hmMquote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ook die mega schaamrand op jouw motor![]()
Het was best heet zo met je helm op en jas aan (trui met kraag eronder, want het zou maar 16 graden wordenquote:
Trappen is niet voor mietuhquote:Op zondag 5 juni 2005 22:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het was best heet zo met je helm op en jas aan (trui met kraag eronder, want het zou maar 16 graden worden) en die Lims maakten me daar een pokke herrie. Arme konijntjes daar.
![]()
Was wat overhaast, en onvoldoende analytisch.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Zelfs met -10 zorgt niet secuur trappen voor een ongenadige zweetnaad in je arie![]()
Standaard gereedschap bij de CR: bougiesleutel en liefst meerdere reservebougie's.quote:
MX-World, heb nu een bestelling lopen voor een O-ringen ketting voor de KLX, en een voortandwiel voor de CR.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:01 schreef Makster het volgende:
Pep waar heb je die tandwielen van de KLX besteldGa denk ik ook maar alles nieuw halen, ben nu toch bezig enzo....
Wil achter 2 tandjes groter denk ik, en nu de carb eraf ligt misschien ook wel gelijk een grotere sproeier erin mikken
Whahaha, 'zwoel'?? De werkelijkheid lag eerder bij 'vers uit bed met kater'...quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef hicham het volgende:
Hoiiii![]()
ik heb naar je zwoele stem mogen luisteren, pepijn ging z'n voicemail luisteren @ handsfree mode
Topmonteurquote:Vanmiddag bij de CBR van Raus de keerringen van de voorpoten vervangen en voorzien van nieuwe olieding stuurt strak nu
wow echt geweldig, eigenlijk beter dan de VFR
![]()
bij het vervangen van de voorband zag ik dan 1 afsluit ring niet helemaal goed gemonteerd zat en die veerpoot lekte ook iets olie![]()
dus ik vanmiddag aan de slag alles losgehaald en de veerpoten uit elkaar gehaald, bij het loshalen van de oude keerring zag ik dat deze een ,millimeter of 3 te hoog in de behuizing zat dus het was geen wonder dat ie lekte![]()
toen ik alles weer vast ging zetten viel het me al op dat de remmen een beetje stroef gingen en lichtjes bleven aanlopenmaar alles goed schoongemaakt en los getikt ging het weer redelijk :| toen ik als laatste het spatbord wilde monteren waarmee ook gelijk de remleidingen mee vast gezet werden kwam ik tot de ondekking dat het totaal niet paste
oll: na uitgebreide controle kwam ik erachter dat ik de veerpoten onderling verwisseld had
![]()
dus moest ik alles weer loshalen en opnieuw goed monteren
maar door mijn schoonmaak actie aan de remklauwen heeft wel resultaat opgeleverd alles loopt zo soepel als een apetiet
![]()
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Was het ritje achter mij aan zo slopend voor je.
Meer tanden, dus wheeliegraager en lagere top/cruisesnelheid.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:41 schreef Makster het volgende:
Mogguh
@ Pep, zal is gaan tellen hoeveel tanden ik achter heb, ga in ieder geval wel wat meer tanden erbij bestellen.
Opzich is mijn ketting nog owkee, maar met ander tandwiel misschien te kort
Misschien ook wel een conisch luchtfilter erop bouwen, net als die Cyborg heb geixt
quote:Op maandag 6 juni 2005 08:59 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Gisteren ook zo'n 520 km gereden.
Alleen dan in de auto
Retourtje Groningen - Rotterdam
Ow, ik dacht schot voor open doel dat het tempo niet goed was.quote:Op maandag 6 juni 2005 08:58 schreef hicham het volgende:
Veel wind op de terugweg gehad en sowieso niet uitgeslapen
(normaal altijd slaap inhalen in het weeken
En nu haasten naar school![]()
Nee, koffie kon niet!quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Dus je had wel even op de koffie kunnen komen.
![]()
De Lims waren er om kwart voor 12 zo ongeveer, en om 3 uur gingen we pas rijden.![]()
Gebruik.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
Misbruik van de (lease)auto van de baas.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |