abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:26:52 #201
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27706490
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:26 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Wat een kulargument.
Pardon? Volgens mij snap jij het niet helemaal...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_27706513
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Robert vind ik meer geschikt als centrumspits. Als Park weggaat moet er sowieso een nieuwe vleugelspits bijkomen.
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27706614
Het wordt wel tijd dat Robert zich eens goed aanpast. Hiddink laat hem niet voor niks er nog vaak buiten.
That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:31:17 #204
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27706625
Een Park in bloedvorm die zo belangrijk is voor PSV ga je toch niet verkopen omdat je hem ooit in de toekomst wel eens kwijt zal raken?

Park zal heus wel bijtekenen als hij niet naar Manchester gaat, hebben we tenminste nog 1 seizoen een topspeler in huis. Zou dom zijn om hem zomaar weg te doen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_27706715
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt wel tijd dat Robert zich eens goed aanpast. Hiddink laat hem niet voor niks er nog vaak buiten.
Wat een bullshit. Hoe wil Hiddink Vennegoor passeren? Of Park en Farfán? Daar komt heel wat bij kijken. Als Park weg gaat, zal Robert er staan; Mark my words. Ik heb beelden van die jongen gezien bij Atlas en Brasil - 20 waar iedere voetballiefhebber van zal smullen.Hij is snel, technisch, doelgericht en trefzeker.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:34:22 #206
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27706720
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Een Park in bloedvorm die zo belangrijk is voor PSV ga je toch niet verkopen omdat je hem ooit in de toekomst wel eens kwijt zal raken?

Park zal heus wel bijtekenen als hij niet naar Manchester gaat, hebben we tenminste nog 1 seizoen een topspeler in huis. Zou dom zijn om hem zomaar weg te doen.
Je begreep me dus echt niet, ik zeg ook niet dat ze hem moeten verkopen als hij bijtekent, maar als hij voor 1 jaar bijtekent zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem: je kan geen hoge transfersom vragen.

Maar laten we er vooralsnog maar vanuit gaan dat hij wel vertrekt, het zou echt uitzonderlijk zijn als hij blijft ondanks een aanbieding van zo'n grote club.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 13:37:02 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27706802
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.
k vond hem in de wedstrijden waar hij speelde beter tot zijn recht komen als centrale spits. Vanaf de vleugel kon hij me niet overtuigen.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je begreep me dus echt niet, ik zeg ook niet dat ze hem moeten verkopen als hij bijtekent, maar als hij voor 1 jaar bijtekent zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem: je kan geen hoge transfersom vragen.

Maar laten we er vooralsnog maar vanuit gaan dat hij wel vertrekt, het zou echt uitzonderlijk zijn als hij blijft ondanks een aanbieding van zo'n grote club.
k heb liever volgend jaar weer hetzelfde probleem en dat we asnog die 5 miljoen vangen dan dat we hem nu kwijt zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:37:37 #208
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27706816
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar Park zo goed in was was het aanjagen en het spelen tussen de linies op weg naar de goal, een taak waarin je niet altijd egostisch moet zijn. Park was daar zeer goed in en heeft daar de specifieke kwaliteiten voort. Robert is een hele goede afmaker, een pure killer voor de goal. Gebruik hem daar dan ook voor!
pi_27706853
Waarom kan Robert niet op de flank spelen? Dat deed ie bij Atlas ook niet verkeerd. In de spits is hij inderdaad het best, maar daar staat Jan en die verdwijnt niet uit de basis. Robert vanaf de rechtervleugel naar binnen laten trekken lijkt mij derhalve de beste optie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 13:39:50 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27706897
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef cultheld het volgende:
Waarom kan Robert niet op de flank spelen? Dat deed ie bij Atlas ook niet verkeerd. In de spits is hij inderdaad het best, maar daar staat Jan en die verdwijnt niet uit de basis. Robert vanaf de rechtervleugel naar binnen laten trekken lijkt mij derhalve de beste optie.
herhaal; tot nu toe overtuigde hij niet via de vleugels, zelfs niet tegen de Graafschap. Terwijl k hem als centrale spits wel altijd dreigend vond.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:40:22 #211
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27706921
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja dat is waar, hij brengt hem wel heel langzaam. Maar ik geloof dat Hiddink ooit eens heeft gezegd hem gehaald te hebben voor het komende seizoen. Deze seizoenshelft heeft hij kunnen wennen, komend seizoen moet hij er staan.
pi_27706979
Ik denk wel dat Robert het in zich heeft een goede PSV spits te worden, dat zeker.
That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:42:32 #213
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_27707005
Even iets anders, 'onze' Frank timmert behoorlijk aan de weg
quote:
Chelsea en Tottenham praten over Arnesen

6/6/2005 23:22

Om Frank Arnesen weg te plukken bij Tottenham Hotspur moet Chelsea flink in de buidel tasten. De clubs onderhandelingen over een afkoopsom.
Bijna de hele dag zaten de clubs om de tafel om te onderhandelen over een afkoopsom. Naar verluidt vraagt Tottenham Hotspur een bedrag van tien miljoen euro ter compensatie. Als stok achter de deur ligt er een officiële klacht klaar aan het adres van Chelsea voor illegaal benaderen van Arnesen, die pas een jaar werkt bij Tottenham.

Tottenham Hotspur voelt zich ook verraden door Arnesen, die buiten medeweten van de clubleiding ging praten met Chelsea. De Deense manager voetbalzaken werd zaterdag op non-actief gesteld, toen hij liet weten graag te willen overstappen. Bovendien wordt een officiële klacht voorbereid voor het ongeoorloofd benaderen van Arnesen.

'Frank is benaderd, voordat de club ook maar een kans heeft gehad om toestemming voor gesprekken te weigeren', liet Spurs op z'n website weten. Dat is in strijd met de regels van de Premier League.

Chelsea wil Arnesen graag als superscout toevoegen aan de staf. The Blues ontkennen daarbij de regels te hebben overtreden, omdat het niet gaat om een speler. Chelsea is wel bereid Tottenham tegemoet te komen in een afkoopsom voor het nog twee jaar lopende contract.
pi_27707040
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

herhaal; tot nu toe overtuigde hij niet via de vleugels, zelfs niet tegen de Graafschap. Terwijl k hem als centrale spits wel altijd dreigend vond.
Park overtuigde eerst nergens.

Robert is een goede vleugelspeler: Klaar

Het komt er alleen nog niet uit, maar dat zal komend seizoen zeker gaan gebeuren; Tenzij Jan nog vertrekt, want dan zal Robert er staan als centrumspits.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 13:46:35 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27707161
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Ja dat is waar, hij brengt hem wel heel langzaam. Maar ik geloof dat Hiddink ooit eens heeft gezegd hem gehaald te hebben voor het komende seizoen. Deze seizoenshelft heeft hij kunnen wennen, komend seizoen moet hij er staan.
dat vind ik ook slim, Alex, Farfan en Beasley hebben ook de eerste maanden hun aanpassingspromlemen gehad.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Spideyman het volgende:
Even iets anders, 'onze' Frank timmert behoorlijk aan de weg
[..]

komt Chelsea binnenkort met interesse voor Vennegoor
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Park overtuigde eerst nergens.

Robert is een goede vleugelspeler: Klaar

Het komt er alleen nog niet uit, maar dat zal komend seizoen zeker gaan gebeuren; Tenzij Jan nog vertrekt, want dan zal Robert er staan als centrumspits.
PArk overtuigde nergens, Robert al wel op één plek. Het kan zijn dat hij zich gaat ontwikkelen en aanpassen voor de vleugel bij PSV maar vooralsnog zie ik in hem een spits.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:47:29 #216
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27707197
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:

k heb liever volgend jaar weer hetzelfde probleem en dat we asnog die 5 miljoen vangen dan dat we hem nu kwijt zijn.
Ik heb nog veel liever dat hij voor 4 jaar bijtekent en we hem na volgend seizoen voor de jackpot kunnen verkopen .
pi_27707268
Zoals ik al zei is Robert een complete aanvaller en daarom heeft PSV hem ook gehaald. Een beetje de Theo van de aanval. Waar Theo zowel rechtshalf, rechtsback, rechtsbuiten, verdedigend op het middenveld en centraal op het middenveld kan spelen, kan Robert dat overal in de aanval en met verve.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 13:53:24 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27707418
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb nog veel liever dat hij voor 4 jaar bijtekent en we hem na volgend seizoen voor de jackpot kunnen verkopen .
ja k zou zo veel willen maar dat kan niet allemaal.
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef cultheld het volgende:
Zoals ik al zei is Robert een complete aanvaller en daarom heeft PSV hem ook gehaald. Een beetje de Theo van de aanval. Waar Theo zowel rechtshalf, rechtsback, rechtsbuiten, verdedigend op het middenveld en centraal op het middenveld kan spelen, kan Robert dat overal in de aanval en met verve.
idd Theo is de ideale nieuwe rechtsback hij kan op de hele rechter vleugel uit de voeten, bijna net zo goed als Lee op links
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27707480
Theo moet sowieso in de basis volgend seizoen. Een echte clubheld die nooit verzaakt en altijd bijtekent.
pi_27707502
Het zou wel lullig voor Theo zijn als hij weer buiten het elftal valt volgend seizoen. Het zou zo kunnen denk ik.
That's all folks!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 13:55:39 #221
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27707503
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja k zou zo veel willen maar dat kan niet allemaal.
Precies mijn punt.

Als ik er geld op moest zetten zeg ik dat Park gewoon vertrekt naar Manchester voor iets van 5 miljoen euro.
pi_27707605
Als Park mocht vertrekken laat het dan ook voor een flike som geld zijn !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 13:58:51 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27707615
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel lullig voor Theo zijn als hij weer buiten het elftal valt volgend seizoen. Het zou zo kunnen denk ik.
hij heeft de laatste maanden bewezen bij de beste 11 te horen, als hij dit vasthoudt dan komt hij gewoon in de basis. Hij kan inmiddels gewoon op Oranje en CL niveau mee. Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27707642
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar ga ik niet vanuit, want dr is nu wel plek vrij gekomen. En als dat niet wordt opgevuld maakt hij een grote kans op een basisplek.
pi_27707668
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij heeft de laatste maanden bewezen bij de beste 11 te horen, als hij dit vasthoudt dan komt hij gewoon in de basis. Hij kan inmiddels gewoon op Oranje en CL niveau mee. Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:03:31 #226
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27707766
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
Eerlijk gezegd heeft hij mij pas weten te overtuigen tegen Milan.
pi_27707808
Ik vind dat ze Theo die kans eerder moesten geven.
Hij is zich steeds beter gaan ontwikkelen.
pi_27707856
Theo en Bouma als lochte van PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 14:06:40 #229
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27707868
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.
mooi dat het talent er eindelijk volledig uitkomt
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:39:05 #230
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27708927
Ik vond Theo altijd al de held van PSV.. en hij moet volgende seizoen gewoon in de basis!!
Trouwens ik denk dat Park wel weg gaat... heb zo'n voorgevoel.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_27710377
Ik denk dat Hiddink hem wel bij PSV houd
pi_27710489
Theo wordt de nieuwe Berry.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27711236
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Theo wordt de nieuwe Berry.
Alleen zal Theo geen postbode, maar huisvader worden en gaat vrouwlief aan slag als advocate.
pi_27715222
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27715248
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Ik vertrouw wel op Robert. Het is in ieder geval geen Leandro, maar een jongen die het wil gaan redden bij PSV.
pi_27715437
Jij vertrouwt op elke Zuid-Amerikaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_27715516
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Hij heeft zich nog niet onderscheiden, dat klopt.

Maar ik kan op dit moment nog geen goed waardeoordeel over hem vellen, daarvoor heb ik hem te weinig gezien, volgend seizoen meer uiteraard.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 juni 2005 @ 18:22:22 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27716287
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen zal Theo geen postbode, maar huisvader worden en gaat vrouwlief aan slag als advocate.
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droom
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27716789
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...

En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:44:24 #240
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_27716857
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:

Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisie
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_27716880
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten. Een mooi stel.
pi_27716882
quote:

[..]

Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27716913
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:

[..]

Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.
Hij is echt lochte, net als Bouma.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:46:51 #244
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27716917
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisie
En wat zou dan een geschikte club zijn?

WTF is een lochte?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_27716928
quote:

[..]

Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27716934
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:

[..]

Geen Heracles in ieder geval. Het liefst een club die Europees voetbal speelt, of er tegenaan zit.
pi_27716965
quote:

[..]

WTF is een lochte?
Lochte is Brabants.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:48:34 #248
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_27716967
quote:

[..]

WTF is een lochte?
VOlgens mij heb ik (hier) de namen RKC en Roda als nadrukkelijke kandidaten gezien.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:49:13 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27716987
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:
Lochte is Brabants.
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:49:14 #250
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_27716988
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:

[..]

Lochte is Brabants.
Ja echt

pi_27716992
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef Zapper het volgende:

[..]

Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!
Tuug
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:50:55 #252
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_27717025
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef cultheld het volgende:
Tuug
Schorem!
pi_27717050
Beiden zijn het foute gasten in ieder geval Maar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
pi_27717329
Lochte is volgens mij niet echt brabants in de betekenis van "lochte gast". Ik ken het wel, maar meer als modern woord.
pi_27717597
Nu weet ik het nog altijd niet
pi_27718022
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef ASSpirine het volgende:
Nu weet ik het nog altijd niet
Cult heeft het toch al verklapt
pi_27718068
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
pi_27718717
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
Of kanaries verbouwen met zijn opa.
www.thuisuiteten.nl
pi_27720395
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:25 schreef DIJK het volgende:

[..]

Cult heeft het toch al verklapt
Wat mag tuug zijn...?
Tuig neem ik aan?
pi_27724899
quote:

[..]

Ik gun het hem
pi_27724971
Theo kan niet eens een eigen vuurwerkfabriek openen want hij staat nog steeds onder curatele.
pi_27725020
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.

Tuurlijk
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:32:52 #263
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27725104
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
Beiden zijn het foute gasten in ieder geval Maar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
Idd. Het mooie vind ik altijd dat als spelers van Ajax zich zo zouden hebben mis/gedragen heel de pers erover heen zou zijn gevallen. Maar omdat deze jongens bij PSV spelen met zijn nette en gemoedelijke uitstraling hoor je er niemand over.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 22:33:39 #264
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_27725133
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
pi_27725313
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
precies
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 juni 2005 @ 01:57:08 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27730185
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten. Een mooi stel.
ja k beroep me ook alleen maar op een interview met hem. Maar je kan best gelijk hebben want t interview was alweer een jaartje oud
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:

volgens mij wordt hij zeker verhuurd aangezien Hiddink gezegd heeft dat geen van de erhuurde spelers bij de selectie komt
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
de pijn is andersom wat minder
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:

Tuurlijk
dat hoor k van meer kanten maar Ooijer houdt t af
op de een of andere manier heb k bij Ooijer t idee dat hij zn carriere bij PSV af zal sluiten ook de manier waarop hij zich redelijk zonder morren schikt in zn plek als rechtsback
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27730403
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 8 juni 2005 @ 02:42:45 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27730469
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 02:29 schreef pascalheister het volgende:
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
idd ze zijn niet bij G14 overleg (misschien omdat t erg rommelt in t management)
over Park zal dus op een andere dag onderhandeld moeten worden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_27735356
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik zie Theo eerder een eigen viswinkel beginnen eigenlijk, ik snap de gehele heissa van dat vuurwerk eigenlijk niet.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:18:12 #270
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27735553
Ik zie Ooijer ook niet snel vertrekken. Hij is zijn plekkie wel zeker en het is toch echt wel zijn niveau. Veel lager of hoger is niet leuk voor hem en hij voelt zich er goed thuis.

Theo gaat straks de plaatselijke politiek in en wordt deken bij de kerk.
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:54:44 #271
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_27736575
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
pi_27736963
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef The_M het volgende:
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.
pi_27737095
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:53:43 #274
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_27738208
Artikele over de argentijnen uit het AD
quote:
PSV richt zich op Argentijnen

PSV richt zich opnieuw op de Zuid-Amerikaanse spelersmarkt om de selectie te vernieuwen.

Daarbij gaat speciale belangstelling uit naar twee middenvelders van het Argentijnse Boca Juniors: Fernando Gago (19) en Rodrigo Palacio (23). Trainer-directeur Hiddink zag hen onlangs aan het werk in de beladen derby met River Plate.
Gago, die ook wordt gevolgd door Ajax, is deze maand te zien bij het WK-jeugd in Nederland. Argentinië opent dat toernooi zaterdag tegen de Verenigde Staten. PSV werkt sinds kort samen met Boca.
Het vertrek van back Kasper Bøgelund (24) naar Borussia Mönchengladbach is definitief. Hij tekende voor drie jaar. PSV krijgt zo'n één miljoen euro.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:09 #275
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27740571
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
Lijkt me niet nee.
Die Gago zal ook te zien zijn hier in Nederland op het WK onder 20 wat Vrijdag gaat beginnen
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:06:00 #276
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27740720
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
too much is not enough....
pi_27740759
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

Lijkt me niet nee.
Die Gago zal ook te zien zijn hier in Nederland op het WK onder 20 wat Vrijdag gaat beginnen
Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.
Yeah baby Yeah!
pi_27740808
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:14 #279
779 WaStEd
Hellaluha
pi_27741060
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijde
Wat ik wil zeggen is dat Ajax nog nooit een goeie Argentijn heeft gehad, en dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met de speelstijl van Ajax.
too much is not enough....
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:23:43 #280
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27741281
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.
pi_27741580
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef WaStEd het volgende:

[..]

Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijde
Wat ik wil zeggen is dat Ajax nog nooit een goeie Argentijn heeft gehad, en dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met de speelstijl van Ajax.
Het zit hem vaak in kleine dingen en Ajax is een andere club dan PSV, misschien was Ronaldo niet geslaagd in Amsterdam wel in Eindhoven, maar was het bij Vampeta precies andersom geweest, het zou zo maar kunnen.
Maar er lopen veel goede spelers rond in Latijns Amerika, al betwijfel ik of hun mentaliteit in het ajax-systeem past.
Yeah baby Yeah!
pi_27741606
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:

[..]

Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:41:20 #283
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27741916
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
Wie weet.....
pi_27742995
Over argentijnen gesproken

waar hangt onze diego uit ?:P
pi_27743309
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:

ik weet dat hij geband is, maar om welke reden... (zal wel trollen zijn )
pi_27743447
Ik las wel ooit dat hij was geband in nieuws vanwege zijn discussie's

Ik mis hem best wel.
Moest best wel lachen om hem
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:31:20 #287
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27743821
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27743990
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:

Diego is cool. Hij komt deze maand nog terug.

Fernando Cago en Rodrigo Palacio zijn erg goed, maar ook erg gewild.
pi_27744123
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
pi_27744213
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.
pi_27744355
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.
Maar de scouts van Ajax wel toch neem ik aan, Hiddink spreekt ook geen koreaans lijkt me.
Yeah baby Yeah!
pi_27745403
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
Laat Daniel Cruz niet horen dat ie Argentijn is...
www.thuisuiteten.nl
pi_27745447
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_27745535
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.
That's all folks!
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:20:14 #295
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745543
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:22:52 #296
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745630
Nouja dan kan deze ook wel vol
nieuwe staat klaar
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:23:21 #297
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745647
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:23:34 #298
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745654
bijna vol
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:23:47 #299
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745667
+3
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:23:59 #300
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745676
+2
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:24:10 #301
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_27745687
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')