Pizzaquote:Op zondag 5 juni 2005 15:16 schreef chairman.fx het volgende:
Wanneer is de volgende SP tomaat party?
Raamopenzetten wel?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
We wisten al dat theedrinken een woord was, in tegenstelling tot koffiedrinken, maar nu blijkt ook theezetten een woord te zijn en wederom mogen we geen koffiezetten.
Spraakmakende onthulling!quote:Op zondag 5 juni 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
We wisten al dat theedrinken een woord was, in tegenstelling tot koffiedrinken, maar nu blijkt ook theezetten een woord te zijn en wederom mogen we geen koffiezetten.
quote:Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Net zo min als behangkrabbenscheuren. Of onthuiltopicsopenen.
99999 dan maar?quote:
Schuld van Amerika.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:04 schreef Drugshond het volgende:
Waarom trek ik toch steeds de WC door (als pavlov reaktie) bij het horen bij het woordje 'Koran'.
Het is nog niet klaar, maar ik weet nog niet hoe ik verder zal gaan.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik noem het; doodse overcompensatie.
Ik zou prikkeldraad gebruiken en boogschutters op de torens zetten, en lijken en katapulten achter de hand houden. Fijn anachronistisch.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar, maar ik weet nog niet hoe ik verder zal gaan.
Dat is zó Ad Melkertquote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou prikkeldraad gebruiken en boogschutters op de torens zetten, en lijken en katapulten achter de hand houden. Fijn anachronistisch.
Er mist de grote M, en een loket voor de bestellingen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar, maar ik weet nog niet hoe ik verder zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |