Baros een topper noemen is echt dom. Baros kan bijna niks; Alleen maar voor counterspits spelen of om Koller heen spelen. Anders maakt ie bijna geen doelpunten.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet onder de indruk van Baros, maar hij is toch echt een paar klassen beter dan welke spits jullie in E'hoven dan ook hebben rondlopen.
Baros is gewoon in het juiste systeem een topper. Maar PSV is niet echt t 11tal waarin hij een topper kan zijn. Dus van mij hoeft hij niet te komenquote:Op zondag 5 juni 2005 03:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Baros een topper noemen is echt dom. Baros kan bijna niks; Alleen maar voor counterspits spelen of om Koller heen spelen. Anders maakt ie bijna geen doelpunten.
Tja, zelfs Klose is in het juiste systeem een topper.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Baros is gewoon in het juiste systeem een topper. Maar PSV is niet echt t 11tal waarin hij een topper kan zijn. Dus van mij hoeft hij niet te komen
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, zelfs Klose is in het juiste systeem een topper.
Right, een ruwe diamant is het... Liverpool is de verkeerde club voor m.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom tijdens t EK was Baros één van de beste spelers, dat ben je niet zomaar op een EK
Klopt, door Koller.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom tijdens t EK was Baros één van de beste spelers, dat ben je niet zomaar op een EK
dus harri was ook een topperquote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat een uitblinker op t EK? K vond van niet, meer iemand die t goed deed in team verbandquote:
Net als Baros.quote:Op zondag 5 juni 2005 04:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat een uitblinker op t EK? K vond van niet, meer iemand die t goed deed in team verband.
idd, maar wat dat betreft had k je al gelijk gegeven. Hij is niet de speler voor PSV.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt, door Koller.Zou met VOH wel kunnen, maar dan doe je toch minstens 1 PSV'er tekort.
quote:Op zondag 5 juni 2005 04:02 schreef WaStEd het volgende:
Was Baros geen topscorer ?
tegen die moffen heerlijkquote:Op zondag 5 juni 2005 04:06 schreef DutchGooner het volgende:
Mede dankzij Baros haalde Nederland de kwartfinale zelfs
Ik met 1.... de ARDquote:Op zondag 5 juni 2005 04:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegen die moffen heerlijk
ik zat maar met 2 tv's te kijken
Kuranyi kan er ook niks van (toen tijdens het ek)quote:Op zondag 5 juni 2005 03:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, zelfs Klose is in het juiste systeem een topper.
Toen ik titel las dacht ik dat het een grap was van Ooijerquote:Van Bommel opgesloten in spelerstunnel
De tweede helft van de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Roemenië begon zaterdagavond enkele minuten later, omdat Mark van Bommel was opgesloten in de spelerstunnel. Van Bommel verliet de kleedkamer als laatste, aangezien hij nog werd behandeld door de medische staf van Oranje.
Maar een overijverige medewerker van de Kuip had de tunnel al gesloten nog voor dat van Bommel het veld weer kon betreden. Na enig aandringen werd het luik weer geopend en kon de tweede helft alsnog beginnen met Van Bommel in het veld.
Lee. Dat was natuurlijk ook wel te gokken. Maar ook nog een nederlander. Dekker heet die geloof ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie is eigenlijk de zaakwaarnemer van Park?
Dan zullen ze IMHO toch wel zeker met 8 a 10 miljoen over de brug moeten komen. Maar dan nog hebben we een groot probleem. De motor is wel een beetje uit het team dan.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Park is weg vrees ik
Landzaat en een goeie linksback.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:02 schreef Gallorini het volgende:
PSV![]()
![]()
Op welke aankopen hopen de fans hier nog..?
Landzaat zal wel met Adriaanse meegaan naar Porto.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Landzaat en een goeie linksback.
En Robinho natuurlijk, maar dat is een zeer ijdele hoop.
Ik dacht dat ie een clausule had met een max. som van 5 miljoen...quote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef DIJK het volgende:
[..]
Dan zullen ze IMHO toch wel zeker met 8 a 10 miljoen over de brug moeten komen. Maar dan nog hebben we een groot probleem. De motor is wel een beetje uit het team dan.
Ik reken er nog op dat ome Guus hem ompraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |