eens, Ooijer naar het middenveldquote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef cultheld het volgende:
Ik ben zeer positief over het aankomende seizoen en verwacht een kampioenschap voor PSV. Hiddink moet, nu het nog kan, Afellay een opgewaardeerd 6-jarig contract aanbieden en vooral Theo een basisplaats geven. Zet Theo maar rechtsback en Ooijer op de plek van Vogel. Haal vervolgens een jonge talentvolle (niet al te dure) rechtsback/half naar PSV als nieuwe twaalfde man en dat probleem is ook weer opgelost.
Hij wil gewoon weg, en ik denk dat hij bij een andere ploeg zeker aan spelen toe komt. Dat is bij PSV gewoon de vraag. Dus van mij mag hij weg, al dan niet met strik en alquote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Van der Schaaf gewoon houden hoor.... Prima speler.
Dus is het nog niet rond!quote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles is rond behalve de periodenou dat komt deze week ook rond. Over Jan maak ik me geen zorgen!
Ooijer zou perfect op de plek van Vogel kunnen spelen, voor de rol van Bommel is hij idd niet echt geschikt.quote:
Je hebt mijn reactie dus niet gelezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:23 schreef Spideyman het volgende:
Ooijer op het middenveld
Ik snap niet dat mensen serieus een opvolger in Van Bommel in hem zien. Hij mist diepgang, snelheid en een echte spelmaker is hij nou ook weer niet. Prima verdediger en ook mooi rechtsback laten staan, maar middenvelder...
k ga even huilen dat dit in een PSV topic staatquote:Op maandag 6 juni 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
Ik zou Van der Schaaf gewoon houden hoor.... Prima speler.
idd en je hebt weer een nederlandstalige speler in de as, dat wil Guus graag. Ooijer heeft nog nooit verzaakt op t middenveld.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ooijer zou perfect op de plek van Vogel kunnen spelen, voor de rol van Bommel is hij idd niet echt geschikt.
verschil is dan Jan heeft gezegd voor de camera dat hij bij gaat tekenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus is het nog niet rond!
Over Park werd ook geroepen dat hij wel even zou bijtekenen en dat hij "zeker trouw aan Hiddink zou blijven". Benieuwd wie zoiets nu nog durft te roepen. Het is voetballerij, als morgen een leuke club voor Jan aan de deur staat waar hij 3 keer zoveel kan verdienen gaat Jan ook twijfelen. Ondanks wat hij allemaal geroepen heeft over bijtekenen, zie Park als voorbeeld...
tis ook maar wat er beschikbaar is en Hiddink heeft aangegeven niet zo zeer naar vervangers in zelfde types te zoeken aangezien t systeem aangepast kan worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk dat ze eerder naar een "opvolger" zoeken voor van Bommel, dan dat ze Ooijer er neer zetten
Väyrynen als opvolger van Van Bommel en Ooijer als opvolger van Vogel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
Ik denk dat ze eerder naar een "opvolger" zoeken voor van Bommel, dan dat ze Ooijer er neer zetten
en waar komt Barreto danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen als opvolger van Van Bommel en Ooijer als opvolger van Vogel.
De nieuwe 12e man in eerste instantie.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
De nieuwe 12e man in eerste instantie.
Hiddink ziet Vayrynen als opvolger voor Vogel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen als opvolger van Van Bommel en Ooijer als opvolger van Vogel.
dat past Hiddink dat maar ff aanquote:Op dinsdag 7 juni 2005 00:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hiddink ziet Vayrynen als opvolger voor Vogel.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 02:48 schreef cultheld het volgende:
Net nog ff een mooi beeld gezien van Brazilië onder de 20 met Kaká, Adriano en... jawel.. Robert in de voorhoede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |