Bullshit 1quote:Iig hebben zowel Omara als klompendanser toch nog aardige biografische gegevens losgelaten omtrent sjuuuneke's achtergrond. Dat ik te naïef ben staat uiteraard sws als een paal boven water...
Bullshit 2, Yvonneke controleerde niets.quote:Nope, rest klopt
CS3 om de tuin geleid door Yvonneke. sjun <> lucida <> Aaah = Klompendanser.quote:Nou yvonne bevestigt dat toch, dacht ik.
Ze loog dus.quote:Nee hoor, maar ik ga ECHT geen inzage geven, nogmaals je kunt me geloven of niet.
Wie bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:46 schreef Monidique het volgende:
Is je vriendje weer gebanned?
Ja, ik weet zeker dat Kickie a la Woutertje Bos eromheen zal gaan draaien.quote:
Ze hadden jou echt Holmes moeten noemen!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat Kickie a la Woutertje Bos eromheen zal gaan draaien.
Feit is wel dat ook zijn stellige beweringen over sjun en Klompendanser teniet zijn gedaan.
Het boeit verder geen ene zier, want wie is nu Kickie?![]()
Respectievelijk: Bron, bron, bron, bron?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit: Goedenavond in "gok hier naar Lucida's ware identiteit"!
CS3:
[..]
Bullshit 1
Yvonneke:
[..]
Bullshit 2, Yvonneke controleerde niets.
CS3:
[..]
CS3 om de tuin geleid door Yvonneke. sjun <> lucida <> Aaah = Klompendanser.
Yvonneke:
[..]
Ze loog dus.
Volg je die cursus "Onoriginele, flauwe, onzinnige, Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen maken om me voor te doen als een wonder in de metaforen-business" toevallig samen met een kale darter?quote:Log gerust in, posten kan namelijk niet meer. Deze user werd systematisch omgebracht, als een Jood in WO2. Ironisch, niet?![]()
Die staat er boven, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Respectievelijk: Bron, bron, bron, bron?
Jou voor te doen? Wat ijl je allemaal, behangscheurder?quote:Volg je die cursus "Onoriginele, flauwe, onzinnige, Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen maken om me voor te doen als een metaforisch wonder" toevallig samen met een kale darter?
Ja, lekker gemakkelijk. Welke exacte posts onderbouwen jouw beweringen?quote:
Ik lig helemaal dubbel hier.quote:Jou voor te doen? Wat ijl je allemaal, behangscheurder?![]()
Dat lees je zelf maar, luilak.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Welke exacte posts onderbouwen jouw beweringen?
Ja, maar je vader kan niet blijven behangen he!quote:Ik lig helemaal dubbel hier.
Mooi, tenzij je de exacte posts toont, kunnen we wel concluderen dat je geen flauw idee hebt waar yvonne's beweringen ontkracht worden. Luiheid van de lezer kan nooit een excuus zijn voor totale onwetendheid van de schrijver. Zolang je niet met een solide onderbouwing komt, ben je simpelweg als een lallende dronkaard die langs de kade de wereld de verschrikkingen der zeemonsters verkondigt.quote:
Blijf hangen, dit kan nog leuk worden.quote:
Yvonneke beweert dat de genoemde klonen kloppen bij de genoemde users. Dat liegt ze dus, omdat ik hier onthul dat IK Klompendanser was.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mooi, tenzij je de exacte posts toont, kunnen we wel concluderen dat je geen flauw idee hebt waar yvonne's beweringen ontkracht worden. Luiheid van de lezer kan nooit een excuus zijn voor totale onwetendheid van de schrijver. Zolang je niet met een solide onderbouwing komt, ben je simpelweg als een lallende dronkaard die langs de kade de wereld de verschrikkingen der zeemonsters verkondigt.
Kun jij niet gewoon uit dit topic blijven dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef Pool het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon op MSN afspreken ofzo?
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijf hangen, dit kan nog leuk worden.
Er zijn namelijk nog wat leuke details over Klompendanser te vemelden, vooral over de daadwerkelijke reden dat Klompendanser een perm-ban heeft gekregen lang voordat de klonenarmada van lucida en sjun bekend was.
Ik zal later eventueel nog verder reageren.
Nu is dat onthuld. Eerlijk van me, zoals beloofd.quote:
Ja hoor eens, onze mailwisseling komt hier niet, dat mag niet van de fok-policy.quote:
Hoe heb je dat bewezen? Door het wachtwoord te verklappen? Kom op, ook jij weet dat een wachtwoord slechts een beetje informatie is dat zo verstrekt kan worden aan een ander en jouw passievolle verdediging van mensen die kennelijk terecht zijn gebanned, te weten lucida en sjun, maakt het nou niet echt aannemelijker dat hier geen sprake zou zijn van een klassiek spelletje misleiding.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yvonneke beweert dat de genoemde klonen kloppen bij de genoemde users. Dat liegt ze dus, omdat ik hier onthul dat IK Klompendanser was.![]()
Tenzij hiertoe gesommeerd door een admin uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja hoor eens, onze mailwisseling komt hier niet, dat mag niet van de fok-policy.![]()
Je weet dat zelf toch wel? Want het is jouw account namelijk. Of pimp je alleen met het wachtwoord?quote:
ja, zo paranoia zou je het ook kunnen benaderen. Ik heb de bevestigingsmail van fok aan mij gericht. Maar ja, mails mag je hier niet publiceren, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bewezen? Door het wachtwoord te verklappen? Kom op, ook jij weet dat een wachtwoord slechts een beetje informatie is dat zo verstrekt kan worden aan een ander en jouw passievolle verdediging van mensen die kennelijk terecht zijn gebanned, te weten lucida en sjun, maakt het nou niet echt aannemelijker dat hier geen sprake zou zijn van een klassiek spelletje misleiding.
nee, dat weet ik niet, het is nu voor het eerst dat er gemeld wordt dat KD een permban heeft. De reden?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je weet dat zelf toch wel? Want het is jouw account namelijk. Of pimp je alleen met het wachtwoord?
Je opent een topic in POL.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon uit dit topic blijven dan?
Gesommeerd.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tenzij hiertoe gesommeerd door een admin uiteraard.
Het is paranoïde om je moeder ervan te verdenken achter de moord op Kennedy te zitten, het getuigt van realiteitszin om Syrië ervan te verdenken achter de moord op ex-premier Hariri van Libanon te zitten. Gezien lucida's schimmige acties en het klaarblijke gekloon van lucida en sjun, is er hier allesbehalve sprake van paranoia.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, zo paranoia zou je het ook kunnen benaderen.
Iets te hard door de bocht.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Je opent een topic in POL.
Niet over iets politieks, maar over deze grootse tevens briljante onthulling:
"Whehehe, ik had een kutkloon die geband is, maar die domme mensen dachten dat het iemand anders zijn kloon was, maar het was lekker de mijne!!!!!1111![]()
![]()
:D:D
111
![]()
![]()
![]()
"
Lafbek.quote:
En zo is de cirkel weer rond. Jij checkt niets, jij wilt alleen een bevestiging van je slecht onderbouwde beschuldiging.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is paranoïde om je moeder ervan te verdenken achter de moord op Kennedy te zitten, het getuigt van realiteitszin om Syrië ervan te verdenken achter de moord op ex-premier Hariri van Libanon te zitten. Gezien lucida's schimmige acties en het klaarblijke gekloon van lucida en sjun, is er hier allesbehalve sprake van paranoia.
Ik kan ook de bevestigingsmail van 'Monikick' laten zien, maar dat zegt nog niet dat Monidique niets met dat account te maken heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, zo paranoia zou je het ook kunnen benaderen. Ik heb de bevestigingsmail van fok aan mij gericht. Maar ja, mails mag je hier niet publiceren, zotteke.
HEY !quote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Jij checkt niets, jij wilt alleen een bevestiging van je slecht onderbouwde beschuldiging.![]()
Jij kunt niets bewijzen, hooguit dat een willekeurige user dezelfde proxy gebruikt. Maar ja, dat ga ik niet aan een fabrieksarbeider uitleggen, dat is te hoog gegrepen voor je.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik kan ook de bevestigingsmail van 'Monikick' laten zien, maar dat zegt nog niet dat Monidique niets met dat account te maken heeft.
Mijn moeder is in ieder geval geen hoer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
HEY !
Jij he .
JIJ HEBT GEEN LEVEN![]()
![]()
!!!
Wat zou je moeder denken als ze jou zo bezig ziet hier...
Eenschquote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, ik kan het slechts met kLowJow eens zijn: dit is een ongelooflijke anti-climax.
begrijpelijk, want jij bent hier namelijk onderdeel van de discussie. Jij hebt gelogen!quote:
Och hemeltjequote:Op zondag 5 juni 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
begrijpelijk, want jij bent hier namelijk onderdeel van de discussie. Jij hebt gelogen!
Je hoeft niet overal op te antwoorden, hoor, en zeker niet als het niets bijdraagt. Jouw "bewijs" toont in het licht van het absurde gedrag van de gebande veel pratende maar niets zeggende sjun en lucida niets aan. Een gebruikelijke manier om zo'n onvermogen te maskeren, is door snel anderen te beschuldigen van wat men zelf doet, zelfs of juist als er niets van klopt, ik beweer immers helemaal niet dat Klompendanser jouw kloon niet is. Het is vergelijkbaar met klimaatsceptici, zoals ze eufemistisch genoemd worden, die degelijke wetenschappers verwijten een religieuze kruistocht te voeren, of extreem-rechtse jongeren die allochtonen ervan beschuldigen de buurt te laten verloederen. Het is een typische, doodnormale, menselijke neiging, die echter voor een niet eens zo scherp oog al snel duidelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Jij checkt niets, jij wilt alleen een bevestiging van je slecht onderbouwde beschuldiging.![]()
Ja, het laat maar zien hoe e.e.a. effectief de doofpot in wordt gewerkt. Net zoals Yvonneke de vermoorde onschuld speelt. Ik weet wel beter nu. Ik wacht ook nog steeds op haar e-mail waarin ze aankondigt mij nog meer achtergrond te geven. Ach ja, ze moet er zelf maar mee komen en anders doe ik hetzelfde als sjun. Genoeg ruimte op internet.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te antwoorden, hoor, en zeker niet als het niets bijdraagt. Jouw "bewijs" toont in het licht van het absurde gedrag van de gebande veel pratende maar niets zeggende sjun en lucida niets aan. Een gebruikelijke manier om zo'n onvermogen te maskeren, is door snel anderen te beschuldigen van wat men zelf doet, zelfs of juist als er niets van klopt, ik beweer immers helemaal niet dat Klompendanser jouw kloon niet is. Het is vergelijkbaar met klimaatsceptici, zoals ze eufemistisch genoemd worden, die degelijke wetenschappers verwijten een religieuze kruistocht te voeren, of extreem-rechtse jongeren die allochtonen ervan beschuldigen de buurt te laten verloederen. Het is een typische, doodnormale, menselijke neiging, die echter voor een niet eens zo scherp oog al snel duidelijk wordt.
Met een kleine kanttekening:quote:
Zelfs als je aangeeft dat 1 van de genoemde klonen van jezelf is, dan nog ontkennen ze dat. Het is water naar de zee dragen. Betreffende punt 3 is het wel frappant dat de moraalridder CS3 zo hoog opgeeft over Holocaustontkenners, maar dat die er zelf een grote hand naar heeft om mensen systematisch weg te laten werken. Hitler zou trots op hem geweest zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef speedfreak1 het volgende:
1- Het bestaan van de klonenparade wordt steed twijfelachtiger, zeg maar rustig ongeloofwaardig.
2- Klonen zijn niet verboden
3- Bepaalde beslissingen lijken vooral ingegeven door verknipte ideeën ener Ryan3 die maar aan de lopende band lasterlijke praatjes, nergens op gebaseerde beschuldingingen en volkomen belachelijke complot-theorieën loopt rond te strooien.
Klompendanser is opgericht om juist de inhoud op te zoeken. Het was CS3 met zijn eeuwige riedels van het zere been van Cliteur tot aan de anomalie Pim Fortuyn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een kleine kanttekening:
Met klonen doorposten tijdens een ban is WEL verboden.
Klonen die enkel en alleen gebruikt worden om te kloten worden gebanned en met een beetje mazzel het originele account ook
Sommige mensen kunnen door zo'n topic te openen zich weer helemaal het mannetje voelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Je opent een topic in POL.
Niet over iets politieks, maar over deze grootse tevens briljante onthulling:
"Whehehe, ik had een kutkloon die geband is, maar die domme mensen dachten dat het iemand anders zijn kloon was, maar het was lekker de mijne!!!!!1111![]()
![]()
:D:D
111
![]()
![]()
![]()
"
klompendanser is op 20-08-2004 al gebanned, door nikky.quote:Er is nooit een reden geweest om Klompendanser te bannen. Dat bannen is gebeurd omdat CS3 bij Yvonneke suggereerde dat Klompendanser van sjun of lucida was. Hetgeen niet door Yvonneke werd gecontroleerd. Er worden dus zonder enige vorm van proces ( ) mensen verbannen, omdat derden dat suggereren.
Waarom heb je je eigen nick niet gebruikt om tegen de nazi Ryan3 te keer te gaan. Ik kan me jou van die tijd niet herinneren. Wat is het voordeel om dat te doen met een kloon, als ik je überhaupt niet kende???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klompendanser is opgericht om juist de inhoud op te zoeken. Het was CS3 met zijn eeuwige riedels van het zere been van Cliteur tot aan de anomalie Pim Fortuyn.
Ik kan me ook niet herinneren een ban aangevraagd te hebben, jij?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef yvonne het volgende:
Schatteboutje van me:
[..]
klompendanser is op 20-08-2004 al gebanned, door nikky.
Kijk, daar heb je mr. perm-ban aanvrager toch weer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dit is jouw customized ww voor Klompendanser??? "zaoGrdP6Tbu" Lekker makkelijk inloggen joh. Zeker als je aan het klonen bent..
Ik stel voor dat dit gebeurd is: jij vraagt aan sjuuun het (customized) ww van Klompendanser en vraagt een nieuw (automatisch gegenereerd) ww aan en dat paste je hier. Hierbij vergeet je hem te customizen. Een slim en getalenteerd it'ertje zoals jij zal een ww meteen customizen nl.
Wat ik ook zo gek vind: waarom kom je er nu pas mee??? Je had je vriendje al veel en veel eerder kunnen helpen. Omdat je 25K posts wilt hebben? Lullig voor sjuuun zeg.
Nogmaals dit is wéér een reden om ervan uit te gaan dat een paar users - nolens, volens - de boel lopen te bekluiten.
En de reden?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef yvonne het volgende:
Schatteboutje van me:
[..]
klompendanser is op 20-08-2004 al gebanned, door nikky.
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom heb je je eigen nick niet gebruikt om tegen de nazi Ryan3 te keer te gaan. Ik kan me jou van die tijd niet herinneren. Wat is het voordeel om dat te doen met een kloon, als ik je überhaupt niet kende???
Juist omdat je op 1 pc zit is het handig om je ww te customizen als je zit te klonen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je mr. perm-ban aanvrager toch weer.
Nee, ik heb nog nooit een ww gecustomized. Dat is voor nerds. Ik fok ook altijd met dezelfde pc. Zegt wat over jou, niet?
Klompendanser is in aug. 2004 als geband, zou je moeten weten... d.i. als je klompendanser bent. Waarom heb je daartegen nooit geprotesteerd bij nikky??? Want klompendanser heeft volgens jou nooit iets euvels gedaan schrijf je.quote:Zoals ik al heb verteld, ben ik niet verantwoordelijk voor het onverantwoordelijke gedrag van de crew die suggesties van users als jij niet verifieren. Juist jij had het voor sjun kunnen opnemen, door je vage beschuldigingen in te trekken.![]()
Mail nikky!quote:
Zeg het maar. Ik was je nog nooit tegen gekomen imo. Waarom ging je niet als aahikwordgek tegen me te keer??? Dat deed je vanaf die lucida identiteits topic wel onophoudelijk. Waarom maakte je niet nog een kloon aan, nadat klompendanser was geband???quote:
Dat zegt veel over jouw ervaring daarmee. Ik post nooit op 1 dag met meerdere klonen, of het moet met de kloon Ma_Berends zijn in POL-SC.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Juist omdat je op 1 pc zit is het handig om je ww te customizen als je zit te klonen.
Omdat ze nooit gereageerd hebben en ook nooit een reden opgaven. Lul er maar lekker om heen, maar ik weet wat waar is m.b.t. KD. Het is duidelijk dat mensen die weg moeten gewoon systematisch worden opgeruimd. Waar zagen we dat eerder?quote:Klompendanser is in aug. 2004 als geband, zou je moeten weten... d.i. als je klompendanser bent. Waarom heb je daartegen nooit geprotesteerd bij nikky??? Want klompendanser heeft volgens jou nooit iets euvels gedaan schrijf je.
Jij had in de DDR moeten gaan werken. Groot politiek apparaat en afschuiven maar.quote:
Dank je, groot compimentquote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij had in de DDR moeten gaan werken. Groot politiek apparaat en afschuiven maar.
Waarom wel? Figuren als jij halen het bloed onder iemand's nagels met je schijnheilige gezuig.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik was je nog nooit tegen gekomen imo. Waarom ging je niet als aahikwordgek tegen me te keer??? Dat deed je vanaf die lucida identiteits topic wel onophoudelijk. Waarom maakte je niet nog een kloon aan, nadat klompendanser was geband???
WIl je hiermee zeggen dat Aaahikwordgek de regels overtreedt nu hij doorpost nadat zijn kloon een perm-ban heeft gekregen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een kleine kanttekening:
Met klonen doorposten tijdens een ban is WEL verboden.
wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn moeder is in ieder geval geen hoer.![]()
![]()
Je megalomane karakter laat zich weer zien. Jij bent verder niet interessant, net als Kickie.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
Het opzetje icm het wachten op de 25kste post is te doorzichtig wmb. Ik had op zijn minst schokkende documentatie betreffende Pottenkijkers verwacht, wie al mijn klonen zijn of dat het doopceel van Stali of ik waren gelicht.
Jij deed gewoon je plicht toen mensen systematisch moesten worden weggewerkt, toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
WIl je hiermee zeggen dat Aaahikwordgek de regels overtreedt nu hij doorpost nadat zijn kloon een perm-ban heeft gekregen?
Nou mbt klompendanser is dat evt te controleren. Verder heb ik al meerdere keren ook los van deze affaire toegegeven klonen gebruikt te hebben, alleen al heel lang niet meer. Zeker niet i8n discussies in POL/WFL/NWES met het olijke duo. Daarnaast kan ik niet meer klonen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jouw ervaring daarmee. Ik post nooit op 1 dag met meerdere klonen, of het moet met de kloon Ma_Berends zijn in POL-SC.
[..]
Waarom ben je zelf dan nog niet weg??? Het enige dat jij doet is mensen op vervelende manier beledigen en sarren. Je bijdrages aan Fok! zijn voorspelbaar en getuigen alleen van vergaande stupiditeit en toch... ben je nog steeds niet gepermband. Hoe kan dat in hemelsnaam???quote:Omdat ze nooit gereageerd hebben en ook nooit een reden opgaven. Lul er maar lekker om heen, maar ik weet wat waar is m.b.t. KD. Het is duidelijk dat mensen die weg moeten gewoon systematisch worden opgeruimd. Waar zagen we dat eerder?![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
WIl je hiermee zeggen dat Aaahikwordgek de regels overtreedt nu hij doorpost nadat zijn kloon een perm-ban heeft gekregen?
Waarom deze grote onthulling als ik niet interessant ben??? De helft van je posts gaan over CS3. Op sjuuuns weblogje heb je het over de nazi Ryan3. Volgens mij ben je een kruistocht aan het houden tegen CS3 en toch is Ryan3 niet interessant???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je megalomane karakter laat zich weer zien. Jij bent verder niet interessant, net als Kickie.
Je denkt werkelijk dat mensen alles van je willen weten.![]()
Leuke zondagsgedachtequote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik daag je uit om een lijstje te maken van al je klonen. Waarom zou jij niet meer kunnen klonen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Nou mbt klompendanser is dat evt te controleren. Verder heb ik al meerdere keren ook los van deze affaire toegegeven klonen gebruikt te hebben, alleen al heel lang niet meer. Zeker niet i8n discussies in POL/WFL/NWES met het olijke duo. Daarnaast kan ik niet meer klonen.
Dat is jouw narrowbanded mening, ik hoef verder niet in te gaan op je hypocriete gezuig.quote:Waarom ben je zelf dan nog niet weg??? Het enige dat jij doet is mensen op vervelende manier beledigen en sarren. Je bijdrages aan Fok! zijn voorspelbaar en getuigen alleen van vergaande stupiditeit en toch... ben je nog steeds niet gepermband. Hoe kan dat in hemelsnaam???
Op sjun's log zie je ook wat er nog meer staat te gebeuren. Mails gaan gepubliceerd worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom deze grote onthulling als ik niet interessant ben??? De helft van je posts gaan over CS3. Op sjuuuns weblogje heb je het over de nazi Ryan3. Volgens mij ben je een kruistocht aan het houden tegen CS3 en toch is Ryan3 niet interessant???
Systematisch, zoals de Joden systematisch weggewerkt werden door ambtenaren in de DDR ten tijde van het Stalin-bewind toen zij als ware NSB-ers hun door de overheid opgelegde totalitaire taken om andersdenken als in een Zuid-Amerikaanse junta om te brengen uitvoerden zeker?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij deed gewoon je plicht toen mensen systematisch moesten worden weggewerkt, toch?
Waarom wel is niet interessant, waarom niet is interessanter gezien het feit dat 1 op de 2 posts die je tegenwoordig plaatst tegen CS3 is gericht. Waarom toen wel als kloon en nu niet??? Jij vond het toch best wel goed wat klompendanser deed, waarom probeer je juist nu daarvoor de credits te verzilveren???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom wel? Figuren als jij halen het bloed onder iemand's nagels met je schijnheilige gezuig.
Nu ben je opeens weer terug nadat Havoc jou met je virtuele vriendinnetje te verstaan had gegeven om op te rotten. Je eiste op hoge poten een perm-ban. Waarom is die niet ingewilligd?
wat doe je zelf, hypocrietje?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom wel is niet interessant, waarom niet is interessanter gezien het feit dat 1 op de 2 posts die je tegenwoordig plaatst tegen CS3 is gericht. Waarom toen wel als kloon en nu niet??? Jij vond het toch best wel goed wat klompendanser deed, waarom probeer je juist nu daarvoor de credits te verzilveren???
Nee, maar open gerust nog een paar topics over totaal oninteressante figuren.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je megalomane karakter laat zich weer zien. Jij bent verder niet interessant, net als Kickie.
Er hat es nicht gewusst.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Systematisch, zoals de Joden systematisch weggewerkt werden door ambtenaren in de DDR ten tijde van het Stalin-bewind toen zij als ware NSB-ers hun door de overheid opgelegde totalitaire taken om andersdenken als in een Zuid-Amerikaanse junta om te brengen uitvoerden zeker?
ja, zoals het zetten van thee en het openen van een raam, behangscheurder?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar open gerust nog een paar topics over totaal oninteressante figuren.
Ik wil wel eens kennismaken met klompendanser, Omara, Bela en al die andere onschuldige slachtoffers. Gek dat ze zich niet op lange poten melden op dat weblogje. En waarom post T. B. niet gewoon hier (wij hebben trouwens nooit gezegd dat ze kloon was) of heeft T.B. ook gekloond??? Wie was Nathalitia, die lucida claimde, maar toch schreef ze niet als lucida. Wie is Beredien???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op sjun's log zie je ook wat er nog meer staat te gebeuren. Mails gaan gepubliceerd worden.![]()
Ja,quote:Op zondag 5 juni 2005 12:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, zoals het zetten van thee en het openen van een raam, behangscheurder?![]()
![]()
![]()
Eh, CS3?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja,,
,
,
,
,
,
,
,
!
Maar nu even terug naar werkelijkheid:
Wie heeft over die onderwerpen topics geopend en wie heeft het constant, obsessief als het ware, over deze onderwerpen?
Die gek zou vandaag op lang weekend zijn, bij zijn weekend vriendin, die nog rechtser is als hij. Geloof jij het???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Sidekick het volgende:
En dan hebben we het ook nog niet eens over de "zus" van Aaahikwordgek, die toevallig tijdens de ban van haar broer langskwam.
*beerput stukje verder openzet*
Deze moet je inlijsten.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben iig niet bezig users weg te pesten.
ja, ik heb lang weekend. Ja, mijn vriendin is hier, maar ze wil niet met kinderlokkers praten.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gek zou vandaag op lang weekend zijn, bij zijn weekend vriendin, die nog rechtser is als hij. Geloof jij het???
En jij mag niet nuecken met kinderen, slimmeke.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, ik heb lang weekend. Ja, mijn vriendin is hier, maar ze wil niet met kinderlokkers praten.![]()
say what? Je verraadt wel veel van jezelf, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij mag niet nuecken met kinderen, slimmeke.
Even recappen dan maar. Jij doet een grote onthulling en neemt dan afscheid. Toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
say what? Je verraadt wel veel van jezelf, zotteke.
Maar nogmaals, ik daag je uit om eens een lijst te maken van al jouw kloontjes.
Ja en je aandacht is er ook. Je lurkt overal mee. Hou sjun's log maar goed in de gaten.quote:
Ja, want nu ben je weer de weasel die met de staart tussen de benen afhaakt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin wmb slotteke.
Welnee, joh, je toont niets aan en je bent een huilie. Ik probeer verder gezichtsverlies voor jou en sjuuun te voorkomen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, want nu ben je weer de weasel die met de staart tussen de benen afhaakt.
Je laat hem toch zeker niet gaan nu je hem bijna in het stof hebt doen kruipen?!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, want nu ben je weer de weasel die met de staart tussen de benen afhaakt.
Welja, joh, jij bent een echte laffe weasel. Je durft niet te posten op sjun's log. Jij durft alleen maar met de goedkeuring en bescherming van Yvonne te posten op fok. Wat dat betreft is dit topic nog leuker geworden dan verwacht. Jij laat hier zelf zien dat je de opperweasel van de CS3-fabriek bent.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welnee, joh, je toont niets aan en je bent een huilie. Ik probeer verder gezichtsverlies voor jou en sjuuun te voorkomen.
Nee, je bent veel viezer bezig. Als iemands politieke mening jou niet aanstaat ga je uit alle macht met gore insinuaties, ergerlijke laster, vieze beledigingen, gefantaseerde complotten, uitlokpostings, en nog meer van dat fraais de persoon door de crew geband laten krijgen, waarbij het een publiek geheim is dat je geregeld msn-contacten met diverse leden van de crew hebt. En als zodanig wil ik bijvoorbeeld dan ook werkelijk niets met je te maken hebben, je bent een typische nederlander van een bepaalde categorie.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben iig niet bezig users weg te pesten.
Hij was toch al weg? [FB] Obi wan.....na wack off right nowquote:Op zondag 5 juni 2005 12:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je laat hem toch zeker niet gaan nu je hem bijna in het stof hebt doen kruipen?!
Nou, iets zegt me dat jij de enige bent die de hilariteit van dit topic ziet, o, en speedfreak1 uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat dat betreft is dit topic nog leuker geworden dan verwacht. Jij laat hier zelf zien dat je de opperweasel van de CS3-fabriek bent.![]()
Heeft niets met niet durven te maken. Ik vind sjuuun nogal bezeten en wij vragen ons eerlijk gezegd af of hij niet malende is, gezien zijn logs aldaar. Beter even afstand nemen dus.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Welja, joh, jij bent een echte laffe weasel. Je durft niet te posten op sjun's log.
Maar hoe komt het dan dat jij nog niet permband bent???quote:Jij durft alleen maar met de goedkeuring en bescherming van Yvonne te posten op fok. Wat dat betreft is dit topic nog leuker geworden dan verwacht. Jij laat hier zelf zien dat je de opperweasel van de CS3-fabriek bent.![]()
Iets zegt mij dat het forumbeheer inmiddels grote overeenkomsten met de huidige regering van nederland vertoont.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, iets zegt me dat jij de enige bent die de hilariteit van dit topic ziet, o, en speedfreak1 uiteraard.
rest ziet toch echt hoe je je onsterflijk belachelijk maakt.
Nee, Yvonneke, jij bent hypocriet en zwaar door het ijs gezakt. Ik ga de mails tussen ons publiceren op mijn eigen log aaahikwordgek.web-log.nl. Log is al aangevraagd en goedgekeurd. Kijk ook op sjun's log de komende weken.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, iets zegt me dat jij de enige bent die de hilariteit van dit topic ziet, o, en speedfreak1 uiteraard.
Eigenlijk gaat het je gewoon om de gratis publiciteit he.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, Yvonneke, jij bent hypocriet en zwaar door het ijs gezakt. Ik ga de mails tussen ons publiceren op mijn eigen log aaahikwordgek.web-log.nl. Log is al aangevraagd en goedgekeurd. Kijk ook op sjun's log de komende weken.
bezeten.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heeft niets met niet durven te maken. Ik vind sjuuun nogal bezeten en wij vragen ons eerlijk gezegd af of hij niet malende is, gezien zijn logs aldaar. Beter even afstand nemen dus.
Daar ga jij toch voor zorgen samen met Yvonne. Nogmaals, post eens bij sjun, als je echt voor de inhoud gaat. Weaselwords van je worden daar doorgeprikt tegen het zere been van Cliteur, zoals de anomalie van PF na 9-11.quote:Maar hoe komt het dan dat jij nog niet permband bent???
In de regel laat ik POL ook vaak met rust, niet omdat ik me niet zou kunnen weren tegen users zoals jij, maar omdat dankzij users zoals jij de middeleeuwen zijn weergekeerd. En dat laat je ook door deze post weer zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nee, je bent veel viezer bezig. Als iemands politieke mening jou niet aanstaat ga je uit alle macht met gore insinuaties, ergerlijke laster, vieze beledigingen, gefantaseerde complotten, uitlokpostings, en nog meer van dat fraais de persoon door de crew geband laten krijgen, waarbij het een publiek geheim is dat je geregeld msn-contacten met diverse leden van de crew hebt. En als zodanig wil ik bijvoorbeeld dan ook werkelijk niets met je te maken hebben, je bent een typische nederlander van een bepaalde categorie.
hahaha en jij denkt onaantastbaar te zijn op dit forum. Megalomaan, net als CS3.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:03 schreef yvonne het volgende:
Och, ook eigen logs zijn niet onaantastbaar, ook zij zijn via de provider aan te pekken.
Maar publiceer gerust.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hahaha en jij denkt onaantastbaar te zijn op dit forum. Megalomaan, net als CS3.
Met dreigen hou jij mij niet tegen, overigens, je hebt zojuist je toestemming gegeven. Bedankt.![]()
Jij zelf herhaalt ook een stukje geschiedenis...................... Verder ben je zelf met je inquisitie uiterst middeleeuws bezig. Maar de spiegel heb je dus kennelijk nog steeds niet ontdekt.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In de regel laat ik POL ook vaak met rust, niet omdat ik me niet zou kunnen weren tegen users zoals jij, maar omdat dankzij users zoals jij de middeleeuwen zijn weergekeerd. En dat laat je ook door deze post weer zien.
Ja, net als jij gebruikt Yvonne de methode van dreigen met censuur via de provider. Nu zit ik bij de beste provider van Nederland en die laten zich niet zo bedreigen door usertjes als jij die een andere mening willen laten wegwerken.quote:
Bedreig ik je ergens mee dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, net als jij gebruikt Yvonne de methode van dreigen met censuur via de provider. Nu zit ik bij de beste provider van Nederland en die laten zich niet zo bedreigen door usertjes als jij die een andere mening willen laten wegwerken.
Nee hoor, megalomaantje. Het log wordt toegewijd aan Aaah en de mailwisseling met Yvonneke.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg maar ik krijg nu dus mijn tweede anti-ryan3 weblog???.
Als het aan jou lag dan had fok 3 users. Jij, Yvonne en je virtuele vriendinneke Amber.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bedreig ik je ergens mee dan?.
Zeg laat die vriendin van je eens posten, die is nog gekker dan jij toch?
Dus het heeft niets met mij te maken???quote:Op zondag 5 juni 2005 13:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee hoor, megalomaantje. Het log wordt toegewijd aan Aaah en de mailwisseling met Yvonneke.
Jij bent allang afgeserveerd, weaselman.
Even gekeken welke provider dan en die werken nu juist het allermakkelijkst meequote:Op zondag 5 juni 2005 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, net als jij gebruikt Yvonne de methode van dreigen met censuur via de provider. Nu zit ik bij de beste provider van Nederland en die laten zich niet zo bedreigen door usertjes als jij die een andere mening willen laten wegwerken.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even gekeken welke provider dan en die werken nu juist het allermakkelijkst mee
Hoe zit wat??? Het bewijs dat ik hier niet aan de touwtjes trek, bedeol je?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als het aan jou lag dan had fok 3 users. Jij, Yvonne en je virtuele vriendinneke Amber.
Oh, CS3: [FB] Obi wan.....na wack off right now
Hoe zit dat nu?
Martijn? Dat is toch die pedofiel?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe zit wat??? Het bewijs dat ik hier niet aan de touwtjes trek, bedeol je?
Over dat virtuele vriendinnetje gesproken, vraag maar aan Nolius en Martijn.
Nee, je begint werkelijk al te gek te worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Martijn? Dat is toch die pedofiel?
En dus zo zie je maar weer. Ik kan alles willen van de wereld, maar dat wordt nog niet automatisch ingewilligd op Fok!. Het bewijs heb je net gelinkt.quote:Nee, slimmeke, Stali en jij wilden onmiddellijk een perm-ban. Nog in de bureaucratie van fok?
Gooi er maar een slot op, de onthulling is klaar. De weasel CS3 liet zich zien en bewees dat die inderdaad te laf is om inhoudelijk op zaken in te gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
Nog veel plezier met je topicje aah
Ik ga iets anders doen vandaag
Zeg megalomaan, niet iedereen is op de hoogte van je pedo-relaties hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, je begint werkelijk al te gek te worden.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gooi er maar een slot op, de onthulling is klaar. De weasel CS3 liet zich zien en bewees dat die inderdaad te laf is om inhoudelijk op zaken in te gaan.
Ik denk wel dat jij hiermee des poedels kern te pakken hebt. En de opmerking van anderen dat bepaalde mods/admins hierbij onder een hoedje spelen kan ik uit welingelichte bron alleen maar beamen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef speedfreak1 het volgende:
1- Het bestaan van de klonenparade wordt steed twijfelachtiger, zeg maar rustig ongeloofwaardig.
2- Klonen zijn niet verboden
3- Bepaalde beslissingen lijken vooral ingegeven door verknipte ideeën ener Ryan3 die maar aan de lopende band lasterlijke praatjes, nergens op gebaseerde beschuldingingen en volkomen belachelijke complot-theorieën loopt rond te strooien.
Maar helaas, niets van dit alles en dus kraaide de haan andermaal...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zoals ik al heb verteld, ben ik niet verantwoordelijk voor het onverantwoordelijke gedrag van de crew die suggesties van users als jij niet verifieren. Juist jij had het voor sjun kunnen opnemen, door je vage beschuldigingen in te trekken.![]()
Je moet toch zo langzamerhand ook jouw eigen stijl daarin herkennen lijkt me, of heb je daarvoor nog niet het juiste zintuig weten te ontwikkelen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De helft van je posts gaan over CS3. Op sjuuuns weblogje heb je het over de nazi Ryan3. Volgens mij ben je een kruistocht aan het houden tegen CS3 en toch is Ryan3 niet interessant???
Natalithia was een kloon van mij. Als deze kloon in jouw perceptie niet schreef als Lucida is dat een compliment voor de user achter Lucida. Ik zelf heb totaal geen bezwaar kenbaar te maken waarom ik deze kloon gebruikte, het is nog steeds wachten dat Yvonne haar fiat geeft, alvorens ik de gedachte erachter zondermeer uit de doeken kan doen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was Nathalithia, die lucida claimde, maar toch schreef ze niet als lucida.
Mission Impossible - C64quote:Op zondag 5 juni 2005 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stay a while, stay foreeeeeeeeeeeeeeeeeeeever.![]()
![]()
Hoe komt een mens aan al die informatie?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gek zou vandaag op lang weekend zijn, bij zijn weekend vriendin, die nog rechtser is als hij. Geloof jij het???
kan jij ook sjun weer tot leven roepen?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:07 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoe komt een mens aan al die informatie?![]()
Om het in de woorden van Yvonne te zeggen: Eeensch...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nee, je bent veel viezer bezig. Als iemands politieke mening jou niet aanstaat ga je uit alle macht met gore insinuaties, ergerlijke laster, vieze beledigingen, gefantaseerde complotten, uitlokpostings, en nog meer van dat fraais de persoon door de crew geband laten krijgen, waarbij het een publiek geheim is dat je geregeld msn-contacten met diverse leden van de crew hebt. En als zodanig wil ik bijvoorbeeld dan ook werkelijk niets met je te maken hebben, je bent een typische nederlander van een bepaalde categorie.
Het is ook echt niet te geloven eigenlijk. Geef je gewoon ruiterlijk toe dat een bepaalde kloon van jezelf was en dan gaan ze de rollen omdraaien. Ik zou verantwoordelijk zijn voor de langere ban van sjun. Alsof ikzelf sjun in het digitale cachot liet verdwijnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:39 schreef lucida het volgende:
[..]
Maar helaas, niets van dit alles en dus kraaide de haan andermaal...![]()
Mensen dichten mij veel toe maar er zijn grenzen!...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij ook sjun weer tot leven roepen?
Gelukkig nog iemand met cultuurkennis.quote:
Dat is weer zo'n suggestie aan de nietsvermoedende user die het vaak klakkeloos overneemt. CS3 zou snel in achting gestegen zijn bij Goebels.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:07 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoe komt een mens aan al die informatie?![]()
Niet te voorbarig zijn Yvonne - je weet het maar nooitquote:Op zondag 5 juni 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat wel in je mogelijkheid ligt is om hem te vertellen dat we nog een keer een voorzichtig biertje zouden gaan drinkenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Mensen dichten mij veel toe maar er zijn grenzen!...![]()
niet van die ranzige insinuaties op de zondag graag.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n suggestie aan de nietsvermoedende user die het vaak klakkeloos overneemt. CS3 zou snel in achting gestegen zijn bij Goebels.
Nou, ik vind de vergelijking eigenlijk juist wel heel erg op zijn plaats. CS3 vond het bepaald niet ranzig om een user met een andere mening snel in de hoek van extreem-rechts te drukken. Schopte daarbij wat tegen het zere been van Cliteur, om met de anomalie PF van na 9-11 af te sluiten en zodoende de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving een nieuwe vorm te geven.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet van die ranzige insinuaties op de zondag graag.
Daar heeft het natuurlijk alles mee te maken.quote:
Is dit een beoordeling die vanuit zelfkennis voortkomt?quote:Ik vind sjuuun nogal bezeten
1. is dit een bevestiging van jouw multiple persoonlijkheidsstoornis?quote:en wij vragen ons eerlijk gezegd af
Bananenrepubliek van politiek correcte brulapen?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:01 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat het forumbeheer inmiddels grote overeenkomsten met de huidige regering van nederland vertoont.
Denk meer in de richting van de gang van zaken rond het referendum als treffende gelijkenis.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:22 schreef lucida het volgende:
[..]
Bananenrepubliek van politiek correcte brulapen?![]()
Of hij heeft gewoon de POL-SC gevolgd natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n suggestie aan de nietsvermoedende user die het vaak klakkeloos overneemt. CS3 zou snel in achting gestegen zijn bij Goebels.
Of een weigering van Klaas de Vries, Kok en naderhand Donner om de moord op Fortuyn zorgvuldig te onderzoeken. Welk bewijs je ook aanvoert, wij hebben het niet gedaan en weten van niets. Waag het niet om nog verder iets te suggereren, want dan worden we kwaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:25 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Denk meer in de richting van de gang van zaken rond het referendum als treffende gelijkenis.
In de zin dat er achter de schermen zaken bekokstoofd werden, die voor de buitenwacht verzwegen moesten blijven?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:25 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Denk meer in de richting van de gang van zaken rond het referendum als treffende gelijkenis.
Jouw digitale entiteit duikt verdacht veel op als de grote K-lokker zijn neus laat zien.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon de POL-SC gevolgd natuurlijk.
komt ie: "wat u niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet". op jouw manier hou je bijvoorbeeld eerwraak ook in stand. live with it and be the hardest player.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, ik vind de vergelijking eigenlijk juist wel heel erg op zijn plaats. CS3 vond het bepaald niet ranzig om een user met een andere mening snel in de hoek van extreem-rechts te drukken. Schopte daarbij wat tegen het zere been van Cliteur, om met de anomalie PF van na 9-11 af te sluiten en zodoende de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving een nieuwe vorm te geven.
Ik ook. Op zijn minst uiterst lage roddels die Sidekick danwel Yvonne witheet zouden maken zodat ze net als Wile_E_Coyote op een zijspoor werden gezet.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:30 schreef sizzler het volgende:
Jammer. Ik had er meer van verwacht.
als je het weet heb je er ook niks aan om er op door te gaan, dat zou je positie immers te makkelijk ondermijnen. er tussen komen doe je toch niet snel.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:29 schreef lucida het volgende:
[..]
In de zin dat er achter de schermen zaken bekokstoofd werden, die voor de buitenwacht verzwegen moesten blijven?![]()
Dank voor je poging, maar neen, zo dacht Aaah niet. Aaah dacht meer dat er iets te zeker van uit werd gegaan dat KD een kloon was van sjun. Door een continue suggestie van CS3 aan onder meer Yvonne werd dat tot stomme verbazing van Aaah zelfs bevestigd. Zie de OP.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:30 schreef sizzler het volgende:
Wat een domper.![]()
Kort samengevat: Aah dacht dat KD was gebanned omdat iemand anders zei dat het een kloon van sjun was, maar KD was lang daarvoor al gebanned (iets wat je als eigenaar van een kloon toch wel zou moeten weten overigens).
Jammer. Ik had er meer van verwacht.
Kickie is nooit im Frage geweest. Dat hoopte hij natuurlijk zelf wel, zodat zijn saaie leventje toch nog wat avontuurlijks zou krijgen. Helaas, over Kickie valt echt helemaal niets te vertellen. Een keurige schoonzoon, althans, voor zijn digitale schoonmoeder Yvonne.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ook. Op zijn minst uiterst lage roddels die Sidekick danwel Yvonne witheet zouden maken zodat ze net als Wile_E_Coyote op een zijspoor werden gezet.
Goh is dat zo? Het kan natuurlijk dat ik van nature geneigd ben achter K-lokkers aan te lopen, waarvan mijn aanwezigheid alhier een manifestatie is. Ervan uitgaande dat zich hier tenminste één k-lokker ophoudt uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:31 schreef lucida het volgende:
[..]
Jouw digitale entiteit duikt verdacht veel op als de grote K-lokker zijn neus laat zien.![]()
een mens vreest het meest voor zijn eigen leven.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef lucida het volgende:
[..]
De mens lijdt het meest, voor het lijden dat hij vreest.![]()
Zeg je niet:quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank voor je poging, maar neen, zo dacht Aaah niet.
?quote:Er is nooit een reden geweest om Klompendanser te bannen. Dat bannen is gebeurd omdat CS3 bij Yvonneke suggereerde dat Klompendanser van sjun of lucida was.
ook voor mij blijft het gissen wat er met KD gebeurd is.quote:
Ervan uitgaande dat jij jezelf niet meerekent?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goh is dat zo? Het kan natuurlijk dat ik van nature geneigd ben achter K-lokkers aan te lopen, waarvan mijn aanwezigheid alhier een manifestatie is. Ervan uitgaande dat zich hier tenminste één k-lokker ophoudt uiteraard.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dan acht ik mijn observatie aangaande jouw parallelle 'postgedrag' toch waarschijnlijker.quote:Eenzogoed is het natuurlijk mogelijk dat het feit dat Aah al enige tijd in de POL-SC (waar ik regelmatig te vinden ben) verhaalt over de grote onthullingen die hij zal doen mij heeft doen besluiten eens een kijkje te komen nemen.
Wat is met het oog op de OP off-topic?quote:Maar dit alles lijkt mij enigszins offtopic.
Even was ik bang dat niemand het zou zeggen - maar wat zeg jij toch verstandige dingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een mens vreest het meest voor zijn eigen leven.
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef lucida het volgende:
[..]
Even was ik bang dat niemand het zou zeggen - maar wat zeg jij toch verstandige dingen.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:45 schreef lucida het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat jij jezelf niet meerekent?![]()
Ik was er niet van op de hoogte dat u uw alziende oog op mijn persoon had laten vallen. Verontrustende ontwikkeling.quote:Lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Dan acht ik mijn observatie aangaande jouw parallelle 'postgedrag' toch waarschijnlijker.
Ongewenste intimiteiten richting mijn persoontje zou ik toch zeker onder deze noemer willen scharen. Gelieve deze tot een minimum te beperken.quote:Wat is met het oog op de OP off-topic?![]()
idd, het begint triest te worden. weinig mensen die de eer aan zichzelf houden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:50 schreef lucida het volgende:
[..]
Dit kun je toch niet langer met droge ogen aanzien.![]()
Ik wacht nog op een onthulling van deze stelling. Werd een anti-kloon-device aangebracht op je pc en waarom? Je kloont toch nooit?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Daarnaast kan ik niet meer klonen.
Heerlijk als mensen zichzelf zo goed doorzien, maar er geen aktie op nemen, ondanks het "feit" dat de virtuele wederhelft om een perm-ban vroeg. Het leven kan gruwelijk hard zijn.quote:Waarom ben je zelf dan nog niet weg??? Het enige dat jij doet is mensen op vervelende manier beledigen en sarren. Je bijdrages aan Fok! zijn voorspelbaar en getuigen alleen van vergaande stupiditeit en toch... ben je nog steeds niet gepermband. Hoe kan dat in hemelsnaam???
ook gij brutus. ook gij.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef lucida het volgende:
[..]
We staan hier inderdaad voor een “herculische" taak!...![]()
Door niet te posten? Hak je lul eraf en vermoord alle vrouwen. Hoe lekker is sex dan nog?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:55 schreef zoalshetis het volgende:
laat het gaan mensen. zorg gewoon dat je kan posten, zonder dat je de volgende dag meteen in het banmeldtopic hoeft te gaan lurken.
Nog maar een keer, Klompendanser is in 2004 al gebanned.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dank voor je poging, maar neen, zo dacht Aaah niet. Aaah dacht meer dat er iets te zeker van uit werd gegaan dat KD een kloon was van sjun. Door een continue suggestie van CS3 aan onder meer Yvonne werd dat tot stomme verbazing van Aaah zelfs bevestigd. Zie de OP.
Een reden voor de perm-ban op KD werd nooit gegeven.
We komen er wel. Met welke reden alweer?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog maar een keer, Klompendanser is in 2004 al gebanned.
Op niemands aanvraag, gewoon door eigen toedoen.
onzin,. je kan op fok prima je ei kwijt, maar je hoeft niet persé mensen te pushen of te kwetsen. gewoon een omgangsvorm zoeken die je in het dagelijkse leven ook gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Door niet te posten? Hak je lul eraf en vermoord alle vrouwen. Hoe lekker is sex dan nog?
Ja, dat zou noemenswaardig zijn. Maar in plaats van dat soort verhalen zet hij zichzelf op een zijspoor door een kloon te bekennen met onder andere een bedenkelijke mening over steralisatie om cultuurvermenging tegen te gaan. Hij kan wel anderen uitmaken voor kinderlokker, maar het plaatsen van een foto van Brechtje, waar iemand sperma op heeft gespoten (in navolging van de foto van yvonne waar op gekwakt was), is ook niet echt gezond te noemen. Maar blijkbaar vergeet je zoiets makkelijker dan het wachtwoord van een entiteit.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik ook. Op zijn minst uiterst lage roddels die Sidekick danwel Yvonne witheet zouden maken zodat ze net als Wile_E_Coyote op een zijspoor werden gezet.
Ach wat zal ik zeggen. Ik vind jouw avatar wel iets aandoelijks, iets onschuldigs, iets kinderlijks hebben. En net zoals er K-lokkers zijn die kinderen lokken, zijn er altijd ook weer kinderen die K-lokkers lokken.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:52 schreef kLowJow het volgende:
Ik was er niet van op de hoogte dat u uw alziende oog op mijn persoon had laten vallen. Verontrustende ontwikkeling.
hey yvonne! ot: heb je een haring gegeten vandaag?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
-toevoeging:quote:Op zondag 5 juni 2005 15:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat moet wehaast een zure haring zijn geweest.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey yvonne! ot: heb je een haring gegeten vandaag?
Precies waarde zoalshetis. Ik ben het levende bewijs. Ik post al een tijdje zonder te hoeven neigen in het banmeldtopic. Maar ik gebruik ook vaak argumenten en dikgedrukte woorden in mijn postsquote:Op zondag 5 juni 2005 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
onzin,. je kan op fok prima je ei kwijt, maar je hoeft niet persé mensen te pushen of te kwetsen. gewoon een omgangsvorm zoeken die je in het dagelijkse leven ook gebruikt.
Hoe toepasselijkquote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
-toevoeging:
Door nikky op 20-08-2004, ik had er niets mee van doen, noch is er een aanvraag gedaan door wie dan ook.
Hell, ik was er die dag nieteens, het hele weekend niet, ik vierde m'n verjaardag op de 14-18 slagvelden.
Gisteren wel!quote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey yvonne! ot: heb je een haring gegeten vandaag?
dat verdunverhaal met zijn zoontje (is anders dan wat jij nu luistert denk ik) ooh bramquote:Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gisteren wel!
Maar ik luister nu wel naar Bram met Oorlog aan den Oorlog.
Nu wordt die echt helemaal mooi. ten eerste is die link niet te openen, ten tweede weet ik 100% zeker dat ik geen enkele foto van sperma-gerelateerde onderwerpen heb geplaatst onder KD. Is dit een zoveelste poging om met laster en smaad tegenbewijs aan te leveren?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, dat zou noemenswaardig zijn. Maar in plaats van dat soort verhalen zet hij zichzelf op een zijspoor door een kloon te bekennen met onder andere een bedenkelijke mening over steralisatie om cultuurvermenging tegen te gaan. Hij kan wel anderen uitmaken voor kinderlokker, maar het plaatsen van een foto van Brechtje, waar iemand sperma op heeft gespoten (in navolging van de foto van yvonne waar op gekwakt was), is ook niet echt gezond te noemen. Maar blijkbaar vergeet je zoiets makkelijker dan het wachtwoord van een entiteit.
Laat me je dan maar meteen uit de droom helpen. Ik ben slechts op zoek naar een surrogaat moeder.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef lucida het volgende:
[..]
Ach wat zal ik zeggen. Ik vind jouw avatar wel iets aandoelijks, iets onschuldigs, iets kinderlijks hebben. En net zoals er K-lokkers zijn die kinderen lokken, zijn er altijd ook weer kinderen die K-lokkers lokken.![]()
Is dit soms een ons kent ons reactie?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij kan wel anderen uitmaken voor kinderlokker, maar...
mijn excusses voor het plagen vandaag, maar je escort verhaal was wel bijzonder grappig.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies waarde zoalshetis. Ik ben het levende bewijs. Ik post al een tijdje zonder te hoeven neigen in het banmeldtopic. Maar ik gebruik ook vaak argumenten en dikgedrukte woorden in mijn posts²
Dat betekent dus dat je des te meer zou moeten nagaan wat daar gebeurd kan zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
-toevoeging:
Door nikky op 20-08-2004, ik had er niets mee van doen, noch is er een aanvraag gedaan door wie dan ook.
Hell, ik was er die dag nieteens, het hele weekend niet, ik vierde m'n verjaardag op de 14-18 slagvelden.
Met dikke memmen?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat me je dan maar meteen uit de droom helpen. Ik ben slechts op zoek naar een surrogaat moeder.
Zeg, voor een man van mijn leeftijd ben je bij tijden wel erg kinderachtig hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat moet wehaast een zure haring zijn geweest.![]()
Het is een verwijderd topic.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu wordt die echt helemaal mooi. ten eerste is die link niet te openen
Een nieuwe bevestiging dat anderen toegang hadden tot die entiteit.quote:, ten tweede weet ik 100% zeker dat ik geen enkele foto van sperma-gerelateerde onderwerpen heb geplaatst onder KD.
Vis is vis zei de boer. En hij neukte zijn varkentje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef lucida het volgende:
Dat moet wehaast een zure haring zijn geweest.![]()
Aha, en waar is het bewijs?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is een verwijderd topic.
[..]
Een nieuwe bevestiging dat anderen toegang hadden tot die entiteit.
Yvonne je t'aime.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, voor een man van mijn leeftijd ben je bij tijden wel erg kinderachtig hoor.
Dus uiteindelijk baseer je je grote onthulling op een manipulatie van de werkelijkheid, een samenzwering? Waar hebben we dit eerder gehoord?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aha, en waar is het bewijs?
Kijk, er is al aangetoond dat Yvonne om het licht te zeggen een beetje slordig is geweest met verificatie van suggesties van o.a. CS3. Aangezien Yvonne bij de knoppen kan, is het zeker niet uit te sluiten dat zij af en toe wat rommelt met andere entiteiten. Nee, ventje, je zult toch echt met iets beters moeten komen.
Kijk anders eens wat ik van jou vond:
Sidekick's dreams.
Wie is we?quote:
Er staat nog wat op je te wachten: Het grote onthultopicquote:Op zondag 5 juni 2005 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk baseer je je grote onthulling op een manipulatie van de werkelijkheid, een samenzwering? Waar hebben we dit eerder gehoord?
Oorlog aan den Oorlog bevat liedjes over Ieper 14-18 met name over de ontdekking die Bram daar over zichzelf deed.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat verdunverhaal met zijn zoontje (is anders dan wat jij nu luistert denk ik) ooh bram![]()
hey laat je niet gek maken door mensen die in het dagelijks leven heel anders zijn dan op fok, zou ik zeggen.
Ik heb geen emailadressen meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een onthulling van deze stelling. Werd een anti-kloon-device aangebracht op je pc en waarom? Je kloont toch nooit?
[..]
Een bewijs voor de stelling dat ik hier niets in de melk te brokkelen heb, zoals ik eerder al zei.quote:Heerlijk als mensen zichzelf zo goed doorzien, maar er geen aktie op nemen, ondanks het "feit" dat de virtuele wederhelft om een perm-ban vroeg. Het leven kan gruwelijk hard zijn.
Welk topic?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk.
waarop je dat foto-topic in C&H openende, waarin posten verplicht was?
1. nee.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Wie is we?![]()
1. is dit een bevestiging van jouw multiple persoonlijkheidsstoornis?
2. en is het woord eerlijk uit jouw mond niet een contradictie ad infinitum?
Topic over die beelden die ik maar niets vond?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk topic?
En fyi ik weet iets meer van 14-18 dan de gemiddelde FOK! bezoeker, vandaar.
Daar weten ze verdraaid handig om heen te zweven.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er staat nog wat op je te wachten: Het grote onthultopic
Nee, niet echt...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu wordt die echt helemaal mooi. ten eerste is die link niet te openen, ten tweede weet ik 100% zeker dat ik geen enkele foto van sperma-gerelateerde onderwerpen heb geplaatst onder KD. Is dit een zoveelste poging om met laster en smaad tegenbewijs aan te leveren?![]()
Dan vraag je toch een domein aan?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb geen emailadressen meer.
Onzin, je luistert niet naar Havoc en bent lui: [FB] Obi wan.....na wack off right nowquote:Een bewijs voor de stelling dat ik hier niets in de melk te brokkelen heb, zoals ik eerder al zei.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan vraag je toch een domein aan?
[..]
Havoc kan mijn sympathie niet wegdragen nee. En lui, ja, dat ben ik wel.quote:Onzin, je luistert niet naar Havoc en bent lui: [FB] Obi wan.....na wack off right now
Zeg doe normaal alsjeblieft.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
. Aangezien Yvonne bij de knoppen kan, is het zeker niet uit te sluiten dat zij af en toe wat rommelt met andere entiteiten. N
Alleen in dezelfde zin is een dubbele ontkenning een bevestiging, gansje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Twee maal een ontkenning is ja en dat uit jouw mond.![]()
KD is van 2-7-2004. Ik weet niet van wanneer dat topic is, maar je maakt het nu wel erg bont met deze ongefundeerde bewering.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Maar troost je, de affaire is bijna een jaar oud, en ik heb het hele gebeuren gelukkig niet meegekregen, ranzig was het wel, een kind van 13..
Geen idee, open wel meer topics over 14-18quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Topic over die beelden die ik maar niets vond?
Zoals jij met de suggestie dat ik foto's van 13-jarige meisjes publiceer. Gadverdamme zeg, hoe bruin weet jij ze te bakken?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg doe normaal alsjeblieft.
Wat ik te zeggen heb doe ik met m'n eigen naam, altijd.
Je kunt tever gaan..
Past iig wel bij jouw manier van posten als aaahikwordgek.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
KD is van 2-7-2004. Ik weet niet van wanneer dat topic is, maar je maakt het nu wel erg bont met deze ongefundeerde bewering.![]()
Dat zeg ik, dus spreek jezelf niet nog meer tegen... Want jullie weten er verdraaid handig om heen te draaien. Maar dat jullie desondaks stront aan de knikker hebben is voor ons evident.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Alleen in dezelfde zin is een dubbele ontkenning een bevestiging.
Hear hear.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Past iig wel bij jouw manier van posten als aaahikwordgek.
Ik weet het ook niet meer, was rond die tijd verleden jaar iig. Kathe Kollwiz???quote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, open wel meer topics over 14-18
Gezien jouw reputatie in SEX weet ik voldoende.quote:
Nee, ik misbruik inderdaad geen jonge kinderen, zoals jij.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:26 schreef Ryan3 het volgende:
Jij weet niet eens hoe dat gebruikt wordt, gek..
Wat voor reputatie?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gezien jouw reputatie in SEX weet ik voldoende.
Het is werkelijk niet te geloven hoe men hier bewijzen denkt aan te leveren. "het topic is verwijderd, maar hee, het stond er echt."en
![]()
![]()
Pardon???quote:Op zondag 5 juni 2005 16:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik misbruik inderdaad geen jonge kinderen, zoals jij..
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Topic over die beelden die ik maar niets vond?
Ga je je excuses eindelijk eens aanbieden?quote:
Oh, maar het topic en de foto kan ik me ook nog wel herinneren. Wie hier voor verantwoordelijk was echter niet meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is werkelijk niet te geloven hoe men hier bewijzen denkt aan te leveren. "het topic is verwijderd, maar hee, het stond er echt."en
![]()
![]()
In elk geval geen KD. Maar goed, de suggesties vliegen hier over de toonbank, zoals verwacht.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oh, maar het topic en de foto kan ik me ook nog wel herinneren. Wie hier echter voor verantwoordelijk was niet meer.
Ik denk dat je gauw terug moet nemen dat ik kleine kinderen misbruik, kerel.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je je excuses eindelijk eens aanbieden?
Ik lees zoiets in sidekick's post hoor...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zoals jij met de suggestie dat ik foto's van 13-jarige meisjes publiceer. Gadverdamme zeg, hoe bruin weet jij ze te bakken?
Geblokkeerd?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees zoiets in sidekick's post hoor...
Ben nu wel benieuwdquote:
Neem jij eerst je suggesties over Holocaustontkenning, nazisme, fascisme, racisme en topic-kiddyporn-spam suggesties maar eens terug. Voor alle mensen die jij ten onrechte een ban probeert aan te smeren.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gauw terug moet nemen dat ik kleine kinderen misbruik, kerel.
Dat is dan weer bewijs genoeg; Sidekick is één van jouw klonen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan dien je dat te verifieren, zoals je dat ook had moeten doen met CS3's suggesties.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast niet, dat is ouder.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, was rond die tijd verleden jaar iig. Kathe Kollwiz???
Jij moet het niet veel gekker maken denk ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem jij eerst je suggesties over Holocaustontkenning, nazisme, fascisme, racisme en topic-kiddyporn-spam suggesties maar eens terug. Voor alle mensen die jij ten onrechte een ban probeert aan te smeren.![]()
Jullie zijn allemaal mijn klonenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat is dan weer bewijs genoeg; Sidekick is één van jouw klonen.
Het grote onthultopicquote:Op zondag 5 juni 2005 16:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij moet het niet veel gekker maken denk ik.
Dus jij beschuldigt iemand van kindermisbruik om je punten hier binnen te krijgen? Ik denk dat dit banwaardig is maat.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem jij eerst je suggesties over Holocaustontkenning, nazisme, fascisme, racisme en topic-kiddyporn-spam suggesties maar eens terug. Voor alle mensen die jij ten onrechte een ban probeert aan te smeren.![]()
Het valt geheel in het niet bij wat jij allemaal al hebt gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij beschuldigt iemand van kindermisbruik om je punten hier binnen te krijgen? Ik denk dat dit banwaardig is maat.
Pardon???quote:Op zondag 5 juni 2005 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het valt geheel in het niet bij wat jij allemaal al hebt gedaan.![]()
Bewijs maar dat jij geen kindermisbruiker bent.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gauw terug moet nemen dat ik kleine kinderen misbruik, kerel.
Zeg, die plaat van je blijft steken, ouwe.quote:
Hij is er zo aan gewend geraakt dat die zich nu van geen kwaad bewust is?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:38 schreef lucida het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ach waarom zouden wij?
Hoe vaak heb jij al eens iets van jouw vele vuige verdachtmakingen teruggenomen? En die sloegen bovendien écht nergens op!![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij beschuldigt iemand van kindermisbruik om je punten hier binnen te krijgen? Ik denk dat dit banwaardig is maat.
Nou aahikwordgek, ik vind dit topic een Eye-opener...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:41 schreef Monidique het volgende:
Wat een kneuzentopic.
We weten ook wel dat jij vanaf iedere OP een slot probeert te krijgen op topics die jou niet aanstaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, de discussie is afgelopen nu lucida en aaahikwordgek hun puntjes niet hebben kunnen maken en als ultieme daad van hun integriteit de user Ryan3 van kindermisbruik beschuldigen. Volgens mij is dit een geval van QED mbt methoden en aard van hun aanwezigheid op dit forum.
LE-REN LE-ZEN. I.t.t jou beschuldig ik mensen niet van zaken die ik niet hard kan maken, klein hitlertje van me...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
Goed, de discussie is afgelopen nu lucida en aaahikwordgek hun puntjes niet hebben kunnen maken en als ultieme daad van hun integriteit de user Ryan3 van kindermisbruik beschuldigen. Volgens mij is dit een geval van QED mbt methoden en aard van hun aanwezigheid op dit forum.
Ach, weet je , het is eigenlijk vermakelijk, de rollen worden langzaam maar zeker omgedraaid,quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
Dit topic gaat mee naar een log als dat nodig is.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:45 schreef lucida het volgende:
[..]
Nou aahikwordgek, ik vind dit topic een Eye-opener...![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, weet je , het is eigenlijk vermakelijk, de rollen worden langzaam maar zeker omgedraaid,
koekje, deeg enzo.
Leg eens uit dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, weet je , het is eigenlijk vermakelijk, de rollen worden langzaam maar zeker omgedraaid,
koekje, deeg enzo.
Dat heb jij heel scherp gezien Yvonne en zo krijgt Ryan3 eindelijk het langverwachte koekje van eigen (zuur)deeg!...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
koekje, deeg enzo.
Nee hoor, en fyi Havoc is ONZ mod, en ik A , en houd dit topic wel open..noch voldoe ik aan permban verzoeken,quote:Op zondag 5 juni 2005 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Yvonne, zou je nu Havoc willen roepen?
[FB] Obi wan.....na wack off right now
Ik heb wel eens iemand gekend die ging trouwen met een vrouw uit de DDR, om op die manier niet het verdacht op zich te laden dat hij in feite pedofiel was.quote:
Nou ja, he, dan is het toch ook goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, en fyi Havoc is ONZ mod, en ik A , en houd dit topic wel open..noch voldoe ik aan permban verzoeken,
Yvonne, dit zie jij als het zogenaamde koekje van eigen deeg?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:53 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gekend die ging trouwen met een vrouw uit de DDR, om op die manier niet het verdacht op zich te laden dat hij in feite pedofiel was.![]()
ach, de beschuldiging van "kindermisbruik" keert zich langzaam maar zeker tegen aah himself..quote:
Neuh, dit zie ik als puur trollen en zuigen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef Stali. het volgende:
[..]
Yvonne, dit zie jij als het zogenaamde koekje van eigen deeg?
Ik dacht het toch niet, we hebben allemaal de beschuldigingen van CS3 kunnen zien en dat jij daar erg meegaand in was. M.a.w.: het zal mij een biet wezen, met je gedraai.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
ach, de beschuldiging van "kindermisbruik" keert zich langzaam maar zeker tegen aah himself..
Ik niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, dit zie ik als puur trollen en zuigen.
Okay, want ik begon kwaad te worden namelijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
ach, de beschuldiging van "kindermisbruik" keert zich langzaam maar zeker tegen aah himself..
Als buitenstaander zie ik dit toch heel anders. Hoe harder de ander ontkent geen "kinderlokker" te zijn, hoe meer hij in mij ogen het verdacht op zich laadt het juist wel te zijn. Zo zie je maar weer hoe sommige zaken verschillend kunnen worden geïnterpreteerd?!...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oehoe.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef Stali. het volgende:
[..]
Okay, want ik begon kwaad te worden namelijk.
Waar lees jij dat Ryan het ontkent? Hij ontkent helemaal niks want de beschuldiging is belachelijk en komt voort uit het feit dat jullie geen argumenten hebben en jullie laten in deze topic precies zien wat voor ranzig volk jullie zijn. En dat komt precies overeen met wat wij altijd over jullie beweerden.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef lucida het volgende:
[..]
Als buitenstaander zie ik dit toch heel anders. Hoe harder de ander ontkent geen "kinderlokker" te zijn, hoe meer hij in mij ogen het verdacht op zich laadt het juist wel te zijn. Zo zie je maar weer hoe sommige zaken verschillend kunnen worden geïnterpreteerd?!...
Ik beschouw het als een koekje van eigen (zuur)deeg. En als het op verdachtmakingen aankomt kunnen we Ryan3, OllieA en Sidekick nog een stevig poepje laten ruiken.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, dit zie ik als puur trollen en zuigen.
Hoeveel jaren verschil je met CS3? Nou, ziedaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef Stali. het volgende:
[..]
Waar lees jij dat Ryan het ontkent? Hij ontkent helemaal niks want de beschuldiging is belachelijk en komt voort uit het feit dat jullie geen argumenten hebben en jullie laten in deze topic precies zien wat voor ranzig volk jullie zijn. En dat komt precies overeen met wat wij altijd over jullie beweerden.
Hoezo ben jij nou boos als ik jou extreemrechts noem? Dat ben je toch? Je bent er zelfs trots op evenals Lucida of Sjun, dit hebben jullie ook laten zien met jullie gedeelde klonen in holocaustbantopicquote:Op zondag 5 juni 2005 17:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oehoe.
Weet jij eens hoe andere mensen al kun kwaadheid hebben moeten verbergen.
heb je je huiswerk al af, meiske?
Ik ben 32 sukkel.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hoeveel jaren verschil je met CS3? Nou, ziedaar.![]()
Nee, Lucida en dat weet je zelf ook. Jij kent geen grenzen.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik beschouw het als een koekje van eigen (zuur)deeg. En als het op verdachtmakingen aankomt kunnen we Ryan3, OllieA en Sidekick nog een stevig poepje laten ruiken.![]()
Ja, CS3 ergens in de 40. You do the math, blondie.quote:
Nee hoor, leg jij maar eens uit hoe het zat met de foto van m'n dochter dan...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik dacht het toch niet, we hebben allemaal de beschuldigingen van CS3 kunnen zien en dat jij daar erg meegaand in was. M.a.w.: het zal mij een biet wezen, met je gedraai.![]()
![]()
Kijk, je bent er zo aan gewend geraakt, ik neem het je zelfs al niet meer kwalijk, hoewel ik je zou kunnen beschuldigen van laster en smaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef Stali. het volgende:
[..]
Hoezo ben jij nou boos als ik jou extreemrechts noem? Dat ben je toch? Je bent er zelfs trots op evenals Lucida of Sjun, dit hebben jullie ook laten zien met jullie gedeelde klonen in holocaustbantopic
Ryan en ik bedanken, alles wat bewezen moest worden lijkt me te zijn bewezen. We blijven niet aan de gang.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Krijgt deze campingrel nog een vervolg?.
Ik weet niet eens dat je een dochter hebt. Wat een zielige vertoning.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, leg jij maar eens uit hoe het zat met de foto van m'n dochter dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |