quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
En omdat dingen die je uit elkaar haalt wel eens ineens niet meer passen.![]()
En,quote:Op maandag 6 juni 2005 14:12 schreef Patrick281 het volgende:
Heb een mail van de rode~zilveren ZX9R.![]()
was op Zondagquote:Op maandag 6 juni 2005 13:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Loop je even een winkel in.![]()
Of had even gebeld .. ow nee de foon staat altijd uit.![]()
Oh, en dan zijn de winkels zeker niet open?quote:
4 uur toch.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En,
Wat ga je doen?
Realiseer je wel dat je er tyfus veel werk aan hebt!
En een bevriend mannetje om de cylinders te vlakken is ook absolute noodzaak
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het klinkt heel apart.
Ik bekijk het altijd zo: iets slopen is makkelijker dan het in elkaar zetten.Maar ja dat is mijn tactiek
![]()
omdat als ik het boutje vast wilde zetten de veer onder spanning moet krijgenquote:Op maandag 6 juni 2005 14:13 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het klinkt heel apart.
Ik bekijk het altijd zo: iets slopen is makkelijker dan het in elkaar zetten.Maar ja dat is mijn tactiek
![]()
En overal restaurants en barretjes.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh, en dan zijn de winkels zeker niet open?
De koopgoot was druk gisteren!
![]()
Het valt allemaal best wel mee hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 uur toch.
En zowel Ralf als jij waren de afgelopen week in de buurt.![]()
Zat al te denken om de CR te verkopen.
De KLX blijft sowiezo als betrouwbare viertakt, met kans op SM ombouw.
Maar als jij zegt dat het een heeeeele klus is. Dacht juist dat het meegevallen was.![]()
Tja een Fok! postje met wat foto's van sleutelen onder de parasol komt anders over dan 2 man vier uur lang live zien beunen.![]()
Ik heb er ook wel eens hele stugge Hyperpro veren in gezet. Lukte mij wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
Omdat als ik het boutje vast wilde zetten de veer onder spanning moet krijgenen dat lukt je dus nooit
![]()
![]()
ten 1e: de kracht gewoon niet voor
ten 2e: handen tekort om en veer in te drukken en boutje vast te zetten
op zich is het wel een dankbare klus als je er klaar mee benquote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 uur toch.
En zowel Ralf als jij waren de afgelopen week in de buurt.![]()
Zat al te denken om de CR te verkopen.
De KLX blijft sowiezo als betrouwbare viertakt, met kans op SM ombouw.
Maar als jij zegt dat het een heeeeele klus is. Dacht juist dat het meegevallen was.![]()
Tja een Fok! postje met wat foto's van sleutelen onder de parasol komt anders over dan 2 man vier uur lang live zien beunen.![]()
ik had ook werkbankquote:Op maandag 6 juni 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens hele stugge Hyperpro veren in gezet. Lukte mij wel.
Hij was daarna ..euh.. lekker stug wel.![]()
Helpt wel al je je voorvork van de grond zet.![]()
Dum, dum, dumm dilemma.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Zat al te denken om de CR te verkopen.
Ik help je wel met die 9quote:Op maandag 6 juni 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
4 uur toch.
En zowel Ralf als jij waren de afgelopen week in de buurt.![]()
Zat al te denken om de CR te verkopen.
De KLX blijft sowiezo als betrouwbare viertakt, met kans op SM ombouw.
Maar als jij zegt dat het een heeeeele klus is. Dacht juist dat het meegevallen was.![]()
Tja een Fok! postje met wat foto's van sleutelen onder de parasol komt anders over dan 2 man vier uur lang live zien beunen.![]()
De CR is een mooi ding om te zien maar lijkt me niet erg praktisch en je heb nog een KLXquote:
Shit, nog een positief punt.quote:
Slangklemmen, uit mijn hoofd 5 grote, 4 voor de radiateurs en 1 voor de olie afvoerslag. Daarnaast nog wat kleinere. Diameter weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shit, nog een positief punt.![]()
![]()
Ben trouwens wel benieuwd hoeveel slangklemmen er op die KLX zitten, en de diameters.
We hebben hier RVS in voorraad.Importeren we zelf per zeecontainer.
Prijzen zijn derhalve dubbeltjeswerk.![]()
Correctie, zijn er meer, denk een stuk of 8 eigenlijk.....quote:Op maandag 6 juni 2005 14:57 schreef Makster het volgende:
[..]
Slangklemmen, uit mijn hoofd 5 grote, 4 voor de radiateurs en 1 voor de olie afvoerslag. Daarnaast nog wat kleinere. Diameter weet ik niet uit mijn hoofd
En die CR mag naar mij
Jij bent gek!quote:
Ze zeggen toch dat je iemand moet zoeken die je aanvult? Mercy kan maken wat ik kapot maak.quote:
Of maak jij kapot wat hij heeft gemaakt?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat je iemand moet zoeken die je aanvult? Mercy kan maken wat ik kapot maak.![]()
Ik kan niet alles bijhouden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Of maak jij kapot wat hij heeft gemaakt?![]()
En de diameter.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Makster het volgende:
Correctie, zijn er meer, denk een stuk of 8 eigenlijk.....
Weetje, ik tel ze wel ff voor je
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef hicham het volgende:
Jij bent gek!
De CR heeft wel watOnpraktisch kutding, edoch stoer en mooi aan de andere kant
Dus jij mag hem houden met alle nadelen die meekomen. Kan ik patsen dat ik iemand ken met een CR
en als jij in meets meerijdt kijkt iedereen onze kant op
En hij wordt er goed voor beloond.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
Ze zeggen toch dat je iemand moet zoeken die je aanvult? Mercy kan maken wat ik kapot maak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |