Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee.
Die Gago zal ook te zien zijn hier in Nederland op het WK onder 20 wat Vrijdag gaat beginnen
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijdequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.
Het zit hem vaak in kleine dingen en Ajax is een andere club dan PSV, misschien was Ronaldo niet geslaagd in Amsterdam wel in Eindhoven, maar was het bij Vampeta precies andersom geweest, het zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijde
Wat ik wil zeggen is dat Ajax nog nooit een goeie Argentijn heeft gehad, en dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met de speelstijl van Ajax.
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.
Wie weet.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
ik weet dat hij geband is, maar om welke reden... (zal wel trollen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over argentijnen gesproken
waar hangt onze diego uit ?:P
Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
Diego is cool. Hij komt deze maand nog terug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over argentijnen gesproken
waar hangt onze diego uit ?:P
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
Maar de scouts van Ajax wel toch neem ik aan, Hiddink spreekt ook geen koreaans lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.
Laat Daniel Cruz niet horen dat ie Argentijn is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |