Komt ie nu meequote:Op zondag 5 juni 2005 21:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je had trouwens wel even op de CR gemogen bij de Maasvlakte.
Afslaan en starten was toch easy.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
Grappige filmpies
Vind die lims wel cool, doen tenminste beetje illegaal enzo
Dat zou het inderdaad kunnen zijnquote:
Die ga je nog wel vaker zien dit seizoen.quote:
En stiekem, want toen ik in de kamer was waren ze voorbeeldig.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
Grappige filmpies
Vind die lims wel cool, doen tenminste beetje illegaal enzo
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
Wat denken jullie?
Ik zat niet eensquote:Op zondag 5 juni 2005 22:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik voel me schuldig omdat we er niet bij waren om ze te controleren terwijl Pep op de pot zat
![]()
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Verbaas me ook niks als pepijn opeens zijn portemonnee mist ofzo![]()
Alhoewel de foto het tegendeel bewijstquote:
quote:
Zeker... zeker... want vergeet niet beste kijkbuis vrienden "De samenleving, dat ben JIJ"quote:
¤ 0,25 royalties 60-30% per keer.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:21 schreef hicham het volgende:
Fok!MC modewoord 2005, introduced by Pepijn, published by Youssef
quote:Pepijn vertrouwde ons gewoonen terecht
Echt super tof inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Motor-Forum heeft nieuwe smileys (die wij al lang kennen) en klikbaar.
(wat wij ook al kenden)
Wauw waaaat een vooruitgang heH!![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:30 schreef Patrick281 het volgende:
Motor-Forum heeft nieuwe smileys (die wij al lang kennen) en klikbaar.
(wat wij ook al kenden)
Wauw waaaat een vooruitgang heH!![]()
![]()
we zagen dat inderdaad aan de foto's van jullie motoren in de tuin bij Pepquote:Op zondag 5 juni 2005 22:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tjek vooral de zon op die foto's [afbeelding]
Die smiley.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:38 schreef Youssef het volgende:
Tjek vooral de zon op die foto's [afbeelding]
Sjit, we screwed upquote:
Door die herrie had ik ook meer moeite om mij te concentreren op het aantrappen.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:45 schreef hicham het volgende:
Vonnet wel zielig, youssef en ik zaten al een tijdje te spelen en pep was weer bezig z'n SM aan de gang te krijgen![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Woensdag kan je mij captureren Hicham.![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:46 schreef Patrick281 het volgende:
En 5-6-7 keer trappen met de bougiedop nog niet teruggeplaatst heeft ook weinig zin.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef hicham het volgende:
[..]!!!!
Mag ik nog een briefje met jouw handtekening eronder? Heb vandaag niks gedaan wat school betreft, misschien dat mijn team medeleven toont als ze weten dat ik vandaag bij jou was
hmMquote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ook die mega schaamrand op jouw motor![]()
Het was best heet zo met je helm op en jas aan (trui met kraag eronder, want het zou maar 16 graden wordenquote:
Trappen is niet voor mietuhquote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was best heet zo met je helm op en jas aan (trui met kraag eronder, want het zou maar 16 graden worden) en die Lims maakten me daar een pokke herrie. Arme konijntjes daar.
![]()
Was wat overhaast, en onvoldoende analytisch.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Zelfs met -10 zorgt niet secuur trappen voor een ongenadige zweetnaad in je arie![]()
Standaard gereedschap bij de CR: bougiesleutel en liefst meerdere reservebougie's.quote:
MX-World, heb nu een bestelling lopen voor een O-ringen ketting voor de KLX, en een voortandwiel voor de CR.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Pep waar heb je die tandwielen van de KLX besteldGa denk ik ook maar alles nieuw halen, ben nu toch bezig enzo....
Wil achter 2 tandjes groter denk ik, en nu de carb eraf ligt misschien ook wel gelijk een grotere sproeier erin mikken
Whahaha, 'zwoel'?? De werkelijkheid lag eerder bij 'vers uit bed met kater'...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
Hoiiii![]()
ik heb naar je zwoele stem mogen luisteren, pepijn ging z'n voicemail luisteren @ handsfree mode
Topmonteurquote:Vanmiddag bij de CBR van Raus de keerringen van de voorpoten vervangen en voorzien van nieuwe olieding stuurt strak nu
wow echt geweldig, eigenlijk beter dan de VFR
![]()
bij het vervangen van de voorband zag ik dan 1 afsluit ring niet helemaal goed gemonteerd zat en die veerpoot lekte ook iets olie![]()
dus ik vanmiddag aan de slag alles losgehaald en de veerpoten uit elkaar gehaald, bij het loshalen van de oude keerring zag ik dat deze een ,millimeter of 3 te hoog in de behuizing zat dus het was geen wonder dat ie lekte![]()
toen ik alles weer vast ging zetten viel het me al op dat de remmen een beetje stroef gingen en lichtjes bleven aanlopenmaar alles goed schoongemaakt en los getikt ging het weer redelijk :| toen ik als laatste het spatbord wilde monteren waarmee ook gelijk de remleidingen mee vast gezet werden kwam ik tot de ondekking dat het totaal niet paste
oll: na uitgebreide controle kwam ik erachter dat ik de veerpoten onderling verwisseld had
![]()
dus moest ik alles weer loshalen en opnieuw goed monteren
maar door mijn schoonmaak actie aan de remklauwen heeft wel resultaat opgeleverd alles loopt zo soepel als een apetiet
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was het ritje achter mij aan zo slopend voor je.
Meer tanden, dus wheeliegraager en lagere top/cruisesnelheid.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Makster het volgende:
Mogguh
@ Pep, zal is gaan tellen hoeveel tanden ik achter heb, ga in ieder geval wel wat meer tanden erbij bestellen.
Opzich is mijn ketting nog owkee, maar met ander tandwiel misschien te kort
Misschien ook wel een conisch luchtfilter erop bouwen, net als die Cyborg heb geixt
quote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Gisteren ook zo'n 520 km gereden.
Alleen dan in de auto
Retourtje Groningen - Rotterdam
Ow, ik dacht schot voor open doel dat het tempo niet goed was.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:58 schreef hicham het volgende:
Veel wind op de terugweg gehad en sowieso niet uitgeslapen
(normaal altijd slaap inhalen in het weeken
En nu haasten naar school![]()
Nee, koffie kon niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Dus je had wel even op de koffie kunnen komen.
![]()
De Lims waren er om kwart voor 12 zo ongeveer, en om 3 uur gingen we pas rijden.![]()
Gebruik.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Misbruik van de (lease)auto van de baas.
![]()
Zomaarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Nee, koffie kon niet!![]()
We hebben zeer cultureel gedaan. Dali in Booijmans Beuningen bekeken en daarna een rondvaart met Spido door de havens van Rotterdam![]()
![]()
Zomaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Zomaarof viel er iets te vieren.
Mompelt misbruik maken van de leaseauto van de baas..![]()
![]()
Ah, maar als we het hadden geweten hadden we wel even gaan zwaaien op de route van de Speedo.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zomaar.
Dali was de voorlaatste week in Booijmans en die wilden we nog gaan zien.
Volgende week is R'dam te druk ivm vliegsjoow dus werd afgelopen weekend.
mompelt iets van "dan had de baas maar geen auto moeten geven"
![]()
Yups, top boeit me voor geen meter, als ik max 140 kan vind ik het allang bestquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meer tanden, dus wheeliegraager en lagere top/cruisesnelheid.![]()
Ketting kan je zo inkorten, bij voorkeur wel nieuw sluitstukje kopen.
Lezen, en ook begrijpen.
[afbeelding]
quote:
Das mooiquote:
quote:
Wilde ik al voorstellen maar je was me voorquote:Op maandag 6 juni 2005 00:31 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, als er nou meerdere MC'ers Bosche Bollen gaan eten op 12 juni met die Peel route oid, vind ik wel dat we bij jou moeten afspreken.
220 km is ook een behoorlijke route, lijkt me wel leuk. Wij gaan mee met die Boschenaren als jullie gaan natuurlijk. OPM, bwt en de rest misschien ook?![]()
ik zei toch dat het niet zo vroeg hoefdequote:Op maandag 6 juni 2005 08:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Veel wind op de terugweg gehad en sowieso niet uitgeslapen
(normaal altijd slaap inhalen in het weeken
En nu haasten naar school![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee, koffie kon niet!![]()
We hebben zeer cultureel gedaan. Dali in Booijmans Beuningen bekeken en daarna een rondvaart met Spido door de havens van Rotterdam![]()
![]()
Wij hebben ook poging gedaan om Dali te zien maar omdat we ruim 70KM om moesten rijden en het niet op tijd konden vinden in Rotzooidam waren we te laat om de kaartjes op tijd op te halenquote:
Hoe moeilijk kan het zijn om het museumpark te vinden?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij hebben ook poging gedaan om Dali te zien maar omdat we om moesten rijden en het niet op tijd konden vinden in Rotzooidam waren we te laat om de kaartjes op tijd op te halen![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij hebben ook poging gedaan om Dali te zien maar omdat we ruim 70KM om moesten rijden en het niet op tijd konden vinden in Rotzooidam waren we te laat om de kaartjes op tijd op te halen![]()
![]()
Anders probeer je even mijn 52 tands bij jou, en kan je inderdaad max 140, 150 bij overtoeren.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef Makster het volgende:
Yups, top boeit me voor geen meter, als ik max 140 kan vind ik het allang best![]()
Idd in Rotterdam kan het niet makkelijkerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En kettingen ook.![]()
[..]
De toerist in Rotterdam.
![]()
Ze hebben alles in het centrum in een straal van 3-4 kilometer gecentraliseerd.
Makkelijker kan niet.![]()
Klinkt goed, is dat tandwiel nog een beetje okquote:Anders probeer je even mijn 52 tands bij jou, en kan je inderdaad max 140, 150 bij overtoeren.
Maar ik vind het bij 90 al niet meer comfortabel hoor.![]()
Heeft er eentje wat nieuws geleerd hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ketting kan je zo inkorten, bij voorkeur wel nieuw sluitstukje kopen.
In het weekend sta stond ik meestal pas tussen 10 en 13 uur op en dan meteen 4 broodjes als ontbijt en lunch tegelijk. Ben het niet gewend om 3 maaltijden te eten in het weekendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je moet ook goed onbijten en lunchen heH.![]()
Wordt iets heel spectaculairs toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Volgende week is R'dam te druk ivm vliegsjoow dus werd afgelopen weekend.
Vroeg is wel goed, maar dan moet je wel op tijd naar bedquote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zei toch dat het niet zo vroeg hoefde![]()
![]()
en dat was nog wel onze planningquote:of een uur eerder dan waren wij ook droog in Hoogvliet aangekomen![]()
Door dat tweetakt geluid denk ik steeds dat je bij 50 km/h stopt met optrekkenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik vind het bij 90 al niet meer comfortabel hoor.![]()
Volgens mij is het tandwiel heel ok, maar echt goed zie je pas als het eraf is.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Makster het volgende:
Klinkt goed, is dat tandwiel nog een beetje okMAar is 52 tands niet een beetje TE
Naja misschien met 17 inche wielen wel prima te doen
Misschien ook wel niet
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
Door dat tweetakt geluid denk ik steeds dat je bij 50 km/h stopt met optrekken
en volgende keer rij jij achteraan, ben nu nog stoned van die tweetakt walm![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Vroeg is wel goed, maar dan moet je wel op tijd naar bed
Dan is de dag lekker lang(en de hitte nog niet zo groot @ zomer
)
[..]
en dat was nog wel onze planning
maar goed, nu is poes tenminste ontdaan van de vlooien
[..]
Door dat tweetakt geluid denk ik steeds dat je bij 50 km/h stopt met optrekken
en volgende keer rij jij achteraan, ben nu nog stoned van die tweetakt walm![]()
Gewoon even achter mijn uitlaat houden als ik start. Direct alle vlooien dood.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
beestje had/heeft geen vlooien
hij had klitten in de vacht dus hebben we met speciale sjampoo
eruit gewassen, wel met hevige protesten van poes
![]()
Die rooie poes van mij heb ik een tijd terug ook eens gewassen onder hevige protesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
beestje had/heeft geen vlooien
hij had klitten in de vacht dus hebben we met speciale sjampoo
eruit gewassen, wel met hevige protesten van poes
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die rooie poes van mij heb ik een tijd terug ook eens gewassen onder hevige protesten.
Als je de film Shrek 2 kent, en de daarin voorkomende zielig kijkende Puss in Boots weet je exact hoe die rooie van mij keek
[afbeelding]
Alleen dan natquote:
Ik wil ook een mooie avatarquote:Op maandag 6 juni 2005 11:08 schreef hicham het volgende:
Potverdikkie Pepijn, zie ik mijn icon gewoon terugkomen op M-F onder de naam WorldBeater
Naja, je mag em wel hebben keej, ik zoek wel weer een ander![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 00:31 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, als er nou meerdere MC'ers Bosche Bollen gaan eten op 12 juni met die Peel route oid, vind ik wel dat we bij jou moeten afspreken.
220 km is ook een behoorlijke route, lijkt me wel leuk. Wij gaan mee met die Boschenaren als jullie gaan natuurlijk. OPM, bwt en de rest misschien ook?![]()
Het lijkt er op dat ik de 12e geen andere plannen heb.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wilde ik al voorstellen maar je was me voor![]()
lijk me best leuk om met heel groepje te gaan rijden![]()
Leuke zondag gehad?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef bwt het volgende:
Het lijkt er op dat ik de 12e geen andere plannen heb.
Ik zou dus kunnen.........
Kun je hem niet beter in een rietje stoppen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:25 schreef Makster het volgende:
Ik wil ook een mooie avatar![]()
Misschien eentje waar ik mijn leuter in de knalpijp stop ofzo, dat lijkt me wel flex![]()
Ik zal is een rietje in je pisbuis stoppen, kijken of je dan nog zo een grote bek hebquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Kun je hem niet beter in een rietje stoppen?
Arme knalpijp. Die wil ook wel eens wat voelen![]()
![]()
Bij jou past het rietje eromheen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef Makster het volgende:
Ik zal is een rietje in je pisbuis stoppen, kijken of je dan nog zo een grote bek heb![]()
![]()
![]()
Prima zondag gehad.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Sapperdeflap, krijg net de rekening binnen van MX-World, weer ¤ 94,50 voor een ketting en 2 bougie's.![]()
Je kreeg toch bezoek??quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef bwt het volgende:
[..]
Prima zondag gehad.
was weer een weekend met minder slaap dan anders. Zondag vroeg er uit geweest.
Ach ja, ketting verslijt wel eens.quote:
Kun je die niet in grootverpakking krijgen?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Patrick281 het volgende:
Bougievreten is minder leuk van een 2 takt.![]()
En hij kost 4 keer zo duur als een gewone.![]()
Waarom nou weer Rietvaerder erbij halenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Kun je hem niet beter in een rietje stoppen?
Arme knalpijp. Die wil ook wel eens wat voelen![]()
![]()
Ik zeg toch een rietje.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waarom nou weer Rietvaerder erbij halen![]()
die jongen heeft het al moeilijk genoeg met Patrick
![]()
![]()
![]()
quote:
Sleutelurenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik ben wel eens benieuwd wat die dingen per kilometer kosten
![]()
en dan alles meetellen heH![]()
Onderhoud
Afschrijving
restwaarde
en wat ik nog meer vergeten ben![]()
dat zeg ikquote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik zeg toch een rietje.
Niet Rietje
| Forum Opties | |