Bullshit 1quote:Iig hebben zowel Omara als klompendanser toch nog aardige biografische gegevens losgelaten omtrent sjuuuneke's achtergrond. Dat ik te naïef ben staat uiteraard sws als een paal boven water...
Bullshit 2, Yvonneke controleerde niets.quote:Nope, rest klopt
CS3 om de tuin geleid door Yvonneke. sjun <> lucida <> Aaah = Klompendanser.quote:Nou yvonne bevestigt dat toch, dacht ik.
Ze loog dus.quote:Nee hoor, maar ik ga ECHT geen inzage geven, nogmaals je kunt me geloven of niet.
Wie bedoel je?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:46 schreef Monidique het volgende:
Is je vriendje weer gebanned?
Ja, ik weet zeker dat Kickie a la Woutertje Bos eromheen zal gaan draaien.quote:
Ze hadden jou echt Holmes moeten noemen!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat Kickie a la Woutertje Bos eromheen zal gaan draaien.
Feit is wel dat ook zijn stellige beweringen over sjun en Klompendanser teniet zijn gedaan.
Het boeit verder geen ene zier, want wie is nu Kickie?![]()
Respectievelijk: Bron, bron, bron, bron?quote:Op zondag 5 juni 2005 10:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit: Goedenavond in "gok hier naar Lucida's ware identiteit"!
CS3:
[..]
Bullshit 1
Yvonneke:
[..]
Bullshit 2, Yvonneke controleerde niets.
CS3:
[..]
CS3 om de tuin geleid door Yvonneke. sjun <> lucida <> Aaah = Klompendanser.
Yvonneke:
[..]
Ze loog dus.
Volg je die cursus "Onoriginele, flauwe, onzinnige, Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen maken om me voor te doen als een wonder in de metaforen-business" toevallig samen met een kale darter?quote:Log gerust in, posten kan namelijk niet meer. Deze user werd systematisch omgebracht, als een Jood in WO2. Ironisch, niet?![]()
Die staat er boven, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Respectievelijk: Bron, bron, bron, bron?
Jou voor te doen? Wat ijl je allemaal, behangscheurder?quote:Volg je die cursus "Onoriginele, flauwe, onzinnige, Tweede Wereldoorlog-vergelijkingen maken om me voor te doen als een metaforisch wonder" toevallig samen met een kale darter?
Ja, lekker gemakkelijk. Welke exacte posts onderbouwen jouw beweringen?quote:
Ik lig helemaal dubbel hier.quote:Jou voor te doen? Wat ijl je allemaal, behangscheurder?![]()
Dat lees je zelf maar, luilak.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, lekker gemakkelijk. Welke exacte posts onderbouwen jouw beweringen?
Ja, maar je vader kan niet blijven behangen he!quote:Ik lig helemaal dubbel hier.
Mooi, tenzij je de exacte posts toont, kunnen we wel concluderen dat je geen flauw idee hebt waar yvonne's beweringen ontkracht worden. Luiheid van de lezer kan nooit een excuus zijn voor totale onwetendheid van de schrijver. Zolang je niet met een solide onderbouwing komt, ben je simpelweg als een lallende dronkaard die langs de kade de wereld de verschrikkingen der zeemonsters verkondigt.quote:
Blijf hangen, dit kan nog leuk worden.quote:
Yvonneke beweert dat de genoemde klonen kloppen bij de genoemde users. Dat liegt ze dus, omdat ik hier onthul dat IK Klompendanser was.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mooi, tenzij je de exacte posts toont, kunnen we wel concluderen dat je geen flauw idee hebt waar yvonne's beweringen ontkracht worden. Luiheid van de lezer kan nooit een excuus zijn voor totale onwetendheid van de schrijver. Zolang je niet met een solide onderbouwing komt, ben je simpelweg als een lallende dronkaard die langs de kade de wereld de verschrikkingen der zeemonsters verkondigt.
Kun jij niet gewoon uit dit topic blijven dan?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef Pool het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon op MSN afspreken ofzo?
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Blijf hangen, dit kan nog leuk worden.
Er zijn namelijk nog wat leuke details over Klompendanser te vemelden, vooral over de daadwerkelijke reden dat Klompendanser een perm-ban heeft gekregen lang voordat de klonenarmada van lucida en sjun bekend was.
Ik zal later eventueel nog verder reageren.
Nu is dat onthuld. Eerlijk van me, zoals beloofd.quote:
Ja hoor eens, onze mailwisseling komt hier niet, dat mag niet van de fok-policy.quote:
Hoe heb je dat bewezen? Door het wachtwoord te verklappen? Kom op, ook jij weet dat een wachtwoord slechts een beetje informatie is dat zo verstrekt kan worden aan een ander en jouw passievolle verdediging van mensen die kennelijk terecht zijn gebanned, te weten lucida en sjun, maakt het nou niet echt aannemelijker dat hier geen sprake zou zijn van een klassiek spelletje misleiding.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Yvonneke beweert dat de genoemde klonen kloppen bij de genoemde users. Dat liegt ze dus, omdat ik hier onthul dat IK Klompendanser was.![]()
Tenzij hiertoe gesommeerd door een admin uiteraard.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja hoor eens, onze mailwisseling komt hier niet, dat mag niet van de fok-policy.![]()
Je weet dat zelf toch wel? Want het is jouw account namelijk. Of pimp je alleen met het wachtwoord?quote:
ja, zo paranoia zou je het ook kunnen benaderen. Ik heb de bevestigingsmail van fok aan mij gericht. Maar ja, mails mag je hier niet publiceren, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hoe heb je dat bewezen? Door het wachtwoord te verklappen? Kom op, ook jij weet dat een wachtwoord slechts een beetje informatie is dat zo verstrekt kan worden aan een ander en jouw passievolle verdediging van mensen die kennelijk terecht zijn gebanned, te weten lucida en sjun, maakt het nou niet echt aannemelijker dat hier geen sprake zou zijn van een klassiek spelletje misleiding.
nee, dat weet ik niet, het is nu voor het eerst dat er gemeld wordt dat KD een permban heeft. De reden?quote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je weet dat zelf toch wel? Want het is jouw account namelijk. Of pimp je alleen met het wachtwoord?
Je opent een topic in POL.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon uit dit topic blijven dan?
Gesommeerd.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tenzij hiertoe gesommeerd door een admin uiteraard.
Het is paranoïde om je moeder ervan te verdenken achter de moord op Kennedy te zitten, het getuigt van realiteitszin om Syrië ervan te verdenken achter de moord op ex-premier Hariri van Libanon te zitten. Gezien lucida's schimmige acties en het klaarblijke gekloon van lucida en sjun, is er hier allesbehalve sprake van paranoia.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, zo paranoia zou je het ook kunnen benaderen.
Iets te hard door de bocht.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Je opent een topic in POL.
Niet over iets politieks, maar over deze grootse tevens briljante onthulling:
"Whehehe, ik had een kutkloon die geband is, maar die domme mensen dachten dat het iemand anders zijn kloon was, maar het was lekker de mijne!!!!!1111![]()
![]()
:D:D
111
![]()
![]()
![]()
"
Lafbek.quote:
En zo is de cirkel weer rond. Jij checkt niets, jij wilt alleen een bevestiging van je slecht onderbouwde beschuldiging.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is paranoïde om je moeder ervan te verdenken achter de moord op Kennedy te zitten, het getuigt van realiteitszin om Syrië ervan te verdenken achter de moord op ex-premier Hariri van Libanon te zitten. Gezien lucida's schimmige acties en het klaarblijke gekloon van lucida en sjun, is er hier allesbehalve sprake van paranoia.
Ik kan ook de bevestigingsmail van 'Monikick' laten zien, maar dat zegt nog niet dat Monidique niets met dat account te maken heeft.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, zo paranoia zou je het ook kunnen benaderen. Ik heb de bevestigingsmail van fok aan mij gericht. Maar ja, mails mag je hier niet publiceren, zotteke.
HEY !quote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Jij checkt niets, jij wilt alleen een bevestiging van je slecht onderbouwde beschuldiging.![]()
Jij kunt niets bewijzen, hooguit dat een willekeurige user dezelfde proxy gebruikt. Maar ja, dat ga ik niet aan een fabrieksarbeider uitleggen, dat is te hoog gegrepen voor je.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik kan ook de bevestigingsmail van 'Monikick' laten zien, maar dat zegt nog niet dat Monidique niets met dat account te maken heeft.
Mijn moeder is in ieder geval geen hoer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
HEY !
Jij he .
JIJ HEBT GEEN LEVEN![]()
![]()
!!!
Wat zou je moeder denken als ze jou zo bezig ziet hier...
Eenschquote:Op zondag 5 juni 2005 11:53 schreef Monidique het volgende:
Hoe dan ook, ik kan het slechts met kLowJow eens zijn: dit is een ongelooflijke anti-climax.
begrijpelijk, want jij bent hier namelijk onderdeel van de discussie. Jij hebt gelogen!quote:
Och hemeltjequote:Op zondag 5 juni 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
begrijpelijk, want jij bent hier namelijk onderdeel van de discussie. Jij hebt gelogen!
Je hoeft niet overal op te antwoorden, hoor, en zeker niet als het niets bijdraagt. Jouw "bewijs" toont in het licht van het absurde gedrag van de gebande veel pratende maar niets zeggende sjun en lucida niets aan. Een gebruikelijke manier om zo'n onvermogen te maskeren, is door snel anderen te beschuldigen van wat men zelf doet, zelfs of juist als er niets van klopt, ik beweer immers helemaal niet dat Klompendanser jouw kloon niet is. Het is vergelijkbaar met klimaatsceptici, zoals ze eufemistisch genoemd worden, die degelijke wetenschappers verwijten een religieuze kruistocht te voeren, of extreem-rechtse jongeren die allochtonen ervan beschuldigen de buurt te laten verloederen. Het is een typische, doodnormale, menselijke neiging, die echter voor een niet eens zo scherp oog al snel duidelijk is.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En zo is de cirkel weer rond. Jij checkt niets, jij wilt alleen een bevestiging van je slecht onderbouwde beschuldiging.![]()
Ja, het laat maar zien hoe e.e.a. effectief de doofpot in wordt gewerkt. Net zoals Yvonneke de vermoorde onschuld speelt. Ik weet wel beter nu. Ik wacht ook nog steeds op haar e-mail waarin ze aankondigt mij nog meer achtergrond te geven. Ach ja, ze moet er zelf maar mee komen en anders doe ik hetzelfde als sjun. Genoeg ruimte op internet.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je hoeft niet overal op te antwoorden, hoor, en zeker niet als het niets bijdraagt. Jouw "bewijs" toont in het licht van het absurde gedrag van de gebande veel pratende maar niets zeggende sjun en lucida niets aan. Een gebruikelijke manier om zo'n onvermogen te maskeren, is door snel anderen te beschuldigen van wat men zelf doet, zelfs of juist als er niets van klopt, ik beweer immers helemaal niet dat Klompendanser jouw kloon niet is. Het is vergelijkbaar met klimaatsceptici, zoals ze eufemistisch genoemd worden, die degelijke wetenschappers verwijten een religieuze kruistocht te voeren, of extreem-rechtse jongeren die allochtonen ervan beschuldigen de buurt te laten verloederen. Het is een typische, doodnormale, menselijke neiging, die echter voor een niet eens zo scherp oog al snel duidelijk wordt.
Met een kleine kanttekening:quote:
Zelfs als je aangeeft dat 1 van de genoemde klonen van jezelf is, dan nog ontkennen ze dat. Het is water naar de zee dragen. Betreffende punt 3 is het wel frappant dat de moraalridder CS3 zo hoog opgeeft over Holocaustontkenners, maar dat die er zelf een grote hand naar heeft om mensen systematisch weg te laten werken. Hitler zou trots op hem geweest zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:09 schreef speedfreak1 het volgende:
1- Het bestaan van de klonenparade wordt steed twijfelachtiger, zeg maar rustig ongeloofwaardig.
2- Klonen zijn niet verboden
3- Bepaalde beslissingen lijken vooral ingegeven door verknipte ideeën ener Ryan3 die maar aan de lopende band lasterlijke praatjes, nergens op gebaseerde beschuldingingen en volkomen belachelijke complot-theorieën loopt rond te strooien.
Klompendanser is opgericht om juist de inhoud op te zoeken. Het was CS3 met zijn eeuwige riedels van het zere been van Cliteur tot aan de anomalie Pim Fortuyn.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een kleine kanttekening:
Met klonen doorposten tijdens een ban is WEL verboden.
Klonen die enkel en alleen gebruikt worden om te kloten worden gebanned en met een beetje mazzel het originele account ook
Sommige mensen kunnen door zo'n topic te openen zich weer helemaal het mannetje voelen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:54 schreef Pool het volgende:
[..]
Je opent een topic in POL.
Niet over iets politieks, maar over deze grootse tevens briljante onthulling:
"Whehehe, ik had een kutkloon die geband is, maar die domme mensen dachten dat het iemand anders zijn kloon was, maar het was lekker de mijne!!!!!1111![]()
![]()
:D:D
111
![]()
![]()
![]()
"
klompendanser is op 20-08-2004 al gebanned, door nikky.quote:Er is nooit een reden geweest om Klompendanser te bannen. Dat bannen is gebeurd omdat CS3 bij Yvonneke suggereerde dat Klompendanser van sjun of lucida was. Hetgeen niet door Yvonneke werd gecontroleerd. Er worden dus zonder enige vorm van proces ( ) mensen verbannen, omdat derden dat suggereren.
Waarom heb je je eigen nick niet gebruikt om tegen de nazi Ryan3 te keer te gaan. Ik kan me jou van die tijd niet herinneren. Wat is het voordeel om dat te doen met een kloon, als ik je überhaupt niet kende???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klompendanser is opgericht om juist de inhoud op te zoeken. Het was CS3 met zijn eeuwige riedels van het zere been van Cliteur tot aan de anomalie Pim Fortuyn.
Ik kan me ook niet herinneren een ban aangevraagd te hebben, jij?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef yvonne het volgende:
Schatteboutje van me:
[..]
klompendanser is op 20-08-2004 al gebanned, door nikky.
Kijk, daar heb je mr. perm-ban aanvrager toch weer.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
Dus dit is jouw customized ww voor Klompendanser??? "zaoGrdP6Tbu" Lekker makkelijk inloggen joh. Zeker als je aan het klonen bent..
Ik stel voor dat dit gebeurd is: jij vraagt aan sjuuun het (customized) ww van Klompendanser en vraagt een nieuw (automatisch gegenereerd) ww aan en dat paste je hier. Hierbij vergeet je hem te customizen. Een slim en getalenteerd it'ertje zoals jij zal een ww meteen customizen nl.
Wat ik ook zo gek vind: waarom kom je er nu pas mee??? Je had je vriendje al veel en veel eerder kunnen helpen. Omdat je 25K posts wilt hebben? Lullig voor sjuuun zeg.
Nogmaals dit is wéér een reden om ervan uit te gaan dat een paar users - nolens, volens - de boel lopen te bekluiten.
En de reden?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef yvonne het volgende:
Schatteboutje van me:
[..]
klompendanser is op 20-08-2004 al gebanned, door nikky.
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom heb je je eigen nick niet gebruikt om tegen de nazi Ryan3 te keer te gaan. Ik kan me jou van die tijd niet herinneren. Wat is het voordeel om dat te doen met een kloon, als ik je überhaupt niet kende???
Juist omdat je op 1 pc zit is het handig om je ww te customizen als je zit te klonen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je mr. perm-ban aanvrager toch weer.
Nee, ik heb nog nooit een ww gecustomized. Dat is voor nerds. Ik fok ook altijd met dezelfde pc. Zegt wat over jou, niet?
Klompendanser is in aug. 2004 als geband, zou je moeten weten... d.i. als je klompendanser bent. Waarom heb je daartegen nooit geprotesteerd bij nikky??? Want klompendanser heeft volgens jou nooit iets euvels gedaan schrijf je.quote:Zoals ik al heb verteld, ben ik niet verantwoordelijk voor het onverantwoordelijke gedrag van de crew die suggesties van users als jij niet verifieren. Juist jij had het voor sjun kunnen opnemen, door je vage beschuldigingen in te trekken.![]()
Mail nikky!quote:
Zeg het maar. Ik was je nog nooit tegen gekomen imo. Waarom ging je niet als aahikwordgek tegen me te keer??? Dat deed je vanaf die lucida identiteits topic wel onophoudelijk. Waarom maakte je niet nog een kloon aan, nadat klompendanser was geband???quote:
Dat zegt veel over jouw ervaring daarmee. Ik post nooit op 1 dag met meerdere klonen, of het moet met de kloon Ma_Berends zijn in POL-SC.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Juist omdat je op 1 pc zit is het handig om je ww te customizen als je zit te klonen.
Omdat ze nooit gereageerd hebben en ook nooit een reden opgaven. Lul er maar lekker om heen, maar ik weet wat waar is m.b.t. KD. Het is duidelijk dat mensen die weg moeten gewoon systematisch worden opgeruimd. Waar zagen we dat eerder?quote:Klompendanser is in aug. 2004 als geband, zou je moeten weten... d.i. als je klompendanser bent. Waarom heb je daartegen nooit geprotesteerd bij nikky??? Want klompendanser heeft volgens jou nooit iets euvels gedaan schrijf je.
Jij had in de DDR moeten gaan werken. Groot politiek apparaat en afschuiven maar.quote:
Dank je, groot compimentquote:Op zondag 5 juni 2005 12:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij had in de DDR moeten gaan werken. Groot politiek apparaat en afschuiven maar.
Waarom wel? Figuren als jij halen het bloed onder iemand's nagels met je schijnheilige gezuig.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zeg het maar. Ik was je nog nooit tegen gekomen imo. Waarom ging je niet als aahikwordgek tegen me te keer??? Dat deed je vanaf die lucida identiteits topic wel onophoudelijk. Waarom maakte je niet nog een kloon aan, nadat klompendanser was geband???
WIl je hiermee zeggen dat Aaahikwordgek de regels overtreedt nu hij doorpost nadat zijn kloon een perm-ban heeft gekregen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Met een kleine kanttekening:
Met klonen doorposten tijdens een ban is WEL verboden.
wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mijn moeder is in ieder geval geen hoer.![]()
![]()
Je megalomane karakter laat zich weer zien. Jij bent verder niet interessant, net als Kickie.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:36 schreef Ryan3 het volgende:
Het opzetje icm het wachten op de 25kste post is te doorzichtig wmb. Ik had op zijn minst schokkende documentatie betreffende Pottenkijkers verwacht, wie al mijn klonen zijn of dat het doopceel van Stali of ik waren gelicht.
Jij deed gewoon je plicht toen mensen systematisch moesten worden weggewerkt, toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
WIl je hiermee zeggen dat Aaahikwordgek de regels overtreedt nu hij doorpost nadat zijn kloon een perm-ban heeft gekregen?
Nou mbt klompendanser is dat evt te controleren. Verder heb ik al meerdere keren ook los van deze affaire toegegeven klonen gebruikt te hebben, alleen al heel lang niet meer. Zeker niet i8n discussies in POL/WFL/NWES met het olijke duo. Daarnaast kan ik niet meer klonen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zegt veel over jouw ervaring daarmee. Ik post nooit op 1 dag met meerdere klonen, of het moet met de kloon Ma_Berends zijn in POL-SC.
[..]
Waarom ben je zelf dan nog niet weg??? Het enige dat jij doet is mensen op vervelende manier beledigen en sarren. Je bijdrages aan Fok! zijn voorspelbaar en getuigen alleen van vergaande stupiditeit en toch... ben je nog steeds niet gepermband. Hoe kan dat in hemelsnaam???quote:Omdat ze nooit gereageerd hebben en ook nooit een reden opgaven. Lul er maar lekker om heen, maar ik weet wat waar is m.b.t. KD. Het is duidelijk dat mensen die weg moeten gewoon systematisch worden opgeruimd. Waar zagen we dat eerder?![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
WIl je hiermee zeggen dat Aaahikwordgek de regels overtreedt nu hij doorpost nadat zijn kloon een perm-ban heeft gekregen?
Waarom deze grote onthulling als ik niet interessant ben??? De helft van je posts gaan over CS3. Op sjuuuns weblogje heb je het over de nazi Ryan3. Volgens mij ben je een kruistocht aan het houden tegen CS3 en toch is Ryan3 niet interessant???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je megalomane karakter laat zich weer zien. Jij bent verder niet interessant, net als Kickie.
Je denkt werkelijk dat mensen alles van je willen weten.![]()
Leuke zondagsgedachtequote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik daag je uit om een lijstje te maken van al je klonen. Waarom zou jij niet meer kunnen klonen?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Nou mbt klompendanser is dat evt te controleren. Verder heb ik al meerdere keren ook los van deze affaire toegegeven klonen gebruikt te hebben, alleen al heel lang niet meer. Zeker niet i8n discussies in POL/WFL/NWES met het olijke duo. Daarnaast kan ik niet meer klonen.
Dat is jouw narrowbanded mening, ik hoef verder niet in te gaan op je hypocriete gezuig.quote:Waarom ben je zelf dan nog niet weg??? Het enige dat jij doet is mensen op vervelende manier beledigen en sarren. Je bijdrages aan Fok! zijn voorspelbaar en getuigen alleen van vergaande stupiditeit en toch... ben je nog steeds niet gepermband. Hoe kan dat in hemelsnaam???
Op sjun's log zie je ook wat er nog meer staat te gebeuren. Mails gaan gepubliceerd worden.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom deze grote onthulling als ik niet interessant ben??? De helft van je posts gaan over CS3. Op sjuuuns weblogje heb je het over de nazi Ryan3. Volgens mij ben je een kruistocht aan het houden tegen CS3 en toch is Ryan3 niet interessant???
Systematisch, zoals de Joden systematisch weggewerkt werden door ambtenaren in de DDR ten tijde van het Stalin-bewind toen zij als ware NSB-ers hun door de overheid opgelegde totalitaire taken om andersdenken als in een Zuid-Amerikaanse junta om te brengen uitvoerden zeker?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij deed gewoon je plicht toen mensen systematisch moesten worden weggewerkt, toch?
Waarom wel is niet interessant, waarom niet is interessanter gezien het feit dat 1 op de 2 posts die je tegenwoordig plaatst tegen CS3 is gericht. Waarom toen wel als kloon en nu niet??? Jij vond het toch best wel goed wat klompendanser deed, waarom probeer je juist nu daarvoor de credits te verzilveren???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom wel? Figuren als jij halen het bloed onder iemand's nagels met je schijnheilige gezuig.
Nu ben je opeens weer terug nadat Havoc jou met je virtuele vriendinnetje te verstaan had gegeven om op te rotten. Je eiste op hoge poten een perm-ban. Waarom is die niet ingewilligd?
wat doe je zelf, hypocrietje?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom wel is niet interessant, waarom niet is interessanter gezien het feit dat 1 op de 2 posts die je tegenwoordig plaatst tegen CS3 is gericht. Waarom toen wel als kloon en nu niet??? Jij vond het toch best wel goed wat klompendanser deed, waarom probeer je juist nu daarvoor de credits te verzilveren???
Nee, maar open gerust nog een paar topics over totaal oninteressante figuren.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je megalomane karakter laat zich weer zien. Jij bent verder niet interessant, net als Kickie.
Er hat es nicht gewusst.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Systematisch, zoals de Joden systematisch weggewerkt werden door ambtenaren in de DDR ten tijde van het Stalin-bewind toen zij als ware NSB-ers hun door de overheid opgelegde totalitaire taken om andersdenken als in een Zuid-Amerikaanse junta om te brengen uitvoerden zeker?
ja, zoals het zetten van thee en het openen van een raam, behangscheurder?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, maar open gerust nog een paar topics over totaal oninteressante figuren.
Ik wil wel eens kennismaken met klompendanser, Omara, Bela en al die andere onschuldige slachtoffers. Gek dat ze zich niet op lange poten melden op dat weblogje. En waarom post T. B. niet gewoon hier (wij hebben trouwens nooit gezegd dat ze kloon was) of heeft T.B. ook gekloond??? Wie was Nathalitia, die lucida claimde, maar toch schreef ze niet als lucida. Wie is Beredien???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op sjun's log zie je ook wat er nog meer staat te gebeuren. Mails gaan gepubliceerd worden.![]()
Ja,quote:Op zondag 5 juni 2005 12:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, zoals het zetten van thee en het openen van een raam, behangscheurder?![]()
![]()
![]()
Eh, CS3?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja,,
,
,
,
,
,
,
,
!
Maar nu even terug naar werkelijkheid:
Wie heeft over die onderwerpen topics geopend en wie heeft het constant, obsessief als het ware, over deze onderwerpen?
Die gek zou vandaag op lang weekend zijn, bij zijn weekend vriendin, die nog rechtser is als hij. Geloof jij het???quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Sidekick het volgende:
En dan hebben we het ook nog niet eens over de "zus" van Aaahikwordgek, die toevallig tijdens de ban van haar broer langskwam.
*beerput stukje verder openzet*
Deze moet je inlijsten.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben iig niet bezig users weg te pesten.
ja, ik heb lang weekend. Ja, mijn vriendin is hier, maar ze wil niet met kinderlokkers praten.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gek zou vandaag op lang weekend zijn, bij zijn weekend vriendin, die nog rechtser is als hij. Geloof jij het???
En jij mag niet nuecken met kinderen, slimmeke.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ja, ik heb lang weekend. Ja, mijn vriendin is hier, maar ze wil niet met kinderlokkers praten.![]()
say what? Je verraadt wel veel van jezelf, zotteke.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij mag niet nuecken met kinderen, slimmeke.
Even recappen dan maar. Jij doet een grote onthulling en neemt dan afscheid. Toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
say what? Je verraadt wel veel van jezelf, zotteke.
Maar nogmaals, ik daag je uit om eens een lijst te maken van al jouw kloontjes.
Ja en je aandacht is er ook. Je lurkt overal mee. Hou sjun's log maar goed in de gaten.quote:
Ja, want nu ben je weer de weasel die met de staart tussen de benen afhaakt.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:53 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin wmb slotteke.
Welnee, joh, je toont niets aan en je bent een huilie. Ik probeer verder gezichtsverlies voor jou en sjuuun te voorkomen.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, want nu ben je weer de weasel die met de staart tussen de benen afhaakt.
Je laat hem toch zeker niet gaan nu je hem bijna in het stof hebt doen kruipen?!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, want nu ben je weer de weasel die met de staart tussen de benen afhaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |