Eerlijk gezegd heeft hij mij pas weten te overtuigen tegen Milan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
mooi dat het talent er eindelijk volledig uitkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Theo wordt de nieuwe Berry.
Ik vertrouw wel op Robert. Het is in ieder geval geen Leandro, maar een jongen die het wil gaan redden bij PSV.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Hij heeft zich nog niet onderscheiden, dat klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen zal Theo geen postbode, maar huisvader worden en gaat vrouwlief aan slag als advocate.
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...
En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droom
Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is echt lochte, net als Bouma.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.
En wat zou dan een geschikte club zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisie
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen Heracles in ieder geval. Het liefst een club die Europees voetbal speelt, of er tegenaan zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wat zou dan een geschikte club zijn?
Lochte is Brabants.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
WTF is een lochte?
VOlgens mij heb ik (hier) de namen RKC en Roda als nadrukkelijke kandidaten gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
WTF is een lochte?
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:
Lochte is Brabants.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |