Hou er wel rekening mee dat RVS minder sterk is dan staalquote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de diameter.
In ruil krijg je RVS klemmen, mits je ze nodig hebt.
Kan ik ze makkelijker vervangen bij de KLX.
[..]
![]()
Dus voortaan kom ik naar meets met de Fiero, CR op de aanhanger.
Toeren in de regio, opladen en weer naar huis.![]()
Niet over nagedacht, maar zijn RVS slangklemmen.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hou er wel rekening mee dat RVS minder sterk is dan staallet dus op wat je er mee vastzet
![]()
Ja had mijn vader moeten zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En de diameter.
In ruil krijg je RVS klemmen, mits je ze nodig hebt.
Kan ik ze makkelijker vervangen bij de KLX.
[..]
![]()
Dus voortaan kom ik naar meets met de Fiero, CR op de aanhanger.
Toeren in de regio, opladen en weer naar huis.![]()
qua kwaliteit ben ik er ook niet bang voorquote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niet over nagedacht, maar zijn RVS slangklemmen.
En aangezien we voor de scheepvaart en industrie werken moet het wel kwaliteit zijn.![]()
No shit sherlockquote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
qua kwaliteit ben ik er ook niet bang voormaar RVS kan minder hebben als er krachten op komen te staan
![]()
ik denk dat het met een slangklemetje wel goed zal gaan hoor![]()
Ik moet ineens weer aan dat rietje denken.quote:
Was ik echt zo erg dan ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik moet ineens weer aan dat rietje denken.![]()
Deeeeep shit.
Dat rietje wat Makster bij ZX9R ging binnenbrengen, niet Riet. Dat is een andere vorm van shit.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[sub]Wil niet op Riet beginnen te lijken![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat rietje wat Makster bij ZX9R ging binnenbrengen, niet Riet. Dat is een andere vorm van shit.![]()
sLANGKLEM VLIEGT ERAF, VERBRAND JE BEEN EN JE STUURT ZO IN DE VANGRAIL.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
JE GAAT DOOD ALS JE RVS GEBRUIKT OP JE MOTOR![]()
![]()
![]()
En dat weet jij uit ervaringquote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk niet dat ZX9R onder de indruk is van het Rietje van Maxter
![]()
je vergeet de persoon die erachter rijd en klem in oog krijgt of ergerquote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
sLANGKLEM VLIEGT ERAF, VERBRAND JE BEEN EN JE STUURT ZO IN DE VANGRAIL.![]()
![]()
Bij nader inzien lever ik geen slangklemmen aan partikuliere derden meer.![]()
Bedankt Mercy.![]()
Ruimtelijk inzichtquote:
Beste Mercy, je weet toch dat niet de lengte bepalend is maar het gene wat je er mee doet teltquote:Op maandag 6 juni 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ruimtelijk inzicht![]()
klein rood mannetje versus stevige import Groningerdat is gelopen koers voor ZX9R
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
JE GAAT DOOD ALS JE RVS GEBRUIKT OP JE MOTOR![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
sLANGKLEM VLIEGT ERAF, VERBRAND JE BEEN EN JE STUURT ZO IN DE VANGRAIL.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Makster het volgende:
[..]
want beste meelezende vrouwens, IK HEB EEN KNETTER LUL![]()
Lijkt me toch lastig zo'n knetterend plassertje.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Beste Mercy, je weet toch dat niet de lengte bepalend is maar het gene wat je er mee doet telt![]()
![]()
daarmee wil ik niet zeggen dat ik in een kleine schlung heb, want beste meelezende vrouwens, IK HEB EEN KNETTER LUL![]()
Inderdaad EEN rietje en geen Rietje, snaak bedoelquote:Op maandag 6 juni 2005 17:13 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Lijkt me toch lastig zo'n knetterend plassertje.
Toch maar een rietje eromheen doen![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Moet wel morgen boodschappen doen, want die liga's zijn voor bij de koffie op het werk.![]()
Youssef of Hicham, of Hicham of Youssef, of andersom nam er 2.![]()
En wie had er modderpoten?![]()
![]()
![]()
Hij heeft er zeker niets van gemerkt heHquote:Op maandag 6 juni 2005 17:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Inderdaad EEN rietje en geen Rietje, snaak bedoel![]()
![]()
Oud hollands gebruik: gastvrij totaan de hemel, maar wel vragen of je een tweede mag.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
Damn, jullie zijn weer lekker bezig he![]()
![]()
Jij legde ze met 6 tegelijk op tafel oid in het kader van "dit is jullie middageten"Hoe moest ik dat nou weten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |