Zeg dat wel ik ga mijn trouwe viervoeter uitlaten!quote:Op zondag 5 juni 2005 17:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
zo, dat was best gezellig. Nu ga ik eerst een raam openzetten en thee zetten of nee, wacht, eerst civven.![]()
Dat zal dan op initiatief zijn van ons aller Yvonne.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het grote onthultopic is (eindelijk) dicht. Het enige wat nog ontbreekt zijn de lange lappen tekst waarin Lucida en "CS3" elkaar in zoveel mogelijk zinnen uitmaken voor rotte vis.Maar dat kan alsnog in #2 van die episode.
Ik pas wel even op je huisraad.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:09 schreef lucida het volgende:
[..]
Zeg dat wel ik ga mijn trouwe viervoeter uitlaten!![]()
In afwachting van deel 2 ga ik friet bakken en mijn plannen voor wereldoverheersing uitdiepen, dat kan ik nu best doen, nu ik de eerste keer in mijn 20-jarige leven alleen thuis ben.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat zal dan op initiatief zijn van ons aller Yvonne.
Toch wel lachen hoor, veel spannender dan met Kickie.
Woorden die je later weer terug moet nemen kun je inderdaad beter onuitgesproken laten.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard komt er zo een vrouwelijk persoon langs die grote woorden sprak over MSN, maar daar ga ik geen verdere uitspraken over doen.
Johan, wat ben je weer gevat deze zondag.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:15 schreef Johan_de_With het volgende:
lucida is uniek, en toch zijn er te veel van.
Zet je zonnebril op.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard komt er zo een vrouwelijk persoon langs die grote woorden sprak over MSN, maar daar ga ik geen verdere uitspraken over doen.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Johan, wat ben je weer gevat deze zondag.
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:19 schreef chairman.fx het volgende:
Waar is Harry? Iemand moet toch het niveau omlaag trekken.
Wat bazel jij nu weer?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:23 schreef chairman.fx het volgende:
hey, fotoboek icoontjes!
Bekeerd tot cow bell?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:31 schreef chairman.fx het volgende:
leuke foto Johan, wanneer ben je bekeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |