]()
Maar de reden dat de foto op dat plekje werd genomen is omdat de CR er zomaar mee ophield, bougie was nogal nat. Ding stond te rijk ofzo
Vergeet ook niet eventuele boetes in te calculeren omdat degenen met een echte motor terug moeten rijden over de vluchtstrook in tegengestelde richtingquote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
NOT
Tijdens een klein ritje naar de maasvlakte wordt al een sleutelmoment ingepland.
[..]
Dat vond je erg, je hebt het 2-3 keer gedaan en zelfs nog een burn out gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
Vergeet ook niet eventuele boetes in te calculeren omdat degenen met een echte motor terug moeten rijden over de vluchtstrook in tegengestelde richtingEn die geur ja, constant als je daarachter rijdt
Top hoor
![]()
Die avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoeken op Google naar "Adoniseren"quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
Denk dat ik namelijk de bovenpoten laat adoniseren, goud is wel ok
Don't take it personally. Het blijft natuurlijk wel een klein knetterding die niet veel weg heeft van een vermogende zware jongenquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Volgens het handboek moet ik nu ook (na 30.000 km) de voorvorkpootolie vervangen. Haha, adn weten ze zeker niet met wie ze te maken hebbenZie ze wel weer na 60.000 km
is dus ook nog eens slecht voor het millieu ookquote:Op maandag 6 juni 2005 12:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Vergeet ook niet eventuele boetes in te calculeren omdat degenen met een echte motor terug moeten rijden over de vluchtstrook in tegengestelde richtingEn die geur ja, constant als je daarachter rijdt
Top hoor
![]()
Die avatar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
behalve brandstof kosten die je bespaart omdat je nergens kan komen met dat ding![]()
Je mag toch ook maar 40 km/h met zo'n crossbrommer?quote:Op maandag 6 juni 2005 12:35 schreef Youssef het volgende:
[..]Ding gaat inderdaad ook best hard. Ik dacht dat snelweg taboe zou zijn en je max 40 km/u kon met dat ding ofzo.
Hahaha, ja pimpin it largequote:Op maandag 6 juni 2005 12:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoeken op Google naar "Adoniseren"
Eerste resultaat
Hahahahaquote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
Op die vraag heb ik geen antwoord
Mijn icon... wat doe je?!
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/3041745
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3041751
Toppost @ MF door Makster!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ik geef je de eer die je toekomt![]()
![]()
![]()
Ok, dan geef ik je dit in ruil, staan we nu weer quittequote:Op maandag 6 juni 2005 13:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
ik geef je de eer die je toekomt![]()
![]()
![]()
Ze vinden hem nog leuker dan ikzelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:58 schreef hicham het volgende:
Op die vraag heb ik geen antwoord
Mijn icon... wat doe je?!
http://www.motor-forum.nl(...)9/singlepost/3041745
http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/3041751
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:22 schreef Makster het volgende:
"echte motor"![]()
Owja Mercy, hoe lastig is het om de vorkpoten uit elkaar te halenValt wel mee toch? Denk dat ik namelijk de bovenpoten laat adoniseren, goud is wel ok
En gelijk dikkere olie erin teffen, scheelt ook wel wat
Wat voor olie moet erinGewoon normale olie of heb je speciale vorkolie ofzo
welke dikte moet ik hebben 15W nog wat ofzo... ?
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Zomaar.
Dali was de voorlaatste week in Booijmans en die wilden we nog gaan zien.
Volgende week is R'dam te druk ivm vliegsjoow dus werd afgelopen weekend.
mompelt iets van "dan had de baas maar geen auto moeten geven"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |