Damnit, had commissie moeten vragen voor elk compliment dat je kreegquote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze vinden hem nog leuker dan ikzelf.Vult al een halve pagina dat ene topic.
![]()
Bedankt hoHr.
Ammehoelaquote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En kettingen ook.![]()
[..]
De toerist in Rotterdam.
![]()
Ze hebben alles in het centrum in een straal van 3-4 kilometer gecentraliseerd.
Makkelijker kan niet.![]()
Ik heb een litertje speciale voorpootolie staan.quote:
Goedzoquote:Op maandag 6 juni 2005 13:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ok, dan geef ik je dit in ruil, staan we nu weer quitte
Misschien dat je er wat aan hebt
Precies is niet het probleem, maarja hoeveel moeilijker kan het zijn dan de motor weer in elkaar zettenquote:Op maandag 6 juni 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]Adoniseren
Voorpoten uit elkaar halen is vrij gemakkelijk maar het in elkaar zetten is een heel precies werkje hoor, eerst hoeveelheid olie vullen die er voor nodig is en daarna de luchtkamers meten en zorgen dat die EXACT gelijk zijnben er met die van Raus een uur bezig geweest voordat het 100% gelijk was
![]()
ik heb olie bij Technoflex gehaalddie is wat dikker en daardoor je vering wat strakker
![]()
zit gewoon ATF olie in![]()
Hij is en ZIJquote:Op maandag 6 juni 2005 10:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
beestje had/heeft geen vlooien
hij had klitten in de vacht dus hebben we met speciale sjampoo
eruit gewassen, wel met hevige protesten van poes
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ammehoela
Ooit van BORDEN gehoord en PLATTEGRONDEN?? We waren in de buurt, maar hadden geen enkele kaart bij ons. Hoe moet je het dan vinden???????????????????????????????
SNERTstad is het![]()
Onder de Erasmusbrug staat bij de kassa van Spido een apparaat wat GRATIS!!!! stadsplattegrondjes van R'dam uitspuugt.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ammehoela
Ooit van BORDEN gehoord en PLATTEGRONDEN?? We waren in de buurt, maar hadden geen enkele kaart bij ons. Hoe moet je het dan vinden???????????????????????????????
SNERTstad is het![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:14 schreef hicham het volgende:
Damnit, had commissie moeten vragen voor elk compliment dat je kreeg
Naja, je had nog iets tegoed van mij na die bitterkoekjes en liga's
En wie heeft er een dweil?quote:
Anders vraag je even de weg .. oh wachtquote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Onder de Erasmusbrug staat bij de kassa van Spido een apparaat wat GRATIS!!!! stadsplattegrondjes van R'dam uitspuugt.
Zelfs met routebeschrijving als je dat wil!!
Nee, al die buitenlanders daar in R'dam verstaan geen nederlandsquote:Op maandag 6 juni 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
Anders vraag je even de weg .. oh wachtniemand kon ze verstaan natuurlijk.
![]()
Youssef!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Moet wel morgen boodschappen doen, want die liga's zijn voor bij de koffie op het werk.![]()
Youssef of Hicham, of Hicham of Youssef, of andersom nam er 2.![]()
quote:En wie had er modderpoten?![]()
![]()
![]()
Argh, lees altijd Hicham en Youssef, wordt lastig.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef hicham het volgende:
Youssef!!!
en onthoud het even, ik vind het niet erg dat je ons door elkaar haalt. Maar Youssef spreek je uit als joesef en hicham als hiesjam. Dank u
Te makkelijk....... te makkelijk......quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ammehoela
SNERTstaddorp is het![]()
Gewoon de droge waarheid.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:38 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Te makkelijk....... te makkelijk......
![]()
Maar er staat zeker geen bord die laat weten dat je daar stadsplattegrondjes kunt krijgen? Wij wisten dat niet dus we kwamen niet ver.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:22 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Onder de Erasmusbrug staat bij de kassa van Spido een apparaat wat GRATIS!!!! stadsplattegrondjes van R'dam uitspuugt.
Zelfs met routebeschrijving als je dat wil!!
Loop je even een winkel in.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:45 schreef Rausdouwer het volgende:
In Rotterdam zijn verder alleen buitenlanders. Niet een wist de weg.![]()
Voor een normale vork heb je zeker niet meer dan 500cc per poot nodigquote:Op maandag 6 juni 2005 13:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb een litertje speciale voorpootolie staan.
Hoeveel gaat er normaal in ongeveer.
Misschien kan Mark een beetje lenen.![]()
Uiteindelijk ben ik ergens binnen gelopen en konden we er komen, maar toen was het al te laat...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Loop je even een winkel in.![]()
Of had even gebeld .. ow nee de foon staat altijd uit.![]()
Ik moet zeggen dat ze daar fan-tas-ti-sche parkeergelegenheid hebben bij Booijmansquote:Op maandag 6 juni 2005 14:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben ik ergens binnen gelopen en konden we er komen, maar toen was het al te laat...![]()
omdat het uit elkaar halen op een anderen manier gaat dan in elkaar,quote:Op maandag 6 juni 2005 13:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Goedzo![]()
[..]
Precies is niet het probleem, maarja hoeveel moeilijker kan het zijn dan de motor weer in elkaar zettenGaat wel goed komen dus
![]()
Technoflex zitten in Den Bosch toch
Dat is altijd beter dan een eigen merk. Want dat zijn heeeele andere fabrieken.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en goede olie wel aan te radendus Hyperpro of Technoflex olie o.i.d erin mikken
![]()
500 meter aan de overkant zit een parkeergarage toch.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik moet zeggen dat ze daar fan-tas-ti-sche parkeergelegenheid hebben bij Booijmans
NOT
En omdat dingen die je uit elkaar haalt wel eens ineens niet meer passen.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
omdat het uit elkaar halen op een anderen manier gaat dan in elkaar,
hoe leg ik dat uit ?
![]()
loshalen was gedaan met 1 boutjemaar bij het in elkaar zetten moest er nog meer uit elkaar voordat juist dat ene boutje vast gedraaid kon worden
![]()
quote:Ik ben in vakantie stemming en heb zin in een Blackbird. Voor 2250,- komen we er wel uit. Als je wilt kom ik hem van de week brengen.
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat het uit elkaar halen op een anderen manier gaat dan in elkaar,
hoe leg ik dat uit ?
![]()
loshalen was gedaan met 1 boutjemaar bij het in elkaar zetten moest er nog meer uit elkaar voordat juist dat ene boutje vast gedraaid kon worden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |