10quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het zoeken naar smoesjes is alweer begonnen, terwijl je er nog maar 11 hoeft te plaatsen.
Is al zo vaak gebeurd. Je wilt het niet wetenquote:
Er was eens een sufferd in het computerhokquote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:41 schreef Tup het volgende:
Mooi. Ik heb genoeg limerickjes verzonnen..
ach, een eenvoudig contract met sun microsystems en een simpel systeem hadden dat ook kunnen regelen hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, het gaat wel sneller.
Jij was toch dood?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Hallo.
Oh.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ach, een eenvoudig contract met sun microsystems en een simpel systeem hadden dat ook kunnen regelen hoor
Een enterprise of netra systeempje staat tegenwoordig al op basisscholen..
Een ferme mep geven, zijn soldeercontactpunten die losraken.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:30 schreef George-Butters het volgende:
alles trilt.......
maakt niets uit....quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een ferme mep geven, zijn soldeercontactpunten die losraken.
better use the tools dudequote:
En ze betalen geen geldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh.
Maar je hebt wel gelijk, dit "project" heeft veel te lang geduurd. Gelukkig hebben de users een engelengeduld of gewoon geen leven.
Commercieel een succes met die lul-kikker.quote:
Wel aardig, gewoon een keer downloaden.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:47 schreef chairman.fx het volgende:
Is dat een leuk liedje dat ' watskebeurt'?
Nee, ik download geen popnummers. Ik download eigenlijk helemaal niet zoveel.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Wel aardig, gewoon een keer downloaden.
Ja, dus men gebruikt een schijnbaar nieuw concept met oude waarden ofzoiets. Opkepleurt is misschien een duidelijke tegenreaktie ..quote:Op zondag 5 juni 2005 00:04 schreef chairman.fx het volgende:
Master of Ceremonies. This is the individual that speaks or raps over the music. Very popular in hip hop and jungle genres.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=define%3AMC&meta=
Wat een stomme stoelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Yup... we kunnen weer sletjes posten.
[afbeelding]
Hoogervorst kraakt harde noten.quote:DEN HAAG, 4 JUNI. ,,Referenda leiden tot laffe politici en conservatisme.'' Dat schrijft minister Hoogervorst in het 'Hollands Dagboek' dat vandaag in deze krant staat. Zijn partij, de VVD, besloot een week geleden juist tot invoering van het referendum. Hij is er ongelukkig mee. Volgens hem zit Nederland in een diepe politieke crisis. ,,De problemen zijn te lang genegeerd en het zal heel lang duren het vertrouwen te herstellen. De vraag is of dat gaat lukken als we de richting van meer directe democratie opgaan. Politici die moeilijke problemen op moeten lossen, moeten de ruimte krijgen impopulaire maatregelen te nemen.''
Hoogervorst stelt dat het Nederlandse volk zich ,,ernstig bedreigd'' voelt in zijn nationale identiteit. ,,Primaire oorzaak is dertig jaar achteloos immigratiebeleid.'' De VVD-minister wijst ook op ,,het zwakke gezag van de Nederlandse politieke elite, van regering tot oppositie'' en noemt dat ,,verontrustend''.
een pil dan voor hem:quote:Op zondag 5 juni 2005 01:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
'Referenda leiden tot laffe politici'
[..]
Hoogervorst kraakt harde noten.
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
'Referenda leiden tot laffe politici'
[..]
Hoogervorst kraakt harde noten.
Laat Hoogervorst zich eerst maar eens met zijn eigen shit bezig houden voordat hij de mond vol neemt van zaken waar hij nog minder verstand van heeft..quote:Agnes Kant wil opheldering over mijden zorg wegens hogere kosten
04-06-2005 • Ongeveer twee miljoen Nederlanders hebben het aflopen jaar afgezien van zorg omdat ze de kosten van een behandeling te hoog vonden. Ze gingen minder vaak of helemaal niet meer naar de tandarts, fysiotherapeut en huisarts en hebben afgezien van voorgeschreven medicijnen. Dit blijkt uit een enquête van de GPD-kranten, Achmea en de universiteit van Tilburg. SP-Kamerlid Agnes Kant wil opheldering in het mondelinge vragenuur van minister Hoogervorst.
Agnes Kant Agnes Kant: “Zonder twijfel gaat het hier ook om noodzakelijk zorg, en dat is onacceptabel. Medicijnen worden niet voor niets voorgeschreven. Maar als ze niet gebruikt worden omdat ze te duur zijn geworden, kunnen de medische problemen verergeren, waardoor de uiteindelijke behandeling nog duurder wordt – ook voor de overheid.”
Al eerder toonde onderzoek van de SP onder fysiotherapeuten aan dat mensen afzien van noodzakelijke hulp omdat ze die niet kunnen betalen. Hetzelfde bleek bij een meldpunt over de verhoging van de eigen bijdrage voor de thuiszorg en een peiling onder apothekers over zelfzorggeneesmiddelen.
http://www.sp.nl/db/nieuws/completepage.html/3235
quote:Op zondag 5 juni 2005 01:53 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het fossiel Dijkstal spreekt ook weer. Die mongool krijgt een eigen topic voor zijn domme oprispingen.
En terecht.quote:Op zondag 5 juni 2005 09:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
DrW is dood.
allah heeft hem persoonlijk onthoofd.
Ik zie dat de meeste van jouw bijdrage rond dat tijdstip reeds verwijderd zijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Que?
Net zoals allah opdracht heeft gegeven om moslims in Iran op moderne wijze te hangen.quote:
Sjonge, zou hij daar echt achter zitten?quote:Op zondag 5 juni 2005 09:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Net zoals allah opdracht heeft gegeven om moslims in Iran op moderne wijze te hangen.
quote:Op zondag 5 juni 2005 09:56 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sjonge, zou hij daar echt achter zitten?
gohquote:You're straight! You can choose whether or not you should be proud of that. You have just enough gay in you to not look like a liar, but too little to be really gay. You're suprised, aren't you?
Done!quote:
Wat lullig. Nu zal je revelatie ervoor zorgen dat je boven de 25k uitkomt. Misschien moet je deze dus maar voor je houden.quote:
Welnee,quote:Op zondag 5 juni 2005 10:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Wat lullig. Nu zal je revelatie ervoor zorgen dat je boven de 25k uitkomt. Misschien moet je deze dus maar voor je houden.
Want?quote:
Weet ik veel kerel. Ik zeg ook maar wat. Kom je belofte na, spuug je gal en verdwijn om morgen onder andere nick weer weder te keren.quote:
Nee, ik zou onthullen en dat deed ik. Wat ik verder doe gaat niemand iets aan.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Weet ik veel kerel. Ik zeg ook maar wat. Kom je belofte na, spuug je gal en verdwijn om morgen onder andere nick weer weder te keren.
Waar, wanneer en wat heb je onthuld danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, ik zou onthullen en dat deed ik. Wat ik verder doe gaat niemand iets aan.![]()
Klik maar op mijn active topics.quote:Op zondag 5 juni 2005 11:11 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar, wanneer en wat heb je onthuld dan.
wat?quote:Op zondag 5 juni 2005 12:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Een ''tegenreactie'' bestaat niet, Harry.
Nee, een reactie. Behangscheurder,quote:Op zondag 5 juni 2005 12:11 schreef Monidique het volgende:
Een tegenactie!
Nee, nee. Tegenactie!quote:Op zondag 5 juni 2005 12:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, een reactie. Behangscheurder,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |