Pardon? Volgens mij snap jij het niet helemaal...quote:
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Robert vind ik meer geschikt als centrumspits. Als Park weggaat moet er sowieso een nieuwe vleugelspits bijkomen.
Wat een bullshit. Hoe wil Hiddink Vennegoor passeren? Of Park en Farfán? Daar komt heel wat bij kijken. Als Park weg gaat, zal Robert er staan; Mark my words.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt wel tijd dat Robert zich eens goed aanpast. Hiddink laat hem niet voor niks er nog vaak buiten.
Je begreep me dus echt niet, ik zeg ook niet dat ze hem moeten verkopen als hij bijtekent, maar als hij voor 1 jaar bijtekent zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem: je kan geen hoge transfersom vragen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Een Park in bloedvorm die zo belangrijk is voor PSV ga je toch niet verkopen omdat je hem ooit in de toekomst wel eens kwijt zal raken?
Park zal heus wel bijtekenen als hij niet naar Manchester gaat, hebben we tenminste nog 1 seizoen een topspeler in huis. Zou dom zijn om hem zomaar weg te doen.
k vond hem in de wedstrijden waar hij speelde beter tot zijn recht komen als centrale spits. Vanaf de vleugel kon hij me niet overtuigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.
k heb liever volgend jaar weer hetzelfde probleem en dat we asnog die 5 miljoen vangen dan dat we hem nu kwijt zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je begreep me dus echt niet, ik zeg ook niet dat ze hem moeten verkopen als hij bijtekent, maar als hij voor 1 jaar bijtekent zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem: je kan geen hoge transfersom vragen.
Maar laten we er vooralsnog maar vanuit gaan dat hij wel vertrekt, het zou echt uitzonderlijk zijn als hij blijft ondanks een aanbieding van zo'n grote club.
Waar Park zo goed in was was het aanjagen en het spelen tussen de linies op weg naar de goal, een taak waarin je niet altijd egostisch moet zijn. Park was daar zeer goed in en heeft daar de specifieke kwaliteiten voort. Robert is een hele goede afmaker, een pure killer voor de goal. Gebruik hem daar dan ook voor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoezo vind jij Robert meer geschikt als centrumspits? Hoe vaak heb jij hem een hele wedstrijd zien spelen? Bij Brasil onder de 20 speelde hij als buitenspeler met Adriano als spits en Kaká op de andere flank. Bij Atlas speelde hij dan wel meestal in de spits, maar ook vaak genoeg op een flank of zelfs achter twee spitsen. Robert is wat men noemt een complete aanvaller en hij zal de plek van Park dan ook prima op kunnen vullen, al is Park meer een aanjager dan Robert en is Robert weer beter aan de bal.
herhaal; tot nu toe overtuigde hij niet via de vleugels, zelfs niet tegen de Graafschap. Terwijl k hem als centrale spits wel altijd dreigend vond.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:38 schreef cultheld het volgende:
Waarom kan Robert niet op de flank spelen? Dat deed ie bij Atlas ook niet verkeerd. In de spits is hij inderdaad het best, maar daar staat Jan en die verdwijnt niet uit de basis. Robert vanaf de rechtervleugel naar binnen laten trekken lijkt mij derhalve de beste optie.
Ja dat is waar, hij brengt hem wel heel langzaam. Maar ik geloof dat Hiddink ooit eens heeft gezegd hem gehaald te hebben voor het komende seizoen. Deze seizoenshelft heeft hij kunnen wennen, komend seizoen moet hij er staan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt wel tijd dat Robert zich eens goed aanpast. Hiddink laat hem niet voor niks er nog vaak buiten.
quote:Chelsea en Tottenham praten over Arnesen
6/6/2005 23:22
Om Frank Arnesen weg te plukken bij Tottenham Hotspur moet Chelsea flink in de buidel tasten. De clubs onderhandelingen over een afkoopsom.
Bijna de hele dag zaten de clubs om de tafel om te onderhandelen over een afkoopsom. Naar verluidt vraagt Tottenham Hotspur een bedrag van tien miljoen euro ter compensatie. Als stok achter de deur ligt er een officiële klacht klaar aan het adres van Chelsea voor illegaal benaderen van Arnesen, die pas een jaar werkt bij Tottenham.
Tottenham Hotspur voelt zich ook verraden door Arnesen, die buiten medeweten van de clubleiding ging praten met Chelsea. De Deense manager voetbalzaken werd zaterdag op non-actief gesteld, toen hij liet weten graag te willen overstappen. Bovendien wordt een officiële klacht voorbereid voor het ongeoorloofd benaderen van Arnesen.
'Frank is benaderd, voordat de club ook maar een kans heeft gehad om toestemming voor gesprekken te weigeren', liet Spurs op z'n website weten. Dat is in strijd met de regels van de Premier League.
Chelsea wil Arnesen graag als superscout toevoegen aan de staf. The Blues ontkennen daarbij de regels te hebben overtreden, omdat het niet gaat om een speler. Chelsea is wel bereid Tottenham tegemoet te komen in een afkoopsom voor het nog twee jaar lopende contract.
Park overtuigde eerst nergens.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herhaal; tot nu toe overtuigde hij niet via de vleugels, zelfs niet tegen de Graafschap. Terwijl k hem als centrale spits wel altijd dreigend vond.
dat vind ik ook slim, Alex, Farfan en Beasley hebben ook de eerste maanden hun aanpassingspromlemen gehad.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:40 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja dat is waar, hij brengt hem wel heel langzaam. Maar ik geloof dat Hiddink ooit eens heeft gezegd hem gehaald te hebben voor het komende seizoen. Deze seizoenshelft heeft hij kunnen wennen, komend seizoen moet hij er staan.
komt Chelsea binnenkort met interesse voor Vennegoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:42 schreef Spideyman het volgende:
Even iets anders, 'onze' Frank timmert behoorlijk aan de weg
[..]
PArk overtuigde nergens, Robert al wel op één plek. Het kan zijn dat hij zich gaat ontwikkelen en aanpassen voor de vleugel bij PSV maar vooralsnog zie ik in hem een spits.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Park overtuigde eerst nergens.
Robert is een goede vleugelspeler: Klaar
Het komt er alleen nog niet uit, maar dat zal komend seizoen zeker gaan gebeuren; Tenzij Jan nog vertrekt, want dan zal Robert er staan als centrumspits.
Ik heb nog veel liever dat hij voor 4 jaar bijtekent en we hem na volgend seizoen voor de jackpot kunnen verkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:37 schreef rubbereend het volgende:
k heb liever volgend jaar weer hetzelfde probleem en dat we asnog die 5 miljoen vangen dan dat we hem nu kwijt zijn.
ja k zou zo veel willen maar dat kan niet allemaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog veel liever dat hij voor 4 jaar bijtekent en we hem na volgend seizoen voor de jackpot kunnen verkopen.
idd Theo is de ideale nieuwe rechtsback hij kan op de hele rechter vleugel uit de voeten, bijna net zo goed als Lee op linksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:49 schreef cultheld het volgende:
Zoals ik al zei is Robert een complete aanvaller en daarom heeft PSV hem ook gehaald. Een beetje de Theo van de aanval. Waar Theo zowel rechtshalf, rechtsback, rechtsbuiten, verdedigend op het middenveld en centraal op het middenveld kan spelen, kan Robert dat overal in de aanval en met verve.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja k zou zo veel willen maar dat kan niet allemaal.
hij heeft de laatste maanden bewezen bij de beste 11 te horen, als hij dit vasthoudt dan komt hij gewoon in de basis. Hij kan inmiddels gewoon op Oranje en CL niveau mee. Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel lullig voor Theo zijn als hij weer buiten het elftal valt volgend seizoen. Het zou zo kunnen denk ik.
Daar ga ik niet vanuit, want dr is nu wel plek vrij gekomen. En als dat niet wordt opgevuld maakt hij een grote kans op een basisplek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zou wel lullig voor Theo zijn als hij weer buiten het elftal valt volgend seizoen. Het zou zo kunnen denk ik.
Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft de laatste maanden bewezen bij de beste 11 te horen, als hij dit vasthoudt dan komt hij gewoon in de basis. Hij kan inmiddels gewoon op Oranje en CL niveau mee. Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
Eerlijk gezegd heeft hij mij pas weten te overtuigen tegen Milan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Leuk dat hadden weinig mensen gedacht aan t begin van t seizoen.
mooi dat het talent er eindelijk volledig uitkomtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik geef het eerlijk toe: Ik had niet verwacht dat Theo het zo makkelijk aan zou kunnen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Suijk het volgende:
Theo wordt de nieuwe Berry.
Ik vertrouw wel op Robert. Het is in ieder geval geen Leandro, maar een jongen die het wil gaan redden bij PSV.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Hij heeft zich nog niet onderscheiden, dat klopt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Leuk, dat vertrouwen in Robert. Hij is vooralsnog een beetje de Bram Lomans van PSV.
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droomquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen zal Theo geen postbode, maar huisvader worden en gaat vrouwlief aan slag als advocate.
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisiequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...
En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Theo gaat in t vuurwerk na t voetbal, dat is zijn droom
Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hij is echt lochte, net als Bouma.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geweldig toch? Hij heeft het in zich om een echte cultheld te worden.
En wat zou dan een geschikte club zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Volgens mij wordt Vonlanthen zeker verhuurd aan een club in de Eredivisie
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen Heracles in ieder geval. Het liefst een club die Europees voetbal speelt, of er tegenaan zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
En wat zou dan een geschikte club zijn?
Lochte is Brabants.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
WTF is een lochte?
VOlgens mij heb ik (hier) de namen RKC en Roda als nadrukkelijke kandidaten gezien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:46 schreef Zapper het volgende:
[..]
WTF is een lochte?
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:48 schreef cultheld het volgende:
Lochte is Brabants.
Tuugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oooooh nee nu is het me duidelijk, bedankt!![]()
Schorem!quote:
Of kanaries verbouwen met zijn opa.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
Ik gun het hemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Idd. Het mooie vind ik altijd dat als spelers van Ajax zich zo zouden hebben mis/gedragen heel de pers erover heen zou zijn gevallen. Maar omdat deze jongens bij PSV spelen met zijn nette en gemoedelijke uitstraling hoor je er niemand over.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:51 schreef cultheld het volgende:
Beiden zijn het foute gasten in ieder gevalMaar dusdanig fout dat ze toch ook meteen weer cool zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
preciesquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Dat ze maar komen met een enorme transfersom.
ja k beroep me ook alleen maar op een interview met hem. Maar je kan best gelijk hebben want t interview was alweer een jaartje oudquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, hij wil een beetje timmeren en vooral voor de kinderen (als die er dan zijn, aldus Theo) zorgen als huisman. Z'n vriendin kan dan aan het werk als advocate, aangezien zij (bijna) klaar is met rechten.Een mooi stel.
volgens mij wordt hij zeker verhuurd aangezien Hiddink gezegd heeft dat geen van de erhuurde spelers bij de selectie komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:41 schreef ASSpirine het volgende:
Robert moet zijn kansen nog krijgen
dat handvol speelminuten is natuurlijk niet voldoende...
En nu zien of Vonlanthen ook wordt verhuurd of niet (hoop van niet)
en we hebben toch wat leuke spitsjes
de pijn is andersom wat minderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
Bogelund heeft nu officieel voor 3 jaar getekend bij Gladbach en verlaat PSV met pijn in zijn hart.
dat hoor k van meer kantenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:30 schreef chelloboy het volgende:
Volgens het Algemeen Dagblad blijft Bayer Leverkusen trekken aan Andre Ooijer. Volgens de krant wil de Duitse club hem voor een enorm jaarsalaris los te weken bij PSV.
Tuurlijk
idd ze zijn niet bij G14 overleg (misschien omdat t erg rommelt in t management)quote:Op woensdag 8 juni 2005 02:29 schreef pascalheister het volgende:
komt Scum nou niet naar de G14, dus ook niet voor Park ?
Ik zie Theo eerder een eigen viswinkel beginnen eigenlijk, ik snap de gehele heissa van dat vuurwerk eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een vuurwerkfabriek samen met een kameraad. Misschien dat de plannen nu wat gewijzigd zijn na dat ongelukje.
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:54 schreef The_M het volgende:
Hmm, op voetbal.nl staat dat psv 2 middenvelders van Boca wil......Misschien een teken dat het er toch op lijkt dat Park weg gaat? Hoop het natuurlijk niet......
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:07 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
PSV heeft een samenwerkings verband met Boca, daardoor komen afentoe een paar jonge spelers van Boca ervaring in Europa opdoen. Ik denk dat het daar over gaat.![]()
quote:PSV richt zich op Argentijnen
PSV richt zich opnieuw op de Zuid-Amerikaanse spelersmarkt om de selectie te vernieuwen.
Daarbij gaat speciale belangstelling uit naar twee middenvelders van het Argentijnse Boca Juniors: Fernando Gago (19) en Rodrigo Palacio (23). Trainer-directeur Hiddink zag hen onlangs aan het werk in de beladen derby met River Plate.
Gago, die ook wordt gevolgd door Ajax, is deze maand te zien bij het WK-jeugd in Nederland. Argentinië opent dat toernooi zaterdag tegen de Verenigde Staten. PSV werkt sinds kort samen met Boca.
Het vertrek van back Kasper Bøgelund (24) naar Borussia Mönchengladbach is definitief. Hij tekende voor drie jaar. PSV krijgt zo'n één miljoen euro.
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het bericht staat ook op Voetbalzone, maar daar blijkt niet uit dat het twee jongens zijn die stage zouden gaan lopen.
Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me niet nee.
Die Gago zal ook te zien zijn hier in Nederland op het WK onder 20 wat Vrijdag gaat beginnen
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijdequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
PSV heeft ook wat Braziliaanse miskleunen gehad, maar om daar dan niet meer te shoppen lijkt me onverstandig, er lopen genoeg goede gauchos rond hoor in Buenos Aires en misschien wordt die Rosales wel een goeie, kan toch nog?
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Wordt weer een tweestrijdje, Ajax is ook geinteresseerd in Gago.
Het zit hem vaak in kleine dingen en Ajax is een andere club dan PSV, misschien was Ronaldo niet geslaagd in Amsterdam wel in Eindhoven, maar was het bij Vampeta precies andersom geweest, het zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Buiten slechte Brazilianen heeft PSV ook goeie Brazilianen gehad, jammer dat ze dachten dat ze de verkeerde Vampeta gekocht hadden (er waren er 2), heb te verhuren aan VVV en vervolgens te zien hoe hij 1,5 jaar later international is.. maar dat terzijde
Wat ik wil zeggen is dat Ajax nog nooit een goeie Argentijn heeft gehad, en dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met de speelstijl van Ajax.
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schat dat ajax weinig kans heeft als het een tweestrijd wordt.
Wie weet.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
ik weet dat hij geband is, maar om welke reden... (zal wel trollen zijnquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over argentijnen gesproken
waar hangt onze diego uit ?:P
Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Maar misschien is het al wel een 10strijd geworden, zeker als ie internationaal speelt op toernooien.
Diego is cool. Hij komt deze maand nog terug.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Over argentijnen gesproken
waar hangt onze diego uit ?:P
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
Maar de scouts van Ajax wel toch neem ik aan, Hiddink spreekt ook geen koreaans lijkt me.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar PSV heeft een streep(je) voor door het samenwerkingsverband. En Blind spreekt geen Spaans.
Laat Daniel Cruz niet horen dat ie Argentijn is...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef WaStEd het volgende:
En Ajax moet gewoon van Argentijnen afblijven, die Rosales zie ik er ook niet uitkomen, om niet te beginnen over Cruz en Gabrich...
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat worden dus weer leuke discussie's tussen hem en MM
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
En eindelijk iemand die ook verstand heeft van Zuid-Amerikaans voetbal. Wel grappig; Een maand geleden had ik het met Diego nog over deze 2 spelers (en Zabaleta) en nu heeft PSV dus gewoon zwaar interesse in deze spelers.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Diego is te dom om mee te discussieren, dus dat probeer ik niet eens meer. Dan is ie zo weer weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |