Park is vet goed bij PSV dat zal ik niet ontkennen, maar zonder Hiddink en met concurrentie van o.a. Scholes denk ik dat ie helaas voor hem op de bank zal blijven. Laat 'm nog 2 jaartjes bij PSV spelen om door te ontwikkelen en dan is ie wel klaar voor een club in het buitenland.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:52 schreef rubbereend het volgende:
ik denk dat een aantal mensen Park onderschat. Ik denk dat hij best eens zou kunnen slagen bij ManU.
wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Park?quote:
Het zou beter voor zn ontwikkeling zijn dat hij bij PSV blijft.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Park is vet goed bij PSV dat zal ik niet ontkennen, maar zonder Hiddink en met concurrentie van o.a. Scholes denk ik dat ie helaas voor hem op de bank zal blijven. Laat 'm nog 2 jaartjes bij PSV spelen om door te ontwikkelen en dan is ie wel klaar voor een club in het buitenland.
Een hond; Ik kan ff niet op z'n naam komen.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Park?
Edgar Barretoquote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Op welke aankopen hopen de fans hier nog..?
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een hond; Ik kan ff niet op z'n naam komen.
Heeft ie niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:06 schreef twi het volgende:
Heeft Park eigenlijk een leuke vriendin? Ondanks die lelijke rotkop van 'm zou 'ie in Korea toch wel zo'n held zijn inmiddels dat ie daar de mooiste Aziatische schoonheden voor t uitkiezen zou hebben
heb je interesse Twi? ben je verliefd?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:06 schreef twi het volgende:
Heeft Park eigenlijk een leuke vriendin? Ondanks die lelijke rotkop van 'm zou 'ie in Korea toch wel zo'n held zijn inmiddels dat ie daar de mooiste Aziatische schoonheden voor t uitkiezen zou hebben
Robinho zou leuk zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Andersonquote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Hij is te slecht voor PSV en komt niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:15 schreef Gallorini het volgende:
Robinho lijkt mij niet meer haalbaar.
Ikzelf hoop op BarosLijkt me wel een goeie voor PSV
Zeker niet als je weet wat ie bij Liverpool verdient.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij is te slecht voor PSV en komt niet.
Jazeker, ik zou 'r zo van 'm afpikkenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je interesse Twi? ben je verliefd?
quote:
Baros een topper noemen is echt dom. Baros kan bijna niks; Alleen maar voor counterspits spelen of om Koller heen spelen. Anders maakt ie bijna geen doelpunten.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk van Baros, maar hij is toch echt een paar klassen beter dan welke spits jullie in E'hoven dan ook hebben rondlopen.
Baros is gewoon in het juiste systeem een topper. Maar PSV is niet echt t 11tal waarin hij een topper kan zijn. Dus van mij hoeft hij niet te komenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Baros een topper noemen is echt dom. Baros kan bijna niks; Alleen maar voor counterspits spelen of om Koller heen spelen. Anders maakt ie bijna geen doelpunten.
Tja, zelfs Klose is in het juiste systeem een topper.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Baros is gewoon in het juiste systeem een topper. Maar PSV is niet echt t 11tal waarin hij een topper kan zijn. Dus van mij hoeft hij niet te komen
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, zelfs Klose is in het juiste systeem een topper.
Right, een ruwe diamant is het... Liverpool is de verkeerde club voor m.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom tijdens t EK was Baros één van de beste spelers, dat ben je niet zomaar op een EK
Klopt, door Koller.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom tijdens t EK was Baros één van de beste spelers, dat ben je niet zomaar op een EK
dus harri was ook een topperquote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat een uitblinker op t EK? K vond van niet, meer iemand die t goed deed in team verbandquote:
Net als Baros.quote:Op zondag 5 juni 2005 04:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat een uitblinker op t EK? K vond van niet, meer iemand die t goed deed in team verband.
idd, maar wat dat betreft had k je al gelijk gegeven. Hij is niet de speler voor PSV.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, door Koller.Zou met VOH wel kunnen, maar dan doe je toch minstens 1 PSV'er tekort.
quote:Op zondag 5 juni 2005 04:02 schreef WaStEd het volgende:
Was Baros geen topscorer ?
tegen die moffen heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 04:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mede dankzij Baros haalde Nederland de kwartfinale zelfs
Ik met 1.... de ARDquote:Op zondag 5 juni 2005 04:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegen die moffen heerlijk
ik zat maar met 2 tv's te kijken
Kuranyi kan er ook niks van (toen tijdens het ek)quote:Op zondag 5 juni 2005 03:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, zelfs Klose is in het juiste systeem een topper.
Toen ik titel las dacht ik dat het een grap was van Ooijerquote:Van Bommel opgesloten in spelerstunnel
De tweede helft van de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Roemenië begon zaterdagavond enkele minuten later, omdat Mark van Bommel was opgesloten in de spelerstunnel. Van Bommel verliet de kleedkamer als laatste, aangezien hij nog werd behandeld door de medische staf van Oranje.
Maar een overijverige medewerker van de Kuip had de tunnel al gesloten nog voor dat van Bommel het veld weer kon betreden. Na enig aandringen werd het luik weer geopend en kon de tweede helft alsnog beginnen met Van Bommel in het veld.
Lee. Dat was natuurlijk ook wel te gokken. Maar ook nog een nederlander. Dekker heet die geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan zullen ze IMHO toch wel zeker met 8 a 10 miljoen over de brug moeten komen. Maar dan nog hebben we een groot probleem. De motor is wel een beetje uit het team dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Park is weg vrees ik
Landzaat en een goeie linksback.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Landzaat zal wel met Adriaanse meegaan naar Porto.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Landzaat en een goeie linksback.
En Robinho natuurlijk, maar dat is een zeer ijdele hoop.
Ik dacht dat ie een clausule had met een max. som van 5 miljoen...quote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dan zullen ze IMHO toch wel zeker met 8 a 10 miljoen over de brug moeten komen. Maar dan nog hebben we een groot probleem. De motor is wel een beetje uit het team dan.
Ik reken er nog op dat ome Guus hem ompraat.
En je vond het belachelijk dat Ajax 7 vroeg voor VDV.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dan zullen ze IMHO toch wel zeker met 8 a 10 miljoen over de brug moeten komen.
Waar is dat op gebaseerd? Anders kun je wel van alles gaan roepen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:48 schreef PirE het volgende:
[..]
Landzaat zal wel met Adriaanse meegaan naar Porto.
quote:Mönchengladbach haalt Bögelund weg bij PSV
Niels Olthof | 05-06-2005 11:21:02
PSV-speler Kasper Bögelund speelt aankomend seizoen voor Borussia Mönchengladbach. De 24-jarige verdediger bereikte een akkoord met de club voor drie seizoenen, aldus de Telegraaf.
Bögelund wist met name door zijn blessureleed weinig succes in Eindhoven te bereiken. Sinds zijn komst in de zomer van '99 speelde de Deens international tot nu toe 78 keer voor de club.
Dinsdag vindt de medische keuring plaats en worden alle zaken afgerond. Naar verluidt legt de Duitse club, die eerder Niels Oude Kampuis aantrok, 1 miljoen euro neer voor Bögelund.
Chiel Dekkerquote:Op zondag 5 juni 2005 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dan zullen ze IMHO toch wel zeker met 8 a 10 miljoen over de brug moeten komen.
Hij is ook gewoon te blessuregevoelig, mooi dat we nog wat beuren voor hemquote:Op zondag 5 juni 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Een miljoen een mooi bedrag. PSV zal niet treuren om zijn vertrek. Bogelund kon dit seizoen niet aanhaken bij het hoge niveau.
Gerucht stond in een artikel in het AD (deze week). Landzaat is ook al 2 keer door Adriaanse gehaald. Hij haalde hem naar Tilburg en ook naar AZ. Het stond vorige week ook al in een aantal portugeese kranten. Het is dus niet uit de lucht gegrepen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:59 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar is dat op gebaseerd? Anders kun je wel van alles gaan roepen.
[..]
Dat heb ik even gemist dan. Erg goede en allrounde middenvelder, ik zou hem graag bij PSV zien spelen als opvolger van Van Bommel.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Gerucht stond in een artikel in het AD (deze week). Landzaat is ook al 2 keer door Adriaanse gehaald. Hij haalde hem naar Tilburg en ook naar AZ. Het stond vorige week ook al in een aantal portugeese kranten. Het is dus niet uit de lucht gegrepen.
hoezo wij bepalen of hij gaat of niet, als er niet genoeg geboden wordt blijft hij.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als we er nog 5 miljoen voor vangen, het is zijn laatste contractjaar remember?
Ja en dan vertrekt hij een seizoen later gratis.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo wij bepalen of hij gaat of niet, als er niet genoeg geboden wordt blijft hij.
1 miljoen voor Bogelundik zou zeggen houdoe en bedankt!
zelfde verhaal als Bommel, een goed bod of nog een jaar PSVquote:Op zondag 5 juni 2005 14:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja en dan vertrekt hij een seizoen later gratis.
En wat een jaarquote:Op zondag 5 juni 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zelfde verhaal als Bommel, een goed bod of nog een jaar PSV
Eeuhhmmm Uitgerangeerd talent en bankzitter < Dragende Speler ook in de CL... Lijkt me een beetje een spaaklopende vergelijking. Bovendien geeft Park voor grote clubs ook nog een extra impuls in de aziatische markt.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:55 schreef zjroentje het volgende:
En je vond het belachelijk dat Ajax 7 vroeg voor VDV.
Serieus. Dan zijn we hem inderdaad kwijt. Dat wist ik niet. Het is in dat geval ook helemaal onbegrijpelijk dat ze niet wat eerder dit jaar met Park om de tafel zijn gaan zitten om er een nieuw contract uit te slepen.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik dacht dat ie een clausule had met een max. som van 5 miljoen...
van zo'n clausule heb k nog nergens iets gehoordquote:Op zondag 5 juni 2005 15:06 schreef DIJK het volgende:
[..]
Eeuhhmmm Uitgerangeerd talent en bankzitter < Dragende Speler ook in de CL... Lijkt me een beetje een spaaklopende vergelijking. Bovendien geeft Park voor grote clubs ook nog een extra impuls in de aziatische markt.
[..]
Serieus. Dan zijn we hem inderdaad kwijt. Dat wist ik niet. Het is in dat geval ook helemaal onbegrijpelijk dat ze niet wat eerder dit jaar met Park om de tafel zijn gaan zitten om er een nieuw contract uit te slepen.
Park werd vorig jaar door vrijwel iedereen uitgefloten. Ergens kan ik het begrijpen als hij nu schijt heeft aan de supporters en naar het buitenland verkast.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Nooit gedacht dat een vertrek van Park ooit nog eens betreurd zou kunnen worden, een jaar geleden. Het kan hard en raar gaan.
Dan zul je zien dat ie nog een blik met schandknaapjes uit Ajax A1 open trekt ter vervanging van boven genoemdenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:35 schreef Zapper het volgende:
Bommel, VoH, Ooijer én Bouma uit selectie Oranje gezet ...
mag een doodverwensing al hier?
Toevallig allemaal PSV'ers. En waarom roept hij wel Maduro, De Jong, Heitinga, Babel en Vlaar op en Afellay (die al meer heeft laten zien dan Maduro en Vlaar) niet?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik snap jullie consternatie niet echt, al deze heren hebben er een lang seizoen opzitten. En worden nu vervroegd met vakantie gestuurd. Denny Landzaat is overigens ook wel aan vakantie toe, dat wel.
uitgeflotenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park werd vorig jaar door vrijwel iedereen uitgefloten. Ergens kan ik het begrijpen als hij nu schijt heeft aan de supporters en naar het buitenland verkast.
Volgens de vaste Oost-jongens van het PSV netwerk in ieder geval wel. Die memoreerden daar nog aan in een topic.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uitgeflotenhoe kom je daar nou bij. Volgens mij is hij door de PSV aanhang niet utigefloten hoor.
De Ajacieden zijn gewoon nog frisser, heeft niks met kwaliteit te maken deze beslissing.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Toevallig allemaal PSV'ers. En waarom roept hij wel Maduro, De Jong, Heitinga, Babel en Vlaar op en Afellay (die al meer heeft laten zien dan Maduro en Vlaar) niet?
nouja k heb t nooit gehoord, maargoed de laatste jaren is hij toch in de harten van de PSVfans gesloten. En ik wil even voor de volledigheid melden dat k het altijd in Park heb zien zitten, jammergenoeg kunnen we de oude topics er nu niet bijhalenquote:Op zondag 5 juni 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens de vaste Oost-jongens van het PSV netwerk in ieder geval wel. Die memoreerden daar nog aan in een topic.
Juist, net als dat Sibon nooit is uitgefloten ...quote:Op zondag 5 juni 2005 16:48 schreef rubbereend het volgende:
uitgeflotenhoe kom je daar nou bij. Volgens mij is hij door de PSV aanhang niet utigefloten hoor.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:54 schreef twi het volgende:
Van Bommel was gewoon een drama, Lucius deed 't prima linksback en de hele verdediging stond als een huis. Bovendien heb je 4 a 5 spelers die ontzettend goed uit de voeten kunnen voorin. Ik zou zeggen, logische keuze. Of heb je liever dat ze naar Finland mee gaan om daar op de bank te zitten?
Over Park, het is en blijft een Aziaat. En ik kan me nou niet echt heel erg grote transferbedragen van Aziaten indenken. Dat ligt qua transferbedragen toch anders dan Europeanen en Zuid-Amerikanen, lijkt me. een 8 tot 10 miljoen wat hier genoemd wordt voor een Park met een contract tot 2006 is natuurlijk de allergrootste grap van de eeuw. Met 3 tot 5 miljoen met het huidige contract mag je heel erg blij zijn wanneer je besluit 'm te verkopen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 16:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Juist, net als dat Sibon nooit is uitgefloten ...
Die kun je makkelijk vinden, Ik heb er laatst nog een stuk of 10 gepost uit de zomer van vorig jaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja k heb t nooit gehoord, maargoed de laatste jaren is hij toch in de harten van de PSVfans gesloten. En ik wil even voor de volledigheid melden dat k het altijd in Park heb zien zitten, jammergenoeg kunnen we de oude topics er nu niet bijhalen
Het lijkt mij commercieel onverantwoord om die Park te verkopen. Ik denk dat je meer geld kunt verdienen als je 'm gratis laat vertrekken volgend seizoen, dan wanneer je 'm nu voor het maximale bedrag wat clubs ervoor willen geven verkoopt. Denk aan de link met commerciele deals in Azie, die toernooitjes voor belachelijk hoge beloninigen en eventueel weer een succesvol jaar in de Champions League.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dr zijn niet zo heel veel hele goede Aziaten
dan is het lastig voorbeelden vinden
maargoed k blijf erbij als ze niet hogen gaan dat die 3 miljoen pond, dan hoeven we Park niet te verkopen.
Wat een smeerlappen zeg, van Nistelrooij overnemen voor maar 30 miljoen euro.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:00 schreef Zapper het volgende:
PSV zou sowieso nooit meer met ManU moeten onderhandelen, smeerlappen.
Ik wil er mee zeggen dat Park óók is uitgefloten, simpelweg omdat zijn eerste seizoen dramatisch was.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:00 schreef rubbereend het volgende:wat wil je nou?
Sibon is uitgefloten, ben k t niet mee eens, is belachelijk, zeker aangezien hij dit seizoen ook nog punten heeft opgeleverd.
zoals k al zei dat ben k dus vergetenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik wil er mee zeggen dat Park óók is uitgefloten, simpelweg omdat zijn eerste seizoen dramatisch was.
Het is dus wel gebeurt.
dat was in de Kenyon tijdquote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zeg, van Nistelrooij overnemen voor maar 30 miljoen euro.
Ze zijn er niet uitgezet, ze zijn afgevallen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:35 schreef Zapper het volgende:
Bommel, VoH, Ooijer én Bouma uit selectie Oranje gezet ...
mag een doodverwensing al hier?
En daar is de reden.quote:Van Bommel, Ooijer, Bouma en Vennegoor niet mee naar Finland
Marco van Basten neemt Mark van Bommel, Andre Ooijer, Wilfred Bouma en Jan Vennegoor of Hesselink niet mee naar Finland. Philip Cocu daarentegen voegt zich weer wel bij de selectie, aangezien hij hersteld is van zijn blessure. Naast hem is uiteraard Theo Lucius van de partij. Van Bommel, Ooijer en Bouma zijn niet geheel fit, Jan Vennegoor of Hesselink viel uiteindelijk af uit de grote selectie.
schandalig idd, had minimaal 75 moeten zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een smeerlappen zeg, van Nistelrooij overnemen voor maar 30 miljoen euro.
Met de speler praten zonder dat de club het weet noem jij netjes?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
dat was in de Kenyon tijddie deed wat netter zaken
slechte onderhandelaars dan bij PSV:+quote:Op zondag 5 juni 2005 17:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
schandalig idd, had minimaal 75 moeten zijn
met Kenyon heeft PSV over het algemeen netjes zaken kunnen doenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met de speler praten zonder dat de club het weet noem jij netjes?
eenschquote:Op zondag 5 juni 2005 17:18 schreef knep het volgende:
Je fluit je eigen spelers niet uit, hoogstens fluit je het hele elftal uit na een wanprestatie
.
Dude relax, ik val je toch niet aan ofwel?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef rubbereend het volgende:
zoals k al zei dat ben k dus vergetenmijn excuses hoor
idd beetje overdreven reactiequote:Op zondag 5 juni 2005 17:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dude relax, ik val je toch niet aan ofwel?
Ga maar vast een andere speler bedenken, Park vertrekt, daar wil ik wel een kratje bier op wedden.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:22 schreef knep het volgende:
En ik wilde nog wel Park op het nieuwe uitshirt laten printen.
Nog maar even wachten ..
Inderdaad; Ik heb echt een hekel aan die verheerlijking van Van Basten door alle media. Advocaat zou zelfs met Robben en Kuyt zulke resultaten kunnen neer zetten.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:49 schreef Spideyman het volgende:
Zonder Robben en Kuijt was van basten allang door het ijs gezakt. Bah wat krijg ik hier een vieze smaak van in m'n bek.
maar Advocaat wisselt Robbenquote:Op zondag 5 juni 2005 17:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad; Ik heb echt een hekel aan die verheerlijking van Van Basten door alle media. Advocaat zou zelfs met Robben en Kuyt zulke resultaten kunnen neer zetten.
Dat is waar.quote:
De zaakwaarnemer van Park heeft aangegeven binnen een week met uitsluitsel te komen, dus dat komt goed uitquote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef rubbereend het volgende:
ben erg benieuwd wat er nu allemaal gaat gebeuren, k verwacht deze week toch wel duidelijkheid over wat er gaat gebeuren.
mooi want mocht ie gaan zal er toch snel een vervanger gehaald moeten wordenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De zaakwaarnemer van Park heeft aangegeven binnen een week met uitsluitsel te komen, dus dat komt goed uit
Vind ik niks. Ook geen vergelijkbare vervanger trouwens.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:02 schreef JeroenV het volgende:
Ik schat dat Wilhelmson nog wel een goede kans maakt als Park weg gaat. Of ze komen weer met een totaal onbekende aan.
Zoals hij nu speelt in Engeland zou dat een aanwinst zijn voor PSV. Wil hij eigenlijk wel?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
Zenden maar een dik contract aanbieden
En anders gaan we seur alex ff opzoekenquote:
3 miljoen voor vd Sar is helemaal niet zo laag, vind ikquote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef ASSpirine het volgende:
Man U strikt Van der Sar voor "slechts" 3 milj euro...
Zal wel met het contract te maken hebben
Maar het lijkt alsof ze iedere keer te weinig geld bieden
Ze zijn toch de rijkste club ter wereld...
Achja, van Park blijven ze af
Er zit nogal een verschil tussen een engels en een nederlands salaris. Zenden komt alleen als hij zelf bereid is heel veel in te leveren.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zoals hij nu speelt in Engeland zou dat een aanwinst zijn voor PSV. Wil hij eigenlijk wel?
stond idd in zn contract dat hij naar ManU zou kunnen voor een redelijk prijs. Vandaar dat de onderhandelingen zo snel gedaan waren.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:06 schreef ASSpirine het volgende:
Man U strikt Van der Sar voor "slechts" 3 milj euro...
Zal wel met het contract te maken hebben
Maar het lijkt alsof ze iedere keer te weinig geld bieden
Ze zijn toch de rijkste club ter wereld...
Achja, van Park blijven ze af
addo zal natuurlijk nooit basisspeler meer worden bj PSV, dat zou zelfmoord zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Zenden komt niet.
Mijn verwachting voor het komende seizoen:
Gunstigste scenario:
Gomes
Ooijer - Alex - Bouma - Lee
Lucius - Väyrynen - Cocu
Park - Vennegoor - Farfán
Slechtste scenario:
Zoetebier
Lucius - Addo - Bouma - Lee
Afellay - Väyrynen - Cocu
Farfán - Robert - Beasley
Als Ooijer alsnog vertrekt (kans is aanwezig wanneer ook Park en Alex em nokken) dan wordt de spoeling dun...quote:Op maandag 6 juni 2005 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond idd in zn contract dat hij naar ManU zou kunnen voor een redelijk prijs. Vandaar dat de onderhandelingen zo snel gedaan waren.
[..]
addo zal natuurlijk nooit basisspeler meer worden bj PSV, dat zou zelfmoord zijn
idd maar dan zal het geld toch wel gebruikt worden voor versterkingen, met Addo de CL in zou belachelijk zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ooijer alsnog vertrekt (kans is aanwezig wanneer ook Park en Alex em nokken) dan wordt de spoeling dun...
quote:Op maandag 6 juni 2005 13:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Slechtste scenario:
Zoetebier
Lucius - Addo - Bouma - Lee
Afellay - Väyrynen - Cocu
Farfán - Robert - Beasley
Voor m'n gevoel hebben we nu zo'n 6 keepers bij de jeugd rondlopen. Tjezus, alweer eentje!quote:PSV legt jonge Belgische doelman vast
6/6/2005 14:35
PSV heeft er weer een keeper bij. Het gaat om Ruud Boffin. De zeventienjarige Belg zette maandag zijn handtekening bij de Eindhovense club.
Boffin is afkomstig van Racing Genk, waar de lange doelman de laatste drie jaar bij de jeugd in het doel stond. Bij PSV zal hij beginnen in de A1, in de verwachting dat hij snel de stap naar Jong PSV zal maken.
PSV legde Boffin voor vier jaar vast. De Vlaamse keeper is overigens geen familie van voormalig Belgisch international Danny Boffin.
Is het slechtste scenario.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]DD, dit is wel erg hoor.
Bogelund weg, Park weg, meer niet denk ik. Buiten Bommel en Vogel dan.
is lastig onderhandelen, hij zat de afgelopen 1,5 week bij Oranjequote:Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vennegoor ook nog niet verlengt, gaat lekker...
kan toch prima door zijn zaakwaarnemer? van der sar heeft zijn zaakwaarnemer de deal met man utd. laten sluiten terwijl hij bij oranje zat.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is lastig onderhandelen, hij zat de afgelopen 1,5 week bij Oranje
We leven in het tijdperk van mobiele communicatie, en als ik de eerdere berichten moet geloven zag het er allemaal goed uit, waarom duurt het dan weer zo lang?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is lastig onderhandelen, hij zat de afgelopen 1,5 week bij Oranje
Maar Vennegoor moet zn handtekening zetten, ze waren er gewoon uit vertelde Jan na de finale van de Amstelcup het ging alleen nog over de periode, daar moest hij over nadenken. Vervolgens is hij na de finale na Oranje gegaan en pas gisteren thuis gekomenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
kan toch prima door zijn zaakwaarnemer? van der sar heeft zijn zaakwaarnemer de deal met man utd. laten sluiten terwijl hij bij oranje zat.
Dan ben je er dus nog niet uit lijkt mij...quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Vennegoor moet zn handtekening zetten, ze waren er gewoon uit vertelde Jan na de finale van de Amstelcup het ging alleen nog over de periode, daar moest hij over nadenken.
alles is rond behalve de periodequote:Op maandag 6 juni 2005 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je er dus nog niet uit lijkt mij...
Heeft toch geen zin, daarom doe ik ook nooit mee aan zulke topics.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef du_ke het volgende:
even wat ajaxstemmen compenseren.
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland FINALE!
en daarom komen we elke keer stemmen te kortquote:Op maandag 6 juni 2005 17:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin, daarom doe ik ook nooit mee aan zulke topics.
Nee. Het zou gewoon een finale met 2 spelers moeten zijn. Dan zou Romario makkelijk winnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
teveel joden
eens, Ooijer naar het middenveldquote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef cultheld het volgende:
Ik ben zeer positief over het aankomende seizoen en verwacht een kampioenschap voor PSV. Hiddink moet, nu het nog kan, Afellay een opgewaardeerd 6-jarig contract aanbieden en vooral Theo een basisplaats geven. Zet Theo maar rechtsback en Ooijer op de plek van Vogel. Haal vervolgens een jonge talentvolle (niet al te dure) rechtsback/half naar PSV als nieuwe twaalfde man en dat probleem is ook weer opgelost.
Hij wil gewoon weg, en ik denk dat hij bij een andere ploeg zeker aan spelen toe komt. Dat is bij PSV gewoon de vraag. Dus van mij mag hij weg, al dan niet met strik en alquote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Van der Schaaf gewoon houden hoor.... Prima speler.
Dus is het nog niet rond!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles is rond behalve de periodenou dat komt deze week ook rond. Over Jan maak ik me geen zorgen!
Ooijer zou perfect op de plek van Vogel kunnen spelen, voor de rol van Bommel is hij idd niet echt geschikt.quote:
Je hebt mijn reactie dus niet gelezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Spideyman het volgende:
Ooijer op het middenveld
Ik snap niet dat mensen serieus een opvolger in Van Bommel in hem zien. Hij mist diepgang, snelheid en een echte spelmaker is hij nou ook weer niet. Prima verdediger en ook mooi rechtsback laten staan, maar middenvelder...
k ga even huilen dat dit in een PSV topic staatquote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Van der Schaaf gewoon houden hoor.... Prima speler.
idd en je hebt weer een nederlandstalige speler in de as, dat wil Guus graag. Ooijer heeft nog nooit verzaakt op t middenveld.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ooijer zou perfect op de plek van Vogel kunnen spelen, voor de rol van Bommel is hij idd niet echt geschikt.
verschil is dan Jan heeft gezegd voor de camera dat hij bij gaat tekenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus is het nog niet rond!
Over Park werd ook geroepen dat hij wel even zou bijtekenen en dat hij "zeker trouw aan Hiddink zou blijven". Benieuwd wie zoiets nu nog durft te roepen. Het is voetballerij, als morgen een leuke club voor Jan aan de deur staat waar hij 3 keer zoveel kan verdienen gaat Jan ook twijfelen. Ondanks wat hij allemaal geroepen heeft over bijtekenen, zie Park als voorbeeld...
tis ook maar wat er beschikbaar is en Hiddink heeft aangegeven niet zo zeer naar vervangers in zelfde types te zoeken aangezien t systeem aangepast kan worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk dat ze eerder naar een "opvolger" zoeken voor van Bommel, dan dat ze Ooijer er neer zetten
Väyrynen als opvolger van Van Bommel en Ooijer als opvolger van Vogel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk dat ze eerder naar een "opvolger" zoeken voor van Bommel, dan dat ze Ooijer er neer zetten
en waar komt Barreto danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen als opvolger van Van Bommel en Ooijer als opvolger van Vogel.
De nieuwe 12e man in eerste instantie.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
De nieuwe 12e man in eerste instantie.
Hiddink ziet Vayrynen als opvolger voor Vogel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen als opvolger van Van Bommel en Ooijer als opvolger van Vogel.
dat past Hiddink dat maar ff aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hiddink ziet Vayrynen als opvolger voor Vogel.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:48 schreef cultheld het volgende:
Net nog ff een mooi beeld gezien van Brazilië onder de 20 met Kaká, Adriano en... jawel.. Robert in de voorhoede.
Sterker nog, als verdedigende middenvelder heb ik hem eigenlijk zijn sterkste wedstrijden zien spelen voor PSV.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd en je hebt weer een nederlandstalige speler in de as, dat wil Guus graag. Ooijer heeft nog nooit verzaakt op t middenveld.
Er stond ook nog een stuk in over Afellay. Een erg positief, en lang stuk (daarom heb ik het hier niet neergegooid)quote:Park wil eerst met Hiddink praten
Voordat hij een beslissing neemt over zijn toekomst, wil Ji-sung Park eerst een gesprek met PSV's coach-directeur Guus Hiddink. Voor de Zuid-Koreaan heeft Manchester United serieuze belangstelling.
De aanvaller stond op het punt zijn contract, dat volgend jaar afloopt, open te breken en te verlengen. Een aanbieding van een topclub als ManUnited kan die plannen doorkruisen. Park zei 1,5 week geleden bij te tekenen omdat zich alleen uit Frankrijk een topclub had gemeld en uit Engeland, Italië en Spanje slechts subtoppers. Die situatie is veranderd.
Park speelt vandaag met Zuid-Korea in Koeweit. Hiddink is met vakantie in de Verenigde Staten. ,,We proberen beiden met elkaar in contact te brengen'', aldus PSV-manager Stan Valckx. ,,Park en zijn zaakwaarnemers hebben gezegd dat ze eerst uitgebreid met Hiddink willen praten.''
Wellicht kunnen PSV en ManUnited overmorgen al over Park praten tijdens de vergadering van de G14-clubs in Amsterdam. Valckx: ,,Maar ik heb begrepen dat Manchester daar verstek laat gaan. We kennen hun interesse, maar United is er nog niet concreet op teruggekomen.''
De transfer van Kasper Bøgelund naar Borussia Mönchengladbach is nagenoeg afgerond. PSV ontvangt zo'n 1 miljoen euro voor de Deense verdediger. Ook voor een andere rechtsback, André Ooijer, is Duitse belangstelling. Bayer Leverkusen blijft proberen hem voor een enorm jaarsalaris los te weken.
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sterker nog, als verdedigende middenvelder heb ik hem eigenlijk zijn sterkste wedstrijden zien spelen voor PSV.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ----------------------VoH----------------------- ------Farfán--------------------------Park------ ---------------Cocu---------Vayrynen------------ ---------------------Ooijer--------------------- ------------------------------------------------ -----Lee------------------------------Lucius---- ---------------Bouma-------Alex----------------- ------------------------------------------------ ----------------------Gomes--------------------- |
Vogel heeft meer snelheid dan Ooijer?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef Spideyman het volgende:
Ik twijfel heel erg aan de snelheid waarmee Ooijer kan omschakelen op die postitie....
Ik wou het net zeggen, Vogel is nou ook geen snelheidsmonster. Maar wat mij opviel aan de keren dat ik Ooijer zo heb zien spelen is dat hij gewoon precies goed stond en de gaten met het grootste gemak dichtliep, en daarbij ook nog eens opbouwend en aanvallend veel meer bracht dan Vogel ooit gedaan heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vogel heeft meer snelheid dan Ooijer?
wie hebben jullie voor die plek? Kan affelay daar?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef cultheld het volgende:
Haal Park er maar uit, want die vertrekt.
Niet zo negatief man, denk je nou echt dat PSV Park laat gaan als het startbod van Man Utd. 3 miljoen is? Tuurlijk is Man Utd. een mooie grote club, maar PSV zal hem echt niet snel laten gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef cultheld het volgende:
Handelingssnelheid, ja. Ooijer is me iets te harkerig daarin. Prima verdediger, mooi rechtsback laten staan dat gaat al 6 seizoenen goed.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vogel heeft meer snelheid dan Ooijer?
Denk je nou echt dat Manchester niet meer wil betalen voor Park? Die kan Manchester zo 20 miljoen opleveren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niet zo negatief man, denk je nou echt dat PSV Park laat gaan als het startbod van Man Utd. 3 miljoen is? Tuurlijk is Man Utd. een mooie grote club, maar PSV zal hem echt niet snel laten gaan.
*Zucht* Doe nou eens wat minder naïef...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:19 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Niet zo negatief man, denk je nou echt dat PSV Park laat gaan als het startbod van Man Utd. 3 miljoen is? Tuurlijk is Man Utd. een mooie grote club, maar PSV zal hem echt niet snel laten gaan.
Robert wordt een hele grotequote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
wie hebben jullie voor die plek? Kan affelay daar?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:15 schreef cultheld het volgende:
Beasley kan daar. Affelay is iets meer centrale middenvelder.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
wie hebben jullie voor die plek? Kan affelay daar?
Ja man...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Park blijft nog 1 seizoen en vertrekt daarna voor 9 miljoen.
Ik ben er van overtuigd dat Park zal bijtekenen voor minstens 1 extra seizoen als hij niet naar Manchester vertrekt, zo is hij dan ook wel weer. Dus dan heb je dat probleem niet meer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Zucht* Doe nou eens wat minder naïef...
3 miljoen pond, dat is zo'n 4,5 miljoen euro geloof ik. Lijkt me vrij redelijk, of denk je dat er clubs zijn die 10 miljoen neer willen leggen als de speler nog maar een contract van 1 jaar heeft?
Dat heeft echt niks met negativiteit te maken, dat is gewoon hoe de markt werkt.
Contract van Park loopt nog maar één seizoen door? Het zou niet slim zijn op 20 mio neer te tellen voor een speler met 'n contract wat nog 1 jaar loopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Manchester niet meer wil betalen voor Park? Die kan Manchester zo 20 miljoen opleveren.
Robert vind ik meer geschikt als centrumspits. Als Park weggaat moet er sowieso een nieuwe vleugelspits bijkomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert wordt een hele grote. Afellay is meer voor het middenveld en de '10' (als Hiddink daar gebruik van gaat maken).
Dan heb je hetzelfde probleem een seizoen laterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Park zal bijtekenen voor minstens 1 extra seizoen als hij niet naar Manchester vertrekt, zo is hij dan ook wel weer. Dus dan heb je dat probleem niet meer.
Goed lezen CMT.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Contract van Park loopt nog maar één seizoen door? Het zou niet slim zijn op 20 mio neer te tellen voor een speler met 'n contract wat nog 1 jaar loopt.
Wat een kulargument.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb je hetzelfde probleem een seizoen later...
Pardon? Volgens mij snap jij het niet helemaal...quote:
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Robert vind ik meer geschikt als centrumspits. Als Park weggaat moet er sowieso een nieuwe vleugelspits bijkomen.
Wat een bullshit. Hoe wil Hiddink Vennegoor passeren? Of Park en Farfán? Daar komt heel wat bij kijken. Als Park weg gaat, zal Robert er staan; Mark my words.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt wel tijd dat Robert zich eens goed aanpast. Hiddink laat hem niet voor niks er nog vaak buiten.
Je begreep me dus echt niet, ik zeg ook niet dat ze hem moeten verkopen als hij bijtekent, maar als hij voor 1 jaar bijtekent zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem: je kan geen hoge transfersom vragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Een Park in bloedvorm die zo belangrijk is voor PSV ga je toch niet verkopen omdat je hem ooit in de toekomst wel eens kwijt zal raken?
Park zal heus wel bijtekenen als hij niet naar Manchester gaat, hebben we tenminste nog 1 seizoen een topspeler in huis. Zou dom zijn om hem zomaar weg te doen.
k vond hem in de wedstrijden waar hij speelde beter tot zijn recht komen als centrale spits. Vanaf de vleugel kon hij me niet overtuigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.
k heb liever volgend jaar weer hetzelfde probleem en dat we asnog die 5 miljoen vangen dan dat we hem nu kwijt zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je begreep me dus echt niet, ik zeg ook niet dat ze hem moeten verkopen als hij bijtekent, maar als hij voor 1 jaar bijtekent zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem: je kan geen hoge transfersom vragen.
Maar laten we er vooralsnog maar vanuit gaan dat hij wel vertrekt, het zou echt uitzonderlijk zijn als hij blijft ondanks een aanbieding van zo'n grote club.
Waar Park zo goed in was was het aanjagen en het spelen tussen de linies op weg naar de goal, een taak waarin je niet altijd egostisch moet zijn. Park was daar zeer goed in en heeft daar de specifieke kwaliteiten voort. Robert is een hele goede afmaker, een pure killer voor de goal. Gebruik hem daar dan ook voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.
herhaal; tot nu toe overtuigde hij niet via de vleugels, zelfs niet tegen de Graafschap. Terwijl k hem als centrale spits wel altijd dreigend vond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef cultheld het volgende:
Waarom kan Robert niet op de flank spelen? Dat deed ie bij Atlas ook niet verkeerd. In de spits is hij inderdaad het best, maar daar staat Jan en die verdwijnt niet uit de basis. Robert vanaf de rechtervleugel naar binnen laten trekken lijkt mij derhalve de beste optie.
Ja dat is waar, hij brengt hem wel heel langzaam. Maar ik geloof dat Hiddink ooit eens heeft gezegd hem gehaald te hebben voor het komende seizoen. Deze seizoenshelft heeft hij kunnen wennen, komend seizoen moet hij er staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt wel tijd dat Robert zich eens goed aanpast. Hiddink laat hem niet voor niks er nog vaak buiten.
quote:Chelsea en Tottenham praten over Arnesen
6/6/2005 23:22
Om Frank Arnesen weg te plukken bij Tottenham Hotspur moet Chelsea flink in de buidel tasten. De clubs onderhandelingen over een afkoopsom.
Bijna de hele dag zaten de clubs om de tafel om te onderhandelen over een afkoopsom. Naar verluidt vraagt Tottenham Hotspur een bedrag van tien miljoen euro ter compensatie. Als stok achter de deur ligt er een officiële klacht klaar aan het adres van Chelsea voor illegaal benaderen van Arnesen, die pas een jaar werkt bij Tottenham.
Tottenham Hotspur voelt zich ook verraden door Arnesen, die buiten medeweten van de clubleiding ging praten met Chelsea. De Deense manager voetbalzaken werd zaterdag op non-actief gesteld, toen hij liet weten graag te willen overstappen. Bovendien wordt een officiële klacht voorbereid voor het ongeoorloofd benaderen van Arnesen.
'Frank is benaderd, voordat de club ook maar een kans heeft gehad om toestemming voor gesprekken te weigeren', liet Spurs op z'n website weten. Dat is in strijd met de regels van de Premier League.
Chelsea wil Arnesen graag als superscout toevoegen aan de staf. The Blues ontkennen daarbij de regels te hebben overtreden, omdat het niet gaat om een speler. Chelsea is wel bereid Tottenham tegemoet te komen in een afkoopsom voor het nog twee jaar lopende contract.
Park overtuigde eerst nergens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herhaal; tot nu toe overtuigde hij niet via de vleugels, zelfs niet tegen de Graafschap. Terwijl k hem als centrale spits wel altijd dreigend vond.
dat vind ik ook slim, Alex, Farfan en Beasley hebben ook de eerste maanden hun aanpassingspromlemen gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja dat is waar, hij brengt hem wel heel langzaam. Maar ik geloof dat Hiddink ooit eens heeft gezegd hem gehaald te hebben voor het komende seizoen. Deze seizoenshelft heeft hij kunnen wennen, komend seizoen moet hij er staan.
komt Chelsea binnenkort met interesse voor Vennegoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Spideyman het volgende:
Even iets anders, 'onze' Frank timmert behoorlijk aan de weg
[..]
PArk overtuigde nergens, Robert al wel op één plek. Het kan zijn dat hij zich gaat ontwikkelen en aanpassen voor de vleugel bij PSV maar vooralsnog zie ik in hem een spits.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park overtuigde eerst nergens.
Robert is een goede vleugelspeler: Klaar
Het komt er alleen nog niet uit, maar dat zal komend seizoen zeker gaan gebeuren; Tenzij Jan nog vertrekt, want dan zal Robert er staan als centrumspits.
Ik heb nog veel liever dat hij voor 4 jaar bijtekent en we hem na volgend seizoen voor de jackpot kunnen verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
k heb liever volgend jaar weer hetzelfde probleem en dat we asnog die 5 miljoen vangen dan dat we hem nu kwijt zijn.
ja k zou zo veel willen maar dat kan niet allemaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog veel liever dat hij voor 4 jaar bijtekent en we hem na volgend seizoen voor de jackpot kunnen verkopen.
idd Theo is de ideale nieuwe rechtsback hij kan op de hele rechter vleugel uit de voeten, bijna net zo goed als Lee op linksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef cultheld het volgende:
Zoals ik al zei is Robert een complete aanvaller en daarom heeft PSV hem ook gehaald. Een beetje de Theo van de aanval. Waar Theo zowel rechtshalf, rechtsback, rechtsbuiten, verdedigend op het middenveld en centraal op het middenveld kan spelen, kan Robert dat overal in de aanval en met verve.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zou zo veel willen maar dat kan niet allemaal.
hij heeft de laatste maanden bewezen bij de beste 11 te horen, als hij dit vasthoudt dan komt hij gewoon in de basis. Hij kan inmiddels gewoon op Oranje en CL niveau mee. Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel lullig voor Theo zijn als hij weer buiten het elftal valt volgend seizoen. Het zou zo kunnen denk ik.
Daar ga ik niet vanuit, want dr is nu wel plek vrij gekomen. En als dat niet wordt opgevuld maakt hij een grote kans op een basisplek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel lullig voor Theo zijn als hij weer buiten het elftal valt volgend seizoen. Het zou zo kunnen denk ik.
Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft de laatste maanden bewezen bij de beste 11 te horen, als hij dit vasthoudt dan komt hij gewoon in de basis. Hij kan inmiddels gewoon op Oranje en CL niveau mee. Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
Eerlijk gezegd heeft hij mij pas weten te overtuigen tegen Milan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
mooi dat het talent er eindelijk volledig uitkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Theo wordt de nieuwe Berry.
Ik vertrouw wel op Robert. Het is in ieder geval geen Leandro, maar een jongen die het wil gaan redden bij PSV.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Hij heeft zich nog niet onderscheiden, dat klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen zal Theo geen postbode, maar huisvader worden en gaat vrouwlief aan slag als advocate.
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...
En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droom
Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is echt lochte, net als Bouma.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.
En wat zou dan een geschikte club zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisie
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen Heracles in ieder geval. Het liefst een club die Europees voetbal speelt, of er tegenaan zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wat zou dan een geschikte club zijn?
Lochte is Brabants.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
WTF is een lochte?
VOlgens mij heb ik (hier) de namen RKC en Roda als nadrukkelijke kandidaten gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
WTF is een lochte?
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:
Lochte is Brabants.
Tuugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!![]()
Schorem!quote:
Of kanaries verbouwen met zijn opa.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
Ik gun het hemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Idd. Het mooie vind ik altijd dat als spelers van Ajax zich zo zouden hebben mis/gedragen heel de pers erover heen zou zijn gevallen. Maar omdat deze jongens bij PSV spelen met zijn nette en gemoedelijke uitstraling hoor je er niemand over.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
Beiden zijn het foute gasten in ieder gevalMaar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
ja k beroep me ook alleen maar op een interview met hem. Maar je kan best gelijk hebben want t interview was alweer een jaartje oudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten.Een mooi stel.
volgens mij wordt hij zeker verhuurd aangezien Hiddink gezegd heeft dat geen van de erhuurde spelers bij de selectie komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...
En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
de pijn is andersom wat minderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
dat hoor k van meer kantenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
Tuurlijk
idd ze zijn niet bij G14 overleg (misschien omdat t erg rommelt in t management)quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:29 schreef pascalheister het volgende:
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
Ik zie Theo eerder een eigen viswinkel beginnen eigenlijk, ik snap de gehele heissa van dat vuurwerk eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef The_M het volgende:
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.![]()
quote:PSV richt zich op Argentijnen
PSV richt zich opnieuw op de Zuid-Amerikaanse spelersmarkt om de selectie te vernieuwen.
Daarbij gaat speciale belangstelling uit naar twee middenvelders van het Argentijnse Boca Juniors: Fernando Gago (19) en Rodrigo Palacio (23). Trainer-directeur Hiddink zag hen onlangs aan het werk in de beladen derby met River Plate.
Gago, die ook wordt gevolgd door Ajax, is deze maand te zien bij het WK-jeugd in Nederland. Argentinië opent dat toernooi zaterdag tegen de Verenigde Staten. PSV werkt sinds kort samen met Boca.
Het vertrek van back Kasper Bøgelund (24) naar Borussia Mönchengladbach is definitief. Hij tekende voor drie jaar. PSV krijgt zo'n één miljoen euro.
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee.
Die Gago zal ook te zien zijn hier in Nederland op het WK onder 20 wat Vrijdag gaat beginnen
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijdequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.
Het zit hem vaak in kleine dingen en Ajax is een andere club dan PSV, misschien was Ronaldo niet geslaagd in Amsterdam wel in Eindhoven, maar was het bij Vampeta precies andersom geweest, het zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijde
Wat ik wil zeggen is dat Ajax nog nooit een goeie Argentijn heeft gehad, en dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met de speelstijl van Ajax.
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.
Wie weet.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
ik weet dat hij geband is, maar om welke reden... (zal wel trollen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over argentijnen gesproken
waar hangt onze diego uit ?:P
Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
Diego is cool. Hij komt deze maand nog terug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over argentijnen gesproken
waar hangt onze diego uit ?:P
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
Maar de scouts van Ajax wel toch neem ik aan, Hiddink spreekt ook geen koreaans lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.
Laat Daniel Cruz niet horen dat ie Argentijn is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |