Met dikke memmen?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Laat me je dan maar meteen uit de droom helpen. Ik ben slechts op zoek naar een surrogaat moeder.
Zeg, voor een man van mijn leeftijd ben je bij tijden wel erg kinderachtig hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef lucida het volgende:
[..]
Dat moet wehaast een zure haring zijn geweest.![]()
Het is een verwijderd topic.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu wordt die echt helemaal mooi. ten eerste is die link niet te openen
Een nieuwe bevestiging dat anderen toegang hadden tot die entiteit.quote:, ten tweede weet ik 100% zeker dat ik geen enkele foto van sperma-gerelateerde onderwerpen heb geplaatst onder KD.
Vis is vis zei de boer. En hij neukte zijn varkentje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef lucida het volgende:
Dat moet wehaast een zure haring zijn geweest.![]()
Aha, en waar is het bewijs?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is een verwijderd topic.
[..]
Een nieuwe bevestiging dat anderen toegang hadden tot die entiteit.
Yvonne je t'aime.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, voor een man van mijn leeftijd ben je bij tijden wel erg kinderachtig hoor.
Dus uiteindelijk baseer je je grote onthulling op een manipulatie van de werkelijkheid, een samenzwering? Waar hebben we dit eerder gehoord?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aha, en waar is het bewijs?
Kijk, er is al aangetoond dat Yvonne om het licht te zeggen een beetje slordig is geweest met verificatie van suggesties van o.a. CS3. Aangezien Yvonne bij de knoppen kan, is het zeker niet uit te sluiten dat zij af en toe wat rommelt met andere entiteiten. Nee, ventje, je zult toch echt met iets beters moeten komen.
Kijk anders eens wat ik van jou vond:
Sidekick's dreams.
Wie is we?quote:
Er staat nog wat op je te wachten: Het grote onthultopicquote:Op zondag 5 juni 2005 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk baseer je je grote onthulling op een manipulatie van de werkelijkheid, een samenzwering? Waar hebben we dit eerder gehoord?
Oorlog aan den Oorlog bevat liedjes over Ieper 14-18 met name over de ontdekking die Bram daar over zichzelf deed.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat verdunverhaal met zijn zoontje (is anders dan wat jij nu luistert denk ik) ooh bram![]()
hey laat je niet gek maken door mensen die in het dagelijks leven heel anders zijn dan op fok, zou ik zeggen.
Ik heb geen emailadressen meer.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een onthulling van deze stelling. Werd een anti-kloon-device aangebracht op je pc en waarom? Je kloont toch nooit?
[..]
Een bewijs voor de stelling dat ik hier niets in de melk te brokkelen heb, zoals ik eerder al zei.quote:Heerlijk als mensen zichzelf zo goed doorzien, maar er geen aktie op nemen, ondanks het "feit" dat de virtuele wederhelft om een perm-ban vroeg. Het leven kan gruwelijk hard zijn.
Welk topic?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:01 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk.
waarop je dat foto-topic in C&H openende, waarin posten verplicht was?
1. nee.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef lucida het volgende:
[..]
Wie is we?![]()
1. is dit een bevestiging van jouw multiple persoonlijkheidsstoornis?
2. en is het woord eerlijk uit jouw mond niet een contradictie ad infinitum?
Topic over die beelden die ik maar niets vond?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welk topic?
En fyi ik weet iets meer van 14-18 dan de gemiddelde FOK! bezoeker, vandaar.
Daar weten ze verdraaid handig om heen te zweven.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er staat nog wat op je te wachten: Het grote onthultopic
Nee, niet echt...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu wordt die echt helemaal mooi. ten eerste is die link niet te openen, ten tweede weet ik 100% zeker dat ik geen enkele foto van sperma-gerelateerde onderwerpen heb geplaatst onder KD. Is dit een zoveelste poging om met laster en smaad tegenbewijs aan te leveren?![]()
Dan vraag je toch een domein aan?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb geen emailadressen meer.
Onzin, je luistert niet naar Havoc en bent lui: [FB] Obi wan.....na wack off right nowquote:Een bewijs voor de stelling dat ik hier niets in de melk te brokkelen heb, zoals ik eerder al zei.
Waarom zou ik?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dan vraag je toch een domein aan?
[..]
Havoc kan mijn sympathie niet wegdragen nee. En lui, ja, dat ben ik wel.quote:Onzin, je luistert niet naar Havoc en bent lui: [FB] Obi wan.....na wack off right now
Zeg doe normaal alsjeblieft.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
. Aangezien Yvonne bij de knoppen kan, is het zeker niet uit te sluiten dat zij af en toe wat rommelt met andere entiteiten. N
Alleen in dezelfde zin is een dubbele ontkenning een bevestiging, gansje.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:20 schreef lucida het volgende:
[..]
Twee maal een ontkenning is ja en dat uit jouw mond.![]()
KD is van 2-7-2004. Ik weet niet van wanneer dat topic is, maar je maakt het nu wel erg bont met deze ongefundeerde bewering.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niet echt...
Maar troost je, de affaire is bijna een jaar oud, en ik heb het hele gebeuren gelukkig niet meegekregen, ranzig was het wel, een kind van 13..
Geen idee, open wel meer topics over 14-18quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Topic over die beelden die ik maar niets vond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |