Zomaarquote:Op maandag 6 juni 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Nee, koffie kon niet!![]()
We hebben zeer cultureel gedaan. Dali in Booijmans Beuningen bekeken en daarna een rondvaart met Spido door de havens van Rotterdam![]()
![]()
Zomaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Zomaarof viel er iets te vieren.
Mompelt misbruik maken van de leaseauto van de baas..![]()
![]()
Ah, maar als we het hadden geweten hadden we wel even gaan zwaaien op de route van de Speedo.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zomaar.
Dali was de voorlaatste week in Booijmans en die wilden we nog gaan zien.
Volgende week is R'dam te druk ivm vliegsjoow dus werd afgelopen weekend.
mompelt iets van "dan had de baas maar geen auto moeten geven"
![]()
Yups, top boeit me voor geen meter, als ik max 140 kan vind ik het allang bestquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meer tanden, dus wheeliegraager en lagere top/cruisesnelheid.![]()
Ketting kan je zo inkorten, bij voorkeur wel nieuw sluitstukje kopen.
Lezen, en ook begrijpen.
[afbeelding]
quote:
Das mooiquote:
quote:
Wilde ik al voorstellen maar je was me voorquote:Op maandag 6 juni 2005 00:31 schreef Youssef het volgende:
Hej Martie, als er nou meerdere MC'ers Bosche Bollen gaan eten op 12 juni met die Peel route oid, vind ik wel dat we bij jou moeten afspreken.
220 km is ook een behoorlijke route, lijkt me wel leuk. Wij gaan mee met die Boschenaren als jullie gaan natuurlijk. OPM, bwt en de rest misschien ook?![]()
ik zei toch dat het niet zo vroeg hoefdequote:Op maandag 6 juni 2005 08:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Veel wind op de terugweg gehad en sowieso niet uitgeslapen
(normaal altijd slaap inhalen in het weeken
En nu haasten naar school![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Nee, koffie kon niet!![]()
We hebben zeer cultureel gedaan. Dali in Booijmans Beuningen bekeken en daarna een rondvaart met Spido door de havens van Rotterdam![]()
![]()
Wij hebben ook poging gedaan om Dali te zien maar omdat we ruim 70KM om moesten rijden en het niet op tijd konden vinden in Rotzooidam waren we te laat om de kaartjes op tijd op te halenquote:
Hoe moeilijk kan het zijn om het museumpark te vinden?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij hebben ook poging gedaan om Dali te zien maar omdat we om moesten rijden en het niet op tijd konden vinden in Rotzooidam waren we te laat om de kaartjes op tijd op te halen![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij hebben ook poging gedaan om Dali te zien maar omdat we ruim 70KM om moesten rijden en het niet op tijd konden vinden in Rotzooidam waren we te laat om de kaartjes op tijd op te halen![]()
![]()
Anders probeer je even mijn 52 tands bij jou, en kan je inderdaad max 140, 150 bij overtoeren.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:24 schreef Makster het volgende:
Yups, top boeit me voor geen meter, als ik max 140 kan vind ik het allang best![]()
Idd in Rotterdam kan het niet makkelijkerquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En kettingen ook.![]()
[..]
De toerist in Rotterdam.
![]()
Ze hebben alles in het centrum in een straal van 3-4 kilometer gecentraliseerd.
Makkelijker kan niet.![]()
Klinkt goed, is dat tandwiel nog een beetje okquote:Anders probeer je even mijn 52 tands bij jou, en kan je inderdaad max 140, 150 bij overtoeren.
Maar ik vind het bij 90 al niet meer comfortabel hoor.![]()
Heeft er eentje wat nieuws geleerd hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ketting kan je zo inkorten, bij voorkeur wel nieuw sluitstukje kopen.
In het weekend sta stond ik meestal pas tussen 10 en 13 uur op en dan meteen 4 broodjes als ontbijt en lunch tegelijk. Ben het niet gewend om 3 maaltijden te eten in het weekendquote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je moet ook goed onbijten en lunchen heH.![]()
Wordt iets heel spectaculairs toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:12 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Volgende week is R'dam te druk ivm vliegsjoow dus werd afgelopen weekend.
Vroeg is wel goed, maar dan moet je wel op tijd naar bedquote:Op maandag 6 juni 2005 09:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zei toch dat het niet zo vroeg hoefde![]()
![]()
en dat was nog wel onze planningquote:of een uur eerder dan waren wij ook droog in Hoogvliet aangekomen![]()
Door dat tweetakt geluid denk ik steeds dat je bij 50 km/h stopt met optrekkenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik vind het bij 90 al niet meer comfortabel hoor.![]()
Volgens mij is het tandwiel heel ok, maar echt goed zie je pas als het eraf is.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:04 schreef Makster het volgende:
Klinkt goed, is dat tandwiel nog een beetje okMAar is 52 tands niet een beetje TE
Naja misschien met 17 inche wielen wel prima te doen
Misschien ook wel niet
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
Door dat tweetakt geluid denk ik steeds dat je bij 50 km/h stopt met optrekken
en volgende keer rij jij achteraan, ben nu nog stoned van die tweetakt walm![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Vroeg is wel goed, maar dan moet je wel op tijd naar bed
Dan is de dag lekker lang(en de hitte nog niet zo groot @ zomer
)
[..]
en dat was nog wel onze planning
maar goed, nu is poes tenminste ontdaan van de vlooien
[..]
Door dat tweetakt geluid denk ik steeds dat je bij 50 km/h stopt met optrekken
en volgende keer rij jij achteraan, ben nu nog stoned van die tweetakt walm![]()
Gewoon even achter mijn uitlaat houden als ik start. Direct alle vlooien dood.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
beestje had/heeft geen vlooien
hij had klitten in de vacht dus hebben we met speciale sjampoo
eruit gewassen, wel met hevige protesten van poes
![]()
Die rooie poes van mij heb ik een tijd terug ook eens gewassen onder hevige protesten.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
beestje had/heeft geen vlooien
hij had klitten in de vacht dus hebben we met speciale sjampoo
eruit gewassen, wel met hevige protesten van poes
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Die rooie poes van mij heb ik een tijd terug ook eens gewassen onder hevige protesten.
Als je de film Shrek 2 kent, en de daarin voorkomende zielig kijkende Puss in Boots weet je exact hoe die rooie van mij keek
[afbeelding]
Alleen dan natquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |