abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 18:58:36 #226
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585377
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:53 schreef Koekepan het volgende:

[..]

. Ik dacht al, die gast is te dom om echt te zijn. En dat constante zeuren over mijn naam, duidelijk iemand die één keer een goede grap bedenkt en 'm dan maar blijft herhalen omdat 'm niks beters invalt. Briljant neergezet. !
Het is koekenpannetje. Het is koekenpannetje. Ik herhaal, koekenpannetje.
Je doet zeer je best om in de reet van cs3 te kruipen, nadat je opzet om onafhankelijk op te treden falikant mislukte.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_27585417
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben goed hè, KP??? .
Man, je bent een genie. Die suggestie dat Ryan3 ook Bluesdude zou zijn is echt het toppertje van de ijsberg, zoals je het zelf ongetwijfeld zou uitdrukken in de hoedanigheid van Aaahikwordgek. .
Wittgenstein
pi_27585451
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:00 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Man, je bent een genie. Die suggestie dat Ryan3 ook Bluesdude zou zijn is echt het toppertje van de ijsberg, zoals je het zelf ongetwijfeld zou uitdrukken in de hoedanigheid van Aaahikwordgek. .
Het grenst dan ook aan krankzinnigheid, hence the nickname.
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:02:05 #229
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585460
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:00 schreef Koekepan het volgende:

[..]

De man is zeker een genie, net als Hitler. En ja, die was ook al psychopaat. Verrassend inderdaad die gelijkenis. Zou CS3 ook een snorretje hebben, koekenpannetje?
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:09:21 #230
85889 lucida
équilibre
pi_27585631
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, die these is gebaseerd btw op iig 1 zeer specifieke schrijffout die ik lucy (niet sjuuun dus) laatst ook zag maken. Rascisme ipv racisme. Daarnaast dus de subiete aanwezigheid en enorme betrokkenheid van klompendanser, die nu toch redelijkerwijs kan worden toegeschreven aan onze zonnige weblogger, alsmede bemoeienis van ons iconoclastische duo in eigen persoon. Ook geldt dat uitspraakgrapje in de nick, misschien farfetched, maar sjuuun is een rasgrappenmaker zoals we met aryan8 ook al zagen. Die Gek is een kloontje van mij. . Bedoeld om inzichtelijk te maken dat je heus niet een vriendje hoeft te zijn van yvonne om je constant te kunnen misdragen op Fok!. Wel gelukt hè. .
Had ik niet al eerder geschreven dat ik bij het lezen van Klompendanser' teksten bepaald geen gemengde gevoelens heb overgehouden? Waar ik daarentegen wel gemengde gevoelens over heb is toch wel de bijzonder slordige en volstrekt onsamenhangende onzinstijl van jouw bovenstaande reactie(s). Wat een flipperkastperspectief etaleer jij in jouw schrijfseltjes. Geen rode draad of logica te bespeuren, hooguit wat egocentrisch gekwijl op de vierkante millimeter. Een wat zurig brouwsel van een of ander agogentaaltje gespekt met wat subjectieve trivialiteiten, meer kan een weldenkend mens - zelfs niet met de beste wil van de wereld - er toch echt niet van brouwen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:15:33 #231
85889 lucida
équilibre
pi_27585771
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De man is zeker een genie, net als Hitler. En ja, die was ook al psychopaat. Verrassend inderdaad die gelijkenis. Zou CS3 ook een snorretje hebben, koekenpannetje?
Met die analyse zit het wel snor hoor. Alleen is het wat afgezakt, en is het meer een sikje a la Desi Bouterse!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27585881
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:44 schreef lucida het volgende:
etc...
Je doe een lange quote van mij en gééééén woord over de inhoud van de quote, maar wel op de persoon spelen.
Wil je me zo vernederen? Met welk doel ?
Zodat we rellen om te rellen en de kern van de zaak overschreeuwd wordt?
Die kern van van de zaak was toch die posting van Sjun, en jij maar meebrullen hoe onschuldig die posting is en hoezeer jullie martelaren zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 02-06-2005 19:33:10 ]
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:21:18 #233
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585896
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:15 schreef lucida het volgende:

[..]

Met die analyse zit het wel snor hoor. Alleen is het wat afgezakt, en is het meer een sikje a la Desi Bouterse!...
De gelijkenis blijft dan staan, mannen met een baardje hebben vaak een minderwaardigheidscomplex. Samen met megalomanie leidt dat vanzelfsprekend tot totale gekte.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:22:13 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27585912
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je doe een lange quote van mij en gééééén woord over de inhoud van de quote, maar wel op de persoon spelen.
Zodat we rellen om te rellen en de kern van de zaak overschreeuwt wordt?
Die kern van van de zaak was toch die posting van Sjun, en jij maar meebrullen hoe onschuldig die posting is en hoezeer jullie martelaren zijn.
Kruip eens in de huid van...

CS3!
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:25:29 #235
85889 lucida
équilibre
pi_27585984
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De gelijkenis blijft dan staan, mannen met een baardje hebben vaak een minderwaardigheidscomplex. Samen met megalomanie leidt dat vanzelfsprekend tot totale gekte.
So etwas wie den totalen Krieg im gehirnen.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:27:47 #236
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27586038
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:25 schreef lucida het volgende:

[..]

So etwas wie den totalen Krieg im gehirnen.
Met dat verschil dat Hitler met echte mensen sprak, de CS3 probeert fok! te mobiliseren.
pi_27586084
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Met dat verschil dat Hitler met echte mensen sprak, de CS3 probeert fok! te mobiliseren.
Geweldig ook weer hoe je doet alsof je geen Duits kunt en simpelweg over die reactie van Lucida heenlult. . (BTW reageer nog even op die linkjes die ik je gestuurd heb.)
Wittgenstein
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:31:34 #238
85889 lucida
équilibre
pi_27586124
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 17:15 schreef OllieA het volgende:

[..]

Precies. Die laatste zin is wat mij betreft des poedels kern, wat betreft beide heren.
Want iets vergelijkbaars geldt voor lucida. Hij belooft een en ander uit de doeken te doen, maar er komt niks uit.
Ik heb toegezegd - mits Yvonne hiervoor het groene licht geeft - een aantal zaken met betrekking tot Natalithia uit de doeken te doen. Als het verlenen van haar fiat uitblijft - en dat dienen we te respecteren - dan zal ik mijn erecode richting Yvonne niet verbreken.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:46:42 #239
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27586525
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Geweldig ook weer hoe je doet alsof je geen Duits kunt en simpelweg over die reactie van Lucida heenlult. . (BTW reageer nog even op die linkjes die ik je gestuurd heb.)
Welke linkjes, koekenpannetje?
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:47:59 #240
85889 lucida
équilibre
pi_27586556
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zodat we rellen om te rellen en de kern van de zaak overschreeuwd wordt?
Wie slaakt hier, stilletjes weggedoken in melodramatisch gemijmer, een cri de coeur.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27586559
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Had ik niet al eerder geschreven dat ik bij het lezen van Klompendanser' teksten bepaald geen gemengde gevoelens heb overgehouden? Waar ik daarentegen wel gemengde gevoelens over heb is toch wel de bijzonder slordige en volstrekt onsamenhangende onzinstijl van jouw bovenstaande reactie(s). Wat een flipperkastperspectief etaleer jij in jouw schrijfseltjes. Geen rode draad of logica te bespeuren, hooguit wat egocentrisch gekwijl op de vierkante millimeter. Een wat zurig brouwsel van een of ander agogentaaltje gespekt met wat subjectieve trivialiteiten, meer kan een weldenkend mens - zelfs niet met de beste wil van de wereld - er toch echt niet van brouwen.
Geen wonder dat meneer de hotshot communicatie adviseur ook niet doorhad dat zijn compaan zich ietwat loszong van het paradigma omtrent de Holocaust hè. Ik zet het even op een rijtje voor je.

1. sjuuun en lucy hadden een missie op Fok!.
2. jongeren in een ontvankelijke leeftijd ronselen voor de Rechtse Revolutie.
3. als laatste argument baseerden zij zich bijna altijd op de "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" door de gemene (s)linkse kerk.
4. weer een andere user, die zich Ryan3 had genoemd, stoorde zich een beetje aan dit argument, want het leek niet echt bewijsbaar en er werd zo'n beetje alles aan opgehangen.
5. en dus stelde hij een drietal eenvoudige criteria op waaraan voldaan moest worden wilde het argument aannemelijk zijn.
6. sjuuun en lucy konden daaraan uiteraard niet voldoen, ondanks enige vruchteloze pogingen daartoe.
7. maar geen nood: je kunt dan altijd nog degene die in feite het bewijs leverde dat zij uit hun nek spraken al die tijd het digitale leven onmogelijk maken via de meest walgelijke ad hominems.
8. en dus deden zij dit mbv een karavaan aan klonen, wat de user Ryan3 en nog wat andere users die zich ermee bemoeiden niet wisten/doorhadden.
9. natuurlijk is de Rechtse Revolutie niet volledig als je niet de Holocaust ontkend of gebagatelliseerd hebt of daartoe een poging deed.
10. dit hangt samen met het feit dat alles wat rechts is vaak uitgemaakt wordt voor fascist en dat vinden ze niet leuk, maar ook omdat ze vaak toch wel stiekem bewondering voelden voor die snaak van een Adolph Hitler.
11. maar in dit specifieke geval ook omdat sjuuun een idealistische opa had die fout was en dus wrs zelf een gemanipuleerd wereldbeeld bezat en lucy homo is en vond dat Joden niet het alleenrecht hebben op de slachtofferrol, ook veel homo's werden immers vermoord en daar heeft niemand aandacht voor.
12. ook heeft niemand aandacht voor het feit dat de moslims in Nederland de boel over aan het nemen zijn en al even intolerant zijn tegenover homo's.
13. en uiteindelijk komt het allemaal door de PvdA en hun multikul en daarvan zien zij de eerdergenoemde user als exponent.
14. en dus togen sjuuun en lucy aan het werk om eens lekker quasi-geleerd de Holocaust te ontkennen en Ryan3 eens een poepje te laten ruiken.
15. echter voor dat eerste krijg je nog wel altijd een ban op Fok! en dankzij de opmerkingsgave van een bepaalde admin kregen ze die dan ook.
16. en dat vonden sjuuun en lucy natuurlijk niet leuk, dat hadden ze in hun overmoed ook niet verwacht, en dus wrongen zich in allerlei mogelijke en onmogelijke bochten om te ontkennen dat ze ontkenden.
17. ook gingen ze direct na die ban aan de slag met al hun al eerder gebruikte klonen, maar dat werd ontdekt en dus werd hun ban langer.
18 en dat vonden ze al helemaal niet leuk, omdat nu niet alleen hun Holocaustontkenning zichtbaar werd voor iedereen (behalve hun ideologische makkertjes), maar ook dat ze allerlei discussies op Fok! met hun kloontjes naar hun hand hebben gezet en misschien wel verantwoordelijk waren voor een groot deel van de veel geroemde rechtse golf op Fok!.
19. en dus is de schuldige die vermaledijde Ryan3, zijn kloontjes en zijn digitale MSN-vrienden icm de admins van Fok!, die in zijn broekzak zitten, dat kan niet anders.
20. en dus maakt sjuuun dan een weblogje en komt met de onweerlegbare bewijzen dat Ryan3 een miezerig denkertje is, die alleen "kleine" mensen aantrekt en een tiener- en kinderlokker is etc etc, maar dat sjuuu zelf idd wel andere kloontjes had dan de kloontjes die altijd genoemd worden.
21. de kloontjes die genoemd worden zijn nl. geen kloontjes, maar allemaal one night stands oid van sjuuun die op dezelfde pc schreven en uit pure bewondering sjuuuns retoriek overnamen.
22. sjuuun nueckt nl erg veel, zoals Stali terecht opmerkte.
23. en tja zodoende zijn wij dus benieuwd naar welke kloontjes sjuuun er nog meer op nahield.

Leuk verhaaltje niet? .
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:50:26 #242
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27586627
Wat een geblaat.
pi_27586790
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een geblaat.
Deze reactie is alsof je na een groots gebrachte uitvoering van de Jupitersymfonie van Mozart ter afsluiting het deuntje van Rand-stad Uit-zend-bu-róóhóó ten gehore brengt. .
Wittgenstein
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:57:41 #244
85889 lucida
équilibre
pi_27586850
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:30 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Geweldig ook weer hoe je doet alsof je geen Duits kunt en simpelweg over die reactie van Lucida heenlult.
Aan uw iriserende doorluchtigheid en panoptische perspectief ontsnapt ook werkelijk niets.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27586852
Klinkt opzich redelijk logisch en als een aardige verklaring.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 19:58:18 #246
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27586875
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:55 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Deze reactie is alsof je na een groots gebrachte uitvoering van de Jupitersymfonie van Mozart ter afsluiting het deuntje van Rand-stad Uit-zend-bu-róóhóó ten gehore brengt. .
Dude...

Wat een megalomane reaktie. Alsof het geblaat van CS3 met Mozart te vergelijken is.

ps: okay, het zou wel humor zijn.
pi_27586885
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:47 schreef lucida het volgende:

[..]

Wie slaakt hier, stilletjes weggedoken in melodramatisch gemijmer, een cri de coeur.
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je?
Bijv over die posting van Sjun waar het allemaal om begon?
Wat is je mening daarover?
Heeft Sjun expres vergeten te melden dat het hoofddoel van Zyklon B vergassing was?
Was het doel te trollen en Ryan uit te lokken ? En/of jullie weddenschap te winnen?
Of was het niet zo expres en wilde Sjun daadwerkelijk suggereren dat het hoofddoel van Zyklon B
was de geinterneerden te beschermen ?
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2005 @ 20:00:12 #248
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27586929
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:58 schreef Bluesdude het volgende:
en Ryan uit te lokken ?
Ach gossie, ga je nu ook al jezelf verdedigen, cs3?
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:13:18 #249
85889 lucida
équilibre
pi_27587346
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen wonder dat meneer de hotshot communicatie adviseur ook niet doorhad dat zijn compaan zich ietwat loszong van het paradigma omtrent de Holocaust hè. Ik zet het even op een rijtje voor je.

1. sjuuun en lucy hadden een missie op Fok!.
2. jongeren in een ontvankelijke leeftijd ronselen voor de Rechtse Revolutie.
3. als laatste argument baseerden zij zich bijna altijd op de "gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving" door de gemene (s)linkse kerk.
4. weer een andere user, die zich Ryan3 had genoemd, stoorde zich een beetje aan dit argument, want het leek niet echt bewijsbaar en er werd zo'n beetje alles aan opgehangen.
5. en dus stelde hij een drietal eenvoudige criteria op waaraan voldaan moest worden wilde het argument aannemelijk zijn.
6. sjuuun en lucy konden daaraan uiteraard niet voldoen, ondanks (moet in weerwil van zijn) enige vruchteloze pogingen daartoe.
7. maar geen nood: je kunt dan altijd nog degene die in feite het bewijs leverde dat zij uit hun nek spraken al die tijd het digitale leven onmogelijk maken via de meest walgelijke ad hominems.
8. en dus deden zij dit mbv een karavaan aan klonen, wat de user Ryan3 en nog wat andere users die zich ermee bemoeiden niet wisten/doorhadden.
9. natuurlijk is de Rechtse Revolutie niet volledig als je niet de Holocaust ontkend of gebagatelliseerd hebt of daartoe een poging deed.
10. dit hangt samen met het feit dat alles wat rechts is vaak uitgemaakt wordt voor fascist en dat vinden ze niet leuk, maar ook omdat ze vaak toch wel stiekem bewondering voelden voor die snaak van een Adolph Hitler.
11. maar in dit specifieke geval ook omdat sjuuun een idealistische opa had die fout was en dus wrs zelf een gemanipuleerd wereldbeeld bezat en lucy homo is en vond dat Joden niet het alleenrecht hebben op de slachtofferrol, ook veel homo's werden immers vermoord en daar heeft niemand aandacht voor.
12. ook heeft niemand aandacht voor het feit dat de moslims in Nederland de boel over aan het nemen zijn en al even intolerant zijn tegenover homo's.
13. en uiteindelijk komt het allemaal door de PvdA en hun multikul en daarvan zien zij de eerdergenoemde user als exponent.
14. en dus togen sjuuun en lucy aan het werk om eens lekker quasi-geleerd de Holocaust te ontkennen en Ryan3 eens een poepje te laten ruiken.
15. echter voor dat eerste krijg je nog wel altijd een ban op Fok! en dankzij de opmerkingsgave van een bepaalde admin kregen ze die dan ook.
16. en dat vonden sjuuun en lucy natuurlijk niet leuk, dat hadden ze in hun overmoed ook niet verwacht, en dus wrongen zich in allerlei mogelijke en onmogelijke bochten om te ontkennen dat ze ontkenden.
17. ook gingen ze direct na die ban aan de slag met al hun al eerder gebruikte klonen, maar dat werd ontdekt en dus werd hun ban langer.
18 en dat vonden ze al helemaal niet leuk, omdat nu niet alleen hun Holocaustontkenning zichtbaar werd voor iedereen (behalve hun ideologische makkertjes), maar ook dat ze allerlei discussies op Fok! met hun kloontjes naar hun hand hebben gezet en misschien wel verantwoordelijk waren voor een groot deel van de veel geroemde rechtse golf op Fok!.
19. en dus is de schuldige die vermaledijde Ryan3, zijn kloontjes en zijn digitale MSN-vrienden icm de admins van Fok!, die in zijn broekzak zitten, dat kan niet anders.
20. en dus maakt sjuuun dan een weblogje en komt met de onweerlegbare bewijzen dat Ryan3 een miezerig denkertje is, die alleen "kleine" mensen aantrekt en een tiener- en kinderlokker is etc etc, maar dat sjuuu zelf idd wel andere kloontjes had dan de kloontjes die altijd genoemd worden.
21. de kloontjes die genoemd worden zijn nl. geen kloontjes, maar allemaal one night stands oid van sjuuun die op dezelfde pc schreven en uit pure bewondering sjuuuns retoriek overnamen.
22. sjuuun nueckt nl erg veel, zoals Stali terecht opmerkte.
23. en tja zodoende zijn wij dus benieuwd naar welke kloontjes sjuuun er nog meer op nahield.

Leuk verhaaltje niet? .
De fabulaties en allusies van Ryan3 nemen op een fantastische wijze een loopje met hem. Als een doorgewinterde toetsenbordpsycholoog bestempel ik deze intellectuele ontaarding als een ultieme poging alsnog de heldenrol (lees slachtofferrol) geheel voorspelbaar voor zichzelf op te eisen. Kan het verkeren dat er iets gecompenseerd dient te worden, dat "thuis" nog niet aanwezig is?
het is zoals het is
non-conforming link
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:14:31 #250
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_27587380
[mededeling]
Als dit topic vol is, is het klaar.
[/mededeling]
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo