Ik ookquote:
AAh! Dat meen je!!! Mazzel dus..issie goed?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 18:51 schreef Rewimo het volgende:
Ja, de post is binnenOverigens was het steentje bijna verdwenen! Het stak door de envelop heen
Hier was een dikke flits en harde knal en van schrik liet ik de helft van m'n wasgoed vallenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ookIk mag van Taak niet meer zo hard schrikken want Cas en Smek worden nerveus van me
![]()
Ja hier net ook, maar het klaart nu op hoop geloof ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:21 schreef Anitra het volgende:
Hier ook onweer nu.
Het is zo donker dat de lampen al aan zijn.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:27 schreef snoopy het volgende:
Zit Djulian buiten?![]()
Hier varen ook nog gewoon mensen voorbij in open bootjes. En het giet!
Maurits is okquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:33 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben jullie net Maurits gezien bij Boulevard? Op de bakfiets zijn nieuwe dochter aangeven
Komt straks ook bij Shownieuws.
Nee, ik heb sinds kort een 90mm macro van Tamronquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:14 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, heb je die foto's met de 70-300 gemaakt? (die staat ook nog op m'n verlanglijstje) Of heb je er tussenringen tussengeplaatst?
Hij is te grootquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
AAh! Dat meen je!!! Mazzel dus..issie goed?
miss_d was onderweg... maar haar beste vriendin had wat uh... probleempjes met haar tijdsplanningquote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:25 schreef clauwheee het volgende:
De kroeg hier beneden heeft het terras nog gewoon buiten staanDusse, miss_d
Echtquote:
Als je dat zou willen doen, graag. Het moet dan dus kennelijk 1mm zijn. De kleur is primaquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:04 schreef clauwheee het volgende:
EchtIk heb ze niet kleiner.. Dit was toch echt 2 mm dacht ik, hoogstens 3 en dat zou dan ook moeten passen. En nu? Moet ik kijken of ik ze als ik een volgende keer ga bestelllen kan krijgen?
Okidoki, je hoort nog van me danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen, graag. Het moet dan dus kennelijk 1mm zijn. De kleur is prima
is gezelligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef moussy het volgende:
1 juli heb ik een avondje zelf sieraden maken
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:04 schreef moussy het volgende:
1 juli heb ik een avondje zelf sieraden maken
Ik zal me er es in verdiepenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:50 schreef E.T. het volgende:
LUSH! Addicts zijn lyrisch na eerste meeting!!! Deel 12
dit is dus al deel 12... (in zeer korte tijd)
Nee, dat niet, maar wel een scriptie die bijna af is na morgenquote:Ow, enne.. morgen rond de middag gaat Fok eruit, dit duurt de hele middag en een groot deel van de avond..
Hebben we over 9 maanden een baby-boom??
zie ook Wanneer is morgen de Downtime ?
Gelijk gedaanquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:59 schreef Noca het volgende:
Hoi allemaal!
We willen jullie er niet teveel mee lastig vallen, maar zouden jullie misschien de kaart voor Isra op de website van vermist willen versturen naar de Libische ambassade. Je kunt het gewoon digitaal doen of je kunt de kaart uitprinten, digitaal lijkt mij voor jullie het handigst.
Je kunt het vinden op de hoofdpagina van www.vermist.nl onder de kop 'Breng Isra thuis' linksboven.
Alvast bedankt!!
Heel in het kort:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb het verhaal eromheen gemist,wat is er met dat meisje aan de hand?
Groetjes,Minoes![]()
De vader van Isra heeft haar moeder vermoord en Isra ontvoerd naar Lybiëquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:15 schreef minoes_ het volgende:
Ik heb het verhaal eromheen gemist,wat is er met dat meisje aan de hand?
Groetjes,Minoes![]()
Dank!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:13 schreef Luckepuk het volgende:
Done en ook per email het verzoek doorgestuurd!
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
Uiteraard gedaan.
Ik heb niks gezien. De afstandsbediening is weer eens kwijt. Jolie![]()
Ik denk dat ik de topics beter kan lezen als ik een baan heb, over een tijdjequote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef jessie het volgende:
Ja t is echt lekker hoor. Je moet zeker de topics in lifestyle lezen. Dan wil je niet, dan moet je gewoon iets hebben
Kan gewoon in het Nederlands hoor! En zelfs ik wist gewoon niet wat ik wilde schrijven. Tja, zoveel..eigenlijk..Maar goed, gewoon in twee duidelijke zinnen kenbaar gemaakt dat het voor ons onbeschrijvelijk veel zou betekenen als ze terug komt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:11 schreef bixister het volgende:
ik heb ooit eens wat Lush spul kado gekregen en vond 't niet eens zo super lekker...![]()
ik ben die kaart voor Isra ook aan 't invullen, maar even een domme vraag: wat schrijven jullie in dat tekst-venstertje? en in welke taal? het is toch gericht aan de Libische ambassade geloof ik?
Tis geen Slush-puppyquote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:21 schreef poemojn het volgende:
En ik maar denken dat het wel een soort ijs zou zijnNiet dus.
Ik had dus nog nooit van Lush gehoord.
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Clauwheee en Noca, ik heb jullie berichtje in een mail naar al mijn vrienden en familie gestuurd in de hoop dat ze het door sturen en zo veel mogelijk mensen deze kaart ondertekenen!!
ben inmiddels expert in kniepijntjequote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:55 schreef babyfeet het volgende:
waar moet ik het laten intapen ben heel bang als er iemand aan zit die sla ik voor zijn kop denk ik
ik had zo'n knieband en kan ik hem vinden nee tuurlijk niet daar kan ik soms zo kwaad om worden
de pijn is niet te harden huil niet snel maar zit echt te janken zal koelen eens gaan doen daar had ik niet aan gedacht neva thanks...
nog steeds niet zoalshet hoort.. en om nu per maand van me stufi ook nog eens dik 200 euro aan fysio kosten te betalen gaat niet lukken.. dus geod koelen en doorbijtenquote:Op zondag 5 juni 2005 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jouw knie, Neva?
minimaal 3 keer per dag 20 minuutjes koelen babyfeet.. helpt als een tierelierquote:Op zondag 5 juni 2005 11:14 schreef babyfeet het volgende:
das ook lekker dan neva....
wat een nachtrust al niet kan doen pijn bijna over dik ja lopen gaat goed alleen heb ik nu een muziek instrument bij
het kraakt langs alle kanten en het is nog een beetje wiebelig maar het gaat goed
Dr. Phil kicks inquote:Op zondag 5 juni 2005 13:17 schreef moussy het volgende:
Ik ben René dr kamer aan het leegtrekken (peukenpauze) en ze is érg blij met meIk heb iig al 2 vuilniszakken troep wat zo de container in gaat
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:24 schreef Spindizzy het volgende:![]()
![]()
"Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Die! Heb! Ik! Nog! Nohodiiiig!"
![]()
![]()
Zoiets?
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
clauwheee ik ben er sinds gisteren achter dat jouw nichtje en ik bij dezelfde theaterclub zitten
karin relt nietquote:Op zondag 5 juni 2005 21:08 schreef jessie het volgende:
Een rel, ik verzin hevig!!!!
Ik wil Karin wel eens zien rellen. Kan me er nou niks bij voorstellen
Sapnnend hoor hoor Lois
Neequote:Op zondag 5 juni 2005 21:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Mag ik dat godverdomme wel eventjes zelf bepalen??
Hahahahahha dan moet ik echt nog flink oefenen merk ik al. Kan ik eigenlijk echt nietquote:Op zondag 5 juni 2005 21:29 schreef lady-wrb het volgende:
ga je de titel van moussy overnemen, karin
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:42 schreef E.T. het volgende:
Karin is al 200 jaar mod geweest.. die weet niet eens hoe ze moet rellen
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:06 schreef Lois het volgende:
![]()
Clauwhee
![]()
![]()
Echt, echt, echt, ECHT SUPAH!!!! zoals Eva zou zeggen![]()
ongelovelijk is dat he..quote:Op zondag 5 juni 2005 22:04 schreef jessie het volgende:
Hebben jullie pas die reportage op ned 1,2 of 3 gezien van die eicelhandel. Dat was echt schrikken. Vrouwen op internet die zich aanprijzen in badpak en met hun maten erbij!!!!
Van je nieuwe laptoppie? Hoe bevalt ie? Ow ja ships, je ging op bedquote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. m'n batterij is bijna leeg en 't is bedtijd..
tot morgen!
Wie staat er altijd vrolijk te jompelen voor anderen?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Ik wordt vrolijk van jullie aanmoedigingenDonderdag gaat goedkomen! En vanaf donderdag, ga ik eerst twee weken vrij nemen!
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik je pyjama lenen daarnaik moet ook nog een keer afstuderen
Ah de geur van angstzweet hangt toch al om me heenquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ah de geur van angstzweet hangt toch al om me heen
Alleen ben ik bang dat je de mouwen al voor me hebt afgevreten![]()
Nee hoor. Afstuderen is bijvoorbeeld hét middel om af te vallen enzoquote:
quote:
Wat leuk! En wat toevallig! Ze is een bezige bijquote:Op zondag 5 juni 2005 23:45 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
![]()
Ze vertelde haar verhaal van Isra en dat kwam me zo bekend voor omdat ik dat verhaal hier van jou had gelezen.
Trouwens, succes voor komende week!
Ja zekerquote:Op zondag 5 juni 2005 23:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat is het toch een kleine wereld van Groningen naar AlmereIk ga zeker een kaartje sturen naar de ambassade hoor.
Maillot heb ik niet maar daar is misschien wel wat op te verzinnenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:35 schreef moussy het volgende:
Maillot en een 3/4 broek en die met elastiekje omhoog doen zodat ie op zn knieën blijft hangen![]()
Buurmeisje, klasgenootje? En anders misschien een dikke panty bij zeeman vandaan of zo?quote:Op maandag 6 juni 2005 09:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maillot heb ik niet maar daar is misschien wel wat op te verzinnen
Jezus...!!quote:Op maandag 6 juni 2005 01:00 schreef Luckepuk het volgende:
Oja... en dit wilde ik ook nog even delen met jullie...
Brooke heeft de looks van een baby... maar ze is 12 jaar oud...
Ik heb het net pas gehoord...quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
waarom kom je daar nou pas mee rewimo
ik heb hier kant en klaar een baard liggen
een maillot heb ik ook
zelfs een heel kerstmanpak, waar je met een beetje fantasie volgens mij best een kabouterpak van kan maken.
alleen heb je daar nu niet zoveel aan, want je komt woensdagmiddag hierheen
dat heb ik gedaan.. en doe ik ook.. heb wel geteld een beschuitje op zonder iets.. en verders een flesje water.. normaliter heb ik hier niet zo'n last van dat de bewegingen aanblijven komen.. er komt niets meer uit ja als k water drink het water.. alleen de beweging is zo misselijk en pijnlijkquote:Op maandag 6 juni 2005 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou wel proberen telkens kleine beetjes te eten Neva, beter dan gal spugen...
Ik heb een keer een zware voedselvergiftiging gehad, ben ik maar cola gaan drinken. Dat kwam er ook meteen weer uit, maar het smaakte tenminste naar cola en niet naar gal.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:55 schreef Neva het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan.. en doe ik ook.. heb wel geteld een beschuitje op zonder iets.. en verders een flesje water.. normaliter heb ik hier niet zo'n last van dat de bewegingen aanblijven komen.. er komt niets meer uit ja als k water drink het water.. alleen de beweging is zo misselijk en pijnlijk
heb emesaffene dat is het enige .. maar helpt weinig.. maar goed gotta go creabea spelen op schoolquote:Op maandag 6 juni 2005 11:06 schreef moussy het volgende:
sportdrank![]()
Neva, mag je geen domperidon zetpillen tegen de misselijkheid?
Nou hier dan een foto...ik weet niet of Reni er nog meer heeft maaruh dit is er alvast eenquote:Op maandag 6 juni 2005 09:08 schreef reni het volgende:
heb al wel foto's .maar kan ze dr niet opzetten zodra githa hier is zal ik vragen of ze ze meeneemt dan kan zij ze dr opzetten![]()
Ze zagen dr ook zo leuk uitben nog steeds heel erg trots
Zou goed kunnen dat ik me vergis....er stond me iets van bij dat energiedrank slecht was... en is isostar geen energie drankquote:Op maandag 6 juni 2005 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
isostar is geen energy/drankje toch=
ben je niet in de war met die red/bullwannabees
met een grote dosis caffeine en taurine
tablet vorm..quote:Op maandag 6 juni 2005 11:13 schreef Githa het volgende:
Als je zwanger bent moet je oppassen met die energiedrankjes Neva .... weet alleen niet meer door welke stof, die daar in zou zittenNouja iig zinvol om even na te checken denk ik.....
Die emesaffene had ik ook...hielp een heel klein beetje. Had jij hem nu in pil zorm Neva of ook in zetpil vorm?
Misschien beter om bij je huisarts de zetpilvorm te vragen ? .... als je het krijgt juist voor het braken en de misselijkheid dan moet je hem natuurlijk ook wel binnen kunnen houdenquote:
binnen nu en 5 weken hoop ikquote:Op maandag 6 juni 2005 16:08 schreef Githa het volgende:
[..]
Misschien beter om bij je huisarts de zetpilvorm te vragen ? .... als je het krijgt juist voor het braken en de misselijkheid dan moet je hem natuurlijk ook wel binnen kunnen houden![]()
Dat was bij mij nogal een probleem dus vandaar die zetpil....maar neva, het gaat over![]()
Ik hoop een vergissing want ik had best veel besteld voor de familie omdat het de eerste schoolfoto was waar Djulian bij is. En juist de grote broer/zus foto's mis ik dusquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef Lois het volgende:
Jeetje hoe kan dat nou Anitra? Een vergissing of gewoon oplichting?
ET het is inderdaad erg herkenbaar maar wees gerust, over een dag of 2,3 is het echt een stuk minder. Sterkte![]()
Ik vind een kroon laten zetten anders behoorlijk heldhaftig! Ik durf niet eens een afspraak te maken voor de halfjaarlijkse controlequote:Op maandag 6 juni 2005 22:37 schreef E.T. het volgende:
Gelukkig geen wortelbehandeling.. als ie dat ooit voorstelt denk ik dat ik die kies maar laat trekken ofzo(ik ben zo'n schijtert bij de tandarts)
Anitra, was er niet toevallig nog een mapje waar die foto's inzaten? Anders ga toch maar uit van een vergissing..
De kleine broer/zus foto's zitten er wel bij, vandaar dat ik het zo raar vind.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:25 schreef moussy het volgende:
Anitra, ik zou er idd ff achter aan gaan, hier zijn ook de broer-zus foto's apart van de "schoolfoto's"
Smeren met midalgan of nog beter: met het ouderwetse Sloan's Balsem.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
help, gisteren schoot het ineens in mijn rug (meer schouder/nek eigenlijk) en vandaag kan ik me nog niet fatsoenlijk bewegen! wat helpt? (paracetamolletje in elk geval niet)
Warmte en ibuprofen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
help, gisteren schoot het ineens in mijn rug (meer schouder/nek eigenlijk) en vandaag kan ik me nog niet fatsoenlijk bewegen! wat helpt? (paracetamolletje in elk geval niet)
Mijn schaapje roeltquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.ourhope.web-log.nl/
Rwimo, ik kwam je huppelend schaap plaatje hier ook al tegen!!!
Te hoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:04 schreef Rewimo het volgende:
Is je bloeddruk te hoog of te laag? Balen dat het nog steeds niet lekker gaat joh
Babyfeet, hoe is het nu met jou?
Zoheeequote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:
WAAAAAH ik moét even wat kwijt.Een week of 2 geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd naar Kraft Foods, omdat ik in mijn overheerlijke Cote d'Or reep (bonusaanbieding van Albert Heijn) een steentje aantrof. Die klachtenbrief was natuurlijk lekker dramatisch, dat ik heel erg geschrokken was, en dat ik nu bang was om weer eens iets van Cote d'Or te kopen, blablabla.
Wat brengt de postbode me vandaag? Niet alleen een keurige excuusbrief, maar ook een doosje met:
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné puur
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné wit
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné noisette
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné
- een Cote d'Or reep Wit Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Melk Stukjes Hazelnoot
- een Cote d'Or reep Melk Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Puur Hazelnoten
In totaal 1,4 kilo chocola!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:06 schreef Spuuglokje het volgende:
WAAAAAH ik moét even wat kwijt.Een week of 2 geleden heb ik een klachtenbrief gestuurd naar Kraft Foods, omdat ik in mijn overheerlijke Cote d'Or reep (bonusaanbieding van Albert Heijn) een steentje aantrof. Die klachtenbrief was natuurlijk lekker dramatisch, dat ik heel erg geschrokken was, en dat ik nu bang was om weer eens iets van Cote d'Or te kopen, blablabla.
Wat brengt de postbode me vandaag? Niet alleen een keurige excuusbrief, maar ook een doosje met:
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné puur
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné wit
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné noisette
- een Cote d'Or BonBonBloc praliné
- een Cote d'Or reep Wit Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Melk Stukjes Hazelnoot
- een Cote d'Or reep Melk Hazelnoten
- een Cote d'Or reep Puur Hazelnoten
In totaal 1,4 kilo chocola!![]()
![]()
![]()
Dat ik laatst Blue Band een mailtje had gestuurd dat Brams bordje (dat ik ooit eens gratis toegestuurd had gekregen) stuk was en dat hij nou niet zo lekker kon eten omdat hij niet meer het schapie, varkentje, hondje enzo kon voeren en benoemen enz enz enz. *jank jank*, kreeg ik een mailtje terug dat ik eerst 3 streepjescodes op moest sturen en dan kon ik wel een nieuw bordje krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef coolbabe het volgende:
[..]Ik heb liga wel eens een mailtje gestuurd dat m`n gevulde liga`s bijna niet gevuld waren, toen kreeg ik ook zoveel spullen van liga
Geweldig
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:20 schreef coolbabe het volgende:
[..]Ik heb liga wel eens een mailtje gestuurd dat m`n gevulde liga`s bijna niet gevuld waren, toen kreeg ik ook zoveel spullen van liga
Geweldig
Proestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:22 schreef Karin het volgende:
[..]
Dat ik laatst Blue Band een mailtje had gestuurd dat Brams bordje (dat ik ooit eens gratis toegestuurd had gekregen) stuk was en dat hij nou niet zo lekker kon eten omdat hij niet meer het schapie, varkentje, hondje enzo kon voeren en benoemen enz enz enz. *jank jank*, kreeg ik een mailtje terug dat ik eerst 3 streepjescodes op moest sturen en dan kon ik wel een nieuw bordje krijgen![]()
Slijmjurkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef Spindizzy het volgende:
* Spindizzy ploft naast haar nieuwe beste vriendin Spuuglokje neer
Tja het door de kamer heen smijten vond het bordje ook niet zo leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef moussy het volgende:
ook gewoon stuk gevallen karin? Dat heb ik nu al een paar keer gehoord.
Hier brak ie gewoon in tig stukken toen René er op ging staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |