abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27716992
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef Zapper het volgende:

[..]

Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!
Tuug
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:50:55 #252
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27717025
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef cultheld het volgende:
Tuug
Schorem!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_27717050
Beiden zijn het foute gasten in ieder geval Maar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27717329
Lochte is volgens mij niet echt brabants in de betekenis van "lochte gast". Ik ken het wel, maar meer als modern woord.
pi_27717597
Nu weet ik het nog altijd niet
pi_27718022
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef ASSpirine het volgende:
Nu weet ik het nog altijd niet
Cult heeft het toch al verklapt
pi_27718068
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
pi_27718717
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
Of kanaries verbouwen met zijn opa.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27720395
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:

[..]

Cult heeft het toch al verklapt
Wat mag tuug zijn...?
Tuig neem ik aan?
pi_27724899
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droom
Ik gun het hem
pi_27724971
Theo kan niet eens een eigen vuurwerkfabriek openen want hij staat nog steeds onder curatele.
pi_27725020
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.

Tuurlijk
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:32:52 #263
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27725104
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
Beiden zijn het foute gasten in ieder geval Maar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
Idd. Het mooie vind ik altijd dat als spelers van Ajax zich zo zouden hebben mis/gedragen heel de pers erover heen zou zijn gevallen. Maar omdat deze jongens bij PSV spelen met zijn nette en gemoedelijke uitstraling hoor je er niemand over.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:33:39 #264
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27725133
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27725313
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
precies
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 juni 2005 @ 01:57:08 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27730185
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten. Een mooi stel.
ja k beroep me ook alleen maar op een interview met hem. Maar je kan best gelijk hebben want t interview was alweer een jaartje oud
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...

En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
volgens mij wordt hij zeker verhuurd aangezien Hiddink gezegd heeft dat geen van de erhuurde spelers bij de selectie komt
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
de pijn is andersom wat minder
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:

Tuurlijk
dat hoor k van meer kanten maar Ooijer houdt t af
op de een of andere manier heb k bij Ooijer t idee dat hij zn carriere bij PSV af zal sluiten ook de manier waarop hij zich redelijk zonder morren schikt in zn plek als rechtsback
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27730403
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 juni 2005 @ 02:42:45 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27730469
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 02:29 schreef pascalheister het volgende:
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
idd ze zijn niet bij G14 overleg (misschien omdat t erg rommelt in t management)
over Park zal dus op een andere dag onderhandeld moeten worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27735356
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
Ik zie Theo eerder een eigen viswinkel beginnen eigenlijk, ik snap de gehele heissa van dat vuurwerk eigenlijk niet.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:18:12 #270
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27735553
Ik zie Ooijer ook niet snel vertrekken. Hij is zijn plekkie wel zeker en het is toch echt wel zijn niveau. Veel lager of hoger is niet leuk voor hem en hij voelt zich er goed thuis.

Theo gaat straks de plaatselijke politiek in en wordt deken bij de kerk.
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:54:44 #271
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27736575
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
pi_27736963
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef The_M het volgende:
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.
pi_27737095
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:53:43 #274
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27738208
Artikele over de argentijnen uit het AD
quote:
PSV richt zich op Argentijnen

PSV richt zich opnieuw op de Zuid-Amerikaanse spelersmarkt om de selectie te vernieuwen.

Daarbij gaat speciale belangstelling uit naar twee middenvelders van het Argentijnse Boca Juniors: Fernando Gago (19) en Rodrigo Palacio (23). Trainer-directeur Hiddink zag hen onlangs aan het werk in de beladen derby met River Plate.
Gago, die ook wordt gevolgd door Ajax, is deze maand te zien bij het WK-jeugd in Nederland. Argentinië opent dat toernooi zaterdag tegen de Verenigde Staten. PSV werkt sinds kort samen met Boca.
Het vertrek van back Kasper Bøgelund (24) naar Borussia Mönchengladbach is definitief. Hij tekende voor drie jaar. PSV krijgt zo'n één miljoen euro.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:09 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27740571
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
Lijkt me niet nee.
Die Gago zal ook te zien zijn hier in Nederland op het WK onder 20 wat Vrijdag gaat beginnen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')