Sjonge, zou hij daar echt achter zitten?quote:Op zondag 5 juni 2005 09:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net zoals allah opdracht heeft gegeven om moslims in Iran op moderne wijze te hangen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sjonge, zou hij daar echt achter zitten?
gohquote:You're straight! You can choose whether or not you should be proud of that. You have just enough gay in you to not look like a liar, but too little to be really gay. You're suprised, aren't you?
Done!quote:
Wat lullig. Nu zal je revelatie ervoor zorgen dat je boven de 25k uitkomt. Misschien moet je deze dus maar voor je houden.quote:
Welnee,quote:Op zondag 5 juni 2005 10:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat lullig. Nu zal je revelatie ervoor zorgen dat je boven de 25k uitkomt. Misschien moet je deze dus maar voor je houden.
Want?quote:
Weet ik veel kerel. Ik zeg ook maar wat. Kom je belofte na, spuug je gal en verdwijn om morgen onder andere nick weer weder te keren.quote:
Nee, ik zou onthullen en dat deed ik. Wat ik verder doe gaat niemand iets aan.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weet ik veel kerel. Ik zeg ook maar wat. Kom je belofte na, spuug je gal en verdwijn om morgen onder andere nick weer weder te keren.
Waar, wanneer en wat heb je onthuld danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik zou onthullen en dat deed ik. Wat ik verder doe gaat niemand iets aan.![]()
Klik maar op mijn active topics.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar, wanneer en wat heb je onthuld dan.
wat?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Een ''tegenreactie'' bestaat niet, Harry.
Nee, een reactie. Behangscheurder,quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef Monidique het volgende:
Een tegenactie!
Nee, nee. Tegenactie!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, een reactie. Behangscheurder,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |