Tuugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!![]()
Schorem!quote:
Of kanaries verbouwen met zijn opa.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
Ik gun het hemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droom
Idd. Het mooie vind ik altijd dat als spelers van Ajax zich zo zouden hebben mis/gedragen heel de pers erover heen zou zijn gevallen. Maar omdat deze jongens bij PSV spelen met zijn nette en gemoedelijke uitstraling hoor je er niemand over.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
Beiden zijn het foute gasten in ieder gevalMaar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
ja k beroep me ook alleen maar op een interview met hem. Maar je kan best gelijk hebben want t interview was alweer een jaartje oudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten.Een mooi stel.
volgens mij wordt hij zeker verhuurd aangezien Hiddink gezegd heeft dat geen van de erhuurde spelers bij de selectie komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...
En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
de pijn is andersom wat minderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
dat hoor k van meer kantenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
Tuurlijk
idd ze zijn niet bij G14 overleg (misschien omdat t erg rommelt in t management)quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:29 schreef pascalheister het volgende:
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
Ik zie Theo eerder een eigen viswinkel beginnen eigenlijk, ik snap de gehele heissa van dat vuurwerk eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef The_M het volgende:
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.![]()
quote:PSV richt zich op Argentijnen
PSV richt zich opnieuw op de Zuid-Amerikaanse spelersmarkt om de selectie te vernieuwen.
Daarbij gaat speciale belangstelling uit naar twee middenvelders van het Argentijnse Boca Juniors: Fernando Gago (19) en Rodrigo Palacio (23). Trainer-directeur Hiddink zag hen onlangs aan het werk in de beladen derby met River Plate.
Gago, die ook wordt gevolgd door Ajax, is deze maand te zien bij het WK-jeugd in Nederland. Argentinië opent dat toernooi zaterdag tegen de Verenigde Staten. PSV werkt sinds kort samen met Boca.
Het vertrek van back Kasper Bøgelund (24) naar Borussia Mönchengladbach is definitief. Hij tekende voor drie jaar. PSV krijgt zo'n één miljoen euro.
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |