Nee, je begint werkelijk al te gek te worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Martijn? Dat is toch die pedofiel?
En dus zo zie je maar weer. Ik kan alles willen van de wereld, maar dat wordt nog niet automatisch ingewilligd op Fok!. Het bewijs heb je net gelinkt.quote:Nee, slimmeke, Stali en jij wilden onmiddellijk een perm-ban. Nog in de bureaucratie van fok?
Gooi er maar een slot op, de onthulling is klaar. De weasel CS3 liet zich zien en bewees dat die inderdaad te laf is om inhoudelijk op zaken in te gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:22 schreef yvonne het volgende:
Nog veel plezier met je topicje aah
Ik ga iets anders doen vandaag
Zeg megalomaan, niet iedereen is op de hoogte van je pedo-relaties hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:20 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, je begint werkelijk al te gek te worden.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gooi er maar een slot op, de onthulling is klaar. De weasel CS3 liet zich zien en bewees dat die inderdaad te laf is om inhoudelijk op zaken in te gaan.
Ik denk wel dat jij hiermee des poedels kern te pakken hebt. En de opmerking van anderen dat bepaalde mods/admins hierbij onder een hoedje spelen kan ik uit welingelichte bron alleen maar beamen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef speedfreak1 het volgende:
1- Het bestaan van de klonenparade wordt steed twijfelachtiger, zeg maar rustig ongeloofwaardig.
2- Klonen zijn niet verboden
3- Bepaalde beslissingen lijken vooral ingegeven door verknipte ideeën ener Ryan3 die maar aan de lopende band lasterlijke praatjes, nergens op gebaseerde beschuldingingen en volkomen belachelijke complot-theorieën loopt rond te strooien.
Maar helaas, niets van dit alles en dus kraaide de haan andermaal...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zoals ik al heb verteld, ben ik niet verantwoordelijk voor het onverantwoordelijke gedrag van de crew die suggesties van users als jij niet verifieren. Juist jij had het voor sjun kunnen opnemen, door je vage beschuldigingen in te trekken.![]()
Je moet toch zo langzamerhand ook jouw eigen stijl daarin herkennen lijkt me, of heb je daarvoor nog niet het juiste zintuig weten te ontwikkelen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De helft van je posts gaan over CS3. Op sjuuuns weblogje heb je het over de nazi Ryan3. Volgens mij ben je een kruistocht aan het houden tegen CS3 en toch is Ryan3 niet interessant???
Natalithia was een kloon van mij. Als deze kloon in jouw perceptie niet schreef als Lucida is dat een compliment voor de user achter Lucida. Ik zelf heb totaal geen bezwaar kenbaar te maken waarom ik deze kloon gebruikte, het is nog steeds wachten dat Yvonne haar fiat geeft, alvorens ik de gedachte erachter zondermeer uit de doeken kan doen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wie was Nathalithia, die lucida claimde, maar toch schreef ze niet als lucida.
Mission Impossible - C64quote:Op zondag 5 juni 2005 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Stay a while, stay foreeeeeeeeeeeeeeeeeeeever.![]()
![]()
Hoe komt een mens aan al die informatie?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gek zou vandaag op lang weekend zijn, bij zijn weekend vriendin, die nog rechtser is als hij. Geloof jij het???
kan jij ook sjun weer tot leven roepen?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:07 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoe komt een mens aan al die informatie?![]()
Om het in de woorden van Yvonne te zeggen: Eeensch...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:58 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Nee, je bent veel viezer bezig. Als iemands politieke mening jou niet aanstaat ga je uit alle macht met gore insinuaties, ergerlijke laster, vieze beledigingen, gefantaseerde complotten, uitlokpostings, en nog meer van dat fraais de persoon door de crew geband laten krijgen, waarbij het een publiek geheim is dat je geregeld msn-contacten met diverse leden van de crew hebt. En als zodanig wil ik bijvoorbeeld dan ook werkelijk niets met je te maken hebben, je bent een typische nederlander van een bepaalde categorie.
Het is ook echt niet te geloven eigenlijk. Geef je gewoon ruiterlijk toe dat een bepaalde kloon van jezelf was en dan gaan ze de rollen omdraaien. Ik zou verantwoordelijk zijn voor de langere ban van sjun. Alsof ikzelf sjun in het digitale cachot liet verdwijnen.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:39 schreef lucida het volgende:
[..]
Maar helaas, niets van dit alles en dus kraaide de haan andermaal...![]()
Mensen dichten mij veel toe maar er zijn grenzen!...quote:Op zondag 5 juni 2005 15:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan jij ook sjun weer tot leven roepen?
Gelukkig nog iemand met cultuurkennis.quote:
Dat is weer zo'n suggestie aan de nietsvermoedende user die het vaak klakkeloos overneemt. CS3 zou snel in achting gestegen zijn bij Goebels.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:07 schreef lucida het volgende:
[..]
Hoe komt een mens aan al die informatie?![]()
Niet te voorbarig zijn Yvonne - je weet het maar nooitquote:Op zondag 5 juni 2005 12:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, iets zegt me dat jij de enige bent die de hilariteit van dit topic ziet, o, en speedfreak1 uiteraard.
rest ziet toch echt hoe je je onsterflijk belachelijk maakt.
wat wel in je mogelijkheid ligt is om hem te vertellen dat we nog een keer een voorzichtig biertje zouden gaan drinkenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:11 schreef lucida het volgende:
[..]
Mensen dichten mij veel toe maar er zijn grenzen!...![]()
niet van die ranzige insinuaties op de zondag graag.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n suggestie aan de nietsvermoedende user die het vaak klakkeloos overneemt. CS3 zou snel in achting gestegen zijn bij Goebels.
Nou, ik vind de vergelijking eigenlijk juist wel heel erg op zijn plaats. CS3 vond het bepaald niet ranzig om een user met een andere mening snel in de hoek van extreem-rechts te drukken. Schopte daarbij wat tegen het zere been van Cliteur, om met de anomalie PF van na 9-11 af te sluiten en zodoende de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving een nieuwe vorm te geven.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet van die ranzige insinuaties op de zondag graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |