Jong geleerd, oud gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Drugshond het volgende:
*Kater*
Er bestaan ook nog domme achterlijke mensen op deze wereld.
Gisteren in de kroeg, kom ik een zwangere meid tegen.Zo-ie-zo, verkeerd om in cafe wilhelmina rond te hangen want dat cafe staat bekend om de blauwe lucht + slechte air-conditioning. Ze zat zich ook nog vol te gooien met drank.
- Dat wordt nog een gezellig na-product in spe -
![]()
Zodra ik een verkeerd opgeloste Hamiltonian-vergelijking in mijn onderschrift plaats, mag je me daarop pakken. Tot dat moment aanbreekt, is dit gewoon een drogreden.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo letter-neuker , los jij maar een 'Hamiltonian' vergelijking op
gaan we nu ineens massaal wél naar Harry Mens zitten kijken?quote:
Volgende week wordt de bomb zeg ik je.quote:Op zondag 5 juni 2005 12:47 schreef Woffel het volgende:
"Ik vind het nogal overdreven een hek om je huis zetten om je veilig te voelen, je kan net zo goed een hek om de Bijlmer zetten ben je ook van de problemen af."
"Geert wilders komt volgende week pas maar hij heeft nu al grappen opgestuurd."
DIe grap was inderdaad goedquote:Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef pberends het volgende:
DWHN gister:
[..]
Volgende week wordt de bomb zeg ik je.
Dat wordt waarschijnlijk het televisie moment van het jaar.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:10 schreef pberends het volgende:
DWHN gister:
Volgende week wordt de bomb zeg ik je.
Dat klinkt of je wat gedaan hebt.quote:Op zondag 5 juni 2005 13:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo.
Ik weiger details los te latenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat klinkt of je wat gedaan hebt.
dat is ook een werkwoordquote:Op zondag 5 juni 2005 14:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weiger details los te laten
Ik weiger al jaren mijn dekentje los te laten.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weiger details los te laten
type en merk ?quote:Op zondag 5 juni 2005 13:38 schreef George-Butters het volgende:
Mmmm het is toch niet de monitor. De videokaart zelf is naar de knoppen. Maar daar hebben we garantie op!!
quote:AIVD tapt nederlandse politici - Israel tapt mee bij de aivd - Israel chanteerd nederlandse politici. zover die nog niet vrijwillig gehoorzaam zijn aan sharon
Gezien de enorme onzin en het verkeerd vervoegde werkwoord......denk ik dat het iedere willekeurige TRU-bezoeker is.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een makkelijke raad-de-quote dan maar weer:
[..]
Helaas, u gaat niet door naar de finale. Spionageschandaal schokt Israël.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gezien de enorme onzin en het verkeerd vervoegde werkwoord......denk ik dat het iedere willekeurige TRU-bezoeker is.
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door naar de finale. Spionageschandaal schokt Israël.
club3d 6600. Maar die verkopen ze niet meer bij computerland. Alleen de 6600GT.quote:
hmzzz. Club 3D - Waarschijnlijk een heating probleem. 3D staat bekend om zijn brakke koeling.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:44 schreef George-Butters het volgende:
club3d 6600. Maar die verkopen ze niet meer bij computerland. Alleen de 6600GT.
S ff flink zeuren morgen.
Ik wil er ook een andere koeling opzetten. Maar eerst deze inruilen.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hmzzz. Club 3D - Waarschijnlijk een heating probleem. 3D staat bekend om zijn brakke koeling.
Toen ik deze PC kocht had ik vanaf dag 0 gelijk de ventilaor eraf geschoeft van mijn X800-pro/Sapphire en vervangen door een V700-Zalman.
Pizzaquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef chairman.fx het volgende:
Wanneer is de volgende SP tomaat party?
Raamopenzetten wel?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
We wisten al dat theedrinken een woord was, in tegenstelling tot koffiedrinken, maar nu blijkt ook theezetten een woord te zijn en wederom mogen we geen koffiezetten.
Spraakmakende onthulling!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
We wisten al dat theedrinken een woord was, in tegenstelling tot koffiedrinken, maar nu blijkt ook theezetten een woord te zijn en wederom mogen we geen koffiezetten.
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Net zo min als behangkrabbenscheuren. Of onthuiltopicsopenen.
99999 dan maar?quote:
Schuld van Amerika.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:04 schreef Drugshond het volgende:
Waarom trek ik toch steeds de WC door (als pavlov reaktie) bij het horen bij het woordje 'Koran'.
Het is nog niet klaar, maar ik weet nog niet hoe ik verder zal gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik noem het; doodse overcompensatie.
Ik zou prikkeldraad gebruiken en boogschutters op de torens zetten, en lijken en katapulten achter de hand houden. Fijn anachronistisch.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar, maar ik weet nog niet hoe ik verder zal gaan.
Dat is zó Ad Melkertquote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou prikkeldraad gebruiken en boogschutters op de torens zetten, en lijken en katapulten achter de hand houden. Fijn anachronistisch.
Er mist de grote M, en een loket voor de bestellingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar, maar ik weet nog niet hoe ik verder zal gaan.
Zeg dat wel ik ga mijn trouwe viervoeter uitlaten!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
zo, dat was best gezellig. Nu ga ik eerst een raam openzetten en thee zetten of nee, wacht, eerst civven.![]()
Dat zal dan op initiatief zijn van ons aller Yvonne.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het grote onthultopic is (eindelijk) dicht. Het enige wat nog ontbreekt zijn de lange lappen tekst waarin Lucida en "CS3" elkaar in zoveel mogelijk zinnen uitmaken voor rotte vis.Maar dat kan alsnog in #2 van die episode.
Ik pas wel even op je huisraad.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Zeg dat wel ik ga mijn trouwe viervoeter uitlaten!![]()
In afwachting van deel 2 ga ik friet bakken en mijn plannen voor wereldoverheersing uitdiepen, dat kan ik nu best doen, nu ik de eerste keer in mijn 20-jarige leven alleen thuis ben.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zal dan op initiatief zijn van ons aller Yvonne.
Toch wel lachen hoor, veel spannender dan met Kickie.
Woorden die je later weer terug moet nemen kun je inderdaad beter onuitgesproken laten.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard komt er zo een vrouwelijk persoon langs die grote woorden sprak over MSN, maar daar ga ik geen verdere uitspraken over doen.
Johan, wat ben je weer gevat deze zondag.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
lucida is uniek, en toch zijn er te veel van.
Zet je zonnebril op.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard komt er zo een vrouwelijk persoon langs die grote woorden sprak over MSN, maar daar ga ik geen verdere uitspraken over doen.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Johan, wat ben je weer gevat deze zondag.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:19 schreef chairman.fx het volgende:
Waar is Harry? Iemand moet toch het niveau omlaag trekken.
Wat bazel jij nu weer?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef chairman.fx het volgende:
hey, fotoboek icoontjes!
Bekeerd tot cow bell?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:31 schreef chairman.fx het volgende:
leuke foto Johan, wanneer ben je bekeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |